RSS

Maandelijks archief: maart 2016

Interview met Cobra, 25 maart, door Cary Kirastar

Dit is een gloednieuw Cobra interview update van 25 maart door Cary Kirastar. Dit interview is goed voor mensen die nog niet bekend zijn met Cobra’s werk en die een korte overzichtsintroductie zouden willen hebben.
http://www.naturallybetter.tv/cobra-planetary-liberation-u…/ (zie de vertaling hieronder)
Therese Zumi, PFC

Cobra Planetaire Bevrijdings Update – Wat je kunt doen – 21st Century Superhuman Show
2016-03-25 Cary Cobra.001Luister naar auteur Cary Kirastar Ellis met Cobra – de stem voor de Krachten van Licht, in deze planetaire bevrijdingsupdate. Leer wat je kunt doen om te helpen in deze fascinerende tijd van planetaire verandering!

Volg COBRA op: The Portal: The Intelligence Hub for the Victory of Light (voor de Nederlandse vertalingen: EVENTNL; op de homepagina staat een uitleg over Cobra en de Resistance Movement

De Ascentie Conferentie Zwitserland 16-17 april 2016

Prepare for Change

CARY: Hallo allemaal, dit is Cary Ellis, auteur van “21st Century Superhuman”, en dit is onze 21st Century Superhuman Show.

Vandaag hebben wij bij ons een grote strijder voor het Licht, Cobra. En Cobra welkom, wij zijn zo dankbaar om u vandaag hier te hebben.

COBRA: Dank u, het is een plezier om hier te zijn, om deel te nemen aan dit interview.

CARY: Geweldig. Cobra, u heeft een polsslag op wereldwijde gebeurtenissen. Wij weten dat u nabij geassocieerd bent met onze galactische buren, dat u een verbinding bent voor de Krachten van het Licht. Wij zijn opgewonden dat u vandaag hier wat vragen wilt beantwoorden, en wij vragen u om uw inzichten te geven over hoe de zaken gaan in deze geweldige tijd van planetaire verandering.

Ons eerste scherm hier laat zien dat u 22 miljoen views op uw website heeft, dus u heeft een grote groep volgers, en mensen rondom de wereld zijn hongerig om te weten wat er gaande is in deze tijd van verandering. Uw website heet The Portal, the Intelligence Hub for the Victory of the Light.

Ik heb veel luisteraars die wellicht niet op de hoogte zijn van uw berichten gedurende de laatste paar jaar. Kunt u ons iets vertellen over wie Cobra is, en waar u vandaan komt?

COBRA: OK. Ik ben gekozen door de Resistance Movement om hun woordvoerder te zijn op de oppervlakte van de planeet, in deze hele speciale tijd in de bevrijding van de planeet., Cobra is een codenaam die aan mij is gegeven voor deze specifieke periode.

CARY: Mooi, cool. Kunt u ons wat meer vertellen over wat de Resistance Movement is?

COBRA: De Resistance Movement zijn Krachten van Licht die zijn verborgen onder de oppervlakte van de planeet en die bezig zijn om ons te helpen. En zij helpen ons op dit moment in dit bevrijdingsproces. Ik zou zeggen dat zij een factie zijn van het Agartha netwerk, een deel van Agartha.

CARY: U zegt dat zij zijn verbonden met Agartha?

COBRA: Ja

CARY: Mooi, heel mooi. En Agartha is een van de binnenaarde civilisaties? Ik weet dat er verschillen tussen zijn.

COBRA: Ja

CARY: Dus wat is de view van uw multidimensionale perspectief in het dealen met al de krachten die meespelen in deze grote transitie? Hoe ziet u dat dit grote spel plaatsvindt?

COBRA: Het is een heel gecompliceerd proces, en gewoonlijk gaan de dingen niet zoals zij waren gepland omdat er zoveel factoren bij betrokken zijn: zoveel vrije wil in verschillende richtingen, zoveel dingen die gebeuren. Het is een hele gecompliceerde situatie. Langzaam maar zeker zijn zij door aan het gaan naar de completering van deze situatie. Wij komen dichter en dichter bij de uiteindelijke doorbraak.

CARY: Ja, dat geloof ik ook. Het zit er ook al lang aan te komen.

COBRA: Ja, dat is waar.

CARY: Wat zijn wat van de complexiteiten die in andere dimensies hebben bestaan die moesten worden opgelost?

COBRA: Het belangrijkste dat moet worden opgelost is de zogenoemde “primaire anomalie”. De primaire anomalie is, zou ik zeggen, de oorspronkelijke bron van alle duister en lijden. De planeet Aarde is een focus punt voor deze oplossing. Dus wij zitten nu op de sleutelpositie en sleuteltijd in de geschiedenis met de bijzonderheid om dit op te lossen. En dit is de belangrijkste reden waarom dit zo lang duurt en waarom het zo complex is.

CARY: Ja, heel interessant. Ik weet dat er veel technische apparaten zijn geweest en verschillende zaken waar ik waarschijnlijk niets van weet hoe ik ze juist moet uitspreken. Hoeveel meer van de strangelet bommen en andere spionage technologie die daarbuiten is, hoeveel is achtergebleven om op te ruimen? En wat voor effect heeft dat op de mensheid?

COBRA: Er is een zekere graad hiervan dat nog steeds moet worden opgeruimd, maar er is al veel opgelost en er is een diepere occulte reden waarom wij in quarantaine zijn gezet in de eerste plaats – waarom wij gijzelaars zijn geweest in de eerste plaats. Zonder die technologie zouden we al enige tijd geleden vrij zijn geweest.

CARY: Hoe werkt die quarantaine? Ik heb gehoord… is de quarantaine niet enigszins opgetild op dit moment?

COBRA: Het zit in het proces van te worden opgetild, maar het is nog niet opgetild. Want wanneer de quarantaine zal zijn opgetild zullen wij niet langer gelimiteerd zijn tot de oppervlakte van de planeet. De oppervlaktebevolking zal niet alleen zijn beperkt tot de oppervlakte van de planeet maar het ruimtereizen zal opnieuw zijn geopend. Contact met andere rassen zal opnieuw openen.

CARY: Mooi, heel goed, Dat is prachtig. Het lijkt erop dat plasma energie door andere rassen is gebruikt om ruimtewapens te beschadigen en wellicht zelfs in onze eigen oude geschiedenis. Het is nu aan het uitdijen als een mogelijke oplossing voor onze planetaire energie noden en ruimtereizen. Kunt u ons hier wat over vertellen.

COBRA: OK. Vrije plasma is een van de grootste geheimen, een van de meest onderdrukte aspecten van creatie, en de vrije plasma is zowel de sleutel voor de onderdrukking van kennis en de sleutel voor onze bevrijding. En geavanceerde wezens die deze technologieën gebruiken helpen nu met het planetaire bevrijdingsproces.

CARY: Dus denkt u dat het juiste gebruik van plasma energie hierin een rol zal spelen?

COBRA: Ja, precies.

CARY: Heel goed. Ziet u dat de mensheid zal samenwerken voor levensvatbare oplossingen en verder zal gaan dan de behoefte aan oorlog? Denkt u dat wij nu op dat punt zijn gekomen?

COBRA: Wij zullen op dat punt komen als de cabal is verwijderd.

CARY: Ik heb daar wat vragen over. We zullen er wat op ingaan en er meer over praten. Is de Resistance Movement aan het werken met de Sphere Being Alliance, de Andromedanen of enig specifiek galactisch ras of collectief?

COBRA: Ja, de Resistance Movement werkt specifiek met de Pleiadianen, het werkt ook met de Andromedanen, het werkt met de Galactische Confederatie en het zogenoemde Centrale Ras dat sommige mensen de Sphere Beings noemen.

CARY: Heel mooi. Ik stel u hier een algemene vraag. Wat kunt u ons vertellen over de Dragon’s Gate?

COBRA: Ik zal nu deze vraag niet beantwoorden.

CARY: OK, laten we doorgaan en wellicht kunnen wij hier in de toekomst hierover praten.

COBRA: Ja, wanneer de tijd er rijp voor is.

CARY: OK, perfect. Dat zal mooi zijn. Dus heeft het collectief genoeg verschoven om het tij te keren met wat er gaande is op de planeet?

COBRA: Nog niet, maar we komen er dichter bij.

CARY: OK, heel goed. Wat is er nodig voor meer cabal arrestaties en een echte transformatie van het oude systeem?

COBRA: Zoals ik al vele malen eerder heb gezegd, de transformatie van alle exotische wapens moet als eerste gebeuren. Dit is wat de chimera de macht geeft om de cabal te beschermen. De cabal zelf is niet langer in staat om zichzelf in stand te houden. Zonder de bescherming van de chimera zouden zij al een lange tijd geleden zijn opgeruimd.

CARY: Dus wat is er gaande met de opruiming van de chimera groep en de

COBRA: Het heeft een behoorlijke vooruitgang en er zullen snel wat doorbraken op dit gebied zijn. En hopelijk, als er geen verrassingen zijn, zullen wij redelijk snel aan het eind hiervan komen.

CARY: En is dat iets waar een heel collectief op aan het werken is? Of wie is daar mee bezig en helpt dat het gebeurt?

COBRA: De Pleiadianen en de Galactische Confederatie zijn hiermee bezig.

CARY: Mooi. Dus hebben u, Cobra, en de Resistance Movement een plan hoe het bankensysteem te herstellen, en het militaire industriële complex, tot iets dat dienstbaar is aan de mensen, of hoe zal deze verandering plaatshebben?

COBRA: O, ja natuurlijk is er een plan, ik heb er vele malen over gesproken. In basis, als de chimera groep is verwijderd en de cabal gearresteerd… in feite is de Oosterse Alliantie het nieuwe financiële systeem al aan het voorbereiden, wat alleen een tijdelijk financieel systeem zal zijn. Wat ons zal helpen om door de transitie te gaan tot het punt waar het eerste contact plaatsvindt. Dan zullen geavanceerde technologieën aan de mensheid worden vrijgegeven die de mensheid zullen helpen om door deze verandering te gaan, om deel te gaan uitmaken, co-partners, in de Galactische Federatie. Als een soeverein ras, zou ik zeggen, zich verbindend met andere soevereine rassen door de galaxy.

CARY: Heel mooi. Dus geavanceerde technologieën zullen worden gegeven als wij klaar zijn om op de schaal te stappen van dat niveau van het zijn van een soeverein ras.

COBRA: Ja

CARY: Wat zal het betekenen voor ons als een collectief om te verschuiven van de “macht over” agenda’s naar wereldwijde gelijkheid?

COBRA: Hetzelfde hier. Wij moeten de cabal verwijderen. Ik zou zeggen, al deze exotische technologieën, de plasma technologie, de vrill technologie, etherische en scalar apparaten, beïnvloeden het menselijke bewustzijn.

CARY: Juist

COBRA: De niet-fysieke archons drukken op de knoppen, psychologisch vooral de meest geavanceerde Lichtwerkers en Lichtstrijders manipulerend. Als dit is verwijderd zal het veel makkelijker zijn voor al deze wezens om samen te werken. Dit is waar wij op wachten.

CARY: Zou u zeggen dat dit de reden is dat sommige Lichtwerkers nog steeds elkaar min of meer aan het aanvallen zijn? Is dat iets dat energetisch is gemanipuleerd?

COBRA: Precies, dat is wat er gaande is.

CARY: Heel goed. Dat is goed om te weten over de scalar wapens. Het is zo gecompliceerd, en ik waardeer dat u deze vragen voor de luisteraars beantwoordt. Ik weet dat u eerder over veel van deze zaken heeft gesproken, maar het is altijd goed om een review van u te krijgen. Want ik weet dat er veel mensen aan het ontwaken zijn, dagelijks.

Er is ons verteld over wereldwijde onderpandrekeningen die zijn geplaatst om in circulatie te worden gebracht om de mensheid te dienen. Het dichtbij denkt u dat wij zijn? Wat houdt het tegen?

COBRA: Het probleem is dat de cabal nog steeds het financiële systeem onder controle heeft. De Infrastructuur van het financiële systeem is in handen van de cabal. De onderpandrekeningen kunnen niet worden vrijgegeven totdat dit is geregeld. De situatie zal worden opgelost gedurende de Event, wanneer de Lichtkrachten het financiële systeem zullen overnemen.

CARY: Het is een complexe situatie, nietwaar?

COBRA: Ja

CARY: En wie ziet u in naar boven komende leiderschapsrollen op deze terreinen stappen?

COBRA: Er zijn mensen, vooral in de Oosterse Alliantie, die heel capabel zijn en die zijn getraind voor dit doel, en zij zullen assisteren wanneer de tijd er rijp voor is.

CARY: Heel goed. Dus de gemiddelde persoon is nog steeds aan het worstelen in letterlijk elk land in de wereld. Ik weet dat er veel verschuivingen zijn die moeten plaatsvinden, maar is er iets waar u wat licht over kunt laten schijnen, wat ons zou helpen om te begrijpen wat er nodig is voor deze andere verschuivingen waar wij het over hebben gehad, om deze gigantische sprong te maken naar wereldwijde overvloed? Ik bedoel, ik realiseer mij dat wij verschuivende monetaire systemen en gouvernementele systemen hebben, en de globale elite moeten verwijderen uit hun posities van macht. Hoe ziet u ons deze sprong maken, wat een gigantische sprong lijkt te zijn van waar wij nu zijn. Het lijkt alsof het lijden op dit moment alleen maar erger wordt.

COBRA: OK. Wat er moet gebeuren is de doorbraak. De Doorbraak is de verandering van het paradigma. De verandering van het paradigma vindt plaats wanneer de kritieke massa van nieuwe intel is vrijgegeven door de massa media. Dit zal de Doorbraak creëren. De media staan nu onder controle van de cabal. En wanneer deze controle tot een bepaald punt is gereduceerd zal er een enorme vrijgave van intel door de massa media plaatsvinden. Dit zal opeens een doorbraak in de denkpatronen van de mensheid creëren. Dit zal de katalysator voor de verandering zijn.

CARY: Heel goed. En we hebben dat al zien gebeuren op de subtiele niveaus in de onderstromen van het onofficiële nieuws dat gaande is. Zeker de beweging, die richting is al aan het gebeuren. Maar dat is een goed perspectief. Ik waardeer dit echt.

Zoveel van de Lichtwerkers die zijn ontwaakt en uit het oude systeem stappen – zoals NEO deed in de film “De Matrix” – zijn nog steeds aan het worstelen. Ik zie het bij mensen waarmee ik in verbinding sta rondom de wereld. Wat kunnen wij nu doen om deze te helpen (of hoe kunnen zij zichzelf helpen), die klaar zijn om nieuwe levens te bouwen en gemeenschappen? Hoe krijgen zij deze dingen op gang?

COBRA: Mensen die financieel worstelen moeten een paar dingen doen. Het eerste is begin je geloofssystemen te schonen. Hun patronen van gebrek aan overvloed, hun geloofssystemen over geld, en dit zal hen een instrument beginnen te geven van goed, een kracht van goed, want het geld dat zij zullen manifesteren zal hen helpen in hun missie. Het zal hen helpen in het meer effectief worden in het proces van planetaire integratie.

CARY: Heel goed, dat is mooi. Dus niet gewoon zitten afwachten voor wereldwijde onderpandrekeningen, maar beginnen met het veranderen van hun eigen geloofssystemen over overvloed en in staat zijn om binnen te komen.

COBRA: Ja, en geen slachtoffer van het huidige systeem zijn. Begin manieren te vinden om overvloed te manifesteren buiten de matrix.

CARY: Prachtig, prachtig. Dus de profetieën van de Ouden noemden deze tijd “the Shift of the Ages” (de verandering van Eeuwen). Wat zijn de meest belangrijke dingen die de mensen nu kunnen doen, wetend dat velen van ons daarvoor vrijwillig hier zijn op dit moment?

COBRA: Ja, wat nu het meest belangrijk is, is om informatie te verspreiden, om nieuwe blogs te beginnen, om het zo breed en ver mogelijk te verspreiden. Informeer zoveel mogelijk mensen, over wat je ook weet, waar je je bewust van bent, over deze verandering die plaatsvindt.

CARY: Prachtig, prachtig. Ja, ik wil iedereen aanmoedigen om naar zijn innerlijke hart te luisteren en in actie te komen. Dat is mooi, iedereen zou met zijn eigen communicatiesysteem moeten beginnen om het woord te gaan verspreiden.

Dus het is mijn begrip, (dat is wat wij leren in mijn boek “21st Century Superhuman”) dat elke persoon de zaken binnen zichzelf meedraagt om deze verandering te activeren. Wat beveelt u de mensen aan om deze verandering in henzelf uit te breiden?

COBRA: Het is simpelweg je verbinden met je hogere zelf, met je eigen ziel. Je zult daarvandaan leiding krijgen.

CARY: Mooi. De antwoorden zijn altijd mooi en eenvoudig.

COBRA: Ja, dat is waar.

CARY: Hoe ziet u huidige gebeurtenissen passen in de ascentie tijdtabel waar u onlangs over heeft geschreven?

COBRA: Deze ascentie tijdtabel spreek over na de Event, en wij zijn nog steeds in de pre-Event fase. We zijn er nog niet.

CARY: Juist. Dus hoe ziet u zover als de huidige gebeurtenissen op de planeet zijn, denkt u dat enige daarvan die plaatsvinden de Event dichterbij brengen, of is er niet echt een relatie?

COBRA: Er gebeuren veel dingen achter de schermen die de Event dichterbij brengen, en er is een deel van de cabal die de Event wil vertragen. Dus beide zaken vinden tegelijkertijd plaats.

CARY: Juist. De cabal wil wat met de Event?

COBRA: Zij willen de Event zoveel mogelijk vertragen.

CARY: Juist, en wat doen ze om het te vertragen?

COBRA: Zij creëren chaos, zij proberen oorlogen rondom de planeet te beginnen, zij zijn de fondsen aan het terugpakken, zij zijn geld aan het stelen, zij zijn … je weet wat ze doen.

CARY: [grinnikt] Ik weet het. Juist, het lijkt echt een oud spel, nietwaar?

COBRA: Ja

CARY: OK Cobra, dus kunt u ons meer over de Event vertellen? Ik weet dat u er veel over heeft gesproken, maar als er iets meer is dat u kunt zeggen? Hoe dichtbij zijn we en wat wij waarschijnlijk zullen ervaren? Ik realiseer mij dat u er veel over heeft gesproken, dus als u daarover iets meer met ons kunt delen zouden wij dat graag horen.

COBRA: Wel, er is niet zoveel nieuws over te zeggen, simpelweg dat wij dichter en dichter bij komen. Ik ben hier niet om te zeggen hoe dichtbij wij zijn. Ik wil geen gronden voor speculatie geven, maar ik weet dat er plannen zijn en dat er acties gaande zijn, elke dag, om ons naar het exacte moment van de Event te brengen. Dit gebeurt dagelijks, en je kunt eraan deelnemen.

CARY: Dus ziet u de Event als een kosmische actie, of ziet u het als een beweging in het bewustzijn van de mensheid en de planeet, of ziet u het als een beweging van gebeurtenissen?

COBRA: Het is feitelijk een kosmisch gebeuren, het is een completering van het bevrijdingsproces. Dat vindt door de hele galaxy al geruime tijd plaats. Planeet Aarde is de laatste planeet om te worden bevrijd. Het zal een voleinding zijn van ons galactische proces om het duister achter ons te laten.

CARY: Heel goed. Dus wat is de top prioriteit voor elk individu om aan te werken als wij verder bewegen door deze transitie en dichter bij de Event?

COBRA: De top prioriteit is om je missie te volgen, om je talenten waarmee je bent geboren te gebruiken voor het exacte doel van wat je ook kunt doen om in dit proces te assisteren.

CARY: Weet u, ik denk dat veel mensen mogelijk met een voet in elke wereld staan. Zij hebben een moeilijke tijd wetend hoe “het oude systeem te verlaten” en hoe werkelijk in hun eigen visie te stappen. Heeft u hierover enige bemoediging voor de mensen?

COBRA: Eenvoudig, als je je eigen innerlijke leiding volgt en je droom volgt, zul je niet in twee werelden zijn. Je zult volledig in de nieuwe wereld stappen. Je zult volledig de matrix verlaten.

CARY: Dat is mooi. Enige aanvullende gedachten over hoe wij ons zullen bewegen voorbij de oude civilisatie, vrijgegeven door recente disclosure, en naar een meer harmonieus galactisch type van cultuur?

COBRA: Nogmaals, deze transitie zal na de Event gebeuren met een enorme vrijgave van intel, en dan, natuurlijk, na het eerste contact, wanneer de enorme vrijgave van intel niet alleen een theorie zal zijn maar een praktische verbinding met hogere positieve rassen.

CARY: Heel goed, deze gedachte is opwindend voor mij. Dus er is een harmonieuze galactische cultuur waar u mee bent verbonden, dat ons zou kunnen vertellen hoe zij opereren?

COBRA: Ja natuurlijk. De Pleiadianen zijn een heel harmonieus ras. Zij zijn voldoende ontwikkeld om hier een voorbeeld van te zijn. Zij hebben door hun eigen groei geleerd om in harmonie met elkaar te leven, en zij hebben een paradijs type van civilisatie gecreëerd. Het is een hele natuurlijk verschijning. Het is niet iets dat ongewoon is in dit universum. Zie je, wat op deze planeet gebeurt is onnatuurlijk. Het is een aberratie. Harmonieuze civilisaties zijn waar harmonie de norm is, de standaard, door het hele universum.

CARY: Interessant. Dat is mooi. Ik weet ja, dat wij het grote experiment zijn geweest in het dualiteitsexperiment hier op Aarde, dus ik ben blij dat wij dichter bij het einde daarvan komen. Dus, in een van uw laatste posten heeft u zielgroepen genoemd. Kunt u iets meer beschrijven over wat voor overeenkomsten zulke groepen zouden kunnen hebben, en hoe zij met elkaar kunnen uitwisselen en elkaar ondersteunen.

COBRA: Zielgroepen zijn feitelijk zielen die van de Bron zijn geboren op hetzelfde moment, door de Galactische Centrale Zon. Zij hebben een grote zielconnectie met elkaar, en soms zijn zij in staat om elkaar te herkennen, vooral wanneer zij elkaar ontmoeten in dit leven. Verschillende zielgroepen zijn geïncarneerd, vooral in deze tijd, om elkaar te vinden en collectief als een groep hun missie uit te voeren voor de planetaire bevrijding. De archon krachten waren deze incarnatieplannen aan het verstoren en waren verschillende wezens van de zielgroep aan het scheiden, en waren verschillende amnesievelden aan het creëren zoals implantaten en andere technologieën, voor verscheidene leden van de zielgroep om elkaar niet te herkennen. Dus er is veel oppositie bij dit plan.

CARY: Interessant, heel goed. We hebben onlangs gelezen over LIEFDES STRIJDERS en dezen die hoger kosmisch bewustzijn op dit moment belichamen. Gesteld is dat hun macht van Liefde groeiend is voorbij wat eerder bekend is geweest op de Aarde. Kunt u ons hier wat over vertellen?

COBRA: Wel, ik zou alleen zeggen dat er verschillende groepen zijn die voor een behoorlijk lange tijd aanwezig zijn geweest op de planeet, en zij komen naar voren. Vooral nu is het tijd om de energie te verenigingen van Liefde en Macht. Zij zijn niet gescheiden. De macht van de Liefde is niet alleen een vriendelijke energie. Het is een kracht die alle negativiteit stopt en het transformeert.

CARY: Wow, dat is prachtig. Liefde is Macht.

Dus u heeft op uw website wat geavanceerde genezingssystemen zoals Tachyon, Pleiadische technologieën en Mandala Sphere Laster systemen. Kunt u ons hier wat over vertellen, en als iemand ze wil gaan onderzoeken en gebruiken wat zouden zij tegenkomen?

COBRA : Ja, wij zijn onder leiding van Pleiadianen en onder leiding van verscheidene Lichtkracht groepen aan het ontwikkelen. Wij hebben geavanceerde technologieën ontwikkeld die zoveel als mogelijk is kunnen helpen bij het genezingsproces voor de mensheid tot de tijd van de Event.

Een van deze technologieën is de Tachyon technologie. Wij brengen Tachyon genezingskamers en er is een formule voor genezing en welzijn die de trillingsfrequentie van menselijke wezens met behulp van Tachyons kan verbeteren.

En er zijn ook geavanceerde lasersystemen die zijn ontwikkeld door bepaalde Dragon groepen. Het zijn heel geavanceerde systemen die het genezingsproces naar een hoger niveau kunnen brengen.

Als je daar wat meer over zou willen weten kun je naar de website gaan en je zult alles daar zien.

CARY: Moet een persoon in aanwezigheid van deze technologieën zijn, of kunnen zij op afstand worden gebruikt?

COBRA: Sommige van deze technologieën werken op afstand, maar sommige zijn feitelijk, mensen moeten daar aanwezig zijn.

CARY: Het lijkt erop dat er wat heel interessante dingen zijn voor degenen die zijn geïnteresseerd in healing.

COBRA: Ja, precies.

CARY: Ik begrijp en heb vele malen meegedaan… U heeft nu een wekelijkse Event meditatie elke zondag 7 uur GMT. Bevrijding nu! U roept op dat er in deze meditatie 144.000 mensen op hetzelfde moment betrokken zijn. Klopt dat?

COBRA : Ja, dat klopt.

CARY: Dus een grote aanmoediging zou kunnen zijn; iedereen die hierover hoort kan helpen door mee te doen aan deze meditatie. Is dat wat u voorstelt?

COBRA: Ja, precies. We zouden zoveel mogelijk mensen als mogelijk is voor deze meditatie bij elkaar willen krijgen om de kritieke massa te bereiken, zodat wij het proces voor de Event kunnen bespoedigen. En als wij dichter bij dit aantal zouden komen zouden we werkelijk het proces behoorlijk kunnen versnellen.

CARY: Heel mooi. Er is enig ander specifiek protocol dat u zou willen aanbevelen gedurende de meditatie? Of kan iemand gewoon gaan zitten en mediteren en voorstellen, weet u, wereldvrede, wereldbevrijding.

COBRA: Nee, wij hebben richtlijnen voor de meditatie, en de richtlijnen staan op het blog. Alle instructies zijn er. (Klik hier voor deze instructies in het Nederlands.)

CARY: Juist, en ik geloof dat ik er ook een video van heb gezien.

COBRA: Ja. (Klik hier voor de Nederlandse video.)

CARY: Juist. Dus de ‘overwinning van het Licht’ is de begroeting van mensen die u volgen en die zijn betrokken bij uw werk. Kunt u ons iets vertellen over waar deze begroeting vandaan komt?

COBRA: Deze begroeting kwam van de Lichtkrachten.

CARY: Mooi. Het is echt goed. Ik hou ervan als ik mensen erover hoor of mensen erover zie schrijven. Het is een echt goed energieveld voor planeet Aarde. Ik zie dat u in april in Zwitserland een conferentie heeft. De mensen kunnen dit op uw website vinden als zij willen komen en u persoonlijk leren kennen?

COBRA: Ja, dat klopt. Er is een link op het blog waar de details over het programma staan. De mensen die dieper willen gaan kunnen de conferentie bijwonen en er zal veel nieuwe intel zijn. Er zullen hele krachtige transformationele energieën bij aanwezig zijn.

CARY: Prachtig. Ik kreeg dat gevoel toen ik op uw website keek. Dus Cobra, ik dank u heel erg. Het zou prachtig zijn als wij dit nog eens op enig moment zouden kunnen doen. De luisteraars kunnen u vinden door te zoeken op ‘The Portal 2012’ online. U bent ook verbonden met het Prepare For Change netwerk.

COBRA: Ja dat klopt. Ze kunnen gewoon naar het blog gaan, ze kunnen daar alles vinden over de conferenties, de meditatie, de technologieën, en alle intel die ik vrijgeef. Het is daar geüpdate.

CARY: OK mooi. Dank u wel dat u vandaag bij ons wilde zijn. Het is altijd mooi om de dingen wat scherper te krijgen, om u te horen spreken over deze energieën. Ik dank u namens al onze luisteraars en degenen die zoeken om deel uit te maken van deze fenomenale tijd van grote verandering op planeet Aarde.

COBRA: OK OK  Dank u zeer.

CARY: OK. Veel zegeningen aan u Cobra, en veel zegeningen voor onze luisteraars, en we zullen u allemaal snel zien.

COBRA: Ja

Vertaald door Veronica

 

 
1 reactie

Geplaatst door op 28 maart 2016 in Interview met Cobra NL

 

Tags: , ,

Bericht van Cobra, 25 maart, situatie update

Het verwijderen van de chimera groep gaat door. Het overgrote deel van de plasma strangelet bommen is verwijderd en nu zijn de Lichtkrachten zich aan het focussen op de verwijdering van de plasma toplet bommen, succesvol gebruik makend van dezelfde benadering.

Dit heeft een sterke reactie van de chimera groep getriggerd en zij hebben de archons opdracht gegeven om het ‘volume’ van hun technologieën te verhogen om de Lichtwerkers en Lichtstrijders aan te vallen en te onderdrukken, want de Lichtwerkers / Lichtstrijders zijn de sleutel voor de ‘verschuiving van de eeuwen’ (shift of the ages). Zij gebruiken infrasound en plasma scalar golven.

https://authenticmentoring.wordpress.com/2015/02/17/gwen-towers-and-nexrad-infrasound-pulses-the-hum-the-rumble-and-booms-population-control/

Door de verwijdering van de plasma strangelet en toplet bommen is de spanning binnen ons zonnestelsel aan het verminderen, het opent de quarantaine Aarde en het bespoedigt het disclosure (openbaarmaking) proces voor de oppervlaktebevolking.

Veel maatschappijen zullen spoedig relatief betaalbare tripjes naar de ruimte aanbieden.

http://metro.co.uk/2016/03/14/you-could-soon-be-able-to-take-a-holiday-in-space-for-7000-5752424/

http://www.ibtimes.co.uk/virgin-galactic-space-x-holidays-space-will-cost-7000-by-2030-astronaut-predicts-1549306

Er zijn serieuze plannen om een lunaire basis te creëren die ook toeristen zal accepteren.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3471632/Europe-s-space-boss-reveals-plans-moon-village-humans-robots-live-alongside-allow-tourists.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490

https://www.rt.com/news/333842-moon-village-domes-space/

http://sputniknews.com/art_living/20160311/1036102790/permanent-lunar-colony.html

2016-03-25 1 Moon

Nieuwe Russische technologie brengt een bemande reis naar Mars veel dichter bij de realiteit.

https://www.rt.com/news/334416-russia-space-nuclear-engine/

En er is serieus sprake van asteroïden mijnbouw:

https://deepspaceindustries.com/

De cabal wil al deze inspanningen controleren door het creëren van regels en reguleringen middels hun wereldwijde voertuig… de United Nations:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3493306/Space-tourism-rules-needed-five-years-ensure-safety-security-pioneering-passengers-warns.html

Hier moet ik opnieuw vaststellen dat gedeeltelijke disclosure GEEN optie is:

http://prepareforchange.net/2016/03/12/partial-disclosure-is-not-an-option/

Zoals je wellicht weet is de cabal de ‘volledige disclosure’ petitie aan het saboteren:

http://prepareforchange.net/2016/02/19/is-change-org-sabotaging-the-full-disclosure-petition/

Dit zal ons niet tegenhouden. Bronnen dicht bij Putin hebben gecommuniceerd dat Rusland in de laatste paar jaren disclosure aan het ondersteunen is door het de Russische pers toestaan om in volledige vrijheid intel over disclosure vrij te geven. Het enige probleem is dat het meeste hiervan is gepubliceerd in het Russisch en wanneer de Russische journalisten proberen de westerse media te benaderen met de Engelse vertaling van hun artikelen worden ze weggestuurd.

Door de staat gesponsorde Russische instituten zijn UFO fenomenen aan het onderzoeken en natrekken, en zij zijn actief aan het zoeken naar werkende ‘overunity’ technologieën, maar zij stellen dat maar zo’n 5% van de intel van westerse bronnen over vrije energie bruikbaar is. (vertaler: overunity houdt in dat door een apparaat meer energie wordt opgewekt dan het zelf verbruikt).

Putin had jaren geleden een diep spirituele contactervaring met de Pleiadianen wat hem heeft getransformeerd, en dit is de occulte reden achter zijn voortdurende gevecht tegen de cabal.

De illuminazi factie van de cabal begint zich te realiseren dat het spel over is en dat zij niet in staat zullen zijn om diep ondergronds of binnen het zonnestelsel te ontsnappen. Hun plan is om de massa arrestaties ten tijde van de Event te vermijden door het verlaten van hun vestingen in Texas, de Mexicaanse grens over te steken, te vliegen van Mexico naar Argentinië, en daarvandaan met onderzeeërs naar Antarctica te gaan, naar ondiepe ondergrondse bases, gebruik makend van oude connecties uit de tijd toen de nazi’s hetzelfde deden in 1945:

http://www.bibliotecapleyades.net/antarctica/antartica24.htm

2016-03-25 2

Hun plannen worden gelekt door de hele inlichtingengemeenschap, zoals het laatste rapport van Fulford duidelijk laat zien:

http://www.starshipearththebigpicture.com/2016/03/23/whats-up-in-the-antarctic-and-denver/

De andere ontsnappingsroute naar Antarctica gaat via Nieuw Zeeland en dit is waarom de cabal daar fanatiek onroerend goed aan het kopen is:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2931325/Super-rich-buying-property-New-Zealand-bolthole-case-west-goes-meltdown.html

Om deze plannen energetisch te dwarsbomen moeten wij zo snel mogelijk een stuk Cintamani steen naar Antarctica krijgen, en dit moet worden gedaan door de oppervlaktebevolking. Als er iemand bereid is om dat te doen en ook in staat is om  de kosten van zijn reis te betalen, kan hij contact opnemen met cobraresistance@gmail.com voor gedetailleerde instructies.

Om wat positiever over Nieuw Zeeland te spreken; zij hebben plannen om een onvoorwaardelijk basisinkomen te introduceren:

http://futurism.com/new-zealand-considering-giving-everyone-universal-basic-income/

Hetzelfde gebeurt in Ontario:

http://www.businessinsider.com/ontario-announces-basic-income-plan-2016-3

En eindelijk beginnen economen te praten over een vier-urige werkdag en het gunstige effect daarvan op de economie:

http://humansarefree.com/2013/01/a-transition-plan-towards-resource.html?m=0

Degenen die op Trump zouden willen stemmen zullen teleurgesteld zijn, want hij is een jezuïet agent:

https://www.reddit.com/r/RomeRules/comments/3g7zgf/donald_trump_secret_jesuit_agent_for/

De cabal wil de BRICS verzwakken door Brazilië te destabiliseren:

https://futuristrendcast.wordpress.com/2016/03/15/brazil-color-revolution-attempt-corruption-dilma-lula-zika-and-2016-olympics-lada-ray-analysis-and-predictions/

Het is interessant om op te merken dat Erdogan de aanvallen op Brussel een paar dagen voordat zij plaatsvonden heeft voorspeld:

http://abcnews.go.com/International/wireStory/kurdish-militants-hit-europe-turkeys-erdogan-37743106

Uiteraard wist hij het, want hij is een van de meesterbreinen achter de aanvallen:

http://www.veteranstoday.com/2016/03/24/breaking-exclusive-brussels-mastermind-captured-by-syrian-kurds-implicates-erdogan/

Dragon bronnen hebben gecommuniceerd dat in de nabije toekomst Turkije de trigger kan zijn voor een korte maar intense militaire escalatie vlak voor de planetaire doorbraak. Als dat gebeurt zal op dit blog een massa meditatie worden aangekondigd om dat tegen te werken.

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

 
2 reacties

Geplaatst door op 26 maart 2016 in Cobra, Disclosure

 

Tags: , , , , , ,

SOTN-artikel van 22 maart: Bomaanslagen in Brussel: waarom het vliegveld en de metro? Waarom nu? Waarom Brussel?

De bomaanslagen in Brussel zijn in een artikel op State of the Nation geanalyseerd; de kop van dit artikel luidt Bomaanslagen in Brussel: waarom het vliegveld en de metro? Waarom nu? Waarom Brussel?
In het artikel worden al deze vragen beantwoord en het geeft een goede analyse van de situatie in Europa. Reden voor mij om dit artikel te vertalen, zie hieronder.
Cobra heeft in zijn ‘situatie update’ van 18 februari aangegeven dat er maatregelen zijn genomen die worden geactiveerd als de cabal een grens overschrijdt…. laten wij hopen dat de aanslagen in Brussel deze bewuste grens zijn!
Veronica

ELKE valse vlag terreuraanval heeft een expliciet doel ….
…. vooral als zij zijn gepleegd op sleutelposten in Europa

De meerdere bomexplosies in Brussel zijn net zo doelgericht als die terreuraanvallen uitgevoerd in Parijs afgelopen november.
Zij zijn geïmplementeerd door dezelfde groep van schurken inlichtingendiensten en geheime diensten waaronder de CIA, MI6, MOSSAD en DGSE (Franse SS) in opdracht van hun NWO meesters (NWO = New World Order).
Brussel is nu het doelgebied in Europa, zoals herhaaldelijk werd gewaarschuwd door de MSM (MainStream Media = massamedia) gedurende de nadagen van de Parijs terreuraanslagen die zijn uitgevoerd op 13 november.

Waarom Brussel? Waarom het vliegveld? Waarom de metro? Waarom nu?

Omdat Brussel de feitelijke imperiale hoofdstad is van de Europese Unie.
De Europese Unie heeft geen officiële hoofdstad, en er zijn geen plannen om er een te benoemen, maar Brussel heeft de officiële zetels van de Europese Commissie, de Council of the European Union, en European Council, evenals een zetel (officieel de tweede zetel maar in feite de meest belangrijke) van het Europese Parlement.

(Bron: Brussels and the European Union)

Als je deze dagen met een inwoner van Europa praat zullen ze je vertellen dat Brussel het nieuwe Rome is geworden.
Het overgrote deel zal je ook vertellen dat zij alles verafschuwen dat uit Brussel komt. Dat het een Europese tirannie vertegenwoordigt die aan elke natie in de Europese Unie (EU) is opgedrongen. En dat zij totaal geen zeggenschap hebben in hun deelname van zulk een benauwend en dictatoriaal instituut. En dat zij doorgaan hun recht te ontnemen om te beslissen door middel van een nationaal referendum. Deze referenda zijn eindeloos gedwarsboomd door het EU management team en de MSM.

Dezelfde mensen zullen zeggen dat de EU afschuwelijk doet denken aan de oude USSR waarbij de inwoners van elke natie en/of republiek waren onderworpen aan verschrikkelijk onderdrukkende maatregelen op elk terrein van de society. Zij zullen je ook vertellen dat de algemene bevolking van de Eurozone absoluut niets te zeggen heeft in het besluitvormingsproces van enige van de verschillende EU gouvernementele lichamen en organisaties.

VIDEO: Neil Farage Exposes And Demolishes The European Union Tyranny
______________________________________________________________

Het kritieke punt is hier dat de EU gedurende vele jaren minutieus in het geheim en door misleiding was samengesteld. De mensen van Europa hebben het nooit geaccepteerd, en willen het niet. Niettemin, toen de inwoners van elke natie waren uitverkocht door hun nationale politici, werden zij onder de rubriek van de EU superstaat geplaatst met een geheel nieuwe cabal van opperheren die alleen maar loyaal zijn aan de NWO agenda. Dit is precies waarom de UK’s premier Cameron eindeloos omzichtig is omgegaan rondom dit issue met het Britse electoraat. Hij is zich er volledig van bewust dat er in de UK geen referendum zal worden gehouden aangezien de Britten over het algemeen furieus zijn over de EU’s kruipende imperialisme en enorme incompetentie en toenemende belastingautoriteit en totaal gebrek van verantwoordingsplicht. De conclusie is hier dat de “COMMISSIE” geen enkele natie zal toestaan om uit het EU reservaat te gaan, niet nu, nooit! Kijk gewoon hoe zij het failliete Griekenland hebben geaccommodeerd om deze in hun totalitaire gevangenis te houden.
______________________________________________________________

Europese Unie: Superstaat, Economische Unie en Militaire Alliantie

Met andere woorden, de gewone mensen van Europa kijken naar de EU superstructuur als een communistische superstaat die was ontworpen om de mensen verder te controleren en in slavernij te houden. En zo heeft het dit gedaan, met alle inefficiënties en ongepastheid, achteloosheid en onbetrouwbaarheid van de voormalige Unie van Sovjet Socialistische Republieken. De EU wordt ook – waardevermeerderend, natuurlijk – in elke bit net zo bedrieglijk en verraderlijk, wreed en onberekenbaar als de oude USSR.

Dit is overigens NIET waarom Brussel de bomaanslagen had.

De bommen kwamen van de World Shadow Government (Wereld Schaduw Regering) die naar de EU kijkt als een kritiek tandrad in de komende ‘Een Wereld Regering’ dat een integrale rol heeft in de wereldwijde implementatie van de NWO agenda. Ziet u, de EU was specifiek opgezet als het rolmodel voor alle toekomstige superstaten die de NWO heersende cabal heeft gepland te gebruiken om elke vierkante centimeter van de planeet Aarde te domineren. De toekomstige Noord Amerikaanse Unie komt ook van hun tekenbord.

Net zoals “alle wegen naar Rome leiden” – zoals het eens was – leiden tegenwoordig ALLE wegen rechtstreeks naar Brussel. Het is in feite de hoofdstad van Europa, ook al weigeren ze het als zodanig te labelen. Hun weigering om Brussel de Europese hoofdstad te noemen is door moedwillig toevallig ontwerp. Zij weten hoe sterk het nationalisme nog steeds door Europa waart tot op de dag van vandaag, derhalve is  hun heimelijke plan om hun despotisme dag voor dag uit te vouwen … jaar bij jaar.

Dus je ziet dat Brussel nu de bomaanslagen had om de vele en verschillende leden van de EU officiële organisaties in schaakmat te houden. Dat zou zijn de European Commission, de Council of the European Union en de European Parliament (2e na Strasbourg). Omdat de nationale representanten altijd tonnen van commentaren van hun kiezers krijgen over het autocrate functioneren van de EU, moeten zij door angst in aanvaarding en gehoorzaamheid worden gedwongen. Vele representanten moeten hun tong afbijten om te voorkomen dat zij deze frequent uitgesproken verbijstering en consternatie uiten, die zij onophoudelijk terug in hun thuislanden aanhoren.

Strategisch geplaatste bomaanslagen voorzien niet alleen in de noodzakelijke intimidatie, maar ook om een nieuwe vijand voor hen (de EU regering) te bevechten die voortgaat over en door het Europese continent.

Dit is precies waarom de regeringsgesponsorde terroristen alleen het vliegveld en de metro bombardeerden. De vele nationale EU representanten vliegen overal vandaan naar Brussel, evenals dat zij de metro gebruiken om naar de verscheidene EU gebouwen te gaan. Niet alleen hebben de verschillende ontploffingen het hoofdvliegveld op Zaventhem opgeschrikt, dat zich bevindt in de Brusselse Capital regio, zij hebben ook het Maelbeek/Maalbeek metrostation gepakt, dat zich bevindt in het stadscentrum. Dit is de hoofdmetro die door alle reizigers wordt gebruikt die komen en gaan van de EU hoofdkwartieren.

SOTN 22-3 tour_img-297490-90-768x373Symbolen van geheime genootschappen in Brussels architectuur

Conclusie

Zoals gebruikelijk zal de World Shadow Government altijd deze valse vlag massa beschietingen en bomaanvallen gebruiken om deze politici en andere leiders te bedreigen en te intimideren, die in het reservaat MOETEN worden gehouden. Niemand wordt ooit toegestaan te vertrekken, tenzij zij ervoor kiezen om het hele bloedige systeem levenslang te verlaten. Er is eenvoudigweg geen betere manier voor het tirannieke en clandestiene NWO leiderschap om een boodschap te sturen naar het maximale aantal van ontvangers dan door iets op te blazen – Big Time!

En zo hebben ze het gedaan … voor de honderdste keer!

Nu is de enige overgebleven vraag: was dit het onmiddellijke werk van de Committee of 300* zoals het was in Paris op vrijdag de 13e van 2015?

Paris Terror Attacks Ordered By The Committee Of 300

En als laatste, waarom hebben zij deze bomaanslagen op 22 maart 2016 uitgevoerd? (In het Engels: maart 22, 2016 – 3/22/16)
Er zijn hele specifieke redenen waarom zij deze valse vlag zwarte operatie op 3/22 hebben uitgevoerd. “22” in de numerologie is wel bekend als een krachtig getal dat kan worden gebruikt om ruwe kracht en pure macht uit te oefenen voor het goede of het andere. Onze hierna volgende post zal belichten wat de illuminatie altijd zoeken te bereiken op dagen van satanische offering.

Een laatste kritiek punt over de timing van deze geënsceneerde terreurgebeurtenis betreft de sancties tegen Rusland. Verscheidene van de zuidelijke landen in de EU hebben een sterke wens laten zien om deze economische sancties te laten vervallen. Zij hebben Europa veel meer schade toegebracht dan dat zij Putin’s Russische Federatie hebben beschadigd. De afgelopen paar weken hebben meerdere gevallen laten zien waar intenties bekend zijn gemaakt om deze sancties te laten vervallen. Deze regeringen hebben nu een ENORME boodschap van Brussel gekregen, waar het sanctie regime vandaan komt en waar het is bekrachtigd. Hun nationale representanten, die regelmatig naar en van Brussel reizen, weten nu dat zij ‘sitting ducks’ zijn. Hun Anglo-Amerikaanse meesters hebben dit wel duidelijk gemaakt.

(“sitting ducks” = broedende eenden; deze verlaten het nest niet en kunnen makkelijk worden geschoten).

State of the Nation
March 22, 2016

Vertaald door Veronica

 
2 reacties

Geplaatst door op 25 maart 2016 in Geen categorie

 

Tags: , , ,

Interview met Cobra, 4 maart, door Essayenya Mosteenya

Het volgende nieuwe interview is gehouden door Essayenya Mosteenya (EM). Veel dank aan Cobra voor de extra tijd om de vragen te beantwoorden.

EM: U heeft dit vele malen beantwoord, maar kunt u ons er alstublieft nog een keer doorheen leiden. Wat is de interactie tussen ons DNA en ons bewustzijn? En waarom zijn sommige buitenaardse groepen zo geïnteresseerd in het manipuleren van ons DNA?

C: Bewustzijn vormt het DNA. Het DNA is alleen het code systeem voor de replicatie van het fysieke lichaam. Alleen buitenaardse groepen met weinig toegang tot hoger bewustzijn zijn gefascineerd door DNA manipulatie.

EM: Corey (Goode) gaf aan dat ons DNA zover is gemanipuleerd dat wij ernaar neigen om mensen te verafgoden die altijd beter zijn dan ons, dat wij goden aanbidden en anderen die claimen hun woordvoerder te zijn. Dit is gedaan zodat wij nooit naar binnen zullen kijken. Maar kennelijk is het veranderen van ons DNA niet voldoende, propaganda is ook ingezet om de mogelijkheid voor mensen om naar binnen te gaan te verminderen. Dus, de cabal doet werkelijk van alles om onze wil tegen te houden om ons met ons innerlijk te verbinden, maar wat ze ook doen, de mogelijkheid voor mensen om naar binnen te kijken is er altijd en kan nooit volledig worden onderdrukt. Klopt dit?

C: Ja

EM: Dus dat is prachtig nieuws want sommige mensen kunnen zich afvragen als wij hier op deze manier zijn ‘geboren’, genetisch gezien, hoe zouden wij ooit in staat kunnen zijn om de zaken te veranderen. Aangezien we het er nu over hebben; zou u zeggen dat dit altijd het geval is geweest in elke cyclus, dat het overgrote deel van het menselijke ras afwijzend is om voor de antwoorden naar binnen te kijken?

C: Vooral in de laatste 5000 jaar of zo.

EM: Als de Event in de vorige cyclus had plaatsgevonden, hoe denkt u dat de mensen op dat moment zouden hebben gereageerd op bevrijding. Zouden de mensen veel meer bereid zijn geweest om te assisteren. of zouden zij waarschijnlijk ongeveer hetzelfde zijn geëindigd als waar we nu zijn. met alleen en paar groepen mensen die doen wat ze kunnen om de planeet te bevrijden?

C: We zitten nu in een volledig andere situatie dus het is niet mogelijk om deze vraag juist te beantwoorden.

EM: Een ander aspect in het veranderen van ons DNA; Corey zegt dat we meer gewelddadig en agressief zijn gemaakt, en daardoor is het veel makkelijker om in ruzies met elkaar te eindigen. “Als wij elkaar op de keel zitten, zitten wij niet op hun kelen”, zoals hij het juist verwoordde. Dus, waar komt dit gewelddadige DNA vandaan? Is het, zoals hij zei, van een oude civilisatie op een bepaalde planeet in ons zonnestelsel die niet langer gastvrij is?

C: Nee, het komt van Draco’s manipulatie van de menselijke genen in het verleden.

EM:  Heel snel echter, als dit waar is, zal het ook worden versterkt door parasieten, implantaten, de sluier, evenals als de programmering, juist?

C: Ja, de gewelddadige handelwijze is ook versterkt door parasieten, implantaten, de sluier, evenals al de programmering.

EM: Is het door het oude bewaarders ras gevraagd, dat de Agarthanen hun genetische lijnen puur moeten houden, of is het een vrijwillig besluit door de Agarthanen genomen, met het oog op de ongebreidelde vermenging/voortplanting tussen verscheidene negatieve buitenaardse rassen en de lokale menselijke bevolking op dat moment?

C: De Agarthanen houden zowel hun energievelden als hun genetische opmaak zuiver om hoge vibrationele frequentie en staat van bewustzijn in stand te houden.

EM: Was het grootste deel van het menselijke ras toen zich ervan bewust dat deze buitenaardse rassen negatief waren, maar namen toch het besluit om met ze te trouwen? Of waren de meesten van hen gedwongen om dit te doen, of was het een meer gemengde situatie.

C: Sommigen waren gemanipuleerd, sommigen waren gedwongen, sommigen wisten het niet.

EM: Kwantum anomalie, Aarde’s primaire anomalie accretie vortex, verzamelt alle contingentie die van dit universum is, en verklaart het vreemde gedrag van de mensen hier. De achtergrond metastrategie van de duistere vloot, die de quarantainestatus van de Aarde in stand houdt, lijkt nogal succesvol en de meeste mensen zijn uitgeteld, denken dat er absoluut geen manier is om te vechten tegen deze kwantum anomalie, en voelen zich achtergelaten door hun hogere zelven in deze levende gevangenis.

Echter, sommige bronnen suggereren dat deze kwantum anomalie niet zonder oplossing is. Naast het neerhalen van de sluier- laag voor laag – door de Lichtkrachten, kon op een persoonlijk niveau met dit kwantum anomalie worden afgerekend met een kwantum oplossing, wat is genoemd de ‘Quiet Center of Stillness’ (het serene centrum van stilte). Wat is de Quiet Center of Stillness? Bent u het ermee eens dat dit iets is dat de mensen kan helpen op een persoonlijk niveau om te assisteren bij de bevrijding?

C: Ja, waar. Het Quiet Center of Stillness is de stille getuige vanbinnen, de observator. Het lost porties van primaire anomalie op simpelweg door het te observeren. Dit is een van de meest belangrijke dingen die mensen kunnen doen om te helpen assisteren bij de bevrijding.

EM: Dus, het kalmeren, rustig blijven, kan inderdaad de mensen helpen om veel meer dan wij ons ooit realiseerden gebalanceerd te blijven op een kwantum niveau, en is derhalve zeker niet iets dat niet belangrijk is, juist?

C: Ja!

EM: Heel snel echter, de contingentie die hier is verzameld, komt het alleen van ons eigen universum of van het superuniversum in deze sector? Of hebben wij het over een behoorlijk massieve schaal van contingentie dat ook is verzameld van de superuniversa van de andere zes centrale rassen?

C: Het komt van het ‘ene en alleen’ universum. Alle andere universa zijn al geïntegreerd en geabsorbeerd in deze ene.

EM: Als wij werken aan ons eigen onderscheidingsvermogen, moeten wij onze intuïtie combineren met de correcte mentale kennis zoals u altijd heeft gesuggereerd. Maar de echte vraag is, aangezien het onze intuïtie is is het niet altijd betrouwbaar. En om het nog erger te maken, als wij al een vooringenomen idee hebben met betrekking tot een bepaald stuk informatie, zal deze mentale kennis dan onjuist zijn. Dan zullen wij alleen onze nieuwe intel kruisen met onze verkeerde mentale kennis.

Om ons te helpen om beter te leren onderscheiden adviseert Corey dat wij altijd onze “realiteitsbubbel” doorlaatbaar moeten houden, dus om niet te snel een vooringenomen idee aan iets te verbinden. Dus, zeg, een persoon komt eerst een bepaald stuk informatie tegen over een bepaald plasma wezen, en ze leren later van een andere bron waarin het is beschreven als een super AI (artificial intelligence = kunstmatige intelligentie). Bent u het ermee eens dat in plaats van het erop focussen en argumenteren wat deze bepaalde entiteit feitelijk is of hoe het zou moeten worden genoemd, deze persoon tot de realisering zou moeten komen dat beide bronnen zouden kunnen praten over dezelfde entiteit, en wat het doel van deze entiteit is?

C: Ja.

EM: In seizoen 2, episode 14, van Cosmic Disclosure heeft Corey vrijgegeven dat deze AI ‘zichzelf in alle richtingen zal schieten als een signaal, dat kan leven in het elektromagnetische veld van een maan of een planeet’. Op 10 maart 2013 heeft u een artikel geschreven over inplant hemisferen. Kunt u ons nogmaals vertellen wat inplant hemisferen zijn en hoe ze feitelijk werken om invloed op ons te hebben?

C: Inplant hemisferen zijn gebieden van verwrongen ruimtetijd-continuüm rondom de etherische implantaten. Elk geïncarneerd menselijk wezen heeft etherische implantaten van de archons gekregen vlak voor de incarnatie – de zogenoemde sluier van vergeten. Deze etherische implantaten zijn feitelijk multidimensionale zwarte gaten die anomale materie bevatten en verwrongen kwantum fluctuatie. Elk menselijk wezen heeft drie van deze implantaten en zij creëren een behoorlijk stabiel interferentiepatroon dat het bewustzijn van het menselijk wezen binnen de matrix houdt. Dit interferentiepatroon creëert een energieveld, een anomale verwrongen ruimtetijd-structuur rondom de implantaten, met een radius van ongeveer 100 feet met de drie implantaten in zijn centrum.

EM: Zijn inplant hemisferen verder versterkt door niet-fysieke entiteiten / nanonieten?

C: Ja.

EM: Zijn inplant hemisferen nu nog steeds een groot probleem? Maken wij veel vooruitgang op dit gebied?

C: Recent was er veel vooruitgang op dat gebied.

EM: Overeenkomstig met wat is vrijgegeven door Corey kan dit AI signaal niet alleen leven in de elektromagnetische velden van een planeet, maar ook bioelektrische velden van levende wezens, inclusief dieren. Maar het geeft daar niet de ‘voorkeur’ aan. In plaats daarvan leeft het liever in hoge technologie. En hoe geavanceerder onze technologie wordt, hoe waarschijnlijker het voor ons is om erop te vertrouwen, en het allemaal onze soevereiniteit te geven zonder ons druk te maken om te vragen waarom. Dit wetende, worden de mensen er snel aan herinnerd wat u eerder zei gedurende een van uw interviews met Untwine; dat het overgrote deel van dieren niet zijn geïmplanteerd omdat zij niet hun IK BEN aanwezigheid volledig gevormd hebben, en dat de planten helemaal niet zijn geïmplanteerd. Dus, deze IK BEN aanwezigheid lijkt een sleutelrol te spelen hier voor de archons om te beslissen om al dan niet dat wezen te implanteren. Is dit echt zo? Waarom?

C: Ja, omdat alleen een wezen met een volledig ontwikkelde IK BEN aanwezigheid gevaarlijk is voor de matrix.

EM: Nu wij het hierover hebben, kunt u ons helpen door nog eens te verduidelijken wat is individualisatie en wat is IK BEN aanwezigheid. Zijn zij hetzelfde?

C: Individualisatie is het moment van activatie van de IK BEN aanwezigheid binnenin de geïncarneerde ziel, de passage van dierenrijk naar het menselijke. IK BEN aanwezigheid is de totaliteit van onze eigen werkelijke (hogere) zelf.

EM: Er wordt gezegd dat eeuwen geleden een van de Lords of Fire de mensheid heeft geleid naar individualisatie, in de dagen van Lemurië. Vandaag leidt dit bepaalde wezen nog steeds de mensheid op het pad van initiatie op dit gebied, en zal op een dag het focus punt zijn van het proces van identificatie. Waarom is individualisatie zo belangrijk voor de ontwikkeling van een ziel? En wat betekent dit met betrekking tot de zin van het leven dat “creatie komt tot bestaan zodat het meer kan weten over hetzelf”?

C: Met individualisatie wordt de geïncarneerde ziel zich bewust van hetzelf. Creatie komt tot bestaan om bewust te worden van hetzelf in het contract tot de contingentie.

EM: In deze hele kritieke en behoorlijk intense periode, beginnen sommige mensen te vinden dat bepaalde gechannelde verhalen behoorlijk resoneren. Wanneer zij deze verhalen lezen is het alsof levendige herinneringen terug naar ze komen vloeien. Om te herinneren is goed, want het betekent dat dit wezen een portie van hemzelf / haarzelf heeft gevonden en geïntegreerd dat een vergelijkbare ervaring deelt. Niettemin, het lijkt alsof zij ook worden herinnerd aan het trauma in het verleden, omdat zij op deze planeet zijn geïncarneerd, steeds weer opnieuw, en er is weinig veranderd met betrekking tot de ontwaking van het grootste deel van de menselijke bevolking hier. Waarom zijn deze mensen begonnen te herinneren op deze uiterste transitie?

C: De mensen beginnen zich te herinneren omdat wij alleen volledig ontwaakt door deze transitie kunnen gaan.

EM: Bent u het ermee eens dat dit soort van herinneren op het juiste moment moet gebeuren? Als het te vroeg gebeurt riskeert dit wezen de kans ervoor te kiezen het opnieuw te vergeten omdat de matrix, het systeem, en de mensen rondom constant zullen proberen om hem te herinneren dat zij ‘alleen’ mensen zijn. En als het te laat gebeurt zou een bepaald niveau van bewustzijn niet in staat zijn gehaald te worden.

C: Ik bent het daarmee eens.

EM: Heeft u iets te zeggen tegen de mensen die deze transmutatie aan het ondergaan zijn?

C: Sta toe dat de transformatie plaatsvindt, hou je visie en focus op de overwinning van het Licht.

EM: Laten wij de klok terugzetten naar de tijd van de val van Atlantis. U gaf eerder aan dat de mensheid in die periode het duister inviteerden, maar u ging nooit in detail erop in. Het is een bekend feit dat bepaalde mensen in die tijd behoorlijk geobsedeerd waren door geld en macht, en zij waren onwillig om overvloed met alle anderen te delen. En dan zijn deze mensen geleidelijk gaan werken met wezens van het duister om controle over de gehele bevolking te krijgen. Maar wat over de doorsnee van de mensen, het grootste deel van de bevolking? Stonden zij daar gewoon zonder een goed gevecht te beginnen en ‘je niet met anderen bemoeien’ houding terwijl deze overname plaats vond? Wat is het verhaal?

C: De doorsnee bevolking accepteerde voor het meest passief de voortgang van duister zonder zich te verzetten, hetzelfde als wat ze nu doen.

EM: Dus, bent u het ermee eens dat zelfs voor opgestegen meesters, die hogere visioenen hebben om de evolutie te gidsen, dat zij behoorlijk gemengde gevoelens hebben over de vooruitgang van de zielen op deze planeet?

C: Zij hebben een gebalanceerd perspectief op deze vooruitgang omdat zij zich volledig bewust zijn van de meeste factoren die daarbij zijn betrokken.

EM: Nu wij het hier over hebben, wat voelde Boeddha precies toen hij dat besluit moest nemen om niet voor troonopvolging te gaan gedurende tijden van oorlog, en zijn vader, stiefmoeder, vrouw en kind moest verlaten?

C: Hij nam een besluit dat het resultaat was van een lang innerlijk proces.

EM: Was hij zich in het begin volledig bewust van zijn pad en nog steeds vastbesloten om het zo te doen, of was het meer als een inspiratie en was hij nooit zeker van zijn pad?

C: Hij was zich tot op zekere hoogte bewust van zijn pad maar hij wist niet volledig wat hem te wachten stond.

EM: Veel Lichtwerkers en Lichtkrachten lijken dezelfde ervaring te delen, waar zij ‘inter-dimensionaal’ moeten leven: de ene in waar zij de waarheid ‘leven’ maar worden gezien als complotdenkers of dwazen …., en de andere waarin weinig support is van hun familie en zij beschouwen de illusie te zijn als ‘zo is het leven’. Deze mensen zijn zo bezorgd over hun familie dat zij niet willen dat deze kwestie in de weg staat van hun verspreiden van de waarheid. Zal goed voor hun familie worden gezorgd op de lange termijn?

C: Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen groei en jij bent NIET verantwoordelijk voor de spirituele groei van jouw familie. Alles zal in orde zijn nadat dit drama van dualiteit uiteindelijk eindigt.

EM: Wat is de rol van Boeddha’s tweelingvlam? En hoe heeft zij hem geassisteerd?

C: Haar doel is om de Goddelijke Zee van Liefde te ontwaken in de harten van de mensheid. Zij assisteerde hem met spirituele leiding.

EM: En Boeddha’s tweelingvlam is een aspect van de tweelingvlam van een van de Lords of Fire, juist?

C: Ja.

EM: Is de Godin Ishtar de goddelijke personificatie van de planeet Venus?

C: Nee, Godin Ishtar is gewoon een van de kanalen voor de energie van de Venus planetaire logos.

EM: Dan, is zij ook de goddelijke personificatie van Lady Master Venus?

C: Ja, een van hen.

EM: Wat betekent goddelijke personificatie?

C: Goddelijke personificatie is een kanaal van goddelijke energieën.

EM: Wat voelde Lady Master Venus toen zij ‘in persoon’ moest horen van haar geliefde tweelingvlam die dit verzoek deed om de vrijwillige verbanning te beginnen samen met een bepaalde groep van gelijkgestemde wezens? Was zij van haar stuk en extreem bezorgd over wat hij daar zou tegenkomen?

C: Zij gaf zich aan dat feit over na een innerlijke strijd.

EM: Waarom stemde zij in met haar tweelingvlam om aan zo’n onbarmhartige reis te beginnen?

C: Omdat zij begreep dat dit de enige manier is om dualiteit / contingentie te transformeren.

EM: Stemde zij onmiddellijk in met het besluit van haar tweelingvlam nadat hij haar instemming zocht?

C: Nee.

EM: Dus, het is zo dat zij het niet onmiddellijk ermee eens was, en met hem zat en een lange discussie had, maar uiteindelijk moest zij ermee instemmen dat hij zou gaan omdat het onvermijdelijk is, het is zijn goddelijke plan?

C: Ja.

EM: En waarom heeft dat specifieke wezen dat verzoek gedaan in plaats van dit over te laten aan de hogere raad, om de Aarde af te schrijven as een waardeloze ervaring? Wat is het verhaal?

C: De Aarde is geen waardeloze ervaring, omdat het de diepste en meest verstoorde aspecten van contingentie / primaire anomalie zal transformeren voor het hele universum.

EM: De Alfa, en de Omega, hebben zij, en wezens in de raad in die tijd, alle multidimensionale zelven van dat specifieke wezen geassisteerd doorheen hun levens?

C: Ja.

EM: Op welke manier?

C: Door het sturen van ondersteunende energieën.

EM: Wat is het opgestegen archetype van Lemurië?

C: Paradijs.

EM: Wat is het opgestegen archetype van Atlantis?

C: Civilisatie van Licht.

EM: Wat zal het opgestegen archetype van het nieuwe Atlantis zijn?

C: Nieuwe Hemel op Nieuwe Aarde.

EM: Gebaseerd op welk archetype kwaliteit van Eerste Bron was het centrale ras in dit superuniversum gecreëerd?

C: Goddelijke Wil.

EM: Wat impliceert het dat het centrale ras onze vroegere en toekomstige zelven is?

C: Het hint naar het feit dat we zijn voortgekomen van de Ene aan het begin van tijd, en terug zullen gaan naar de Ene wanneer de tijd eindigt.

EM: Hoe zal het manifesteren op de hogere laag en de fysieke laag, wanneer de zeven families van de Tribes of Light herenigen?

C: Nieuw Atlantis, Hemel op Aarde.

EM: Zijn de zeven Kumaras van de zeven onmiskenbare Tribes of Light, of zijn zij van dezelfde stam?

C: Zij zijn ontstaan van de eerste zeven van 13 bestaande stralen van creatie.

EM: Wat is het hogere doel van alle Logos?

C: Om alle dualiteit te transmuteren en terug te keren in de Ene.

EM: Is het waar dat de Blue Avians niet van de zesde naar de zevende dichtheid kunnen totdat elke persoon op Aarde is overgegaan in de vierde dichtheid?

C: Niet precies.

EM: Als de meest oude in dit superuniversum, zouden de Blue Avians niet hebben ervaren alles wat zij wilden ervaren? Zij zijn aan het eind van hun reis, betekent dit niet dat zij direct terug naar de Bron kunnen gaan? Alles zal eens teruggaan naar de Bron, dus hoe kan het dat zij nog steeds iemand anders nodig hebben om hen te helpen voort te gaan terug naar de Bron?

C: Alles in het universum is verbonden. Totdat de Aarde situatie is opgelost, is de evolutie van het gehele universum geremd.

EM: Sinds wanneer begonnen de Lichtkrachten het mechanisme voor de verwijdering van de plasma strangelet bommen te adopteren?

C: Februari 2016.

EM: Wat was de oorzaak dat het de Lichtkrachten werd toegestaan om dit mechanisme te gebruiken? Is het omdat de cabal weer te ver was gegaan?

C: Gedeeltelijk ja. Ook, de situatie is voldoende geschoond om het mogelijk te maken.

EM: Lange tijd geleden gaf u in een van uw interviews aan, maar ik kan het niet precies herinneren, dat de Pleiaden eens deelnamen aan de Creatie van de Aarde, of iets dergelijks, klopt dat?

C: Niet juist.

EM: Waarom waren de Pleiadianen nodig om te helpen deze planeet te bevrijden. En waarom zijn zij gedurende levens in training geweest voor deze opdracht?

C: Om deze planeet te bevrijden is ALLE beschikbare hulp welkom. Het is een hele uitdagende taak en behoeft levens van training.

EM: Waarom is Merope de zwakste in dat sterrenstelsel wanneer het wordt vergeleken met de andere zes sterren?

C: Simpel, uit een van zeven sterren moet er een de zwakste zijn.

EM: Wat is het opgestegen archetype van Merope?

C: Subtiele schoonheid.

EM: Hoe is het leven daar in de hogere lagen van Merope?

C: Engelachtige hemel.

EM: Is er enig bewust wezen op de oppervlakte van de planeten die draaien rondom Merope?

C: Ja.

EM: Hoe is het leven daar?

C: Vreedzame vreugdevolle beschaving, levend in harmonieuze balans van natuur en geavanceerde technologie.

EM: Het Pleiadische sterrenstelsel is bekend als de Zeven Zusters. Wat onthult de mythologie van de zeven zusters, voor eeuwig door een jager opgejaagd, over een bepaalde echte geschiedenis? Ik weet niet zeker of u mijn vraag begrijpt. Ik zoek naar een antwoord zoals die u eens gaf over Set die zijn eigen broer Osiris mutileerde, wiens vrouw later Osiris’ lijf in elkaar zette en hem lang genoeg deed herleven om zijn zoon te verwekken. U zei dat deze geschiedenis een collectieve herinnering is uit de tijd van Atlantis toen deze wezens feitelijk menselijke wezens waren, of helden, of anti-helden, die op de oppervlakte van de Aarde liepen.

C: De jager is de Orion en vertegenwoordigt duistere krachten van Rigel die altijd al het Pleiaden cluster wilden binnendringen en zij waren zelfs korte tijd succesvol tussen 1996 en 1999.

EM: Aan welke bepaalde periode van tijd in de geschiedenis zou deze mythologie over de zeven zusters refereren? Ook terug in Atlantis?

C: Atlantis zo’n 200.000 jaar geleden.

EM: Dan, wat openbaart deze mythologie over de godin Merope die een sterfelijke trouwde over een bepaalde geschiedenis die eens echt is gebeurd?

C: Geïncarneerde sterrenwezens gemeenschap hebbend met Aarde mensheid. Dit gebeurde veel in Atlantis.

EM: Hebben deze zeven zusters hun eigen voertuigen gemanifesteerd om met de Pleiadianen te leven en uit te wisselen gedurende de gehele geschiedenis van de Pleiaden? Of zijn zij gewoon als Gaia die blijft als een wezen, alleen werkend op de hogere lagen?

C: Zij zijn voortgekomen van de zeven stellar logo van het Pleiaden sterrenstelsel.

EM: Heeft die macht die de Pleiaden in 1996 binnenviel dit om een specifieke reden gedaan, of is het simpelweg hun natuur om alles te verwoesten zover als zij kunnen reiken?

C: Het is simpelweg hun natuur om alles te verwoesten zover als hun vingers kunnen reiken.

EM: Is er significante vooruitgang gemaakt in de strijd geleid door de Koning van de Wereld en dat hele specifieke leger tegen de duistere krachten?

C: Ja.

EM: Is het waar dat er geen bloed zal worden vergoten en dat de strijd zal worden gewonnen door hun grote wijsheid?

C: Tot op grote hoogte ja. 

EM: Zijn zij net zo moe als wij allemaal nu zijn, en willen zij ook dat de Event zo snel als mogelijk is plaatsvindt?

C: Ja.

EM: Wat kunnen de mensen doen als zij erin geïnteresseerd zijn om hen te helpen bij hun strijd? Zou het integreren van ieders eigen schaduw een goede start zijn?

C: Ja, het integreren van je eigen schaduw en het verspreiden van informatie onder de oppervlaktebevolking.

EM: U zei dat na de Event de duistere krachten een kans wordt gegeven om het licht te aanvaarden, en hun eerdere acties te balanceren, en degenen die dit weigeren zullen naar de Galactische Centrale Zon worden gezonden, teruggebracht tot basis elementen, en weer een nieuwe cyclus van evolutie beginnen. Wat zou gebeuren met hun hogere zelven die altijd hebben gewerkt met de Lichtkrachten? Zullen de hogere zelven ook met hen verdwijnen?

C: Ja. Hun geïndividualiseerde IK BEN aanwezigheden zullen worden getransmuteerd met het elektrische vuur van de Galactische Centrale Zon, terug naar oorspronkelijke adi laag elementalen essentie, en zullen opnieuw moeten individualiseren. Kort gezegd, deze duistere krachten individuen zullen voor altijd ophouden te bestaan als individuele wezens en later zal een volledig nieuw wezen worden gecreëerd.

EM: Die bepaalde groep van wezens die werden verondersteld hun eigen besluiten te nemen om rond 1994 tot 1996 uit het systeem uit te loggen, waarom besloten zij voornamelijk met hun vrije wil tegen de golfbeweging in?

C: Zij waren geprogrammeerd, bang, en niet klaar.

EM: Was hun vrije wil toentertijd gemanipuleerd door wezens van het duister?

C: Ja.

EM: Met de kwantum anomalie is het makkelijk voor iedereen om in deze valse impressie te vallen, juist? Dat er nooit iets zal veranderen, dat het schonen nooit zal eindigen, dat alles gewoon hetzelfde zal blijven. Maar in realiteit is de kwantum anomalie gedesintegreerd met elke dag die voorbij gaat. En dit is precies wat de duistere krachten willen, want de ene manier of de andere, we zullen altijd de neiging hebben om te denken dat we niet goed genoeg zijn, en we hebben meer ervaringen hier ‘nodig’ om onze training te completeren. Dit ‘bedelen voor meer lessen om onze training te completeren’ is waarom sommige mensen denken dat zij nooit goed genoeg zijn, en het is ook waarom de duistere krachten in staat zijn geweest om deze quarantaine gedurende 25.000 jaar in stand te houden. Klopt dit?

C: Het bedelen voor meer lessen om onze training te completeren is een archon mind controle programma.

EM: U zei dat rassen met slechte intenties waren geboren door de vrije wil van wezens van het Licht om uit te wisselen met contingentie, en om het te absorberen en te transformeren. Maar gedurende deze interactie is de hogere essentie van dat wezen verloren, en de rassen die zo in het bestaan zijn gekomen zijn nauwelijks de Lichtwezens die zij eens waren, nog niet. Dus, wij zouden moeten leren onszelf te beschermen, in plaats van te trappen in de vallen van deze valse lering dat zij alleen maar deze rol ‘spelen’ zodat onze zielen beter kunnen leren, sneller kunnen groeien en sterker kunnen worden.

C: Ik ben het hier sterk mee eens.

EM: En zelfs als wij dealen met wezens die ‘gewoon waren’ aartsengel te zijn, is het ook van het grootste belang dat wij nu weten hoe onszelf te beschermen, te weten wanneer wij nee tegen hen moeten zeggen, juist?

C: Ja natuurlijk. 

EM: Ok. Om het wat lichter te maken aan het eind van ons interview met de laatste vraag. Wat is de gebruikelijke hobby van opgestegen meesters. Wat zouden zij het liefste doen als zij niet aan het werk zijn?

C: Zij genieten van de pure verrukking van de opgestegen staat van bewustzijn.

EM: Wat over de leden van de Resistance en de Galactische Confederatie van Licht?

C: Dansen, zingen, liefhebben, reizen door het universum.

EM: Dank u, Cobra, dat was de laatste vraag.

Eind

Vertaald door Veronica

 

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 23 maart 2016 in Cobra, Interview met Cobra NL

 

Tags:

18 maart: Cobra’s bericht over een nieuw interview en ascentie conferenties – en verder enkele nieuwe publicaties op eventnl

1

Bericht van Cobra, 18 maart, Een nieuw interview en komende ascentie conferenties

Binnenkort zal een belangrijke situatie update worden gegeven, hopelijk volgende week.
Tot dan zou je wellicht dit nieuwe Cobra interview willen lezen, door Essayenya Mosteenya (eventnl: vertaling volgt):

http://wholenessnavigator.blogspot.com/2016/03/march-4th-cobra-interview_15.html

Er is recent ook een nieuwe Tachyon healing kamer geïnstalleerd in South Dakota, en je kunt zijn fantastische healing energieën ervaren:
http://www.leadercreekmercantile.com/new-page.html

2016-03-18 Banner

Ik ben blij om de eerste ascentie conferentie aan te kondigen, die plaats zal vinden in de buurt van Glarus in het hart van Zwitserland, dichtbij een van de belangrijke Pleiadische energie vortexen. Er zal daar veel nieuwe intel worden vrijgegeven, gecombineerd met verbijsterende nieuwe energieën die je zullen helpen bij je innerlijk transformatie. Je bent meer dan welkom om erbij te zijn op 16 en 17 april:

http://portal2012.org/Switzerland.html

Er zullen meer ascentieconferenties volgen wanneer de tijd er rijp voor is.

Overwinning van het Licht!

(Vertaald door Veronica)

2

Na het onderwerp “Event” uit de Cobra interviews te hebben vertaald begon ik aan het onderwerp “Lichtkrachten”. Ik kwam daar een artikel tegen van Cobra van 20 februari 2015, met een beschrijving van de Red Dragons en Blue Dragons (“The red and the blue”). Dit artikel was nog niet op eventnl geplaatst, daarom heb ik dat eerst vertaald. Klik hier om naar dit artikel te gaan.

3

Aan het eind van bovengenoemd artikel “The red and the blue”, heeft Cobra een link geplaatst, met daarbij de tekst: Sinds het Chinese nieuwe jaar zijn de roden actiever geworden. Zij hebben hun eigen plannen met de ‘onheilige vier’. Zij zijn de geheime kracht achter Putin:”
http://stateofthenation2012.com/?p=8159
Toen ik dit artikel begon te lezen besloot ik al snel om dit ook te gaan vertalen. Het geeft een goede beschrijving en achtergronden van wat in de afgelopen eeuw in de USSR heeft plaatsgevonden: welke krachten de ellende veroorzaakten waar dit land in was gestort, met daarna de in de Oekraïne door dezelfde krachten ontketende oorlog en de reden waarom, en de rol die Putin op zich heeft genomen om het land uit deze ellende en chaos te halen en de plundering van zijn rijkdommen te stoppen. Het gaat in op het belang van de BRICS alliantie en het streven naar een authentieke wereldbeweging, gedefinieerd door economische gerechtigheid, sociale gelijkheid en politieke integriteit.
Het is een echte eyeopener en ik raad iedereen aan om het te lezen; hier is de link.

4

Onlangs is de tekst van Cobra’s artikel “het ascentie plan” op een video verschenen; hier is de link naar deze video met Nederlandse ondertiteling.

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 18 maart 2016 in Chimera, Interview met Cobra NL, Video

 

Tags: , , , , , ,

James Twyman, Planetary Heart Synchronized Meditation 11-13 maart 2016

Belangrijke herinnering:

Dit weekend zullen 3,5 miljoen mensen bijeenkomen in New Delhi, India om te mediteren en te bidden voor de mensheid, en meer dan 10 miljoen mensen uit de hele wereld zullen hieraan meedoen. Wil je ’s middags 12 uur lokale tijd stoppen met waar je mee bezig bent en jouw energie sturen naar het grid? We hebben gezien wat er gebeurt als miljoenen mensen meedoen op hetzelfde moment en hun energie richten op een bepaalde crisis of situatie. het Planetaire Hart van onze Moeder – Dit kan de belangrijkste focus zijn van iedereen.

Hier is wat wij vragen:

Wat je ook doet in de volgende drie dagen, neem een ​​pauze en centreren je gebeden op de bijeenkomst in India, waardoor de enorme energie naar daar wordt overgebracht. Door dit te doen, ’s middags in elke tijdzone, creëren we een golf van energie die spoelt over de hele planeet gedurende het hele weekend. Doe mee met miljoenen mensen in deze wereldwijde meditatie.

Lees hier de rest van het bericht: op de website van wakkeremensen

 

 
1 reactie

Geplaatst door op 11 maart 2016 in Meditatie

 

Tags:

De interviews met Cobra op onderwerp; De Event

Nadat Cobra in maart 2012 met zijn blog is begonnen, hebben meerdere personen interviews met hem gehad. Omdat er mensen zijn die deze eerdere informatie niet hebben gezien worden er vaak vragen aan hem gesteld die al eerder zijn behandeld. Er is nu een website gekomen waar fragmenten uit deze interviews op onderwerp zijn gerangschikt. Het is dus een naslagwerk waar je informatie over veel onderwerpen kunt vinden. Uiteraard is dit alles in het Engels; wij doen ons best om de meest belangrijke onderwerpen in de komende tijd te vertalen.

Aangezien wij allemaal halsreikend uitkijken naar de Event ben ik met dit onderwerp begonnen. Op deze pagina vind je alles wat Cobra in zijn interviews heeft gezegd met betrekking tot de Event, zowel voor de Event als erna.

Als je vragen hebt die je aan Cobra wilt stellen kun je ze sturen aan dit e-mail adres, uiteraard in het Engels.

Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 10 maart 2016 in Cobra, Interview met Cobra NL, The Event

 

Tags: ,

 
%d bloggers liken dit: