RSS

Maandelijks archief: september 2016

Bericht van Cobra, 26-09-2016, Dragon Portal Initiation

Cobra heeft 5 intrigerende foto’s geplaatst, zonder begeleidende tekst, maar met de titel zoals hierboven: “Dragon Portaal Initiatie”. Hij heeft de volgende labels aan deze foto’s gehangen:

2016-09-26-01

2016-09-26-02

2016-09-26-03

2016-09-26-04

2016-09-26-05

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 28 september 2016 in Cobra

 

Tags: , ,

Interview met Cobra, 25 augustus 2016, door Prepare For Change

Lynn begint met een dankwoord voor de donaties die zijn ontvangen en zij vraagt dat toekomstige donaties voor Prepare for Change en/of voor het Feed Malawi Fund, worden gezonden aan: 4530 Whittier Blvd, Los Angeles, CA 90022. Please make checks payable to ‘Prepare for Change’ with a notation for Malawi or for Prepare for Change (PFC).

Lynn – Nu zou ik graag onze strijder voor Licht en verbindingspersoon met de RM (Resistance Movement) willen verwelkomen, Cobra. Hallo Cobra. Welkom terug Cobra voor onze augustus update met jou

COBRA – Bedankt voor de uitnodiging.

Lynn – OK. We gaan aan de slag.

Richard – Cobra, heb je enige suggestie voor mensen die moeite hebben met het luisteren naar of verbinden met hun innerlijke leiding, hun hogere zelf?

COBRA – OK. Mensen die moeite hebben om zich te verbinden met hun innerlijke leiding hebben deze innerlijke leiding in hun verleden niet veel gebruikt, en zij moeten beginnen te oefenen. En dan zal deze innerlijke leiding sterker en sterker worden.

Richard – Hoe zou je het verschil aangeven tussen je innerlijke leiding en je gebruikelijke gedachten.

COBRA – Je gebruikelijke gedachten zijn alleen maar dat, gebruikelijke gedachten. Innerlijke leiding is een intuïtie die de geest overstijgt. Wanneer je deze verbinding hebt met je innerlijke leiding weet je dat je een verbinding met je innerlijke leiding hebt, want het geeft je oprecht vertrouwen in de waarheid die is gereflecteerd in deze innerlijke leiding.   (dank je wel)

Lynn – Cobra, kun je ons vertellen wat jouw interpretatie van een mantra is.

COBRA – Een mantra is een bepaald woord van kracht dat met interpretatie bepaalde energetische en psychologische effecten kan creëren.

Lynn – Kun je ons vertellen wat een yantra is?

COBRA – Een yantra is een heilig geometrisch symbool dat hetzelfde effect heeft. Door een bepaalde geometrische resonantie beïnvloedt het hogere dimensionale trillingsfrequenties en kan daar durende effecten creëren.   (dank je)

Richard – Cobra, waarom voelen Telugu en Sanskriet alsof energie komt en gaat terwijl de woorden worden gezegd.

COBRA – Oh ja, er zijn wat talen die hun wortels hebben in oude Atlantische talen en deze talen waren feitelijk niet alleen woorden, zij waren de vibratie van vele woorden in deze talen, het was feitelijk een mantra die een bepaald effect creëerde. Vooral met Sanskriet heb je bepaalde woorden die zijn gemaakt van korte mantra’s, gemaakt van oude Atlantische talen.    (dank je wel)

Lynn – Cobra, wat is het doel van heilige geometrie?

COBRA – Het doel van heilige geometrie is om harmonie in het universum te manifesteren.

Richard – Cobra, kun je ons een schatting geven van hoeveel planeten in ons zonnestelsel door levensvormen zijn bewoond?

COBRA – Alle planeten zijn op een bepaald niveau bewoond, niet op het fysieke, maar op plasma en etherisch en astraal niveau. Alle belangrijkste lichamen in het zonnestelsel zijn bewoond.   (dank je)

Lynn – Wat is de galactische hartslag en hoe relateert het met de Event?

COBRA – De galactische hartslag of de galactische puls is een behoorlijk regelmatige galactische cyclus die elke 25.000 jaar de galactische zon activeert en wij zijn nu zo’n periode aan het binnengaan wanneer zo’n galactische puls zal plaatsvinden, en dit zal samenvallen met een grotere kosmische cyclus en dat zal de Event triggeren.

Lynn – Zal de galactische hartslag de mensen fysiek en mentaal genezen?

COBRA – Consequenties van deze galactische puls zullen de mensheid genezen.

Lynn – Is de golf van energie van de galactische hartslag te vergelijken met de golf van alles dat naar de Aarde kwam in de late 60er en gedurende de 70er jaren, wat het bewustzijn van een kleine hoeveelheid mensen liet verhogen?

COBRA – Het zal veel, veel, veel krachtiger zijn en op een veel grotere schaal.   (dank je)

Richard – Cobra, zou mijn kundalini ontwaking plaatsvinden. Ik was aan het mediteren denkend aan positieve scenario’s en kijkend hoe de scenario’s zich ontvouwden in mijn hoofd. Op dat moment en de volgende 15 minuten genas ik mijn knieën en astma, en raakte het meeste van mijn fysieke pijn kwijt. Gedurende de volgende 6 maanden raakte ik alle fysieke pijn kwijt en ik verbond met mijn hogere zelf en enorme hoeveelheden kennis begonnen in mij naar boven te komen. Ik voelde alsof ik gek werd maar mijn hogere zelf hielp mij om er doorheen te komen, hielp mij de kennis te begrijpen die ik mij herinnerde. Anderen die deze kundalini ontwaking hadden waren niet zo gelukkig en voelden zich afschuwelijk en voelden alsof ze gek werden. Wat veroorzaakt de kundalini ontwaking en kun je iets aanreiken om dit proces iets makkelijker te laten verlopen.

COBRA – OK. Kundalini ontwaking vindt plaats als er een bepaalde hoeveelheid openingen in het centrale kanaal is waardoor de kundalini kan oprijzen. Wanneer dit op de juiste manier gebeurt kun je al deze positieve effecten hebben die je zojuist beschreef. Wanneer deze kundalini een blokkade tegenkomt en de blokkade stop de flow van kundulini energie, kan het leiden tot behoorlijk intense psychologische problemen en soms ook fysieke problemen. Dus het moet correct gebeuren. Er zijn oefeningen en technieken die kunnen helpen bij een juiste activering van kundalini.

Richard – Wat bedoel je met blokkades, kun je dat uitleggen.

COBRA –– Blokkades zijn gewoon dat. Blokkades in de flow van energie.

Richard – Dus zou de blokkade van binnen zijn, of zou het mentaal zijn of in je chakra systeem.

COBRA – Het zal in een of meer van je lichamen zijn. Het zou etherisch kunnen zijn, plasma, emotioneel, mentaal, het zou dat allemaal kunnen zijn. Het zou zelfs een fysieke implantaat kunnen zijn.   (mooi, dank je wel)

Lynn – Cobra, heb je enige suggesties of techniek om mensen te helpen hun gedachten te controleren.

COBRA – Mensen hoeven hun gedachten niet te controleren. Dat is niet het doel …. ik zie geen enkel doel in het controleren van de gedachten.

Richard – Cobra, sturen archons ons negatieve gedachten?

COBRA – Ik zou zeggen dat zij technologie gebruiken om negatieve mentale beelden te sturen en negatieve gedachten, maar niet, meestal niet op de mentale laag. Het meeste hiervan vindt plaats op de etherische en plasma laag.

Richard – Zijn er suggesties of iets dat wij kunnen doen om dit te stoppen.

COBRA – Ja, je kunt natuurlijk zoveel mogelijk stoppen met jezelf daarmee te identificeren en zoveel mogelijk onafhankelijk zijn in je denkproces. Besteedt niet teveel tijd aan de massa media en denk onafhankelijk in je eigen hoofd.

Richard – Is er enige manier om te stoppen dat deze wezens je zelfs maar kunnen zien. Kunnen wij de Galactische Confederatie vragen om dit te stoppen.

COBRA – Zij kunnen helpen en je kunt onzichtbaar worden eenvoudigweg door het verhogen van jouw trillingsfrequentie tot het punt waar zij je zelfs niet kunnen bereiken.

Richard – Prachtig. Dank je. Cobra, hoe kun je negatieve zielen of demonen kwijt raken die tegen mensen praten en hen negatieve leiding geven.

COBRA – Je hoeft je niet met ze te verbinden, je hoeft niet met ze uit te wisselen. Zo simpel is het. Als zij komen vertel ze dan gewoon om weg te gaan.   (dank je wel)   Het is hetzelfde als met de fysieke mensen. Jij beslist, jij kiest je eigen gezelschap.   (daar hou ik van, dank je)

Lynn – Cobra, is het waar dat de ziel binnenkomt en bestaat via de ogen.

COBRA – De ziel kan binnenkomen en bestaan via vele openingen in het lichaam, door veel chakra’s. De ogen zijn de ramen naar de ziel en het is een van de vele openingen voor de ziel.

Lynn – Bevindt de ziel zich in het lichaam of bevindt het lichaam zich in de ziel.

COBRA – De ziel incarneert in het lichaam of zal ik zeggen, het projecteert een deel van zijn essentie in het lichaam.

Lynn – Is er zoiets als een ziel vang machine.

COBRA – Ja, dat is er. Er zijn bepaalde technologieën die de duistere krachten hebben gebruikt met krachtige magnetische velden en plasma scalar golven die de zielen in de val hebben gelokt en ze in het fysieke lichaam hebben gepusht. Dit gebeurde veel sinds 1996 in de ondergrondse bases.

Richard – Cobra, je gaf aan dat in 1999 de meeste van de zielen op Aarde waren geëvacueerd van de astrale laag naar een van de planeten in de Pleiaden. Waar gaan de zielen nu naar toe? Bijvoorbeeld, veel mensen zijn gestorven sinds 1999 en dagelijks sterven er meer. Zijn deze zielen, gaan deze zielen naar de Pleiaden of naar een andere locatie.

COBRA – Deze zielen gaan niet naar de Pleiaden, zij gaan gewoon door de plasma tunnel en verlaten naar de etherische en astrale lagen, en zij besteden hun tijd daar rondom planeet Aarde. Zij gaan nu niet naar de Pleiaden.   (OK, dank je)

Richard – Zijn ze veilig waar ze zijn?

COBRA – Sommige ervan ja, sommige ervan niet.   (dank je)

Lynn – Hoe is vastgesteld of zij in een veilige plaats zijn of niet. Hebben zij daar controle over?

COBRA –– Het hangt af van hun staat van bewustzijn en hun omstandigheden. Sommige ervan hebben hier meer controle over, sommige minder. Je moet begrijpen dat de plasma en etherische lagen en een deel van de astrale laag nog geen veilige gebieden zijn.   (begrepen, dank je)

Lynn – Wat zeggen de meer geavanceerde buitenaardsen over het bewijs dat de zielen bestaan of over de essentie die het menselijke lichaam animeert.

COBRA – Je hoeft niet te bewijzen dat de ziel bestaat want elk bewust wezen is een ziel en je hoeft niet te bewijzen dat je bestaat. Er is geen noodzaak om aan jezelf of iemand anders te bewijzen dat je bestaat want je weet dat je bestaat.   (dank je)

Richard – Cobra, wat gebeurt er met de zielen van de slechteriken die zouden kunnen sterven tussen nu en de Event?

COBRA – Het hangt af van de mate van hun disconnectie met de bron. Als er nog steeds verbinding is tussen de geïncarneerde ziel, of zou ik zeggen, met het geïncarneerde wezen en de ziel. Deze zielen zullen door een zeker purificatieproces gaan en zullen zich ook op een zeker moment bij de lichtkrachten voegen. Als zij deze verbinding niet hebben zullen zij worden meegenomen naar de galactische centrale zon wanneer de regio waar zij zijn – de meesten hiervan zitten in de plasma laag, sommigen op de etherische laag en sommigen op de lagere astrale laag – zullen daaruit worden verwijderd en meegenomen naar de centrale zon.   (dank je wel)

Lynn – Maken de jezuïeten en de zwarte edelen deel uit van de zwarte magiërs van oud Atlantis?

COBRA – Ja.

Richard – Cobra, voor ieder van ons ten tijde van de Event; heeft de compressie doorbraak een situatie in zich waar de kundalini omhoog komt in ieder van ons? Ontmoet het ook het licht dat van boven komt?

COBRA – Ik zou zeggen dat het moment van de Event niet betekent dat de kundalini volledig omhoog zal komen in iedereen, het betekent gewoon dat er een bepaalde hoeveelheid van spirituele ontwaking zal zijn, en kundalini activatie die door een bepaald deel van de bevolking gaat. Dit proces zal geleidelijk zijn en zal beginnen op het moment van de Event.   (mooi, dank je wel)

Lynn – Cobra, kun je ons iets meer vertellen over wat er gebeurt wanneer 144.000 mensen mediteren.

COBRA – Als dat aantal mensen mediteert bereiken wij de kritieke massa en als iedereen een type van meditatie gebruikt creëert dit een resonantieveld rondom de planeet die helpt om dat te manifesteren voor deze mensen, voor waar deze mensen voor mediteren. Dus het is dan dat je een heel krachtig resonantieveld hebt dat de planetaire situatie kan beïnvloeden.

Lynn – Zou dit worden gezien als een fase transitie?

COBRA – Het kan helpen bij de fase transitie. Het kan worden gezien als een deel van de fase transitie.

Lynn – Als wij de 144.000 activeerden met de wekelijkse Event meditaties, zou de Event plaatsvinden ongeacht wat er verder gaande is in de wereld?

COBRA – Het betekent niet dat het onmiddellijk zou gebeuren maar het zou een enorme en drastische versnelling geven en het zou op een veel, veel makkelijker manier gebeuren.

Lynn – Monitoren de Lichtkrachten hoeveel elke week mediteren tijdens de zondag Event meditatie?

COBRA – Ja, natuurlijk.

Richard – Cobra, kun je ons vertellen welk percentage van de gewenste 144.000 mediteert op zondag op het tijdstip dat jij aangaf …

COBRA – Heel klein percentage, Heel, heel klein percentage.   (dank je)

Lynn – Heb je enige suggesties over hoe wij dit kunnen verhogen?

COBRA – Het ligt aan de vrije wil van de mensen. Ik zal niet doorgaan om mensen aan te moedigen om dat te doen want het moet van binnenuit komen, en wanneer de situatie er klaar voor is zal het van binnenuit komen.

Lynn – Wat is de significantie van het aantal 144.000. Wanneer wij gezamenlijk mediteren, waarom proberen wij 144.000 mensen te hebben?

COBRA – Het is een bepaald aantal wat het juiste aantal mensen is voor de hoeveelheid bevolking op deze planeet op dit moment. Bijvoorbeeld, als je zo’n 7-8 miljard mensen hebt, is de kritieke massa een klein beetje, ik zou zeggen rond 120.000 en als niet iedereen 100% mediteert dan is 144.000 een goed symbolisch aantal wat de huidige situatie representeert en de wens van de kritieke massa.

Lynn – Je hebt ook gesproken over 144.000 mensen geassocieerd met de Order of the Star. Kun je wat meer vertellen over de Order of the Star.

COBRA – OK. Ik heb in het verleden feitelijk veel boodschappen en veel artikelen hierover op mijn blog geplaatst en je zou wat meer specifiek moeten zijn met deze vraag.

Lynn – Is het mogelijk voor mensen om deel uit te maken van de Order of the Star en het niet te weten?

COBRA – Ja natuurlijk.

Richard – Cobra, is er iets anders dat wij kunnen doen anders dan de Event meditatie en innerlijk werk om de Event te versnellen?

COBRA – Ja, natuurlijk, je kunt doen wat je ook maar kunt doen binnen jouw macht om informatie te verspreiden en mensen te laten ontwaken, vooral via elektronische media. Dit is een van de meest invloedrijke factoren op dit moment om het proces te versnellen.   (dank je)

Lynn – Je hebt gezegd dat de compressie doorbraak zal komen wanneer de energie van het centrum van de Aarde doorbreekt naar de energie buiten de Aarde, als ik je correct citeer. Wij horen voortdurend over de grote galactische superwave die vanuit de ruimte komt maar welke energie is er in het centrum van de Aarde.

COBRA – OK. Het centrum van de Aarde is een stargate en deze startgate zal worden getriggerd door de galactische puls en de energie van deze stargate in het centrum van de Aarde zal de oppervlakte bereiken. Maar compressie doorbraak heeft het niet alleen daar over. Het betekent dat de Lichtkrachten van onder de oppervlakte zullen reiken naar de oppervlakte en onze sterrenbroeders en zusters in de lucht zullen neerdalen tot een zekere graad en ook de oppervlakte bereiken.

Lynn – Is de energie van het centrum van Aarde dan anders dan de galactische superwave?

COBRA – Op een manier, het is een energie van de galactische superwave gefilterd door een zeker, ik zou zeggen, energiefilter en dan verdeeld over de planeet.   (dank je)

Richard – Een andere vraag over hetzelfde onderwerp kwam van een luisteraar die vraagt: is de kundalini van het lichaam hiermee geassocieerd? Met deze superwave die komt en de stargate die vanuit het centrum komt.

COBRA – Ja natuurlijk. Bij de komst van de superwave zal dit de kundalini activatie versnellen.

Richard – Cobra, hoe zou een stargate eruit zien. Is het energie? Is het een vorm of is het fysiek?

COBRA – Het is zou ik zeggen, het is een hyper dimensionale doorgang die fysieke lagen verbindt met niet-fysieke lagen en hogere dimensies.   (dank je)

Richard – Je zegt dat dit in het centrum van de Aarde is.

COBRA – Ja, daar bevindt zich een stargate.   (dank je)

Lynn – Cobra, toen je onlangs refereerde aan de “sneeze” van de galactische centrale zon, sprak je toen over de galactische superwave die op de Aarde zal komen om de Event te beginnen.

COBRA – Ja.

Lynn – Wat kunnen wij verwachten te ervaren wanneer de zon “niest”.

COBRA – De Event.

Lynn – Maar zullen wij dit fysiek voelen of op een andere manier. Zullen wij dit kunnen voelen?

COBRA – Je zult de energieën hiervan op veel verschillende manieren kunnen voelen.   (dank je)

Richard – Cobra, na de Event, zullen wij manieren hebben om onszelf te beschermen, fysiek en mentaal, tegen negatieve krachten, of zullen de negatieve krachten zijn geminimaliseerd zodat wij ons niet druk hoeven te maken over bescherming.

COBRA – De negatieve krachten zullen absoluut zijn verwijderd na de Event.   (dank je)

Lynn – Na de Event zullen de relaties tussen mannen en vrouwen verbeteren. Zal er minder competitie zijn tussen bepaalde mannen voor een bepaalde vrouw en zullen mensen in staat zijn om meer vervulling te vinden in hun persoonlijke relaties.

COBRA – Na de Event zullen de archons zijn verwijderd en zij zullen niet meer in staat zijn om tussenbeide te komen in relaties, dus veel van de oude conflicten en het oude drama dat nu tussen mannen en vrouwen bestaat zal eenvoudigweg verdwijnen en werkelijke liefde zal opnieuw worden ontdekt. Want de manier zal zijn verwijderd en de relaties zullen drastisch  verbeteren op dat punt.

Lynn – Is er iets dat je nu kunt suggereren dat wij kunnen doen totdat dit gebeurt.

COBRA – Het is het hoogste doel van mensen om te stoppen met elkaar te vechten en voor hen om te beginnen te realiseren dat de conflicten gemaakt zijn en vergroot door technologie en door de archons, en te beginnen elkaar te ondersteunen. Het is heel eenvoudig om dit te zeggen, het is niet zo eenvoudig om dat te doen maar dit is de manier. Het is een heel eenvoudig advies maar heel effectief als iemand wil proberen dit in het echte leven uit te oefenen.

Lynn – Heel goed advies, dank je.

Richard – Cobra, na de Event, als mensen zouden willen verhuizen naar prachtige en veraf locaties, kunnen ze dat dan?

COBRA –– Ja.

Lynn – Zullen wij zijn verenigd met onze geliefden en in staat zijn contact met ze te hebben. Zullen zij in staat zijn om in fysieke vorm voor ons te verschijnen?

COBRA – Na de Event, enige tijd later, zullen er bepaalde technologieën zijn die communicatie tussen fysieke en niet fysieke lagen mogelijk maakt.    (dank je)

Lynn – Bezoek alsjeblieft onze website: www.Prepareforchange.net en meld je aan voor onze updates. Zij geven je de cutting edge informatie over de echte onderwerpen van belang voor onze ontwaakte gemeenschap. Wij nodigen je ook uit om deel te nemen als vrijwilliger voor Prepare for Change als je dat wilt. Klik op deze link: http://prepareforchange.net/participate/prepare-for-change-volunteers/

Op zoek naar gespecialiseerde vrijwilligers

Ik ben op zoek om een select team van audio editors te vormen zodat wij kunnen beginnen met het posten van veel audio verhalen van onze lange lijst van sprekers die ons welwillend hun kennis hebben gegeven. Stuur mij alsjeblieft een email: lynn@prepareforchange.net

De Prepare for Change website formeert een klein team om de website te optimaliseren voor alle zoekmachines en sociale media platforms. Als je vaardigheden hebt op dit terrein, overweeg dan alsjeblieft om bij ons team te komen. Als je kunt helpen stuur dan alsjeblieft een email aan dane@prepareforchange.net of ga naar de PFC website en gebruik het vrijwilligersformulier onder het participatie menu.

Richard – Cobra, wanneer tweelingvlammen elkaar vinden, moeten zij fysiek bij elkaar in de buurt zijn om de goddelijke vrouwelijke energie te verankeren, of kunnen zij werken ver van elkaar vandaan.

COBRA – De ontmoetingen tussen tweelingzielen vinden nog niet plaats, maar wanneer dat begint te gebeuren is de krachtigste verbinding wanneer zij fysiek zijn verbonden, maar deze verbinding kan ook plaatsvinden zonder deze fysieke verbinding.

Richard – Is het waar dat veel opgestegen meesters in deze tijden incarneren via een proces dat geen geboorte inhoudt.

COBRA – Er zijn geen opgestegen wezens op de oppervlakte van de planeet op dit moment.   (dank je)

Lynn – Cobra, er is iets dat het mandela effect wordt genoemd, vernoemd naar Nielsen Mandela. Het mandela effect is de theorie dat tijd of realiteit is gemanipuleerd of dat er parallelle universa zijn. Wat denk jij daarvan?

COBRA – Ik kan niet bevestigen de, deze theorie, en ik ben het hier niet volledig mee eens.   (OK)

Richard – Cobra, zijn dichtheidsniveaus vastgesteld door frequenties of iets anders?

COBRA – Zij zijn feitelijk bepaalt door de relatie tussen spirit en materie en trillingsfrequentie van deze relatie tussen spirit en materie bepaalt over welke frequentie of dichtheid we spreken.   (begrepen)

Richard – Zijn trillingsfrequenties gemeten in geluk, of hoe meet je iemands trillingsfrequenties.

COBRA – De huidige wetenschap is nog niet klaar om deze te meten maar trillingsfrequenties zijn gedefinieerd door de hoeveelheid interactie tussen spirit en materie in elk specifiek gebied of wat wij ook meten.   (dank je)

Lynn – Zijn daar de verschillende dimensies hetzelfde als verschillende dichtheden. Zouden de dimensies kunnen worden beschreven als dit: 3D – fysiek, 4D – etherisch, 5D – astraal of is er een betere manier om dimensies te beschrijven.

COBRA – OK. Ik kan dit vereenvoudigen: 3D – fysiek, 4D – plasma/etherisch en astraal, 5D – hoger mentaal en 6D – is de zielslaag en er zijn natuurlijk hogere dimensionale lagen. Ik probeer dit zoveel mogelijk te vereenvoudigen.   (dank je)

Richard – Cobra, zijn reptillians en Pleiadiërs in andere dichtheden dan wij zijn?

COBRA – De Pleiadiërs kunnen manifesteren op de fysieke, of zij kunnen hogere lagen bewonen, evenals reptillians, maar hun trillingsfrequenties zijn verschillend. Natuurlijk zijn de Pleiadiërs veel meer hoog ontwikkeld.   (dank je)

Richard – Zijn er nog steeds buitenaardsen in de derde dimensie of hetzelfde niveau als wij?

COBRA – Ik zou zeggen dat ieder van ons een buitenaardse is, dus ik zou ja zeggen.   (dank je)

Lynn – Leven duistere entiteiten en duistere wezens nog steeds in de vierde dimensie.

COBRA – Ja.

Lynn – Kun je ons een update geven over de vooruitgang van het verwijderen van de duistere entiteiten en duistere wezens.

COBRA – Ik zou zeggen dat de situatie op de plasma / etherische en astrale lagen veel beter wordt, vooral sinds juli was er een zekere doorbraak die toestond dat een bepaalde hoeveelheid Licht direct door deze lagen kon komen en het aantal negatieve wezens op deze lagen is sinds juli drastisch aan het verminderen. Het is werkelijk …. wij maken werkelijk vooruitgang nu.    (fantastisch, dank je, goed om te horen)

Richard – Cobra, kun je ons een voortgangsrapportage geven over het verwijderen van toplet bommen, plasma strangelet bommen en plasma bommen.

COBRA – Het grootste deel van de plasma strangelet bommen is volledig verwijderd. Het grootste probleem is nu de plasma toplet bommen en er is, zou ik zeggen, er is vooruitgang geboekt maar ik kan niet specifieker zijn.    (dank je wel)

Lynn – Energetische aanvallen lijken de belangrijkste oorzaak te zijn van twee voornaamste externe krachten, negatieve entiteiten en plasma gebaseerde scalar wapens. Ben je het daarmee eens?

COBRA – Ik zou het hier volledig mee eens zijn.   (dank je)

Richard – Cobra, het voelt alsof een groot deel van de recente interferentie van scalar wapens komt en aanvallen van etherische astrale lagen lijken te verminderen. Kun je ons vertellen wat jij daarvan denkt?

COBRA – Zoals ik eerder heb gezegd, veel hiervan is verwijderd sinds juli (2016).   (dank je)

Lynn – Cobra, ik heb begrepen dat de ziel 21 gram weegt. Van wat voor materiaal is de ziel gemaakt.

COBRA – Dit is niet de ziel, dit is het gewicht van het plasma en etherische lichaam. En feitelijk, het feitelijke gewicht is wat minder, maar dit is ongeveer. Er zijn wat experimenten gedaan met het gewicht van het fysieke lichaam net voordat en net nadat de plasma/etherische en hogere lichamen de fysieke lichamen hebben verlaten, dus dit verschilt. Het is een paar gram in de meeste gevallen.

Richard – Blijft de ziel rondom het lichaam als je het eenmaal hebt verlaten, wanneer het lichaam dood is.

COBRA – Het kan voor enige tijd rondom het lichaam blijven maar wanneer het zijn verbinding met het fysieke lichaam verliest kan het gaan en vrij zijn, en naar de hogere lagen gaan.   (dank je)

Lynn – In welke dichtheid bestaat de ziel.

COBRA – Zoals ik eerder zei, de 6e dimensie of de 6e dichtheid is het gebied waar of trillingsfrequentie waar de ziel bestaat.

Lynn – En je zou zeggen dat de ziel oneindig is?

COBRA – Ja.    (dank je)

Richard – Cobra, is de centrale ras civilisatie rechtstreeks aan het helpen om de chimera groep te verwijderen of wat doen zij aan de bevrijding van de Aarde.

COBRA – Ja, zij assisteren behoorlijk intensief en behoorlijk rechtstreeks in dat proces.   (dank je)

Lynn – Zijn zij dezelfde groep als de wingmakers waar Corey Goode het over heeft, genoemd de Blue Avians met de enorme blauwe bollen?

COBRA – Al deze wingmakers en Corey’s Blue Avians zijn, zou ik zeggen, interpretaties van het Centrale Ras van een specifiek individueel perspectief. Ik zou zeggen de interpretatie van een aspect van dat ras van een individueel perspectief.

Lynn – Kun je ons vertellen hoe wij zouden kunnen beginnen te communiceren met de Agarthanen of andere wezens in de binnenaarde.

COBRA – Ik zal bepaalde protocollen hierover in de nabije toekomst vrijgeven. Ik zal dit nu niet zeggen, maar ik zal bepaalde zaken hierover in de nabije toekomst vrijgeven.   (dank je)

Richard – Heeft het binnenaarde Agartha netwerk altijd zijn contact met de Galactische Confederatie onderhouden?

COBRA – Bepaalde facties, ja, bepaalde facties, nee.   (dank je)

Lynn – Yogi’s en Saints zeggen dat zij veel verlichte wezens en goden een object of persoon hebben zien binnengaan. Kun je ons de significantie hiervan vertellen. Waarom komt dit voor?

COBRA – Het is simpelweg omdat deze hoger ontwikkelde wezens zich verbinden en assisteren bij de evolutie van deze wezens.

Richard – Cobra, kun je ons vertellen wat je denkt over Aartsengel Metatron. Deze lezer heeft gelezen dat hij is gerezen boven de 144e dimensie. Kun je ons daar iets over vertellen.

COBRA – Ik zou het daar niet mee eens zijn. Ik zou zeggen dat hij de wachter is van deze sector van de galaxy en hij overziet het proces van de transformatie van de primaire anomalie in deze sector van de galaxy.   (dank je wel)

Lynn – Vaak zijn de artiesteninterpretaties van buitenaardsen dat zij lichthuidige blanken zijn vooral de Pleiadiërs en de Arcturianan. Corey Goode zegt dat er veel rassen buitenaardsen zijn. Zijn er buitenaardse rassen die eruit zien als onze eigen Afrikanen en Aziaten?

COBRA – Ja, er zijn veel rassen die een andere huidskleur hebben. Sommigen van hen zien eruit als mensen en andere rassen, en sommigen van hen zien er volledig anders uit, dus wij hebben hierbuiten een heel spectrum.

Lynn – En dit zou hetzelfde zijn met de inheemse Amerikanen.

COBRA – Ja natuurlijk.    (OK)

Richard – Cobra, op 10 mei 2012 schreef je dat “de leider van de archons op de fysieke laag is op 5 mei gearresteerd door de Resistance krachten en van de planeet gehaald. Hij is overgegaan naar het Licht en assisteert nu vrijwillig bij het planetaire bevrijdingsproces”. Later op 15 juli 2012 schreef je iets vergelijkbaars, dat de archon leider naar de galactische centrale zon ging dus nu is de cabal iets aan het verafgoden dat niet langer bestaat. De vraag is: is deze voormalige leider van de archon nu aan het assisteren bij het planetaire bevrijdingsproces of bestaat hij niet meer.

COBRA – Hij heeft gedurende een korte periode de Lichtkrachten geassisteerd maar toen hij zich had gerealiseerd wat hij in het verleden had gedaan wilde hij zich vrijwillig laten desintegreren in de galactische centrale zon en zijn wens is ingewilligd. Dus hij bestaat niet meer. En er zijn bepaalde facties van de cabal die deze entiteit verafgoden zonder zich te realiseren dat deze entiteit niet meer als een individueel wezen bestaat. Nergens in dit universum en nergens anders. Hij bestaat niet meer. Het is een ding uit het verleden.   (wel, dank je)

Richard – Ook op 12 juli 2014 schreef je “op de fysieke laag leeft de huidige archon leider in de buurt van Rome”. Is deze persoon in leven, of heeft hij zich overgegeven, of is hij weggevoerd.

COBRA – Deze persoon leeft niet meer in de buurt van Rome. Dit is alles wat ik kan zeggen. Deze persoon is verplaatst en is het meeste van zijn macht verloren, op de een of andere manier.   (dank je wel)

Lynn – Cobra, deze vraag gaat over Yaldabaoth, de Octopus. Je hebt gezegd dat hij een levende entiteit is. Heeft hij DNA wat is gerelateerd met een octopus?

COBRA – Het is niet een fysieke levende entiteit en heeft geen DNA nodig.   (ik snap het)   Het is een plasma energie wezen.

Lynn – Kwam hij van een ander planetair systeem?

COBRA – Deze entiteit kwam van een bepaalde sectie of sector van de Andromeda galaxy, ging door de Orion, en eindigde daarna in dit zonnestelsel.

Lynn – Is Yaldabaoth een soort van leider?

COBRA – Ja, hij is een van de gevallen engelen voor de archons.

Lynn – Voor wie is hij een leider, is het de archons?

COBRA – Voor de Archons. ja.

Lynn – Controleren de archons hem of is hij alleen hun leider.

COBRA – Op een manier controleert hij hen want hij manipuleert een groot percentage van plasma in dit zonnestelsel.   (ik snap het)

Lynn – De sluier die zich tot omstreeks 8,6 mijl boven de oppervlakte van de Aarde uitstrekt en de plasma octopus genoemd Yaldabaoth, hoe is het met de Yaldabaoth situatie. Is het aan het verdwijnen?

COBRA – Het is, deze plasma entiteit, zou ik zeggen, het plasma lichaam van deze entiteit is langzaam aan het desintegreren of transformeren naar puur licht terwijl de Lichtkrachten voort gaan.   (geweldig, dank je)

Richard – Cobra, hoe kunnen wij, Lichtwerkers en Lichtstrijders, onszelf beschermen tegen infra-sound wapens waarvan je in het verleden hebt gezegd dat zijn TV uitzendingen en films. Helpt meditatie?

COBRA –– OK. Infra-sound is een behoorlijk moeilijke situatie. Soms is het enige dat helpt het loslaten door te verplaatsen naar een andere locatie. Als je niet weg kunt naar een andere locatie kan alles dat jouw trillingsfrequentie verhoogt helpen. Ook zwemmen in het water kan behoorlijk helpen want water is een natuurlijk scherm tegen het schadelijke scalar aspect van de infra-sound.   (dank je wel)

Lynn – Cobra, heb je enig advies voor Lichtwerkers die zichzelf in desperate situaties vinden zonder bronnen en soms zelfs dakloos. Is er enige plek in de wereld waar deze mensen naar toe zouden kunnen om te leven en om meer … dat hen meer zou helpen en ook om hun Lichtwerk te doen.

COBRA – OK. Deze mensen zouden de Wet van manifestatie moeten begrijpen. Eerst jouw besluiten, dan visualiseer je waar je naar toe zou willen, wat je zou willen manifesteren om je daarbij te helpen. Veel mensen die in desperate financiële situaties zijn bevinden zich in de westerse wereld in de US en Europa, en als zij zouden verhuizen naar veel goedkopere plaatsen om te leven, ergens in Azië bijvoorbeeld, zouden zij veel minder geld nodig hebben voor de basisbehoeften en zij zouden in staat zijn om meer van hun energie te focussen op spiritueel werk. Dit is één optie. Natuurlijk zijn er andere opties. Dit is maar een van de opties die mogelijk zijn.   (dank je Cobra)

Lynn – Ik nodig je uit om door te gaan om http://prepareforchange.net/ te helpen met je bijdragen die laten zien dat je onze inhoud waardeert. Gebruik alsjeblieft de ‘donate’ knop aan de rechterkant van de website, of gebruik het postadres wat eerder is genoemd. Let erop te vermelden dat deze donatie voor Prepare For Change is.

-Mediteer met ons op zondagen

-Ga bij of creëer een Event Support Groep. Zie: http://prepareforchange.net/event-support-groups/

-Ga alsjeblieft door met het sturen van je vragen voor deze Cobra interviews aan:

 http://prepareforchange.net/cobra-questions/                

“Cobra Questions” kan worden gevonden onder Cobra/RM en media tabs          

Richard – Cobra, onderzoekers en doktoren hebben onlangs gesteld: een lage kosten sodium chlorite, dus niet chloride, is een mengsel van niet schadelijke chemicaliën dat – wanneer gecombineerd – veel ziektes geneest. Kun jij ons vertellen wat je weet over sodium chlorite en zijn effect bij het genezen van het menselijk lichaam.

COBRA – OK. Ik zou zeggen dat er veel natuurlijke chemische substanties zijn – en deze is er een van – die kunnen helpen. En de sleutel hier is altijd balans. Niet teveel gebruiken, niet te weinig gebruiken, en gebruik je eigen innerlijke leiding wanneer je dit doet want er zijn veel mensen daar met veel claims over wat kan helpen en wat niet, en verschillende effecten van verschillende substanties. En nogmaals zou ik zeggen, gebruik je innerlijke leiding bij dit alles.   (dank je wel)

Lynn – Cobra, wij worden beschadigd door vaccinaties. Is er enige genezingsbehandeling die je kunt aanbevelen die ons zou helpen om de schade door vaccinaties te genezen?

COBRA – Ik heb deze vraag eerder beantwoord en zal het kort nogmaals beantwoorden. Er zijn bepaalde ontgiftingsprotocollen die effectief het lichaam kunnen schonen van de schadelijke bijeffecten van de vaccinaties. En je kunt, als je ernaar zoekt, zul je ze vinden.   (dank je)

Richard – Cobra, je schreef in augustus 2015 dat “de minerale versie van het levenselixer meer krachtig was dan de kruiden versie”. Kun je ons meer vertellen over dit Pleiadische elixer, met betrekking tot het Pleiadische elixer. Zijn deze ingrediënten substanties beschikbaar hier op Aarde.

COBRA – Feitelijk is het Pleiadische elixer niet het levenselixer. Waar ik refereerde aan het chemische levenselixer is het Pleiadische elixer alleen een bepaald, dagelijks voedsel voor Pleiadiërs wat hun fysieke lichaam verjongt en hen net zoveel energie geeft die ze nodig hebben voor hun verjonging en onderhoud van het lichaam. Het is niet hetzelfde.

Richard – Is er enige manier …

COBRA – en natuurlijk is het geladen met hele hoge vibrationele energie.   (OK, dank je wel)

Lynn – Cobra, is Reiki healing een echte werkende techniek.

COBRA – Ja, dat is het maar er zijn veel meer geavanceerde en veel effectievere genezingstechnieken beschikbaar op de planeet op dit moment.

Lynn – Is Reiki een middel van de Lichtkrachten.

COBRA – Ja, in basis ja.     (dank je)

Richard – Cobra, kun je wat andere healing technieken noemen die beter werken.

COBRA – Dat kan ik niet. Ik ken ze. Ik ben geïnstrueerd om niet hun namen aan het publiek vrij te geven. De mensen moeten er zelf naar op zoek gaan.   (dank je wel)

Richard – Cobra, na de Event, hoe snel zullen medische technologieën of healing kamers beschikbaar zijn voor het algemene publiek.

COBRA – Zo snel als mensen deze veranderingen kunnen integreren en zo snel als zij ze onder elkaar kunnen distribueren. En ik verwacht voor deze healing kamers om klaar te zijn, zou ik zeggen, wellicht een half jaar, een jaar, of de volgende een paar jaar na de Event.   (dank je zeer)

Lynn – Kunnen wij wat spontane genezing verwachten gedurende of na de Event?

COBRA – Ja, er zullen daar gevallen van zijn gedurende en ook na de Event.

Lynn – Heeft DNA ook gecodeerde instructies voor de functies van energielichamen als de etherische, astrale en mentale lichamen?

COBRA – Ja, vooral dat deel van het DNA wat mensen onterecht het ‘junk DNA’ noemen. Het heeft deze functies in zich.   (dank je)

Richard – Cobra, was Terrence McKenna die in 1980 overleed een psy-op agent die de mensen wegtrok van  exopolitics en buitenaardsen.

COBRA –– Nee.    (dank je)

Lynn – Kun je ons vertellen wat de rol is die de volgende 4 mensen moeten spelen bij de bevrijding van de planeet: Neil Keenan, Drake, General Dunford en Thomas Williams.

COBRA – OK. Ik kan geen commentaar geven op het werk van andere mensen. Ik zou zeggen dat bepaalde van deze individuen bepaalde belangrijke elementen van informatie voor de planetaire bevrijding hebben – of in het verleden hebben – gebracht. Maar ik kan geen commentaar geven individueel. Ik zou alleen zeggen dat bepaalde mensen van deze groep behoorlijk effectief hebben bijgedragen aan de planetaire bevrijding.   (dank je hiervoor)

Richard – Cobra, je zei in een interview maanden geleden dat Paul McCartney niet was vervangen door een kloon. Hoe zit het met Bob Dylan waarvan wordt gezegd dat hij is uitgebeeld door een aantal verschillende mensen gedurende decennia.

COBRA – OK, die geruchten over kloning van bekendheden zijn in de meeste gevallen niet gebaseerd op realiteit.   (zo is dat, dank je)

Lynn – OK deze vraag is over de Pythagorean illuminatie. Kun je ons vertellen wat je weet over de Pythagorean illuminatie, het geheime genootschap dat voor het Licht heeft gewerkt tegen de oude wereld order.

COBRA –– OK. Dit is een gevoelig onderwerp. Er zijn feitelijk twee groepen die claimen die naam te hebben, een ervan is behoorlijk positief en de andere is niet zo positief. Er was een oude splitsing tussen deze groepen daterend van, zou ik zeggen, zo’n 2.000 jaar geleden en de meer positieve factie werkt feitelijk voor het Licht. En leden van deze factie hebben sommige mensen geïnspireerd die in bepaalde posities zaten in de westerse gemeenschap in de laatste paar honderd jaar, en hebben bepaalde positieve veranderingen getriggerd. Deze groep is nog steeds behoorlijk ondergronds. Zij laten zich niet zien in het spotlicht en werken stilletjes samen met sommige, ik zou zeggen, positieve Templar groepen en andere positieve groepen die claimen kennis te hebben van alle gnostische tradities.   (hmmmm)

Lynn – Was deze gemeenschap opgericht door Pythagoras?

COBRA – Oorspronkelijk wel. Zoals ik zei, na zijn dood was er een splitsing.

Lynn – Hebben zij werkelijk de drie positieve revoluties gecoördineerd, de Amerikaanse, de Franse en de Russische revoluties?

COBRA – OK, dit is weer een delicate situatie want er waren veel factoren die bijdroegen aan deze revoluties. Zij stonden achter de Amerikaanse revolutie. Zij waren tot op zekere hoogte achter de Franse revolutie en zij waren zeker niet achter de Russische revolutie.

Lynn – Al deze drie faalden uiteindelijk als gevolg door infiltratie door de cabal, klopt dat?

COBRA – Dit klopt niet helemaal. Ik zou zeggen de Amerikaanse revolutie, of zal ik zeggen de Amerikaanse onafhankelijkheid, was in het begin een groot succes. De Franse revolutie was een gedeeltelijk succes in het verdrijven van de jezuïeten maar weer hebben de archons deze situatie daar geïnfiltreerd en zij misbruikten het, terwijl de Russische revolutie, ik zou zeggen de oktober revolutie in 1917, was georganiseerd door de jezuïeten om de val van de Romanov dynastie te bewerkstelligen en om de massa programmeringscult van communisme in Rusland te introduceren.   (hmmm)

Lynn – Dit gaat door met te zeggen dat zij zichzelf de Hyperboreans noemen, wat betekent dat niemand er een op de planeet kan vinden. Wat betekent Hyperborean?

COBRA – Dit is een symbolische herinnering van oude, ik zou zeggen het Hyperborean ras wat een mythisch ras was dat bestond op de etherische laag voor Lemurië en Atlantis op deze planeet.

Lynn – OK. Deze schrijver gaat door met stellingen. Deze groep begrijp ik noemt Alexander Romanov een charlatan op hun officiële website en deze website is opgenomen in onze notities. …..?…… Heb je enig ander commentaar over deze groep?

COBRA – Ik zou zeggen dat er veel mensen zijn die claimen iemand te zijn of zouden het kunnen zijn of niet. Ik zal hier niet dieper op in gaan.   (OK, dank je Cobra)

Richard – Cobra, in oude Sumerische teksten had de God Anu twee zonen en de een was Enki. Kun je ons iets meer over hem vertellen en over zijn relatie met de Aarde nu en wat hij doet.

COBRA – OK, ik zal het zo stellen. Veel van deze mythologie is verstoord tot zo’n graad dat het geen enkele relatie heeft met wat werkelijk gebeurde op dat moment. Er is zoveel verstoring geweest en programmering hierover.   (dank je)

Richard – Zou je zeggen dat de Sumeriërs op dat moment waren bezocht door deze archons en valse informatie kregen of manieren om deze civilisatie te creëren.

COBRA – Ik zou zeggen dat de civilisatie een mengeling was van … er was veel buitenaardse beïnvloeding, zowel door positieve als door negatieve rassen. Het was een smeltkroes zoals de USA nu is. Het was een nogal vergelijkbare situatie en er waren zoveel belangengroeperingen betrokken bij deze situatie dat mensen…., ik zou zeggen dat niemand het duidelijke hele plaatje had van wat er feitelijk gaande was op dat moment.    (dank je)

Lynn – Wie zijn de 7 families van de stammen van Licht en kun je hun geschiedenis uitleggen?

COBRA – OK. Ik kan hier niet aan refereren. Dit is in basis een idee van iemand die … mensen hebben verschillende ideeën en verschillende concepten en ik ben niet vertrouwd met dat specifieke concept en waar deze persoon aan refereert.   (OK dank je Cobra)

Richard – Cobra, kun je ons vertellen over Michael van Nebadon. Is hij geïncarneerd hier op Aarde. Wat is zijn doel?

COBRA – Dit komt heel waarschijnlijk van het Urantia boek en ik zal daar niet meer op reageren.   (dank je)

Lynn – Wat kun je ons vertellen over de profetieën van de Hopi, vooral die welke spraken over de 4 mensentypes van de Aarde; rood, geel, zwart en wit.

COBRA – OK, in basis spraken sommige van de Hopi profetieën over de Event en ik zou zeggen een factie van het Hopi ras ging ondergronds en voegde zich bij het Agartha netwerk lange tijd geleden. Een andere factie was feitelijk van ondergronds tevoorschijn gekomen en dit was hoe de Hopi natie feitelijk vormde. Als je lang genoeg terug gaat in de geschiedenis van de Hopi natie, kwamen zij feitelijk van Sirius en de Pleiaden, hun profetieën spreken vooral sterk over deze tijd. Zij spreken over 4 hoofdrassen op de oppervlakte van de planeet en hun rol in de komende veranderingen en de Event.

Lynn – Ontvangen de Hopi hun informatie van de bron wanneer zij hun profetieën geven.

COBRA – OK. Ik zou zeggen dat deze profetieën waren gegeven, de meeste ervan zijn een behoorlijk lange tijd geleden gegeven en veel hiervan kwam van hun collectieve geheugen, van de afstamming want zoals ik eerder zei, zij kwamen van het Pleiadische en Sirische sterrenstelsel en zij hebben een sterke spirituele verbinding met deze twee sterrenstelsels en zij begrijpen wat er gaande is.

Lynn – Dus dit zijn de buitenaardse groepen waarmee zij in het bijzonder zijn verbonden.

COBRA – Ja, en met andere.   (OK, dank je)

Richard – Cobra, kun jij wat zeggen over zero punt energie apparaten gecreëerd door Thomas E. Bearden en John Bedini, over al het andere dat jij weet over zero punt energie. Hoe dicht zijn wij bij het te zien?

COBRA – OK, zij hebben bepaalde apparaten gecreëerd. Ik moet nog een werkend apparaat zien dat in massaproductie kan worden genomen. Er zijn veel mensen met veel claims, veel beloftes, maar ik heb nog steeds niet een werkend prototype gezien dat in massaproductie zou kunnen worden genomen op dit moment.   (dank je)

Lynn – Cobra, ik heb een vraag over de Perendev, geheel magnetische motor. Ik geloof dat wij het hier vorige maand even over hadden, over auto’s en ze te converteren. Weet jij iets van deze Perendev geheel magnetische motor?

COBRA – Ik heb erover gehoord.

Lynn – OK. Enige andere informatie hierover, of is het in ontwikkeling, weet jij het?

COBRA – Naar ik ben geïnformeerd is het nog steeds in ontwikkeling.   (OK)

Lynn – Prepare For Change is gevraagd om humanitaire projecten rondom de wereld te helpen fondsen, daarom roepen wij alle Lichtwerkers op die humanitaire projecten hebben om het proces te beginnen door het sturen van samenvattingen via onze website:  http://prepareforchange.net/project-description-form/

Je vind het “Project Description Form” onder Programs tab

Instructies: http://prepareforchange.net/programs/humanitarian-projects-funding-program/

Voor volledige project presentatie, Email alsjeblieft: projects@prepareforchange.net

Richard – Cobra, de Zwitsers hebben onlangs gestemd tegen een gegarandeerd basis inkomen. Jij stelde eerder dat er een gegarandeerd basisinkomen voor iedereen zou zijn na de Event. Weet jij van de Zwitsers of enig ander land die proberen een gegarandeerd basisinkomen in te voeren en was de stemming van de Zwitsers vervalst?

COBRA – Het was niet rechtstreeks vervalst maar er was veel manipulatie gericht op de Zwitsers, manipulatie via de Zwitserse massa media om ze te overtuigen om nee te stemmen.   (ik snap het)    En ik zou zeggen dat een groot percentage van de Zwitserse mensen behoorlijk volgzaam is en zij volgen wat hun poppenmeesters hen vertellen via de massa medio en zij stemden voor nee.   (dank je)

Lynn – Wat is de snelste manier voor ons om over te gaan naar een resource gebaseerde economie?

COBRA – De Event.    (goed antwoord)

Lynn – Wat zijn de kernelementen die nodig zijn om dit onmiddellijk te vergemakkelijken.

COBRA – OK. Ik heb deze vraag vaak beantwoord en het is sterk gerelateerd aan de Event. Er kan geen resource gebaseerde economie zijn voor de Event, binnen het oude systeem. Zij zijn niet compatibel.

Lynn – Is het niet wat de BRICS probeert te doen, om de resources van de landen te gebruiken als hun backing voor hun munt.

COBRA – Ik zou niet zeggen dat ze dit proberen te doen. Ik zou zeggen dat zij dit doen en zij zijn actief aan het voorbereiden voor de Event.    (dat is een goede zaak)

Richard – Cobra, denk jij dat het ondertekenen van petities effectief is in het overtuigen van onze leiders om positieve veranderingen te maken, of zijn petities vooral nuttig omdat zij de energie veranderen, zij veranderen de energie rondom het onderwerp en brengen issues naar het publieke bewustzijn.

COBRA – Zij brengen issues naar het publieke bewustzijn en wanneer er genoeg begrip is binnen het publiek dan zal de verandering plaatsvinden.   (dank je)

Lynn – Is er een hoger doel voor de Chinese tektite?

COBRA – De Chinese tektites maken deel uit van een grote groep van tektites die op deze planeet vielen iets minder dan een miljoen jaar geleden, en verbinden met de Orion stargate’s en het transformeert relativiteit naar eenheid.

Lynn – Heeft het een vibratie die ons zou assisteren?

COBRA – Het kan je helpen als je klaar bent om je eigen innerlijke angsten en schaduwen onder ogen te zien en ze te transformeren.

Richard – Cobra, zijn er energie vortexen in China. Kun je ons daarover vertellen.

COBRA – Er zijn veel energie vortexen in China maar ik zal nu nog geen locaties geven.   (dank je)

Lynn – Cobra, kun je ons iets vertellen over de oorsprong van de Japanse mensen. Hebben zij iets meegenomen van hun planeet van oorsprong.

COBRA – Ik zou zeggen dat een bepaald percentage van de Japanse bevolking een sterk buitenaards DNA heeft, ik zou het zo zeggen, en feitelijk geloven Japanse keizers dat zij van andere sterren kwamen. Leiders van veel landen en veel mensen van veel landen hebben dat buitenaardse DNA. Ik zou zeggen iets minder dan 1% van de menselijke bevolking is feitelijk niet menselijk. Zij kwamen van andere sterrenstelsels.   (mooi, dank je)

Richard – Cobra, deze persoon vertelt ons dat hij of zij Egyptisch is. Wie controleert Egypte nu?

COBRA – Het is als in ieder land. Er is een goede factie en een negatieve factie en de goede factie in Egypte won veel macht in de laatste paar jaar na de Egyptische revolutie. En de meeste negatieve elementen zijn een paar jaar geleden uit Egypte verwijderd.    (mooi)

Richard – Ik hoor geruchten dat de huidige president was gedood en de regering verbergt dit. Is dit waar?

COBRA – Ik kan deze geruchten niet bevestigen.   (dank je)

Lynn – Ik heb een vraag van iemand die stelt: ik heb wat nieuwe soorten wolken opgemerkt, dikke witte enkele wolken net aan de horizon in een verder helderblauwe lucht. Zijn dit engelachtige wezens of zijn het wolken?

COBRA – Het zijn wolken maar het reflecteert de huidige purificatie van de hogere lagen, en wanneer de plasma laag schoon wordt kunnen ook de wolken die feitelijk de veranderingen in het plasma veld reflecteren subtielere en mooiere vormen hebben. Ja, er is verandering in die richting.

Richard – Cobra, ten tijde van de Event, wat zal gebeuren met bezette landen.

COBRA – De hele planeet is een bezet land en dit alles zal veranderen.   (prachtig, dank je)

Lynn – Dus in elk land waar zij proberen er een factie uit te gooien die van een ander deel is gekomen, dat zal oplossen en mensen zullen gewoon beginnen samen door te gaan.

COBRA –– Dat zal oplossen, ja.   (yea)

Lynn – Kun je ons vertellen wat P-L-U-M betekent in het Taiwan Ascentie Conferentie verslag.

COBRA – Ik zou zeggen er is een bepaalde positieve groep die een bepaalde rol heeft in het planetaire bevrijdingsproces. Er zijn veel positieve groepen die nergens zijn vermeld en niemand buiten de mensen achter de schermen zijn zich bewust van hun aanwezigheid en dit is een van deze groepen.   (dank je)

Richard – Cobra, wij zijn ons bewust van de overgave onderhandelingen van de Rothschilds. Echter, is er enige groep die hetzelfde doet met de jezuïeten en de zwarte edelen families.

COBRA – Op dit moment zijn zij niet aan het onderhandelen. Zij zijn aan het manipuleren en ik zou dat op dit moment geen onderhandelingen noemen.   (dank je)    Zij zijn nog niet zo ver in hun overgaveproces.    (dank je wel)

Lynn – Cobra, gebeurt er iets speciaals met een persoon na de dood als hij of zij zelfmoord pleegt?

COBRA – De algemene voorwaarden zijn hetzelfde maar de psychologische mechaniek is verschillend en het hangt erg af van hoe deze persoon zijn of haar eigen actie ziet. Als er veel zelfveroordeling is, is het proces natuurlijk niet zo makkelijk, en als een persoon begrijpt en deze beslissing met zijn vrije wil heeft genomen kunnen zij feitelijk een behoorlijk makkelijke reis hebben naar hogere lagen, behalve wanneer zij bepaalde verbindingen hebben met de andere krachten of als er veel archon interferentie is, het is daar buiten nog steeds niet veilig.   (ik snap het)

Richard – Cobra, hoe zullen talen worden gebruikt in de toekomst. Is er een taal die nu belangrijker is of in de toekomst belangrijker zal zijn op Aarde.

COBRA – Er zullen wat veranderingen in talen zijn na de Event, die in het begin langzaam zullen zijn maar dan na het eerste contact vooral, zullen mensen het galactische perspectief meer beginnen te begrijpen en telepathie zal ook gebruikt gaan worden, dus er zullen veel veranderingen op dat gebied zijn.   (dank je wel)

Lynn – Nog een paar meer vragen Cobra. Ik heb er een over Benjamin Fulford’s artikel dat publiek aankondigde het bestaan van de vrijmetselaarsorganisatie genoemd “Hung”, of Chinese vrijmetselaars, of Aziatische vrijmetselaars. Hij zei dat de geheime organisatie zichzelf aan het blootgeven is en het is nu leden in Japan en ook elders aan het werven. Weet jij of dit waar is.

COBRA – Ja, natuurlijk is het waar, en mensen die zich bij hen zouden willen voegen of bij een specifieke organisatie kunnen onlilne hun websites vinden. Zij hebben overal vertegenwoordigers op de planeet, ook in de Aziatische gemeenschappen in het westen, In Chinatown bijvoorbeeld, in NY, in San Francisco, andere plaatsen hebben hun gebouwen. Zij hebben hun websites en als iemand zich bij ze aan wil sluiten kan dat.   (dank je)

Richard – Cobra, wat is de relatie – als die er is – tussen de sluier die zich uitstrekt tot zo’n 8,6 mijl boven de Aarde en de plasma Octopus?

COBRA – De Plasma Octopus breidt zich uit door het hele zonnestelsel, terwijl de sluier, het binnenste deel van de sluier, niet verder gaat dan 8,6 mijl en dit is de sectie die de hoogste concentratie van plasma technologieën heeft, scalar technologieën en veel van de technologieën kunnen niet uitbreiden voorbij dat punt.   (dank je wel)

Lynn – Cobra, wie zijn de Baalal, Baal en Moloch. Deze persoon zegt ik heb gelezen dat Baal equivalent is met een van de anderen van deze namen. Zijn zij archons of volgers ervan?

COBRA – Zij zijn archons en sommige van hen waren behoorlijk invloedrijk in bepaalde periodes in de menselijke geschiedenis, en zij werden gezien als goden door de menselijke bevolking die hen aanbad en dieren en mensen offerde om hun boosheid te kalmeren.   (hmmm)

Lynn – OK. Cobra. We kunnen het hier eindigen. En de volgende keer gewoon doorgaan met de vragen en de nieuwe vragen van onze luisteraars en lezers die gedurende de maand opkomen.

COBRA – OK. heel goed.

Lynn – Ik waardeer zeer dat je komt en bij ons bent voor dit uur en dank je zeer voor alle goede informatie die je geeft.

COBRA – OK. Heel graag gedaan.

Richard – Dank je zeer Cobra.

COBRA – Dank jou.

Lynn – Om af te sluiten zou ik het hele team willen bedanken dat dit interview mogelijk maakte:

Cobra voor het zijn van onze gewaardeerde gast. Zijn website is:  http://2012portal.blogspot.com/

Richard, mijn interview partner

DOV voor onze thema song: Voices of the World

DaNell voor haar transcriptie expertise

Megan & Deborah voor organisatorische hulp

Aaron voor geluid

Untwine voor modulatie en editing

Eduardo & Dane achter de schermen

en al onze fantastische luisteraars!

En bedenk altijd …. WIJ ZIJN ALLEMAAL STEMMEN VAN DE WERELD.

Music: Voices of the World

Vertaald door Veronica

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 15 september 2016 in Interview met Cobra NL

 

Tags: , ,

Bericht van Cobra, 12 september 2016, Een Korte Situatie Update

Hieronder vind je Cobra’s bericht, met een dringende oproep voor twee extra meditaties, op 16 september en op 22 september. Deze zijn heel belangrijk in deze tijd van oorlog en verwarring om met elkaar het Lichtgrit op de oppervlakte van de planeet te versterken. De exacte tijdstippen en de instructies staan hieronder in het bericht.

Verspreid alsjeblieft zoveel mogelijk de oproep voor het meedoen aan de meditaties; hoe meer er meedoen, des te krachtiger het is.  

N.B. Je hebt van mij nog de vertaling tegoed van het PFC interview met Cobra van augustus; er wordt aan gewerkt, het is wegens tijdgebrek wat vertraagd.

Veronica

De chimera groep heeft de zonsverduistering van 1 september gebruikt als een trigger om een negatief plasmaportaal via de Kongo energievortex te heropenen. Je kunt zien dat het pad van totaliteit voor de eclips door Kongo gaat:

2016-09-12-eclipsePrecies 67 minuten nadat de eclips voorbij was heeft de chimera groep een scalar beam wapen gebruikt van een van hun UAV voertuigen om Elon Musk’s Falcon 9 te vernietigen, om zo een vertraging te creëren in de ruimteprogramma’s van de oppervlakte die pogen om de quarantainestatus voor de planeet Aarde te doorbreken:

http://spacenews.com/falcon-9-explosion-could-have-ripple-effects-across-space-industry/

Elon Musk is de zichtbare vertegenwoordiger van een bepaalde positieve SSP factie en in zijn laatste statement heeft hij hints gegeven dat buitenaardsen zijn betrokken bij de Falcon 9 explosie. Dit was openlijk gerapporteerd in de Russische mainstream media:

https://sputniknews.com/science/20160910/1045180070/elon-musk-ufo-spacex-explosion.html

Sinds 1 september 2016, wat de 77e verjaardag is van het begin van de tweede wereldoorlog, is er een open oorlog binnen ons zonnestelsel gaande tussen de chimera en hun draco handlangers, en de positieve Lichtkrachten van het Centrale Ras, de Galactische Confederatie, de Pleiadian, Sirian en Andromedan vloot en positieve SSP facties. Dit is de laatste escalatie van de galactische oorlogen voor de uiteindelijke bevrijding van ons zonnestelsel en de uiteindelijke verwijdering van duister uit het universum.

Een aspect van deze oorlog zijn de toegenomen aanvallen naar de Lichtwerkers en Lichtstrijders met scalar technologie.

In verband met deze situatie, om het Lichtgrit op de oppervlakte van deze planeet te versterken, zullen wij twee aanvullende Wekelijkse Ascentie Meditaties doen deze maand.

De eerste op het exacte moment van de maansverduistering op

16 september om 6.54 pm UTC:

Dit is voor Nederland / centraal Europa: 20.54 uur

https://en.wikipedia.org/wiki/September_2016_lunar_eclipse

De tweede op het exacte moment van de equinox op

22 september om 2.21 pm UTC:

Dit is voor Nederland / centraal Europa: 16.21 uur

http://earthsky.org/?p=26181

Hier zijn de instructies voor de meditatie:

http://2012portal.blogspot.com/2016/08/make-this-viral-weekly-ascension.html (= Engels, klik hier voor de Nederlandstalige instructies en hier voor de video)

Je kunt hier de tijd voor de meditatie van UTC naar jouw lokale tijdzone converteren:

http://www.worldtimeserver.com/convert_time_in_UTC.aspx

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 12 september 2016 in Chimera, Cobra, Disclosure, Meditatie

 

Tags: , , , ,

Charlie Chaplin’s speech “Een boodschap aan de Mensheid” – video

Hieronder vind je de Nederlands ondertitelde video van Charlie Chaplin’s grootse speech uit de film “The Great Dictator”. Heel aangrijpend en nu nog krachtiger en relevanter dan ooit!

De titel van de video:

BOODSCHAP AAN DE MENSHEID

Hier is de link naar de video. (Als je niet direct de ondertiteling krijgt, dan even rechtsonder op het blokje ‘ondertiteling’ klikken.)

Ik raad je aan om hem op volledig scherm te bekijken.

Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 5 september 2016 in Video

 

Tags: ,

Cobra’s Wekelijkse Ascentie Meditatie Video, 3 september 2016

Zondag 4 september hebben wij onze eerste Wekelijkse Ascentie Meditatie (in Nederland om 18.00 uur), hier is de video voor deze meditatie (Engels). Kijk hier voor de Nederlandstalige instructies.

Hier is de link naar de YouTube video

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 3 september 2016 in Cobra, Meditatie

 

Tags: , ,

 
%d bloggers liken dit: