RSS

Gezamenlijk interview Cobra / Corey Goode – deel 1, 13 mei 2016, door Rob Potter

20 Mei

Van de redactie: in dit interview wordt nog eens benadrukt dat de mens een enorme manifesterende kracht heeft, en wij worden opgeroepen deze kracht ook te gebruiken.
“…. jullie hebben beiden gezegd dat wij een enorme kracht tot manifestatie hebben waarvan de cabal niet wil dat wij dat weten. Zij gebruiken zelfs technieken zoals programmering, scalar plasma golven, hersenspoel beelden, die ons tegen onszelf hebben laten werken.”
Cobra heeft zijn wekelijkse Event meditatie op zondagavond https://eventnl.wordpress.com/2015/12/04/bericht-van-cobra-4-december-2015-wekelijkse-event-meditatie/ (20.00 uur Nederlandse tijd) en Corey heeft een “Full Disclosure Project” opgericht, http://fulldisclosureproject.org. Allemaal middelen om ons te laten samenwerken voor het ultieme doel – de bevrijding van de planeet en de mensheid.

Ons wordt gevraagd om ons nu te gaan focussen op
8 juli 2016
die is uitgeroepen tot de FULL DISCLOSURE DAG
Op deze dag mediteren en focussen wij allemaal op volledige openbaarmaking van alles wat voor ons verborgen is gehouden, op wereldvrede en op planetaire bevrijding.
Verspreid deze oproep, zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen meedoen. Want echt:
MET ONZE GEZAMENLIJKE KRACHT MAKEN WIJ HET VERSCHIL!

Love Signal: door Cobra op zijn blog geplaatst op 19 mei 2016


Hier is het transcript en de audio van het eerste deel van het gezamenlijke Cobra / Corey Goode interview door Rob Potter. Het tweede deel zal worden geplaatst wanneer het klaar is.

2016-05-13 Happy

Hier is de Youtube audio versie:

https://www.youtube.com/watch?v=5isRaDTQ6sg

En hier de SoundCloud player audio versie:

https://soundcloud.com/thepromiserevealed/corey-goode-cobra-interview-w-rob-potter

Link naar Rob Potter’s pagina met het interview is hier:

http://thepromiserevealed.com/may-2016-cobra-corey-goode-intervew-with-rob-potter-part-1/

En hier is het transcript:

Rob – Hallo dames en heren, meisjes en jongens, zusters en broeders, goddelijke belichaming van het AL. Mijn naam is Rob Potter en dit is de Victory of the Light radio show. Ik ben uw gastheer van de Pyramid One. Ik zou Alan van het land van wonderen ‘down under’ willen bedanken die dit mogelijk maakt. Je kunt de button op de website gebruiken als je dit station wilt ondersteunen.

Ik wil dat jullie weten dat ik een Fb pagina heb en Cobra Resistance en blog. Je kunt dat nakijken. Ook mijn website  http://thepromiserevealed.com/.

Ik wil Danell bedanken voor het transcript. Ik bedank Rique Seraphico die normaal gesproken het transcript doet. We zullen hem weer terughebben. Ik dank Chris voor het moduleren van Cobra’s stem. Met 24K mijlen signaalvertraging af en toe maakt het dit een beetje moeilijk.

(Rob – http://thepromiserevealed.com,  Cobra – http://2012portal.blogspot.com, Corey – http://www.spherebeingalliance.com)

Rob –  Corey en Cobra.  Ondanks het feit dat bepaalde aspecten van jullie informatie niet met elkaar overeenkomen, zijn jullie het in het algemeen eens met de grotere issues zoals volledige disclosure, vrijheid voor de mensen, vrijgave van verborgen technologie, een einde aan oorlog en milieuvernietiging?  Corey

Corey –  Yea, ik denk dat dit iets is waar ongeveer iedereen achter staat. Wij hebben allemaal de signalen gezien van al deze onderwerpen, dat het geen complottheorieën zijn, ze zijn echt. Wij hebben de verschillende politieke bewegingen gezien. Iedereen is de leugens zat. Ze zijn er klaar mee.  Cobra

COBRA – Ja, natuurlijk ben ik het daarmee eens, en ik ben mijn hele leven hiermee aan het vechten, en natuurlijk ben ik het eens met iedereen die aan het vechten zou zijn volgens dezelfde lijnen.

Rob – Is er enige reden waarom jullie respectievelijke publiek niet met elkaar zou samenwerken naar volledige disclosure en planetaire bevrijding?  Cobra

COBRA – Ik zie daar geen enkele reden voor.  Corey

Corey – Dat is een van de belangrijkste dingen die wij proberen met het Full Disclosure Project, het krijgen van eenheid in de gemeenschap. Er zijn zo veel verschillende ideologieën waar wij over kunnen debatteren. Het enige waar wij het allemaal over eens zijn is dat wij volledige disclosure willen. Wij willen de waarheid weten. Als wij oogkleppen zetten op alle zaken waar wij het niet met elkaar eens zijn en focussen op waar wij het wel met elkaar eens zijn, kunnen wij heel veel voor elkaar krijgen.

Rob – Mooi. Dat is wat de wereld wil horen. Corey, weet u wat de Event is zoals Cobra het heeft beschreven?   (Nee)     Cobra, zou u hem een korte samenvatting kunnen geven?

COBRA – Ja natuurlijk. De Event is het moment van de compressie doorbraak. De compressie doorbraak is wanneer de Lichtkrachten van boven de oppervlakte van de planeet en die van onder de oppervlakte van de planeet elkaar in het midden ontmoeten en dat is dan op de oppervlakte van de planeet. Ik hoop dat wij het er allemaal mee eens zijn dat er bepaalde facties zijn die het Licht ondersteunen en de bevrijding die bestaat binnen het zonnestelsel ondersteunen.

Er zijn wat facties die het Licht en de bevrijding van de planeet ondersteunen die bestaan onder de oppervlakte. Zij gaan voort naar de oppervlakte van de planeet want de oppervlakte van de planeet is het voornaamste gevechtsgebied, is de belangrijkste focus van deze hele situatie, die niet alleen bestaat op de planeet Aarde. Wanneer deze doorbraak plaatsvindt, is dit wat wij de Event noemen.

De Event is feitelijk vele dingen op hetzelfde moment. Het is wanneer de Lichtkrachten de massa media overnemen en intel vrijgeven over buitenaardse betrokkenheid, over de misdaden van de cabal, over de geavanceerde technologieën, dus VOLLEDIGE disclosure. Dit maakt er deel van uit. Het andere deel ervan is de massa arrestatie van de cabal. En het andere deel is de financiële reset die de oosterse alliantie al gedurende een behoorlijk lange tijd aan het voorbereiden is. En natuurlijk gaan wij geleidelijk naar het eerste contact, wat een feitelijk officieel contact is tussen de Aarde civilisatie en andere positieve buitenaardse rassen die bestaan doorheen de galaxy. En de Event is een triggerpunt die dit proces start.

Dat is het korte overzicht van wat de Event is. En natuurlijk hebben wij de puls van de galactische centrale zon. De galactische centrale zon is een levende entiteit en het regelt de puls van energie overeenkomend met ons globale bewustzijn, en het niveau van dit bewustzijn, en het niveau van de ontwaking. En wanneer wij deze compressie doorbraak hebben is het niveau van ontwaking hoog genoeg voor de mensheid om deze puls van toegenomen energie van het galactische centrum te ontvangen.

2016-05-13 Aelora

Rob – Corey, heb jij enige intel die Cobra’s informatie bevestigt over de Event zoals hij dat specifiek beschreef?

Corey –  Veel van wat hij zei maakt deel uit van de onderhandelingen tussen al deze verschillende allianties, cabal groepen. Dit zijn allemaal zaken die ik heb gehoord tussen de zaken die zijn onderhandeld. Ja, dat is behoorlijk een onderdeel van de realiteit van wat er gaande is en wat is onderhandeld. Veel van deze zaken zijn in een flux over welk percentage sommige groepen naar buiten willen brengen en zo. Als het allemaal is gezegd en gedaan zijn ze niet echt …. zij denken dat zij meer macht hebben over hoe het eruit gaat zien dan dat zij werkelijk hebben.

Rob – Dat is echt goed nieuws voor iedereen. De volgende vraag is voor Cobra. Cobra heeft u al iets gehoord of enige bevestiging gehad van uw bronnen om te bevestigen niet alleen de Blue Avians, maar de Sphere Being Alliance, of de vergaderingen die plaatsvinden zoals Corey ze beschrijft met de Super Federatie van 40, de Anshar Alliance en de verschillende groepen zoals hij ze beschrijft?

COBRA – Dit zijn feitelijk vele vragen in een. Ik kan bevestigen dat mijn bronnen het bestaan van de zogenoemde spheres hebben bevestigd. Zij definiëren het niet op die manier. Zij zeggen dat er vele gigantische objecten zijn in de buitenste regio van het zonnestelsel en ook doorheen het zonnestelsel, die meestal zijn verhuld. Verhuld, niet alleen in het zichtbare deel van het spectrum, maar verhuld op alle ranges van elektromagnetische radiatie, dus zij kunnen niet worden gedetecteerd. Zij zijn ook niet te detecteren door remote viewers. En ja, dit is wat ik kan bevestigen. Ik kan niet alle details bevestigen die Corey heeft vrijgegeven en ik kan niet zijn bijeenkomsten bevestigen met verschillende allianties. Maar ik kan absoluut bevestigen het bestaan van de spheres, niet in details, met algemene informatie kan ik bevestigen.

Rob – Nogmaals dames en heren, wij hebben heren die beiden echte contacten hebben en het lijkt erop dat deze groepen werken binnen hun eigen verschillende parameters. Corey, kun jij jouw opinie geven. Ik weet dat er veel verschillende mensen zijn die veel verschillende types van contact hebben. Is de reden dat sommige van de oprechte mensen met face to face contact werkend voor dezelfde reden, vanuit jouw begrip, dat zij niet op dezelfde lijn zitten. Er zijn duidelijk veel groepen. Wat is jouw opinie hierover?

Corey – Er zijn veel verschillende groepen die werken met enigszins verschillende ultieme agenda’s, die hebben dezelfde generale -neem ik aan- agenda, die werken hun eigen gesegmenteerde operaties uit en zo, weet je, zij zijn niet altijd compleet nadenkend over de operaties van andere groepen. Zij kunnen veel van dezelfde intel hebben uitgewerkt maar zij werken niet vanuit hetzelfde missie statement. Als je begrijpt wat ik bedoel. Als je bedoelt verschillend, deze verschillende wezens, kun je 2 of 3 verschillende wezens ontmoeten die verschillende operationele modes hebben waar zij in zitten en zij hebben verschillende redenen voor het leveren van informatie aan mensen. Je kunt weten dat het van hetzelfde generale operationele doel is.

Rob – Cobra, bent u het daarmee eens of heeft u er enig commentaar op?

COBRA – Ja, ik ben het ermee eens en ik zou zeggen dat elke groep zijn eigen culturele wortels heeft en zijn eigen strategie. Het is niet makkelijk voor die groepen om de situatie te navigeren want er is zoveel complexiteit in de situatie en zij moeten …. elke groep moet zijn eigen politiek vinden en het is niet altijd makkelijk. Elke groep komt van hun eigen perspectief en wanneer deze perspectieven samenkomen is er altijd een periode van elkaar leren kennen, uitlijnen van intel. Dit proces heeft tijd nodig, vooral binnen dit zonnestelsel waar er zoveel verdeling is en zoveel onderdrukking van intel. Dus dit is het proces waarvan ik denk dat het wat tijd nodig heeft.

Corey – Dat is een belangrijk punt dat Cobra maakte. Je moet een verstandhouding ontwikkelen met een Wezen om zijn cultuur te begrijpen, neem ik aan, waar ze vandaan komen, de manier waarop zij communiceren, want al deze verschillende wezens kunnen op een andere manier communiceren net zoals al de verschillende mensen die je tegen komt in je dagelijkse leven.

Rob – Dat is ok. Zoals Italianen op een bepaalde manier spreken en communiceren.

Corey – Niet alleen dat, maar verschillende persoonlijkheidstypes en verschillende zienswijzen. Mensen communiceren verschillend en in ons dagelijkse leven kunnen wij onze normale conversatie misverstaan, dus, weet je, totdat je een persoon kent dan ga je begrijpen wat zij met je proberen te communiceren. Je moet een verstandhouding ontwikkelen met sommige van deze wezens voordat je volledig kunt relateren wat zij aan je communiceren.

Rob – Ok. dank. Ik kies gewoonlijk vragen waar ik herhalingen op krijg. Dit is een nogal interessante. De mensen hebben mij links gezonden van nieuwsreporters van rondom de wereld met deze zelfde fenomenen; iets van enorme ronde ‘sink holes’ die zijn verschenen, nogal stil gehouden. Maar rondom de wereld hebben veel mensen video’s gemaakt, evenals op nieuwsrapportages, bepaalde steden horen bepaalde geluiden. En de vraag is, wat is het trieste geluid van trompetten geregistreerd in landen rondom de wereld. Cobra eerst. Heeft u enige intel over wat deze geluiden zijn. Zij lijken duidelijk echt.

COBRA – OK. Volgens mijn bronnen is wat er plaatsvindt is, ik zou het noemen, infrasound, wat gewoon de drempel is van wat mensen horen. Zij horen zo’n 16 Hz en deze frequentie is schadelijk voor het menselijke bewustzijn en de cabal gebruikt scalar apparaten die infrasound uitzenden. De infrasound reist niet alleen door fysieke ruimte, het reist door de etherische ruimte en het reist vooral door plasma. Bij infrasound scalar golven houden zij het menselijke bewustzijn opgesloten in een bepaalde trillingsstaat, en mensen die goede oren hebben kunnen dit geluid horen. Sommige van de mensen kunnen feitelijk dat geluid voelen binnen hun lichamen als een bepaalde vibratie, bepaalde onderdrukkende vibraties. Het is iets dat feitelijk is gemonitord, gemeten en gedocumenteerd rondom de wereld.

Rob – Om hierop door te gaan, sommige van de geluiden gaan feitelijk zo ver dat zij kunnen worden gehoord in bepaalde gebieden. Het is gedurende een week opgenomen, denk ik, ik weet het niet zeker, ergens in Utah horen zij deze geluiden en het is op het nieuws, dus het is de technologie van de cabal die stukloopt en het breekt nu in het hoorbare spectrum?

COBRA – Feitelijk kunnen veel mensen dat geluid horen. Het is niet zo moeilijk te horen als je weet waar naar te luisteren maar mensen letten er gewoonlijk niet op omdat zij zoveel andere dingen in hun leven hebben waarop zij moeten focussen. Zoals ik heb gezegd, nogmaals, deze geluiden zijn gedocumenteerd, zij zijn gemeten. Het frequentiespectrum is gemeten en gewoonlijk ligt het net onder de drempel van menselijk horen, maar sommige mensen kunnen het horen.

Rob -Ok. Het is opgenomen dus veel mensen kunnen het horen. Kun jij er iets over zeggen Corey?

Corey – Dit is iets waar ik behoorlijk veel vragen over krijg en het hangt af van het feitelijke incident. Dit is een geluid dat volledig hoorbaar is, dat je kunt opnemen. Dan is het een mechanisch geluid. Dit …. als het regionaal is, als het alleen maar gebeurt net rondom een kleine stad, vaak is het lucht aan het uitwisselen met de oppervlakte, met de ondergrondse bases. Wanneer het wordt gehoord in grotere regionen rondom de planeet, de enorme trompet geluid en andere laag frequentie geluiden, is het vergelijkbaar met luchtbevingen. Het is van inkomende, de verhoging van de energetische golven die het zonnestelsel binnenkomen, die uitwisselen met onze bovenste atmosfeer.

Rob – Interessant, dank je wel. Wij hebben de twee verschillende mogelijkheden hierop, het is een vibratie ding evenals een cabal infrastructuur. Beiden zijn het daarover eens. Hier is een andere interessante vraag die ik voor jullie beiden heb. Heeft een van jullie intel over de explosies buiten de kust van Japan. Volgens Benjamin Fulford zijn dit ondergrondse gevechten onder een militaire basis waarvan Ben Fulford zei dat het was om de derde wereldoorlog te voorkomen. Corey heb jij enige intel over die aardbeving in Japan. Was het een kleine schaal nucleaire bom of heb je er enige informatie over?

Corey – Behoorlijk wat van de aardbevingen die wij hebben die liggen tussen de 5.8 en 6.8 zijn getriggerd door verschillende exotische wapens. Deel van deze intel in updates die wij vrijgeven, het zal zijn vandaag of morgen, zal David Wilcock op zijn website http://www.divinecosmos.com/ voor mij plaatsen.

Het heeft te maken met sommige verschrikkelijke gevechten die er waren in ondergrondse bases en grotten, vooral daar beneden in Zuid Amerika en onder de oceaan rondom Antarctica. Er is heel veel activiteit gaande ondergronds, en veel verschillende exotische wapens inclusief 5e generatie nucleaire bommen zijn gebruikt, al deze verschillende exotische scalar wapens, en het is nu behoorlijk hectisch. Ja, er is veel gaande.

Rob – Met dat gezegd, kun je ons iets meer vertellen. Is dit tussen verschillende buitenaardse groepen of is dit tussen bepaalde aspecten van positieve militairen of negatieve militairen vanuit jouw begrip, of alle drie?

Corey – Al het genoemde, en een van de laatste stukjes intel recent van Gonzales. Ik hoor al gedurende weken enorme rapporten van verschillende types bolvormige soorten van ufo’s boven Australië. Sommigen zouden zeggen dat zij van metaal zijn. Sommigen rapporteren dat zij portalen rondom ze hadden. Sommigen zeggen dat zij van Russische origine waren en dan waren er rapporten over deze hele grote pompoenzaad-vormige kruisers die draco zijn. Het is in Australië, Antarctica. En dan hadden sommige ervan feitelijk de Aarde’s atmosfeer verlaten voordat al deze onbekende duistere chevron schepen verschenen en ze begonnen aan te vallen, en met de laatste bijeenkomst die stelde dat het is iets als een Aarde alliantie groep die deze technologie heeft gerealiseerd maar zij claimen niet de verantwoordelijkheid van het te gebruiken.

Rob – OK, dus jij zegt dat draco’s probeerden Antarctica te verlaten in pompoenzaad-vormige schepen, en er zijn chevron schepen waarvan wordt gezegd dat het aarde alliantie schepen zijn, dat zij degenen waren die ze terug duwden, niet de hoofd confederatie, klopt dat?

Corey – Klopt, en gedurende maanden zijn wij deze cabal/nazi groepen aan het observeren die naar Brazilië en Argentinië gaan en zij zijn in de ondergrondse bunkers gegaan als mieren in de grond, en zij hebben veel van hun bezittingen en mensen daar naar Antarctica geschoven. Dus deze mensen, wij geloven dat zij op deze kruisers zijn, proberen van de planeet af te komen voordat er iets gebeurt. De zaken lijken een crescendo te krijgen, vooral in de Aarde alliantie met de Aarde onderhandelingen en wat er gaande is op de achtergrond.

Rob – Dank je. Cobra, we gingen nogal over op andere informatie maar kunt u de Japan informatie bevestigen zoals Corey het vertelt, dat het klopt, en deze andere dingen of delen van zijn intel. Kunt u daar alstublieft iets op zeggen?

COBRA – OK.  Wat ik van mijn bronnen heb gekregen is ja, er zijn gevechten in, zou ik zeggen, ondiepe ondergrondse bases in Japan. Er zijn meestal conventionele wapens gebruikt die sommige van de aardbevingen triggerden. Maar niet alle aardbevingen zijn hierdoor getriggerd. Er is ook een toegenomen activiteit van de tektonische platen die reageert op de toegenomen activiteit van de galactische centrale zon.

Het andere ding dat ik kan bevestigen is dat er veel beweging is van de cabal groepen. Zij willen via 2 routes naar Antarctica ontsnappen. De ene zal gaan van Texas naar Mexico, dan naar Zuid-Amerika, vooral Brazilië en Argentinië, en dan richting Antarctica. De andere gaat naar Nieuw Zeeland en Tasmanië richting Antarctica. Zij willen ontsnappen omdat zij denken dat zij daar niet zullen worden gevonden. Feitelijk probeerden sommigen van hen van de planeet te ontsnappen en volgens een bron, de groep die Corey de duistere vloot noemt, de nazi uitbreek factie van een lange tijd geleden, probeerde contact op te nemen met de nazi factie in Antarctica en een brug te creëren die wat van het personeel zou vervoeren van Antarctica naar de buitenrand van het zonnestelsel naar de Kuipergordel. En deze intel is niet bevestigd dus ik kan dit niet 100% garanderen, maar het is wat ik heb gehoord van een van de bronnen.

Rob – OK. Dank u. Heeft iemand van jullie gehoord dat er een oude Pleiadische civilisatie was in Zuid-Amerika, dat was in een regenwoud situatie, die als gevolg van aardeverschuivingen niet langer bestaat. Maar een lange tijd geleden was er een hele diep ondergrondse, en bestaat nu nog steeds, technologie die de planeet stabiliseert. Heeft een van jullie gehoord over deze diep ondergrondse Antarctica technologie basis van de Pleiadianen?

Corey – Niet van de Pleiadiërs die je noemde maar …. ja, ik heb in detail gesproken over veel van dit oude type technologie dat is geplaatst in verschillende delen van de Aarde, ondergronds, inclusief Antarctica en sommige ervan zijn verwijderd en het heeft problemen veroorzaakt met onze tektonische platen en weer en andere dingen, en zij hadden deze technologie verhandeld en weggegeven en het heeft onbalans veroorzaakt.

Rob – Ik wil graag duidelijkheid van Corey, weet jij wie oorspronkelijk deze technologie daar heeft gezet?

Corey – Het is onbekend. Het is heel oud. Als ik keek naar de voetnoten van het rapport waren er zo’n 3 verschillende bevolkingen die het daar hadden kunnen zetten.

Rob – Dank u. Cobra, heeft u enige informatie?

COBRA – Feitelijk moeten wij een beetje terug gaan in de geschiedenis van Atlantis. Atlantis op planeet Aarde was behoorlijk een globale civilisatie die was gezaaid of bemoedigd door verschillende golven, golven van verschillende kosmische rassen. Er was een Pleiadische golf die Atlantis naar zijn top heeft gebracht zo’n 200.000 jaar geleden, en er was kolonisatie van het Sirius sterrenstelsel dat de top van de Atlantische civilisatie zo’n 75.000 jaar geleden creëerde. En elk van deze rassen heeft veel technologie gebracht en veel spiritueel begrip naar Atlantis, en elk van deze rassen die ik noemde heeft zijn eigen netwerk van oppervlaktesteden gecreëerd, van ondergrondse steden, van tunnelnetwerken, van ondergrondse piramides, van kristallen, van stabiliserende technologie voor de tektonische platen. Maar helaas was er een andere factie die van Orion kwam die deze netwerken van Atlantis infiltreerde, en misbruikte de technologie, en misbruik van deze technologie was feitelijk verantwoordelijk voor de ondergang van Atlantis, voor het laatste zinken van Atlantis dat zo’n 11.500 jaar geleden gebeurde. Veel van deze oude technologie is nog steeds verspreid. Iets ervan is onder water gegaan op de bodem van de oceaan. Iets ervan is een beetje ondergronds. Iets ervan is doelbewust vernietigd of onderdrukt. Maar veel van deze machines en technologieën en kristallen bestaan nog steeds, en sommige van de ondergrondse facties hebben deze oude overblijfselen ontdekt en veel hiervan zal in de mainstream media komen op het moment van de Event.

2016-05-13 Atlantis3

Corey – Dat is veel nieuwere technologie, dat is niet de oudste technologie in stenen, ondergronds.

Rob – Dus er is veel meer oude technologie, ik heb dat ook gehoord.

Corey – Ja, honderden miljoenen jaren oud.

Rob – Dank hiervoor. Ja, laten wij kijken, die is een wat andere vraag die opkomt. Simon Parkes heeft aangegeven dat hij heeft gehoord dat dit een gevecht was. Dit is een beetje dichter bij huis en wij weten het niet zeker want de mensen die het filmden. Er waren verschillende groepen. Het was area 51, er was een enorme hoeveelheid rook en het zag er niet uit als een bosbrand, het kwam een beetje van één bron. Heeft een van jullie intel over die gigantische rookwolk die was gerapporteerd op area 51. Was deze ondergrondse basis betrokken bij een van de gevechten of was dit een bosbrand, heeft een van jullie intel?

Corey – Er was een groot probleem om nucleair materiaal van hun testen kwijt te raken en zij hebben nucleair materiaal verbrand en het is verschillende keren van hen weg geraakt daar. Dit is iets dat eerder is gebeurd.

COBRA – Volgens mijn bronnen was het gewoon een bosbrand.

Corey – Yea.  Zij hebben wat verbrand en wat dingen vrijgelaten die ze niet onder controle hadden en het hele gebied heeft vlam gevat. Het is meerdere keren gebeurd. Zij eindigen ermee de radiatiedetectoren uit te schakelen in het gebied waar de wind het naar toe draagt. Dit is iets wat verschillende keren is gebeurd.

Rob – Interessant, beiden kunnen hier gelijk hebben. Cobra zegt bosbrand. Corey

Corey – Het was een bosbrand. Het was een bosbrand. Het veranderde in een enorme bosbrand.

Rob – Veroorzaakt door verbranding, dat is gewoon gekkenwerk. Die lui daar zijn echt gek. Dank u hiervoor. Dus wij hebben hier de vraag aan beiden van jullie en ik neem aan Corey, aangezien jij wat nieuw bent voor de Event informatie, het algemene thema van wat jij hebt gehoord van jouw verschillende bronnen …. intentie in de bevrijding. De vraag is, als de globale situatie verbetert op de planeet, zelfs als het langzaam lijkt, hebben wij werkelijk een Event nodig of een keerpunt moment om verder te gaan met de situatie te verbeteren zoals wat al is gebeurd de afgelopen jaren. Zou het gewoon een langzaam moment kunnen zijn of geloven jullie beiden, zoals ik geloof, dat het een Aha moment nodig heeft, een openbaring en onthulling door mainstream media met een grote focus op de wereld om de Event te creëren?

Corey – Yeah.  Het zal absoluut een katalyserend moment nodig hebben voor iedereen om wakker te worden geschud. Als wij te langzaam gaan verwacht dan dat iedereen druppelt in deze nieuwe realiteit van begrip over al deze onderdrukte technologieën, en ook al dat andere waar Cobra en ik over praten. We zouden millennia moeten wachten. Dus er zullen buiten bronnen zijn die alles doen wat zij kunnen, maar wij moeten een rol spelen in dit scenario. Iedereen van ons. Niet één persoon is te klein om deel te nemen en een verschil te maken en wij allemaal …. zij wachten om op te staan en ons deel hierin op te nemen. Niemand van ons kan zeggen dat wij ‘skin in the game’. Dus als elk van ons bijdraagt en onze verschillen terzijde zet en begint te werken aan volledige disclosure om de informatie naar buiten te krijgen naar het algemene publiek, dan zal het 100e aap effect optreden. Als meer en meer van hen deze informatie leren, weet je, wordt het meer acceptabel en de mensen gaan de vragen stellen die wij willen dat zij stellen. Wanneer dat katalyserende moment optreedt dan zullen zij niet in zo’n shock terecht komen zoals dat eerder het geval zou zijn geweest.

Rob – Heel goed. Cobra, wij weten … u voelt duidelijk dat er een openbaring moment zal zijn dat u de Event noemt. Wilt u alstublieft er iets over zeggen?

COBRA – Ja natuurlijk, Ik zal gewoon een voorbeeld geven. Het is een proces genoemd fase transitie. Fase transitie is een proces in de fysica dat ook in de gemeenschap gebeurt. Dus wanneer jij een bepaalde hoeveelheid energie stopt in een gemeenschap zal het zich beginnen te gedragen als water dat kookt. Dus wat wij nu ervaren is dit kokende water, het is al deze verschillen van mening in de mensengemeenschap, al deze vragen, het zoeken. Al deze rusteloosheid in de mensengemeenschap is een reflectie van deze kosmische verandering. Wanneer een bepaalde hoeveelheid energie in dat systeem is gebracht begint het water te koken. Het begint te veranderen in stoom en dit is wat gebeurt met de mensengemeenschap. Het gaat door een fase transitie. Het moment van de fase transitie is de Event. Het is een plotselinge verandering die van te voren een beetje kan worden gevoeld. Het kan worden verwacht maar wanneer het gebeurt is het een plotselinge transitie. Het is een kwantum sprong. En dit is de manier waarop transities gebeuren in de natuur. Zij gebeuren niet geleidelijk. Fase transities gebeuren plotseling en dit is wat er zal gebeuren, want wij hebben eenvoudigweg geen tijd. Wij hebben geen millennia om te wachten. Wij zijn feitelijk aan het reageren op kosmische krachten die deze transitie triggeren. Zij gidsen ons door deze transitie dus het kan zo snel als mogelijk is plaatsvinden, zo harmonieus als mogelijk.  Het menselijke ras is bekend om het deelnemen in deze transitie maar het is een globaal kosmische gebeurtenis en natuurlijk speelt elk van ons een rol in deze gebeurtenis.

Rob – Dank u. En ik zou willen toevoegen dat degenen onder jullie die bekend zijn met, je kunt kijken naar de cymatic shift, je kunt een plaat van metaal zien die is getrild naar geluid en je kunt zien dat het zand in een ‘chop mode’ is en dan beweegt het wanneer een bepaalde frequentie is bereikt. Het zand beweegt in een specifiek patroon en wij zijn heel kort door deze chaos positie aan het gaan om een nieuw patroon in te stellen.

Corey, zijn er specifieke plannen waar je van weet van de Sphere Being alliance specifiek, om openlijk bondgenoten te worden met de Aarde oppervlaktebevolking ergens in de toekomst?

Corey – Nee, niet dat ik weet. Wat met mij is gecommuniceerd is dat zij op de achtergrond zullen blijven. Als de buitenste barrière en deze verschillende bollen langzaam wegvagen of overgaan als de kosmische energie binnenkomt, dan zullen zij hier niet langer nodig zijn en wij hebben ze niet nodig. Wij zullen zelf in een andere staat zijn.

Rob – Dus het lijkt erop dat wij enkelen van hen nooit zullen ontmoeten. Cobra, u sprak over de Resistance Movement (RM) en wij weten dat zij zeker betrokken zijn bij de oppervlakte van de planeet. Ik persoonlijk voel dat er vele andere wezens zijn die hier op de planeet zijn die hier een lange tijd zijn geweest. Sommigen komen en sommigen gaan en sommigen zijn al voor een mensenleeftijd Aardeleden. Kunt u wat zeggen over de plannen voor de, u heeft dit eerder genoemd, dus van uw groep hebben zij plannen om te communiceren met de oppervlaktebevolking. Kunt u met onze luisteraars delen wat deze plannen zijn. Velen willen inschrijven, maar zo zal het niet gaan. Kunt u spreken over dat contact dat zal plaatsvinden in de toekomst Cobra?

COBRA – Ja het is nu niet safe voor dat contact om plaats te vinden, maar na de Event zal het contact er zijn. de RM zal fysiek contact leggen met mensen die, zou ik zeggen. het meest wakker zijn en bewuste individuen. Dit zal de eerste interactie zijn die zal plaatsvinden, en gebaseerd op hoe dit gaat zullen zij geleidelijk beginnen zichzelf bloot te geven aan de oppervlakte bevolking. Zij zijn niet de belangrijkste groep om uit te wisselen met de oppervlaktebevolking. De belangrijkste groep zal zijn de Pleiadiërs, later de Siriërs en de Arcturianen, en ik zou zeggen de andere positieve galactische rassen van onze galactische buurtschap. De RM’s rol is om tactisch de Event te ondersteunen, om zeker te stellen dat de infrastructuur draait en dat wij elektriciteit hebben, internet, de voedseldistributieketen. Zij zullen militairen in hun operaties steunen. Zij zullen de media steunen die intel vrijgeeft. Er zal niet zo veel face to face interactie zijn met de oppervlaktebevolking, tenminste niet in het begin. Op een zeker moment na de Event zullen zij rondleidingen hebben voor bepaalde oppervlaktemensen, een rondleiding naar hun ondergrondse verblijven. Zij zullen een deel hiervan laten zien aan de oppervlaktebevolking. En voor degenen die zouden willen aansluiten en willen worden geïntegreerd zal het mogelijk zijn als aan bepaalde voorwaarden is voldaan.

Rob – Corey,  heb jij enig commentaar op Cobra’s vragen, antwoorden, bedoel ik?

Corey – Het gaat deel uitmaken van de intel die wij vrijgeven. Kaaree, van de Anshar, heeft gevraagd, nadat zij de bijeenkomst had daarbuiten in de Kuipergordel, zij heeft gevraagd om een bijeenkomst met de Super Federation, en het doel van deze bijeenkomst was … al die groepen die hier zijn, die niet zo lang na de tijd van Mohammed dit akkoord of deze overeenkomst hebben getekend over open contact of openlijk verschijnen met de mensheid. Dat was om ons de gelegenheid te geven om onszelf te ontwikkelen, en zij stemden ermee in om dingen vanuit de achtergrond te doen, weet je, en contact met mensen wat in het geheim. Ik ken niet alle details van dit akkoord maar het is nogal bindend, en het kwam na wat behoorlijk grote schermutselingen die zij hadden. Dit is iets dat zij willen herzien, en wat amendementen maken, want sommige van deze binnenaarde groepen willen beginnen met meer verschijningen op de oppervlakte, en dit is een bijeenkomst die is toegestaan en het zal vrij snel gaan plaatsvinden.

Rob – Cobra, heeft u enig commentaar op Corey’s intel hier?

COBRA – Ja, er zijn overeenkomsten gemaakt maar het doel van deze overeenkomsten was …. De echte reden waarom met de oppervlaktebevolking geen contact werd opgenomen is omdat de duisteren de oppervlaktebevolking hebben gecontroleerd en geïsoleerd. Er waren veel positieve groepen die wilden en zouden contact op willen nemen met de oppervlaktebevolking maar zij konden dat niet omdat het gewoonweg te gevaarlijk was want de cabal zou terug slaan. Er waren wat momenten wanneer contact was opgenomen met de oppervlaktebevolking, en er waren consequenties.

Corey – De draco’s en andere negatieve groepen hebben dit akkoord ook getekend. Dit zal een van de moeilijkste delen zijn. Deze volgende bijeenkomst zal niet alleen vertegenwoordigers hebben van de Super Federation maar het zal ook vertegenwoordigers hebben van sommige van de negatieve groepen, wat het soort bijeenkomst zal worden die niet heeft plaatsgevonden sinds de akkoorden waren gemaakt en getekend.

COBRA – Ja, maar de draco’s onderhandelden nooit. Zij willen het gewoon op hun manier hebben.

Corey – Ja, ik heb ze best wel wat zien onderhandelen, maar zij onderhandelen “out of the side of their mouth” (red: met alle winden meewaaien).

Rob – Dus dit is een vraag voor Corey en dit is iets waar ik vragen over had. Je noemde de Anshar Alliance alsof zij het enige Agartha netwerk zijn en zij lijken te zijn… zijn negatief geweest en jij hebt in een van je latere, maar niet je laatste, post aangegeven dat zij waren meegenomen naar de Kuipergordel en uitgefoeterd door de “triangle head” (red: een wezen met een driehoekig hoofd) en je hebt aangegeven dat vier van hen ermee hebben ingestemd dat zij, dat hun terechtwijzing verdiend was, en zij hebben ermee ingestemd om in een meer positieve relatie met de mensheid te gaan, en dat 3 van hen terug traden. Je hebt mij verteld dat de Omegans een van hen waren. Zijn zij de enige …

Corey – Wij moeten dit rechtzetten. Je blijft de negatieve stempel erop zetten waar het niet hoort. Het is een wijze van bekijken.   (OK)    Deze groepen zijn niet negatief. Zij zijn in een vijandig land en proberen te overleven, maar tegelijkertijd leveren zij positieve informatie aan de mensen ofschoon op een misleidende manier. Van hun gezichtspunt moet je begrijpen dat zij proberen zichzelf te beschermen tegen mensen van de oppervlakte die de mogelijkheid hebben om ze aan te vallen en ze te doden. Dus zij leven in een hele …. De dingen zijn niet zo simpel als veel mensen zouden willen zeggen in de ufologie gemeenschap. Het is een heel wild paradigma dat zij leven daar waar al deze groepen leven. Zij hebben ook een hele vreemde politieke omgeving waarin zij proberen te overleven – vooral degenen die hier hun ambassades hebben of al hun tijd besteden in het zonnestelsel. Want zoals Cobra zei, dit zonnestelsel is een heel gevaarlijke plek.   (Juist)    Niet alleen zijn deze duistere entiteiten heel gevaarlijk, maar wij als de mensen in de staat waar wij in zitten zijn ook gevaarlijk.

Rob – Ik begrijp dat. We hebben een strijdlustige en een gewelddadige natuur. Ik spreek vooral over de Omegans. De ‘chemtrail’ vliegtuigen hebben feitelijk het Omega symbool erop dus ik zie ze als vijandig. Je kunt overwegen ….

Corey – Dat zou wellicht geen relatie met hen hebben. Alleen omdat er groepen daar waren die een swastika hadden wil dat niet zeggen dat zij rechtstreeks gerelateerd zijn aan de nazi’s of de nazi ideologie. Dus symbolen kunnen worden genomen en een ander doel krijgen. Weet je, je kunt niet gewoon een symbool zien en onmiddellijk conclusies trekken zonder achtergrondinformatie.

Rob – Daar ben ik het mee eens. Cobra, wat is uw visie op deze situatie? Kunt u het ondergrondse landschap beschrijven. Weet u iets. Zou u de binnenaarde alliantie zien als het was vijandig, of kunt u de verschillende ondergrondse Agartha netwerkgroepen voor ons uittekenen, vanuit uw positie?

COBRA – De situatie ondergronds is heel dynamisch en verandert constant, maar ik zou zeggen … ik sta in contact met bepaalde facties, niet met alle facties, en kennelijk zijn er meer verschillende facties daar beneden dan wij allemaal weten. Maar de RM bijvoorbeeld heeft nooit geclaimd dat zij Pleiadiërs zijn of zichzelf aan enig deel van de oppervlaktebevolking gepresenteerd als zijnde goden die moeten worden aanbeden, noch heeft enige andere factie die ik ken in deze vorm van het globale Agartha netwerk of de Oosterse Agartha facties. Op dit moment is er een proces van unificatie die plaatsvindt. Er is veel contact, veel onderhandeling tussen verschillende facties en veel achterdocht. Deel van deze achterdocht komt van manipulatie door de chimera groep van een van de facties tegen de andere, en van samenwerking tussen de chimera groep en de verschillende ondergrondse draco facties komend van de 1930 -1940 en de nazi groepen op de oppervlakte. Dus er is in die tijd veel wantrouwen gecreëerd en er moet veel healing plaatsvinden. Ik zou willen zeggen dat vooral de oosterse Agartha facties een gelijk perspectief hebben als de oosterse filosofieën van de oppervlaktebevolking op het leven zouden hebben gehad. En dit is behoorlijk wat anders dan wat de westerse mensen hebben. Het westerse idee van leven. Dus wat er gaande is op de oppervlakte is feitelijk een reflectie van wat er gaande is onder de grond. Er is communicatie gevestigd tussen deze verschillende groepen en de healing is gaande. Maar, nogmaals, dit heeft tijd nodig. Dit is langzaam want zij hebben millennia tot millennia van geschiedenis die moet worden opgelost, omgezet, en genezen. Dus, maar ik kan zeggen van mijn perspectief, ik heb nooit gehoord van een groep die behoort tot een sub-oppervlakte factie die claimt hetzij Pleiadisch te zijn of reddende goden of wat dan ook.

Rob – OK. Mannen, ik heb een vraag want ik woon in Mt. Shasta. Het ligt mij na aan het hart. Het is altijd gezien als een bastion van de Lichtkrachten van Lemurië. Als eerste zou ik Corey willen vragen. Deze groep maakt geen deel uit van de Anchara alliantie, niet? Heb jij enige informatie over de Agartha civilisatie onder Mt. Shasta?

Corey – Ik heb wat informatie ontvangen over de groepen die nu niet alleen onder Mt. Shasta zijn, maar door de regio helemaal tot in Oregon en Washington. En zij zijn zeker een hele positieve groep en zij maken ook deel uit van een netwerk maar ik sta niet in contact met ze.

Rob – Dank u. Cobra, kunt u commentaar geven op de Mt. Shasta groep. Mijn Zuid-Amerikaanse contactpersoon Louis en verschillende anderen hebben aangegeven dat daar een sterk netwerk is dat gaat van Mt. Shasta helemaal naar het centrale, door het centrale en Zuid-Amerika, van een hele positieve natuur. Kunt u vanuit uw kennis iets zeggen Cobra?

COBRA – De groep onder Mt. Shasta en binnen Mt. Shasta is deel van het, ik zou zeggen, globale Agartha netwerk die zijn oorsprong heeft uit de tijd van Atlantis, toen een deel van de Lichtkrachten ondergronds moest gaan door de archon invasie 25.000 jaar geleden. En 25.000 jaar geleden hebben zij een netwerk gecreëerd van ondergrondse steden en ondergrondse tunnels. Een van deze tunnels gaat door Alaska, door Washington staat. door noord Californië met Mt. Shasta, door zuid Californië, Mexico, centraal Amerika en naar Zuid-Amerika. En daar is een andere hoofdtunnel die gaat door Peru ondergronds door de Cariben door de Atlantische oceaan, door Marokko, door Egypte en dan verder naar Tibet. Dit maakt allemaal deel uit van hetzelfde netwerk en er was een hele, en er is nog steeds een hele positieve gemeenschap van Licht die ik zou noemen het globale Agartha netwerk en Mt. Shasta stad is deel van deze gemeenschap. De oppervlaktebevolking heeft via bepaalde kanalen intel gekregen over deze groep. Bepaalde mensen die woonden in Mt. Shasta hadden ontmoetingen. Ik zou zeggen zo’n 80% van die intel is correct. Ik zou niet zeggen dat zij oude Lemuriërs zijn. Ik zou zeggen dat zij overblijfselen zijn van het oude positieve Atlantis.

Rob – Atlantis had een wetenschapsstation hier op Maui. Het punt is dat zij positief zijn. Cobra, heeft u iets gehoord over de Anshar alliantie groep ondergronds, vooral degene waar Corey het over heeft. Hij heeft aangegeven …. ik weet niet of u zijn rapport zag. Een is met de vrouw met de naam Kaaree, de Omegans en wat anderen. Heeft u gehoord over met name deze Anshar alliantie, bent u bekend met deze groep van zeven?

Corey – De Anshar alliantie zijn er maar drie.   (O, drie)    Degenen die het Saturnus symbool dragen.

Rob – Het Saturnus symbool. Heeft u over deze groep gehoord Cobra?

COBRA – Ik heb Corey’s rapport gelezen. Ik heb niet over deze geroep gehoord van enige van mijn bronnen, maar ik weet dat Sheldon Nidle het bestand van Anchara heeft genoemd in 1995.

Rob – Ok.  Dank u. Cobra, kunt u praten over uw kennis van de ‘halls of Amenti’ en de Akashic records zoals Corey ze heeft beschreven als een soort van aardegebaseerde bibliotheek op de buitenkant, en dan neem ik aan de hoofd records. Corey, kunt u mij corrigeren hierop, was achter de, was dit kristal dat zij probeerden te groeien. Klopt dit Corey?

Corey – Ja, en dat is een levende technologie die veel records in zich heeft en deze technologie kan de Akashic records aanboren. Ik weet niet precies waar je aan refereert, maar ik heb eraan gerefereerd op een paar verschillende manieren. Het is absoluut een belangrijke historische database die heel belangrijk voor ze is.

Rob – Alleen voor jouw opheldering Corey, Akashic records is het minerale koninkrijk dat alle informatie opslaat over wat ooit heeft plaatsgevonden op de planeet. Het is een soort van levende herinnering die kan worden bijgewerkt …

Corey – Ik heb gehoord het ook was … dat heeft alles … alles wat ooit gebeurde in de kosmos.

Rob – Ja, ja, ik zou zeggen dat … Cobra kunt u spreken over de Akashic records en de ‘halls of Amenti’? Iets als wat Corey heeft gezegd over deze groep.

COBRA – OK, de Akashic records zijn een natuurlijke imprint van elke gebeurtenis in de etherische matrix, in de etherische structuur, substructuur of realiteit zelf. Met juiste technologie kun je altijd lezen wat er is opgeslagen. Deze informatie imprint. Dus Lichtkrachten van de geavanceerde rassen, hebben technologie om deze records rechtstreeks van de etherische substantie te lezen. Kristallen, fysieke kristallen, kunnen deze informatie behoorlijk effectief opslaan. Ik zou zeggen, fysieke kristallen zijn meer en meer geavanceerde versies van onze huidige harde schijf van de computer. Zij kunnen meer informatie opslaan, meer dimensionaal en effectiever. In basis kunnen de Akashic records met bepaalde technologie rechtstreeks worden benaderd vanuit de etherische laag, en voor meer betrokken wezens, zij kunnen de Akashic records rechtstreeks met hun bewustzijn benaderen.

Rob – Dank u. Kunt u wat zeggen over de ‘halls of Amenti’. Daar is over gesproken in de smaragden tabletten, gevonden in de tempel van de maan in Centraal Amerika, en zij hebben het over een persoon van Egypte met de naam Thoth. De ‘halls of Amenti’ waren min of meer aangegeven als zijnde onder Egypte. Cobra, kunt u iets zeggen over de ‘halls of Amenti’ en zijn er wellicht meerdere waar Corey het over had?

COBRA – Ok. Elke stad van Licht had zijn eigen records en vooral in Egypte waren er kristallen, kristallen records van het verleden, onder de Sfinx. En de RM heeft toegang gekregen tot deze kristallen in 1999, voordat de cabal ze kon krijgen.

Corey – Ik hoorde dat ze waren verplaatst.

Rob – Cobra en Corey, jullie hebben beiden gezegd dat wij een enorme kracht tot manifestatie hebben waarvan de cabal niet wil dat wij dat weten. Zij gebruiken zelfs technieken zoals programmering, scalar plasma golven, hersenspoel beelden, die ons tegen onszelf hebben laten werken. Als onze groepsfocus en het collectieve bewustzijn de meest beïnvloedende factor is om de bevrijding te bespoedigen, zouden wij dan niet als een groep de gehele Lichtwerkergemeenschap proberen te bemoedigen om samen te komen en te mediteren en te bidden voor een gezamenlijk doel. Bent u het daar beiden mee eens?

Corey – Absoluut, Dat is een van de dingen waarover is gesproken in onze Full disclosure projectgroep. 8 Juli is de disclosure dag en wij hebben geprobeerd een ad campagne te lanceren en allerlei andere dingen om disclosure te promoten, dus ja, dat is een goede tijd om andere dingen te doen.

Rob – Cobra, bent u het ermee eens?

COBRA – Ja natuurlijk. Ik ben het ermee eens dat massa meditatie de ene meest beïnvloedende factor is waarmee de oppervlaktebevolking kan bijdragen aan de doorbraak. De 8e juli is disclosure dag en is een gelegenheid om diverse groepen bijeen te brengen met een gezamenlijk doel en om onze attentie te focussen op dat specifieke punt in ruimte en tijd om dichter bij de doorbraak te komen.

Rob – OK dames en heren, velen van u hebben om dit soort eenheid gevraagd. Cobra heeft al een wekelijkse meditatie. Ik heb eerder met deze heren gesproken en de suggestie die ik had was … laten wij een unanieme wereldwijde meditatie maken als een gezamenlijk doel voor volledige disclosure en planetaire vrede. Dus u heeft het hier gehoord. Beide heren zullen niet de enigen zijn. Maar zij lenen hun ondersteuning om samen te vallen met Corey’s Full Disclosure Project, wat hetzelfde is als Cobra’s. Het gaat niet om de naam, het gaat over planetaire bevrijding. Dus jullie, Lichtwerkers daar, die banners en informatie creëren en video’s en media, wij zouden graag willen dat jullie …. 8 juli volledige disclosure dag, planetaire wereldvrede. Dit is de hoofdtoon om de mensen het bewustzijn te brengen op elke manier die je kunt, door video’s om te helpen dit te ondersteunen zodat de wereld, tenminste de social media groepen die ons volgen, kunnen groeien tot helder bewustzijn over wat volledige disclosure is in de mainstream media. Om onszelf te voegen in de conversatie en bij de mensen het bewustzijn te krijgen over wat er gaande is. Dus dat gaan we doen. Nu, mensen, is het aan jullie. Je kunt focussen via PFC. Zij zijn dit aan het oppikken en ik weet zeker dat Corey’s Full Disclosure Project hier al aan werkt , maar wij voegen wereld meditatie- en vredesdag toe. Dat gaan we doen.

COBRA – Ik zou voorstellen dat andere groepen die volgen of proberen te assisteren in het bevrijdingsproces dit ook ondersteunen. Als David Wilcock dit zou kunnen ondersteunen, andere mensen kunnen het ondersteunen. Wij moeten allemaal meer van dit soort ondersteuning zien en manifesteren. Het maakt niet uit of het mijn meditatie is of iemand anders meditatie. Wat uitmaakt is focus en gezamenlijk doel op een zeker moment in ruimte en tijd. Dit is wat resultaten brengt.

Rob – Dank u, dat is precies wat wij gaan ….

Corey – Focus op de eenheid. Het gaat om ons allemaal samenwerkend, en andere programma’s promoten zoals deze, en je weet, als we het gezamenlijk aanpakken gaan wij het verschil maken.

Rob – Heel goed. Beiden van jullie Cobra en PFC, Untwine is dit soort netwerkgroep begonnen dat wellicht kan worden gecombineerd met Full Disclosure Groep en jullie tweeën kunnen het samen op jezelf doen. Wij komen aan het eind van dit eerste uur. We gaan deel 2 krijgen. Cobra, ik zou u willen vragen om uw website te delen, uw blog, zodat Corey’s mensen weten waar ze uw informatie kunnen vinden. Sommige mensen zullen u voor de eerste keer horen. Hetzelfde geldt voor de mensen die naar Cobra luisteren. Dit is een gelegenheid om te verbinden met Corey. We gaan al hun websites vermelden. Cobra, deel wat u denkt dat de mensen moeten volgen en op de hoogte blijven.

COBRA – Als je naar Google gaat: Cobra, portal 2012, zul je mijn blog vinden. Er is een enorme hoeveelheid informatie daar: http://2012portal.blogspot.com

(red: klik hier voor de Nederlandse vertalingen van een groot deel van Cobra’s informatie – vanaf juni 2015 zijn al zijn blogs vertaald en van voor die tijd de meest belangrijke).

Rob – Wij hebben wat u noemt ascentie conferenties die eraan komen. Kunt u meer toekomstige data geven voor de mensen.

COBRA – Ja, we zullen een ascentie conferentie hebben begin juni in Griekenland en natuurlijk is iedereen welkom om mee te doen: http://portal2012.org/Greece.html

Rob – OK.  En wellicht wordt er later meer vrijgegeven. Corey, kun jij alsjeblieft je website noemen, je disclosure project: , http://www.gaia.com/.  Mensen, jullie kunnen beide heren ondersteunen via hun websites. Corey?

Corey – Ja, mijn hoofdwebsite is is http://www.spherebeingalliance.com. Dat is waar je de meeste van mijn artikelen kunt vinden. De nieuwe site is http://fulldisclosureproject.org en dat is de nieuwe site waar wij heel veel van de eenheid in de gemeenschap soort gebeurtenissen gaan doen, en ook samenwerken met andere groepen. Wij zijn al begonnen te werken met Steven Greer’s groep om te helpen zijn nieuwe film te ondersteunen “Unacknowledged” en beginnen samen te werken met veel andere groepen. Als je naar de show wilt kijken die David Wilcock en ik samen doen Cosmic Disclosure, kun je wat vrije episodes bekijken en je aanmelden op www.blueavians.com http://www.gaia.com/show/cosmic-disclosure?cid=aff:amb:sh:goode:s024

Rob – Dat is mooi. Heren, het was heel mooi om u beiden hier te hebben voor deze eerste show. Ik hoop mensen …

Corey – Heb jij niet een conferentie aan te kondigen?

Rob – Bedankt voor de herinnering Corey. Mijn website www.thepromiserevealed.com. Ik heb aangekondigd dat er een zomerconferentie aan komt. Corey Goode zal daar twee dagen presenteren. Michael Salla zal er zijn, Laura Eisenhower, ikzelf, en wij kondigen aan … Ik maak de tijd op het midden van de dag wat langer dan mijn normale conferenties, voor degenen die er zijn geweest. Voor degenen betrokken die hebben ingetekend en Corey’s team, Corey en Laura zullen Michael en mij vergezellen. Er zullen wat discussies zijn over Full Disclosure om de mensen die op de projecten werken klaar te krijgen om te coördineren en te ontmoeten. Degenen van jullie op de full disclosure teams; wij zouden graag willen dat jullie komen en ons te ontmoeten in het weekend. Corey kan wellicht wat suggesties doen in hoe wij gaan samenwerken. Het zal fantastisch zijn. Dat is alles op mijn website mensen, spoedig op Corey’s website. Wij hebben de marketing materialen gegeven. De kaarten verkopen goed. Dat is de zomerconferentie op Mt. Shasta op 26, 27 en 28 augustus. Kijk ernaar en dank u beiden zeer. Overwinning van het Licht. En wij zullen spoedig terug zijn met deel 2.

Vertaald door Veronica

Advertenties
 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 20 mei 2016 in Interview met Cobra NL

 

Tags: , , ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

 
%d bloggers liken dit: