RSS

Wereld gesynchroniseerde meditatie 1-2-2016, De Ervaring

02 Feb

WONDER

Dank je wel dat je deel uitmaakt van de geschiedenis

James Twyman 1-2-2016 dankwoord1De Regenboog, het Gevecht en de Wolven

Vandaag hebben miljoenen mensen gezamenlijk de realiteit van Vrede geclaimd voor al diegenen die lijden in Syrië, vooral de kinderen. Drie verbazingwekkende dingen gebeurden die ik met jullie wil delen, wonderen die ons de kracht van onze gedeelde, gefocuste energie en gebeden laten zien.

De Regenboog

Terwijl wij naar de plaats van de bijeenkomst reden zei iemand in de bus “Kijk naar de lucht.”. We keken uit het raam en zagen een schitterende regenboog die volledig rondom de zon cirkelde. Het voelde als een signaal van wat er komen ging. Binnen een uur zouden miljoenen mensen ons energetisch bijstaan, hun licht sturen in de situatie in Syrië, zonder veroordeling. De regenboog was bedoeld om ons te laten zien dat we niet alleen waren.

Het Gevecht

Uren voordat wij arriveerden was er een gevecht gaande net onder de plek waar wij stonden. Bommen explodeerden en geweren vuurden onder aan de heuvel vlak onder het beveiligingshek. Het leek erop dat wij meer voor onze kiezen kregen dan wij hadden voorzien, maar toen gebeurde iets ongelooflijks. Het was alsof de oorlog stopte terwijl wij als één samenkwamen. Het gevecht verdween gewoon, en het bleef zo gedurende de hele meditatie.

De Wolven

Meer dan 100 mensen van verschillende spirituele richtingen zaten in stilte terwijl wij werden vergezeld door jou en zoveel anderen. We hielden dit zo gedurende 15 minuten, en toen ik op de klok keek om de stilte te beëindigen, voordat ik een woord zei, klonk het geluid van een enkele wolf die huilde, net onder ons echoënd door de lucht, en toen waren er meer totdat er dozijnen wolven huilden gedurende exact een minuut, en toen stopte het. Het was een van de meest ongelooflijke dingen die wij ooit hebben gehoord.

James Twyman 1-2-2016 dankwoord2Dit is alleen maar het begin …

In twee dagen zullen wij een e-mail uitsturen met de volgende stap, een die dit ongelooflijke moment zal voortzetten. Mijn doel is om 100.000 mensen bijeen te krijgen in deze groep, die klaar zullen staan op een aangegeven moment om hun gebeden voor Vrede te delen als zich een wereldcrisis dreigt voor te doen. Blijf aangesloten. De vreugde, en de wonderen, zijn net begonnen.

Een laatste aantekening

Ik wil een groep van 11 individuen bedanken die ongelooflijke moed hebben laten zien, en zonder wie niets hiervan zou zijn gebeurd. Zoals jullie weten nodigde ik een kleine groep uit om mij bij te staan bij dit avontuur, en die zo het “op de grond Licht Team” werd. Zij waren spectaculair. Ik wilde dat ik ze eerder veel uitgebreider had bedankt, maar ik wil ze nu laten weten hoe blij ik was om hen bij mij te hebben. Zij zijn voorbeelden voor ons allemaal.

James Twyman
503-278-7331
JamesTwyman33@gmail.com

Vertaald door Veronica

 
6 reacties

Geplaatst door op 2 februari 2016 in Meditatie

 

Tags: , ,

6 Reacties op “Wereld gesynchroniseerde meditatie 1-2-2016, De Ervaring

  1. Joke van Oijen

    2 februari 2016 at 10:29

    Graag wil ik mee blijven mediteren en dus op de hoogt gebracht worden wanneer hoe enz. Om mijn steentje bij te dragen aan wereld vrede en een spoedig staakt het bombarderen te laten realiseren in het Midden-Oosten…….

    Like

     
    • eventnl

      2 februari 2016 at 13:43

      Fijn Joke, ik hoop dat er een hele grote groep is die zich hierbij aansluit. Wij zullen natuurlijk nieuwe berichten blijven vertalen en publiceren, dus zo blijf je op de hoogte. Maar je kunt je ook rechtstreeks aanmelden bij James Twyman; dan krijg je zijn e-mails, maar die zijn natuurlijk wel in het Engels.

      Like

       
  2. Ludy van d reep Bokhorst

    2 februari 2016 at 14:00

    Geweldig dit gebeuren, ik ben er voor om ook aan tw sluiten voor deze meditatie, heb gisteren ook meegedaan. Mooi initiatief

    Like

     
  3. Satto de Kuijer

    2 februari 2016 at 15:33

    Ook ik sluit me aan. Zou je alleen volgende keer precies willen vertellen wat de bedoeling is .
    Ik dacht nu dat het filmpje de meditatie was, maar het ging over James Twyman. Nou, ik heb wel meegedaan, het begin was een beetje verwarrend, haha.. Maar ik voelde wel dat er veel mensen verbonden waren, echt te gek.
    Groetjes Satto de Kuijer

    Like

     
    • eventnl

      2 februari 2016 at 16:05

      De instructies voor de meditatie werden door James Twyman op de dag ervoor gegeven; zie het bericht van 31-1-2016.
      De video was het voorwerk. En inderdaad, de energie was enorm!

      Like

       
  4. Jennifer van der Leest

    3 februari 2016 at 07:52

    Ik voelde meteen de verbondenheid, echt te gek! Wil graag mijn steentje energie bijdragen! Samen zijn we sterk!

    Like

     

Geef een reactie

 
