RSS

James Twyman, Planetary Heart Synchronized Meditation 11-13 maart 2016

11 Mrt

Belangrijke herinnering:

Dit weekend zullen 3,5 miljoen mensen bijeenkomen in New Delhi, India om te mediteren en te bidden voor de mensheid, en meer dan 10 miljoen mensen uit de hele wereld zullen hieraan meedoen. Wil je ’s middags 12 uur lokale tijd stoppen met waar je mee bezig bent en jouw energie sturen naar het grid? We hebben gezien wat er gebeurt als miljoenen mensen meedoen op hetzelfde moment en hun energie richten op een bepaalde crisis of situatie. het Planetaire Hart van onze Moeder – Dit kan de belangrijkste focus zijn van iedereen.

Hier is wat wij vragen:

Wat je ook doet in de volgende drie dagen, neem een ​​pauze en centreren je gebeden op de bijeenkomst in India, waardoor de enorme energie naar daar wordt overgebracht. Door dit te doen, ’s middags in elke tijdzone, creëren we een golf van energie die spoelt over de hele planeet gedurende het hele weekend. Doe mee met miljoenen mensen in deze wereldwijde meditatie.

Lees hier de rest van het bericht: op de website van wakkeremensen

 

 
1 reactie

Geplaatst door op 11 maart 2016 in Meditatie

 

Tags:

Een Reactie op “James Twyman, Planetary Heart Synchronized Meditation 11-13 maart 2016

  1. Yvonjana

    11 maart 2016 at 23:55

    Ik zou het graag dan ook nu eens een keer zelf vernemen/merken tijdens mijn meditaties.
    Alleen merk ik helemaal niets!
    Wel blijkbaar wanneer mijn lichaam slaapt, want vaak daarna weet ik heel vaak ineens waar het het eigenlijk echt om gaat, maar tijdens mijn (dagelijkse) meditaties, merk ik feitelijk helemaal niets.

    Like

     

Geef een reactie

 
