RSS

Interview met Cobra, 21 november 2017, Prepare For Change Team China

27 Nov

PFCC: Prepare for Change China (PFCC) heeft altijd de filosofie hoog gehouden van vrijwillige promotie van de ontwaakte cultuur. Wij waarderen de gelegenheid om een tweede interview met Cobra te hebben. Als eerste willen wij een paar vragen stellen die ons allen aangaan.

PFCC: De volgende uitspraken komen uit jouw artikel The Ascension Plan, gepubliceerd op 7 maart 2016, (http://prepareforchange.net/2016/03/page/13/) (klik hier voor NL-vertaling):

  • “wanneer de Superwave van de puls van het Galactische Hart het zonnestelsel bereikt, zal het alle duister verwijderen van de oppervlakte van de planeet en de Event triggeren”,
  • “elke zonnewende / galactische equator zal uitlijnen op het moment van de Galactische Superwave”.

De Pleiadians hebben ook aan je bevestigd dat “de exacte datum van de uitlijning feitelijk was op 17 mei 1998, toen de bestemming van deze planeet was besloten en de Lichtkrachten zullen verzekeren dat het ascentie plan succesvol zal zijn”. Dus zou het logisch zijn om te denken dat het Galactische Hart de Superwave al op 17 mei 1998 heeft gezonden.

De vragen zijn: wat is de snelheid van de Galactische Superwave? Is het de snelheid van Licht? Hoe lang zal het nodig hebben om de Aarde te bereiken vanaf het Galactische Hart?

COBRA: Eén aspect van de Galactische Superwave reist met de snelheid van Licht, een ander aspect is veel sneller.

PFCC: Als alle toplet quark bommen zijn verwijderd voordat de Galactische Superwave de Aarde bereikt, kan de Event direct plaatsvinden? Moeten wij wachten op de aankomst van de Galactische Superwave?

COBRA: De Galaxy is een levend wezen en de verwijdering van de toplet bommen en de Galactische Superwave zijn gesynchroniseerd.

FCC: De volgende vragen betreffen de kern van mensheid: Recent is een ‘Humanity Report’ gepubliceerd via een video van ‘Manifesto of Humanity’, die veel erkenning kreeg. Hun indruk is dat door de tijd heen de Lichtkrachten niet genoeg begrip hadden over de veranderingen van mensheid op onze planeet (Video link: https://www.youtube.com/watch?v=DkuuouGXdI4).

De opinie van sommigen van dezen die ontwaakt zijn is: De mensen hebben jaar na jaar gesproken over de Event, het verhaal heeft geen eind. Dit veroorzaakt meer teleurstelling voor de Lichtwerkers. Sheldan Nidle heeft elke week gezegd dat “De tijd nabij is, het is nu en de Lichtkrachten zijn klaar om het te laten plaatsvinden”. Hier komt de vraag:

Tijdens de tijd van bevrijding van Aarde en de mensheid is het kerncomponent van de mensheid ‘vertrouwen’ en ‘zien is geloven’. Na de herhaaldelijke uitstel van de Event gedurende vele jaren is het vertrouwen van de Lichtwerkers aan het afnemen. Denk jij dat de Lichtkrachten zich het gevaar hiervan realiseren?

COBRA: De realiteit van de situatie is dat toplet bommen lange tijd nodig hebben om te verwijderen. Hoe sneller wij ons dit allemaal realiseren en blijven werken voor de bevrijding, hoe sneller het zal komen.

PFCC: Veel mensen denken: Menselijke wezens hebben graag een duidelijk plan. Echter, Lichtwerkers hebben gedurende vele jaren op vage tijdlijnen geleefd. Zij zijn niet zeker van de tijdschaal van bomverwijdering en de Event. Is het daarom niet mogelijk om praktische arrangementen te maken om werk en leven te balanceren? Zij begrijpen dat de Lichtkrachten niet een specifieke tijd kunnen voorspellen. Maar als het niet binnen een paar jaar plaatsvindt, kunnen zij dat aan de Lichtwerkers vertellen zodat zij arrangementen kunnen maken voor hun eigen werk en levensstijl?

COBRA: Je moet luisteren naar jouw eigen innerlijke leiding voor jouw levensplan.

PFCC: Door de hierboven genoemde redenen denken velen dat een deadline zou moeten worden gesteld voor de verwijdering van de toplet quark bommen. Dit kan vertrouwelijk worden gehouden maar het zou moeten worden vastgesteld. Het is een strategisch iets. Hebben de Lichtkrachten ooit dit issue overwogen of het alleen toegestaan om zonder tijdframe te ontwikkelen?

COBRA: Het antwoord op deze vraag moet geclassificeerd blijven.

PFCC: Sommigen hebben gevraagd – aangezien de Eenheid Meditatie de kritieke massa heeft bereikt op 22 augustus – is het mogelijk om een andere meditatie te organiseren die de drempel zal overtreffen om de onmiddellijke verschijning van de Event te triggeren? Indien niet, leg alsjeblieft de redenen uit.

COBRA: Er zal een andere meditatie worden georganiseerd als de tijd er rijp voor is.

PFCC: Hierna hebben wij wat financiele investeringsvragen:

Volgens David Wilcocks intelbron, is een één-ons zilveren munt op dit moment $15 waard. Maar het kost $26 om het te vervaardigen. Dit komt door de cabal’s manipulatie om de waarde van zilver naar beneden te krijgen. Ben jij het eens met deze intel? Davids oorspronkelijke artikel: http://divinecosmos.com/start-here/davids-blog/1195-partial-disclosure

COBRA: Ja, ik ben het ermee eens.

PFCC: David gaf ook aan: Zilver kan zo hoog gaan als $400 per ons in de nabije toekomst en zal gedurende een zekere periode op dat niveau blijven. Insiders bevelen aan dat het het beste is om nu fondsen veilig te stellen. De goudprijs is nu 81x hoger dan zilver voor hetzelfde gewicht, wat het hoogste is uit de geschiedenis. Dus zilver is een veel betere koop dan goud op dit moment. Wat denk jij hiervan?

COBRA: De zilverprijs kan omhoog gaan, maar niet zo drastisch. Het historische gemiddelde voor het goud is om 10x duurder te zijn dan zilver.

PFCC: Op 4 april 2017, is in het nieuws gezegd dat een 59,6 karaat roze diamant was verkocht aan een juwelier/dealer in Hong Kong voor zo’n $71 miljoen, wat wereldwijd een nieuw veilingrecord zette voor edelstenen. De jaarlijkse diamantproductie is zo’n 30.000 kilo en toch kon het zo’n hoge prijs halen. In jouw opinie, hoe bereikten ze dit?

COBRA: Natuurlijke roze diamanten zijn uitzonderlijk zeldzaam, en een 60 karaat zuivere roze diamant kan verwachten dit soort prijs te halen.

PFCC: Aangezien de meeste van de diamanten rondom de wereld worden beheerd en gespeculeerd door de Rothschild maatschappijen, zouden wij iedereen moeten adviseren om te stoppen met het kopen van diamanten?

COBRA: Gebruik je eigen innerlijke leiding.

PFCC: Sexuele energie heeft recent veel aandacht gekregen. Dus wij hebben hier een paar vragen over seks.

De duistere krachten gebruiken pornografische afbeeldingen, advertenties, evenals film en televisiedrama’s etc., om de sexuele energie van het publiek te stelen. Kun jij uitleggen welk operatieprincipe achter dit alles zit?

COBRA: De archons verstoren de werkelijke natuurlijke sexuele energie om te worden gebruikt als een dynamo/batterij om de plasma AI (Artificial Intelligence = kunstmatige intelligentie) vermogen te geven.

PFCC: Sommigen denken dat de duistere krachten onze eigen sexuele energieën stelen en tegen ons gebruiken. Als dat zo is, wil je alsjeblieft het proces uitleggen.

COBRA:De archons verstoren de oprechte natuurlijke sexuele energie om te worden gebruikt als een dynamo/batterij om de plasma AI vermogen te geven.

PFCC: Een lezer vroeg: waar komt het seksuele verlangen vandaan? Is seksueel verlangen het tegengestelde van Liefde, of komt het van Liefde?

COBRA: Sexuele energie is een aspect van Liefde.

PFCC: Hoe kunnen wij onze seksuele energie wijs gebruiken bij alle aspecten van onze levens? Kun je ze allemaal kort uitleggen?

COBRA: Versmelt het met hartenergie en draag het uit overeenkomstig jouw eigen innerlijke leiding.

PFCC: Hier zullen wij het hebben over andere aspecten. Deze foto’s waren genomen door een Chinese Lichtwerker in New York. De blauwe stippen zijn de reflectie van de lens. Maar er zijn wat kleine witte stippen rondom de zon en komen netjes in lijn onderwijl constant van vorm veranderend. Wat zijn deze kleine witte stippen?

COBRA: Lensreflectie.

PFCC: Over chemtrails: Wie voert het sproeien van chemtrails uit? Er wordt gezegd dat de meteorologische wapens van de cabalgroepen al onder controle zijn van de Alliantie. Waarom zijn er nog steeds chemtrails in de lucht?

COBRA: De meteorologische wapens van de cabal zijn nog niet onder controle van de Alliantie.

PFCC: Is de Aarde Alliantie een coalitie van de goedwillende groepen van de Aarde, inclusief de Agarthans en de Resistance Movement organisaties?

COBRA: De Aarde Alliantie is een alliantie van groepen van de oppervlakte van de planeet.

PFCC: Volgens Corey heeft China de Aarde Alliantie gedomineerd. Tot welke factie behoren de topleiders van China? Zijn er enige fysieke contacten tussen Chinese leiders en enige buitenaardsen? Zo ja, met welke rassen? Heeft China zijn eigen SSP (Secret Space Program = geheim ruimteprogramma).

COBRA: Sommige van de topleiders behoren bij de Alliantie en zijn in contact met Dragon families, anderen hebben banden met Rothschilds/jezuïeten. Zij hebben geen rechtstreeks contact met positieve buitenaardsen. En ja, er is een Chinese SSP.

PFCC: Zijn er UFO ruimtevaartuigen gecrasht in China?

COBRA: Ja.

PFCC: Over volledige disclosure of gedeeltelijke disclosure, wat is de agenda van China? Op dit moment: zijn de arrestaties van cabal leden in de Chinese regio al begonnen?

COBRA: Bepaalde facties willen gedeeltelijke disclosure, sommige Dragon groepen willen volledige disclosure. Er waren al wat geringe arrestaties.

PFCC: Ken jij Alex Collier? Hoe zie jij zijn informatie?

COBRA: Ja. Gebruik jouw eigen leiding bij zijn informatie. Hij heeft wat interessante dingen te zeggen over de Andromedans.

PFCC: 1. Is de Blue Light Sphere die Anastasia beschrijft dezelfde als Corey’s wanneer hij contact heeft met de Blue Avians? 2. Heeft Anastasia enige connecties met de Galactische Confederatie?

COBRA: 1. Nee. 2. Ja.

PFCC: Een paar maanden geleden vertoonde het China Central Television CCTV 9 kanaal een documentaire met de titel “The Great Dreamer – Tesla’s Free Energy”. Het suggereerde dat de “Tunguska Event” het resultaat zou kunnen zijn geweest van het experiment van Tesla van energiegeleiding, gebruik makend van atmosferische ionisatie. Een lezer zou de waarheid willen weten over het Russische Tunguska Event in 1908.

COBRAhttp://www.reformation.org/tesla-and-tunguska.html

PFCC: Bij een eerder interview gaf jij aan dat als een persoon zich in zijn hoofd kan voorstellen dat hij een schip creëert, dat het schip dan kan zijn gecreëerd of zal worden gecreëerd in een andere parallelle wereld. Dus ik zou willen vragen over de materie van een roman, aangezien de roman ook een product is van menselijk bewustzijn en zelfs een wereld creëerde. Als bewustzijn kan worden getransformeerd in fysieke materie, bestaan dan de karakters in de romans werkelijk in een bepaalde wereld? Is de auteur ‘God-like’ voor de karakters?

COBRA: De karakters van de roman bestaan als ideeën.

PFCC: Je hebt het twee maal gehad over de Peach Blossom Spring in jouw blogs.

  1. Is de Peach Blossom Spring zoals beschreven door de Chinese Poet Tao Yuanming in Jin Dynasty dezelfde als wat jij noemde?
  2. Maakt het deel uit van het ondergrondse Agartha Netwerk?

COBRA: 1. Ja. 2. Ja.

PFCC: Er is een duistere kleine cirkel dat het Centrum van het Universum is genoemd, gemaakt van betonstenen, in het stadscentrum van Tulsa, Oklahoma. Wanneer een persoon in de cirkel staat en hardop spreekt, zal de echo van zijn stem een aantal keren versterken. Echter, de mensen die buiten de cirkel staan kunnen niet horen wat de mensen binnen de cirkel zeggen en kunnen alleen wat verstoorde en vage stemmen horen. Zou jij dit fenomeen kunnen verklaren?

Article link:http://mykec.net/mykec/vintage/1999/04/center.htm

Video link:https://www.youtube.com/watch?v=vEx2HheoXpI

COBRA:Ik kan niet bevestigen dat dit verhaal waar is.

PFCC: Op de Google kaart kunnen onderzeese rechte lijnen worden gezien over duizenden kilometers op alle belangrijke oceaanbodems. Wat zijn deze lijnen.

COBRA:Breuklijnen: https://en.wikipedia.org/wiki/Fracture_zone

PFCC: Tolec rapporteerde dat in 2011 een reptillian onderzeese basis op de locatie van de oostchinese zee (locatie 27.291 ° N, 125.868 ° E op een diepte van 209.5 km) was vernietigd, resulterend in een oceaan aardbeving met een kracht van 6.5.

Bron: http://exopolitics.blogs.com/exopolitics/2011/11/andromeda-council-east-china-sea-69-quake-undersea-reptilian-base-destroyed.html

Het U.S. Geological Survey (USGS) rapporteerde in feite een 6.9 aardbeving in de oostchinese zee op dinsdag 8 november 2011, om 02:59:06 AM UTC, locatie 27.291°N, 125.868°E op een diepte van 209.5 km (130.2 mijl).USGS

Andere delen van de wereld hebben ook de aardbeving op hetzelfde moment gedetecteerd. Kun jij deze informatie bevestigen?

COBRA: Nee.

PFCC: Er zijn wat zeer ordelijke, duidelijk door de mens gemaakte, kruisende rechthoeken en verticale rechthoeken nabij deze locatie. Zijn deze de structuur van de reptillian onderzeese basis?

COBRA: Dit is een onderzeese basis, maar het is niet reptillian.

PFCC: Een beschreven geschiedenis in Chinese klassieke boeken stelt dat een zwarte draak Confucius’ moeder bevruchtte, die daarna geboorte gaf aan Confucius. Een lezer vroeg: Was Confusius een reptillian of een goedwillende draconische nakomeling? Heeft hij diepgaand de Chinese cultuur misleid door het bevorderen van een klasse-hiërarchie door hersenspoelimplantaten in het Chinese ras? Cobra, zou je alsjeblieft jouw zienswijze willen geven?

COBRA: Hij was een draconian die probeerde wijsheid uit te dragen door zijn gelimiteerde hiërarchische zienswijze.

PFCC: Je hebt eerder gezegd dat India is geïnfiltreerd door de duistere krachten, en zo zijn zij begonnen met wat ‘hanky panky’ in de financiële veld, inclusief het oppotten van goud en het terugroepen van grote bankbiljetten. Wat is de huidige situatie in India?

COBRA: http://www.bbc.com/news/world-asia-40371523

PFCC: Er is gezegd dat de ex-president van Zuid Korea, Park Geun-hye onder controle stond van haar vriendin. Wat gebeurde er feitelijk met Park Geun-hye?

COBRAhttp://edition.cnn.com/2017/10/17/asia/park-geun-hye-south-korea/index.html

PFCC: Wat is de positie van Noord Korea in geopolitiek? Het zit tussen China, Rusland en het Westen, wat een soort van speciaal iets lijkt te zijn. Bedreigt de nucleaire bom van Noord Korea een maatregel die door de cabal is genomen om de East Asian Alliance te controleren, vooral China?

COBRA:Noord Korea staat onder controle van de jezuïeten. Zij gebruiken de (lege) nucleaire dreiging om de spanning in deze regio te laten toenemen.

PFCC: Een lezer in Taiwan stelde: In april 2016 leidde mijn innerlijke gids mij naar een plek 15 km van Jiufen, om een stuk land te kopen met een gebied van 1.300 m2. In oktober 2016 vertelde mijn intuïtie mij dat er een tunnel is onder mijn land. In de 2017 Taipei ascentie conferentie gaf jij aan dat er een ondergrondse basis is van 50 km breed, 100 km lang, ten noorden van Taoyuan Airport, met de capaciteit om 1 miljard mensen onder te brengen en potentieel tot 3 miljard in de toekomst. Is er enige relatie tussen de ondergrondse tunnel in mijn land en de ondergrondse basis?

Latitude and longitude of Taoyuan Airport: 25.077146, 121.229848

Latitude and longitude of my land: 25.058013, 121.704610

Latitude and longitude of Jiufeng, Taiwan: 25.109416, 121.844980

COBRA:Heb je enig bewijs dat er werkelijk een tunnel is onder jouw land?

PFCC: Veel mensen die nu zijn betrokken in spiritualiteit hebben nog steeds een concept van autoriteit. Bijvoorbeeld, de meeste mensen in het westen zullen Jezus aanbidden, en in het oosten aanbidden ze Boeddha, in China Lao Tzu. Ben jij het ermee eens dat zulk een bewustzijn van autoriteit niet zal bestaan in een verlichte geest? Wat is het goede denken over cognitieve autoriteit?

COBRA:Een verlichte geest heeft geen externe autoriteit nodig.

PFCC: Wat is de missie van Krishnamurti die bekend is als ‘redder’? Wat is zijn missie?

COBRA: Om je te inspireren om naar je innerlijke leiding te luisteren.

PFCC: Waarom is de Chinese cultuur de enige cultuur die behouden is gebleven en in stand gehouden in de laatste 5.000 jaar?

COBRA: Omdat oud China de politiek heeft gevoerd om zijn gemeenschap stabiel te houden, liever dan om macht te verliezen door militaire expansie voorbij zijn grenzen.

PFCC: Je stelde dat de hoofdleden van de Resistance Movement wezens zijn van planeet X. Sommige lezers veronderstellen dat de wezens van planeet X overgelopen reptillians zijn. Wil je alsjeblieft verhelderen uit welke hoofdrassen de Resistance Movement bestaat. Wat is het ras van de planeet X wezens?

COBRA: Leden van de Resistance zijn absoluut NIET reptillian. Zij hebben het meest Pleiadian, Sirian, Andromedan en Arcturian zielsoorsprong.

PFCC: Een lezer vroeg: Menselijke wezens op de planeet Aarde hebben meer de neiging om bewijs te willen zien. Wanneer zullen de echte foto’s van de Resistance Movement of de Pleiadians worden vrijgegeven, inclusief hun leefomgeving en mensen?

COBRA: Met de Event.

PFCC: Kan iedereen na de Event zich zijn vorige levens herinneren, of kan alleen het deel ontwaakte mensen herinneren?

COBRA: Alleen de ontwaakte mensen zullen zich meer en meer herinneren.

PFCC: Tijdens de tweede wereldoorlog heeft het Japanse leger ontelbare wrede misdaden begaan in China. Had het Japanse leger invloed van de archons op hun gedrag, of was dit gedicteerd door de menselijke natuur?

COBRA: Beide.

PFCC: Kunnen menselijke wezens die niet zijn geascendeerd na 2025 door blijven leven op planeet Aarde?

COBRA: Dit antwoord is geclassificeerd.

PFCC: Is de kerninhoud in het Chinese “Book of Mountains and Seas” (Shan Hai Jing) gerelateerd aan de Atlantis gemeenschap of een andere buitenaardse gemeenschap? Wat is het echte doel van dit boek?

COBRA: Het is gerelateerd aan een oude Chinese gemeenschap en heeft positieve Dragon invloeden.

PFCC: Hoe was de meridianenkaart van het menselijk lichaam in de Chinese “Inner Canon of the Yellow Emperor” verkregen zonder geavanceerde technologie? Wil je alsjeblieft iets zeggen over dit boek?

COBRA: Het was verkregen met geavanceerde buitenaardse technologie en daarna van generatie op generatie doorgegeven.

PFCC: Wat is het huidige verwijderingproces van de implantaat surveillance stations?

COBRA: Alle voorbij de Maan orbit zijn verwijderd.

PFCC: “Angel Matches” is een oud Chinees legende verhaal wat sprak over het huwelijk tussen de sterfelijke ‘The Cowherd’ en de ‘Girl Weaver’ van Vega (Lyra α). Is dit waar?

COBRA: Ja.

PFCC: Pangu, Fu Xi en NuWa waren de stamvaderen van de Chinese natie. De ‘Yellow Emperor’ en ‘Emperor Yan’ waren de Chinese menselijke stamvaderen. Waren zij buitenaards, zoals de draconians?

COBRA:Ja, zij waren positieve draconians, vooral van Thuban  (Alpha Draconis).

PFCC: De oorspronkelijke hoofdstukken voorbij hoofdstuk 40 van de legendarische roman  “The Dream of Red Mansions” waren verloren en werden later geschreven door andere auteurs. Mag ik vragen: Kan vergelijkbare cultuur die in de geschiedenis is verloren worden teruggevonden via de ‘Akashic records’?

COBRA: Ja, de Resistance heeft toegang tot de oorspronkelijke hoofdstukken.

PFCC: Is de bron van China’s Sanxingdui cultuur verbonden aan Dubhe? Wat is de bron van Chinese prehistorische cultuur? Onder de grote hoeveelheid Chinese literatuur, welke zijn heilzaam bij de ascentie van bewustzijn? Welk advies kun je geven bij de studie van de Tao Te Ching?

COBRA: Sanxingdui gemeenschap was het belangrijkste ankerpunt van een buitenaardse factie van Thuban (alpha Draconis), de meest prominente factie van de positieve draconians. Veel Taoïstische schrijfsels zijn zeer heilzaam voor het ascentieproces.

PFCC: Er wordt gezegd dat de Blue Avians de spheres hebben geëvacueerd tussen de Zon en de Aarde. Als gevolg zal de galactische energie rechtstreeks het zonnestelsel beïnvloeden en de Aarde. Veel ontwaakte mensen zijn zich aan het voorbereiden. Sommigen zijn voorbereid om het zonnestelsel te verlaten met vliegende schotels. Sommigen zullen naar de binnenaarde gaan, en sommigen zullen hun redding in de grotten zoeken. Ik zou willen vragen, als je onvoorbereid bent, wat zal de uitkomst zijn?

COBRA: De Lichtkrachten zullen de onvoorbereiden helpen.

PFCC: Vanuit het materiële gezichtspunt, wat zal gebeuren als wij een ruimtevaartuig in een zwart gat vliegen? Zal het ruimtevaartuig uiteen worden gerukt?

COBRA: Nee, zijn fysieke materie zal worden vertaald naar een nulpunt informatiesignaal.

PFCC: Hoe accuraat is Einstein’s relativiteitstheorie?

COBRA: Accuraat binnen het deel van realiteit dat het beschrijft, volledig inaccuraat daar voorbij.

PFCC: Wat zal gebeuren met de wereld onroerend goed industrie na de Event?

COBRA:Die zal worden geherstructureerd.

PFCC: 1. Na de Event, zullen in elk land Mysteriescholen worden opgericht? 2. Kan iedereen leren van een Mysterieschool?

COBRA: 1. Ja. 2. Nee.

PFCC: 1. De zielleeftijd van de tweelingvlam is dezelfde, maar is het mogelijk om een tweelingvlam tegen te komen met een andere biologische leeftijd nu? 2. Wat is het verschil tussen het zijn met een tweelingziel en het zijn met een zielsmaat?

COBRA: 1. Ja. 2. Tweelingziel is het andere deel van onze IK BEN aanwezigheid, een zielsmaat is een ziel met een gelijk punt van oorsprong.

PFCC: Was de 2008 Wenchuan aardbeving een natuurramp of een door de mensen gecreëerde aardbeving?

COBRA:Door de mensen gecreëerd.

PFCC: Hoe zullen dicht bevolkte landen zoals China en India de garantie hebben dat de dagelijkse noodzakelijkheden tijdens de Event beschikbaar zijn? Zullen de publieke sectoren van tevoren worden geïnformeerd over de situatie?

COBRA:China heeft een excellent bevoorradingsnetwerk dat zal blijven functioneren.

PFCC: 1. Voor de mensen die zijn gestorven vóór de Event; zal de bevrijding van de Aarde hen voordeel bieden? 2. Of laten we zeggen, het Asheo rijk en de zielen van de slechte geesten, wat zal met hen gebeuren na de bevrijding van de Aarde?

COBRA: 1. Ja. 2. De negatieve zielen zullen zijn verwijderd van de astrale laag vóór de Event.

PFCC: Zijn er wat historische figuren die leden waren van de chimera?

COBRA:Nee, de chimera betrok zichzelf niet in het leven op de oppervlakte van de planeet.

PFCC: Wij observeerden dat veel mensen wachten tot er een grote verandering in de wereld plaatsvindt, en wij noemen hen ‘de Wachters’. Elk van ons heeft veel mentale of emotionele trauma’s. Maar de groep wachters wil niet naar zijn eigen wonden kijken en ze genezen. In plaats daarvan willen zij wachten op ‘anderen’ om ze te genezen na de Event. Deze mensen zijn daardoor kwetsbaar voor inmenging en beïnvloeding van bepaalde negatieve entiteiten, en zullen andere mensen aanvallen met gewelddadige emotionele uitbarstingen. De ontwaakte gemeenschap is retorisch vol met Licht en Liefde, maar geen harmonie. Wat is jouw opinie hierover?

COBRA: Klopt.

PFCC: In de 60er jaren was er een zwarte man in Afrika die werd gezien als de ‘zwarte Jezus’. Hij had het vermogen om te zien wat anderen dachten in hun hoofden en zo. Hij verspreidde Liefde, Vrede en Vergeving, en was door de cabal achtervolgd, maar dat lukte hen niet.

  1. Bestond deze zwarte Jezus echt?
  2. Kunnen menselijke wezens deze vermogens ontwikkelen?
  3. Zijn deze vermogens dankzij de IK BEN aanwezigheid?

 COBRA: 1. Ja. 2. Ja. 3. Ja.

PFCC: Een van onze teamleiders vroeg: Ons team heeft als doel om waarheden te verspreiden zoals de waarheid van het 9/11 incident – dat het is aangestuurd en uitgevoerd door de US regering, de waarheid dat menselijke wezens worden vergiftigd door genetisch gemodificeerd voedsel, de waarheid van de verkalking van de menselijke pijnappelklier door fluoridering van water, de waarheid dat menselijke wezens worden vergiftigd door vaccinaties, en zulke andere waarheden die in de hoek worden gezet als “samenzweringstheorie”.

Het is onze visie om elk menselijk wezen bewust te maken van onze echte leefomgeving en bewustwording dat wij zijn omhuld door deceptie. Echter, in deze wereld van dualistische antitheses, zal het verspreiden van zulke informatie meer serieuze dualiteit veroorzaken en verwachtingen voor de toekomst. Als gevolg houden zij op om aandacht te schenken aan hun eigen innerlijke ontwikkeling, wat in tegenspraak is met wat wij nastreven te doen – om de wereld een betere plaats te maken. Zijn er enige andere manieren om dit uiteindelijke doel te bereiken?

COBRA:Je kunt een combinatie verspreiden van buiten en innerlijke informatie.

PFCC: Wat is de waarheid achter deze recente gebeurtenissen: de schietpartij in Las Vegas, USA, en het onafhankelijkheidsreferendum in Catalonië, Spanje? Maken zij deel uit van de laatste klap van de cabal?

COBRA: De schietpartijen waren door de cabal gearrangeerd. Het onafhankelijkheidsreferendum laat de oprechte wil van de Catalaanse mensen zien.

PFCC: Als laatste: sommigen maken zich veel zorgen over Yaldabaoth en de twee entiteiten erbinnen. Zij vroegen: Als de hele Galactische Confederatie de krachten bundelt tegen twee plasma entiteiten, waarom sturen zij niet twee squadrons en slaan twee vliegen in één klap? Waarom moeten zij ze een voor een individueel verwijderen, daarmee de tijdlijn verlengend?

COBRA: Zij verwijderen ze allemaal tegelijk.

PFCC: All right, dit interview is nu aan zijn eind gekomen. Dank je wel Cobra, dat je deze vele vragen hebt beantwoord.

COBRA: Graag gedaan. Overwinning van het Licht!

PFCC: Overwinning van het Licht! Blessings!

Vertaald door Veronica

 http://www.pfcchina.org/cobraft/8184.html

 

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 27 november 2017 in Geen categorie, Interview met Cobra NL

 

Tags: ,

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

 
%d bloggers liken dit: