RSS

Interview met Cobra, 18-2-2016, door Rob Potter – eerste deel ervan

26 Feb

Voorwoord van Veronica: het op 18 februari gehouden interview vond plaats op dezelfde dag als de laatste publicatie van Cobra, de belangrijke situatie update. Rob begint het interview met vragen over deze update.
Ik heb op dit moment weinig gelegenheid om te vertalen, maar ik wil dit eerste vertaalde deel alvast publiceren en later, als ik de vertaling klaar heb, de rest van het interview plaatsen.

Maar -ter inspiratie- eerst de door Cobra op 25 februari geplaatste video van “The Age of Aquarius”.

Transcript van het interview

Rob – Zoals beloofd dames en heren, zijn we hier met een volgende speciale editie van de Victory of the Light radio show. Ik ben uw gastheer, Rob Potter. We hebben Cobra vandaag. Ik ga vandaag een andere tactiek proberen. Sommige mensen vragen waarom ik inleidingen heb. Ik ga wat van deze vragen voorlezen. Ik krijg paragraaf twee en drie paragraaf vragen en mensen vragen zich soms af waarom ik vooraf wat spreek omdat ik probeer wat achtergrond vragen te stellen.

Wij gaan deze vragen precies lezen zoals ze zijn. En Cobra is net uitgekomen met een nieuwe post en we gaan daar wat vragen over stellen.

Ik heb deze maand ook niet zoveel intro voor jullie. Ik wil gewoon dat jullie naar het interview kijken dat ik had met Christopher Kala, zelf een weeskind, die een weeshuis heeft opgericht.

Ik hoop mensen, na gezien te hebben dat jullie vroegen hoe te helpen, dat je rechtstreeks kunt helpen door 5 of 10 dollars te doneren aan deze man die 28 jaar oud is en probeert dagelijks 22-23 kinderen te voeden. Ik was door Hope-Girl op hem geattendeerd en dit is het waard.

We gaan nu starten met de vragen.

Rob- Cobra, welkom bij de show. Dank weer voor het in de show komen en ik waardeer het dat u elke maand de tijd neemt om met mij te werken hier in de Victory of Light radio show. Het is een eer u weer hier te hebben.

COBRA – Het is voor mij een plezier en ik waardeer deze interviews heel erg.

Rob – Dank u zeer. Ik zou direct willen ingaan op uw post die u net deze ochtend heeft geplaatst, voordat we gaan naar de vragen van de gasten. Ik ga u wat vragen stellen en veel van deze vragen die mensen hebben zouden kunnen zijn beantwoord met wat van die zaken die u net heeft vrijgegeven. Het is vandaag feitelijk een belangrijke situatie update.

U heeft het erover dat we heel snel in staat zullen zijn om alle plasma en strangelet bommen te verwijderen. Er is een gelijkwaardige techniek om ze te verwijderen en als deze voor eens en voor altijd zijn verwijderd lijkt het erop dat wij werkelijk voorwaarts kunnen gaan met de Event, klopt dat?

COBRA – Ja absoluut, zodra deze zijn verwijderd zijn wij heel dicht bij de Event. Er zijn wat andere technologieën, maar ik denk niet dat deze een heel groot probleem zullen zijn.

Rob – Ja, dat is echt goed nieuws. U vertelde dat er wat fee-achtige energieën terugkeren naar de oppervlakte van de planeet. Zij hadden zich teruggetrokken in de binnenaarde, wat fysieke en lagere astrale lagen feeën, vanwege de energieën. Sommigen daarvan zijn aan het terugkeren en sommige ervan in prachtige natuurplekken rondom de planeet, correct?

COBRA – Ja, dat is juist.

Rob – Kunt u wat meer ingaan op de feeën, sylfen en engelen en dergelijke voor de mensen die niet bewust zijn. Zijn sommige ervan fysiek of zijn zij strikt alleen zichtbaar voor degenen met sensitief zicht in de plasma, etherische of astrale lagen?

COBRA – Het zijn geen fysieke wezens. Het zijn wezens die gezien kunnen worden op de plasma, etherische en astrale lagen, maar iedereen die op zijn minst een beetje sensitieve energie heeft kan ze voelen. Je kunt ze niet zien. Je kunt hun aanwezigheid voelen. En als je naar de meest prachtige plekken in de natuur gaat weg van de menselijke bevolking, zul je hoogst waarschijnlijk in staat zijn om hun aanwezigheid te voelen.

Rob – OK. Dank u. U heeft gezegd: “De duisteren zijn onlangs behoorlijk brutaal met hun acties en de Resistance heeft wat actie ondernomen op de fysieke laag”. Kunt u wat meer zeggen over de brutale acties van …. Voor ons is alles wat zij doen brutaal en in ons gezicht en negatief, maar kunt u spreken over specifiek wat deze acties waren?

COBRA – Ja, er zijn nogal wat van deze situaties. De eerste is de situatie in Syrië waar je kunt zien dat Turkije en Saoedi-Arabië aan het uitdagen zijn …. feitelijk zijn zij met vuur aan het spelen zou ik zeggen. Dit is een van die situaties.

Rob – Juist. Het lijkt erop dat ze wat oorlogsspelletjes op de grens aan het doen zijn. Ik zag dat zij feitelijk een ziekenhuis hebben gebombardeerd, ik geloof dat het in Syrië is, dat verantwoordelijk is voor 40.000 mensen. Kunt u daar wat over zeggen?

COBRA – Ja, ik zou zeggen dat de negatieve alliantie krachten dat ziekenhuis hebben aangevallen. Zij hebben het in een jasje gegoten alsof de Russen het deden, maar de Russen hebben het niet gedaan. De Russische militairen is …… heeft een strikt verbod om burgers aan te vallen en zij zijn voor 100% toegewijd aan het verwijderen van de zogenoemde “terroristen”, die feitelijk huurlingen zijn voor de jezuïeten, want dit alles is een jezuïeten creatie. De negatieve militaire factie in de VS, de Saoedi-Arabische, de Turkse mensen, zij zijn allemaal poppen in de handen van de jezuïeten, en de jezuïeten willen zoveel mogelijk lijden creëren in de Syrische regio omdat het een hele belangrijke energie vortex is.

Rob – Ja ik denk dat ook. Het is duidelijk dat het een hele belangrijke vortex is. Al onze historische profetieën gaan over dat gebied. Een van de dingen die de Resistance heeft gedaan zoals in uw artikel van vandaag is aangegeven, is dat zij feitelijk bewijs van crimineel gedrag door de cabal in de computersystemen hebben gestopt van de belangrijkste nieuwsagentschappen rondom de wereld en in de computers van privé personen. Is dit allemaal op de achtergrond gedaan en niemand weet er echt iets van?

COBRA – Ja, het zit in het computersysteem. Het is heel moeilijk te vinden. Je zult een hele goede computerexpert moeten hebben die de computer nakijkt om het te vinden, maar het zit erin.

Rob – Dus het zal feitelijk gewoon automatisch worden getriggerd en flitsen over de schermen als een nieuwsitem. Dat is heel opwindend.

COBRA – Het zal zijn als een pop-up scherm met een hele aantrekkelijke titel, en de mensen zullen erop klikken en zij zullen allerlei soorten bewijzen zien die daar zijn. Als de cabal te ver gaat zal dit worden geactiveerd. Dit zit nu in heel veel computers rondom de wereld.

Rob – Uiteindelijk zal dit sowieso worden geactiveerd, maar bepaalde acties van de cabal kunnen het eerder activeren.

COBRA – Ja, natuurlijk zal dit alles met het moment van de Event actief zijn, maar ik heb het over de tijd voor de Event. Het kan feitelijk vandaag of morgen gebeuren als zij te ver gaan.

Rob – Iets over de bewijzen. Zijn deze in het algemeen of zijn er wat namen, data, feiten en cijfers over individuen?

COBRA – Het is heel specifiek, heel erg uitgewerkt. Het is bewijs over de misdaden van de cabal. Het is disclosure gerelateerd bewijs met totalen, met data, met namen, met alles. Geheime ruimteprogramma’s, buitenaardse contacten, dat allemaal.

Rob – Wow, dat is prachtig. Ik weet dat Chip Tatum al jaren bewijs heeft over de Bush’s. Video’s, films die hij bezit van George Bush sr. en zijn jongens cocaïne snuivend en drugs handelend, dus dit zal echt hard bewijs zijn om de gaten in zijn bewijsstukken verder in te vullen. Dit is echt cool. En het zegt nu, de tweede belangrijkste actie “bepaalde gewapende Resistance agenten zijn nu op de oppervlakte en zullen ingrijpen in veel gevallen wanneer onschuldige burgers worden aangevallen, daarmee geweld en misbruik voorkomend”. Ik neem aan dat dit zou zijn in Syrië-achtige plekken of ook op andere plekken?

COBRA – Het kan overal op de planeet zijn. Het zal niet verwacht worden. Deze Resistance agenten zullen er gewoon uitzien. Zij zullen anoniem zijn en niemand zal in staat zijn om ze te identificeren. Dus als mensen, als de duistere mensen de intentie hebben om wat van hun duistere acties of geweld tegen mensen te gebruiken kunnen ze iemand verwachten die ze zal stoppen. Maar eerst zullen zij niet in staat zijn om alles te stoppen, maar zij zullen beginnen met dingen tegen te houden. Dit is nog nooit eerder gebeurd.

Rob – Zal dit het soort stoppen van dingen zijn met de krachten van superluminale wezens en de opgestegen meesters waar de negatieve krachten letterlijk worden bevroren, onmachtig om zich te bewegen en een niet-gewelddadig proces dat plaats vindt, of zal dit een hoog-technologisch en wapenachtig iets zijn van de Resistance dat feitelijk de negatieve krachten zal stoppen maar ze niet doden?

COBRA – OK. Ik zal hier niet op de details ingaan want anders kunnen de duisteren beginnen met zichzelf te verdedigen. Maar het zal onverwacht zijn.

…… Hierna volgen de vragen van de gasten van de Victory of the Light radio show – dit deel wordt nog vertaald ……

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 26 februari 2016 in Interview met Cobra NL

 

Tags: , , ,

Geef een reactie

 
