RSS

Interview met Cobra over de Age of Aquarius Activatie op 12 januari 2020

08 jan

Sisterhood of the Rose organiseerde een interview met Cobra over het belang van de komende Age of Aquarius activeringsmeditatie op 12 januari om 06.11 uur UTC – Nederlandse tijd 07.11 uur.

In dit interview bespreken ze waarom het zo belangrijk is dat zoveel mogelijk mensen deze meditatie tegelijkertijd doen, astrologische configuraties, de huidige financiële situatie en de kracht van de goddelijke vrouwelijke godinnenenergie.

Red: hieronder enkele belangrijke uitspraken van Cobra in dit interview, en daaronder vind je het volledige vertaalde interview.

  • Ik denk dat het belangrijk is om dit te doen, en ik hoop dat iedereen zich bij ons zal voegen omdat we een echte kans hebben om een doorbraak te creëren.
  • Deze Gouden Eeuw of het Aquariustijdperk is iets dat veel visionairen door de eeuwen heen hebben gezien over het Nieuwe Tijdperk dat zal komen, en de samenleving op het oppervlak van deze planeet radicaal zal veranderen, en in feite in een hele nieuwe evolutiecyclus zal zijn. Dit is wat velen hadden verwacht en het gebeurde niet, het gebeurde nog steeds niet, maar op dit moment zijn we op het moment waar echte verandering steeds meer mogelijk wordt.
  • Wat er zal gebeuren als we de kritieke massa bereiken, is dat we de tijdlijn zullen verschuiven.
  • In de huidige tijdlijn is er bijvoorbeeld een oorlog tussen Iran en de Verenigde Staten. In de nieuwe tijdlijn vindt die oorlog niet plaats. Dat is slechts een voorbeeld van hoe dingen kunnen veranderen.
  • Als we de kritieke massa niet bereiken, is er geen doorbraak. Maar toch zullen we een aanzienlijke impact hebben op wereldgebeurtenissen, want zeker veel mensen zullen deelnemen aan de meditatie. Maar als we de kritieke massa niet bereiken, zullen we die fundamentele verschuiving van tijdlijnen niet hebben. We zullen niet die enorme verbetering hebben waar we op hopen.
  • Als we kritieke massa bereiken, kunnen we de wachttijd aanzienlijk verminderen. Als we de kritieke massa niet bereiken, zullen we deze gewoon heel, heel, heel lichtjes verminderen.
  • Maar er is een klein aantal mensen dat hun vrije wil gebruikt, en wetenschappelijk is bewezen dat er een bepaald aantal mensen moet worden bereikt om de planetaire situatie te beïnvloeden en dit aantal is de vierkantswortel van twee keer de planetaire bevolking, nu ongeveer 120.000 mensen. Maar omdat niet iedereen de meditatie 100% efficiënt doet, gebruiken we dit symbolische aantal van 144.000. Dus als dat aantal mensen tegelijkertijd in dezelfde tijd mediteert, creëert het een coherent signaal. Het betekent een signaal dat op een laserstraal lijkt.
  • Het is belangrijk om te begrijpen dat we dit op precies hetzelfde moment moeten doen als je een fysieke verandering wilt hebben; het fysieke gebied dicteert met de wetten van ruimte en tijd. En als we fysieke verandering willen, moeten we dat op precies hetzelfde moment doen.
  • Dit is de reden waarom de timing van deze meditatie zo belangrijk is. Het is heel belangrijk dat iedereen het op dezelfde moment op de planeet doet. Als je het twee uur later doet, voeg je niet toe aan de kritieke massa.
  • Dus als we op dat moment een laserachtig signaal hebben, wordt het vele malen vergroot. En deze specifieke configuratie is zeer gunstig voor belichting. Dus deze Saturnus-Pluto-conjunctie kan eigenlijk veel blootleggen.
  • Dit netwerk van ondergrondse basissen werd voltooid in 1995 en de Draco-invasie werd op 11 januari 1996 in gang gezet. Nu zijn we hier vierentwintig jaar later, wanneer we die trend actief omkeren. We eindigen die invasie.
  • We zullen het Licht binnenbrengen, we hoeven niet met hen te vechten. We brengen alleen het Licht en het Licht zal doen wat gedaan moet worden.
  • DEBRA: Absoluut, en echt, het is 15 of 20 minuten. Het kunnen de belangrijkste 15 of 20 minuten van je leven zijn!
  • COBRA: Ja, ja.
  • Maar dit jaar brengt eigenlijk nieuwe kosmische, galactische energie die sommige mensen al kunnen voelen, en als je je verbindt met die energie, zul je het zeker ervaren. En onze activering zal die energie vergroten en dichterbij brengen, en alles wat we het hele jaar door doen, zal ons nog dichterbij brengen. Dus dit is het einde van het lange wachten energetisch gesproken.
  • Oké, ik zou iedereen willen aanmoedigen om precies op het moment van onze activering met ons mee te doen en degenen die u denkt hier klaar voor te zijn, te informeren.
  • Dit is misschien een van de meest impactvolle dingen die we ooit hebben gedaan.

Hieronder vind je de opname en het transcript van dit interview. Instructies voor de Age of Aquarius Activation-meditatie staan ​​aan het einde van dit bericht.

Hier is de opname van het interview op het YouTube-kanaal van Sisterhood of the Rose: https://youtu.be/QOrIUSdRvIA

Hier is het transcript van het interview.

— Begin van transcript —

DEBRA: Hallo, ik ben Debra en ik ben leider van een Sisterhood of the Rose-groep in de Verenigde Staten. Vandaag heb ik het genoegen om met Cobra te praten over onze aankomende Age of Aquarius-activeringsmeditatie die plaatsvindt om 06.11 uur GMT op 11 en 12 januari, afhankelijk van uw tijdzone.
De Sisterhood of the Rose ondersteunt deze meditatie zeer. We hebben vandaag veel vragen en dingen om te bespreken om duidelijkheid te brengen en om het belang te benadrukken dat zoveel mogelijk mensen deze meditatie doen.
Dus laten we beginnen. Welkom Cobra en bedankt voor het interview.

COBRA: Ik denk dat het belangrijk is om dit te doen, en ik hoop dat iedereen zich bij ons zal voegen omdat we een echte kans hebben om een ​​doorbraak te creëren.

DEBRA: Absoluut! Ja, er zijn zoveel mensen enthousiast. Dus je noemt deze meditatie de activering van het Tijdperk van Waterman, met de bedoeling om het proces te activeren dat ons naar het Tijdperk van Waterman zal leiden. Maar zijn we niet al in het Aquariustijdperk? En wat is precies het Aquariustijdperk? Is het hetzelfde als de Gouden Eeuw?

COBRA: Van het Vissentijdperk naar het Watermantijdperk is een proces dat vele eeuwen duurt. En nu zijn we op het hoogtepunt van die overgang. Dit is het doel van deze meditatie, om, naar ik zou zeggen, de fase-overgang naar de nieuwe tijd op gang te brengen. Deze Gouden Eeuw of het Aquariustijdperk is iets dat veel visionairen door de eeuwen heen hebben gezien over het Nieuwe Tijdperk dat zal komen, en de samenleving op het oppervlak van deze planeet radicaal zal veranderen, en in feite in een hele nieuwe evolutiecyclus zal zijn. Dit is wat velen hadden verwacht en het gebeurde niet, het gebeurde nog steeds niet, maar op dit moment zijn we op het moment waar echte verandering steeds meer mogelijk wordt.

DEBRA: Geweldig! Dus om mensen te helpen visualiseren, wat voor soort wereld zullen we activeren met onze meditatie? Hoe zou een typische dag in het Aquariustijdperk eruit zien?

COBRA: Er zijn veel verschillen tussen hoe de samenleving er nu uitziet en hoe de samenleving eruit zal zien na het begin van het Aquariustijdperk. Een van de belangrijkste verschillen zal de trillingsfrequentie van de samenleving zijn die vol zal zijn van echte liefde en echte steun en wederzijds begrip tussen mensen die nu niet aanwezig is.
Het andere verschil zal het bewustzijn zijn van de verbinding met je eigen Hogere Zelf, met je eigen Ziel.
Het derde verschil zal het wijdverbreide begrip zijn dat dit hele universum een ​​levend wezen is met veel verschillende rassen die veel zonnestelsels bewonen en dat er actief contact zal zijn tussen de aardse beschaving en andere sterrenrassen. Dit komt veel voor.
We zullen ons aansluiten bij de galactische samenleving, en de gemiddelde dag zal compleet anders zijn dan wat we nu ervaren. Er is geen noodzaak meer om te overleven om regelmatig werk te doen zoals je nu ervaart. Er zal een volledig nieuw paradigma zijn waar je elke dag zult leven volgens je innerlijke leiding en wat het hoogste doel voor elke dag is, dat van dag tot dag compleet anders kan zijn.

DEBRA: Wow! Dus is er een verband met het tijdperk van Waterman en Atlantis? Hebben mensen massale meditaties gedaan in Atlantis, en als ze dat deden, heeft het de loop van de gebeurtenissen helpen veranderen?

COBRA: Ja, eigenlijk heeft Atlantis drie fasen. De eerste fase van Atlantis was in de Pleiaden. Het tweede Atlantis was dat waar Plato het over had in de Atlantische Oceaan, en het derde is het nieuwe Atlantis waar we nu aankomen.
In het tweede Atlantis, dat zich in het midden van de Atlantische Oceaan bevond, waren er perioden waarin het leven vrij gelijkaardig was aan wat we in de Gouden Eeuw zullen ervaren en er waren veel mensen die massameditaties deden. Er was open contact met andere sterraces, en dit is iets dat zal terugkeren.

DEBRA: Oké, we kijken daar zeker naar uit! Welke effecten zou de gemiddelde persoon met deze meditatie ervaren als we kritieke massa bereiken? En zouden ze meteen gebeuren of met de tijd?

COBRA: Wat er zal gebeuren als we de kritieke massa bereiken, is dat we de tijdlijn zullen verschuiven. En tijdlijnen zijn als rivieren. Dus nu stroomt de rivier van planetaire gebeurtenissen in een bepaalde richting en als we de kritieke massa bereiken, zullen we die rivier heroriënteren.

(red: Lied van Bram Vermeulen: Ik heb een steen verlegd in een rivier op Aarde.)

Eerst zullen de effecten klein en nauwelijks merkbaar zijn, maar na verloop van tijd zal deze rivier de koersverandering behoorlijk ingrijpend zijn en daadwerkelijk kunnen bepalen hoe dingen zich zullen ontwikkelen. In de huidige tijdlijn is er bijvoorbeeld een oorlog tussen Iran en de Verenigde Staten. In de nieuwe tijdlijn vindt die oorlog niet plaats. Dat is slechts een voorbeeld van hoe dingen kunnen veranderen.
En zeker op een gegeven moment zullen er drastische veranderingen zijn in het dagelijkse leven van elk individu op het oppervlak van de planeet als we erin slagen om de tijdlijn naar een betere te verplaatsen
.

DEBRA: Wow, dat is op zichzelf motivatie om de meditatie te doen! En ik moet vragen, wat kunnen we verwachten als we geen kritieke massa bereiken voor deze meditatie?

COBRA: Als we de kritieke massa niet bereiken, is er geen doorbraak. Maar toch zullen we een aanzienlijke impact hebben op wereldgebeurtenissen, want zeker veel mensen zullen deelnemen aan de meditatie. Maar als we de kritieke massa niet bereiken, zullen we die fundamentele verschuiving van tijdlijnen niet hebben. We zullen niet die enorme verbetering hebben waar we op hopen.

DEBRA: Het zou dus een effect hebben, maar het zou de zaken een beetje meer vertragen dan wanneer we kritieke massa bereiken.

COBRA: Als we kritieke massa bereiken, kunnen we de wachttijd aanzienlijk verminderen. Als we de kritieke massa niet bereiken, zullen we deze gewoon heel, heel, heel lichtjes verminderen.

DEBRA: Ik begrijp het, ja. Dus nu een paar details over enkele dingen die je over deze meditatie op je blog hebt gepost. Je hebt gezegd dat “Meditatie als het op hetzelfde moment gebeurt met een grote massa mensen, het massabewustzijn verandert. Alles wat vandaag gebeurt is de som van vectoren van beslissingen van mensen op de planeet. 7,7 miljard mensen die dagelijkse beslissingen nemen. Als we een moment lang een coherent signaal in die hele verzameling vrije wilvectoren stoppen, kunnen we veranderen wat er gebeurt. ”Kun je wat meer uitleggen hoe dit proces werkt?

COBRA: We hebben zoals ik al zei meer dan 7 miljard mensen op de planeet, en de meesten van hen volgen gewoon blindelings de grote vectoren, de massamedia, die hun financiële situatie zijn. Maar er is een klein aantal mensen dat hun vrije wil gebruikt, en wetenschappelijk is bewezen dat er een bepaald aantal mensen moet worden bereikt om de planetaire situatie te beïnvloeden en dit aantal is de vierkantswortel van twee keer de planetaire bevolking, nu ongeveer 120.000 mensen. Maar omdat niet iedereen de meditatie 100% efficiënt doet, gebruiken we dit symbolische aantal van 144.000. Dus als dat aantal mensen tegelijkertijd in dezelfde tijd mediteert, creëert het een coherent signaal. Het betekent een signaal dat op een laserstraal lijkt. En wanneer je een laserstraalsignaal hebt in het planetaire bewustzijnsveld, stuur je, dicteer je, rijd je de rivier van vrije wil op de planeet. Je verplaatst het in een bepaalde richting, en als we de Gouden Eeuw visualiseren, is dit de manier waarop we die rivier verplaatsen.
Het is belangrijk om te begrijpen dat we dit op precies hetzelfde moment moeten doen als je een fysieke verandering wilt hebben; het fysieke gebied dicteert met de wetten van ruimte en tijd. En als we fysieke verandering willen, moeten we dat op precies hetzelfde moment doen.
Dit is de reden waarom de timing van deze meditatie zo belangrijk is. Het is heel belangrijk dat iedereen het op dezelfde moment op de planeet doet. Als je het twee uur later doet, voeg je niet toe aan de kritieke massa.

DEBRA: Ik ben blij dat je dat punt hebt gemaakt, want er zit eigenlijk een wetenschap achter waar we mee werken, zoals je zei, het feitelijke fysieke. Hebben deze vrije wilvectoren interactie met de plasmavelden van het zonnestelsel? Creëert dat de resonantie die de loop van de gebeurtenissen verandert?

COBRA: Wat er gebeurt is in feite dat de plasmavelden van het zonnestelsel de massa’s beïnvloeden omdat de massa’s niet hun vrije wil gebruiken, ze reageren alleen op neigingen. En ik heb in detail uitgelegd wat de astrologische configuraties op dat moment zijn, zodat mensen daarop reageren. Maar als we onze vrije wil gebruiken om een ​​laserachtig signaal in dat plasma-interferentiepatroon te plaatsen, kunnen we de uitkomst dicteren. We kunnen daadwerkelijk de uitkomst richting de Gouden Eeuw vormgeven.

DEBRA: Dus specifiek, met betrekking tot wat er op de planeet gebeurt, hoe kan dit de financiële markten of de blootstelling van de netwerken voor kindermishandeling beïnvloeden?

COBRA: Wat er zal gebeuren is als we dat signaal in de netten stoppen op het moment dat het plasma-interferentiepatroon het financiële systeem activeert, dit is het moment waarop we het financiële systeem het grootst kunnen beïnvloeden. We kunnen eigenlijk beginnen met het onthullen van alle onregelmatigheden in het systeem. Als ze onderdeel kunnen worden van de algemene publieke kennis, en wanneer dit onderdeel wordt van de algemene publieke kennis, moet het systeem veranderen.
Als we vaststellen dat we het willen veranderen in een rechtvaardig financieel systeem, dan zal dit volgens de natuurwetten moeten gebeuren.

DEBRA: Ik wil graag de kindermishandeling aanpakken – misbruik en de kindermisbruiknetwerken die u ook noemde. Dus met deze komende onthullingen en anderen, zei je in een recent interview dat mensen zouden worden, en je gebruikte de woorden: ‘heel, heel, heel boos’. Wat kunnen we doen – het is duidelijk dat kinderen heel erg in het hart van de Sisterhood of the Rose zitten – wat kunnen we allemaal doen om deze situatie of andere chaos te verzachten en te stabiliseren? Kun je uitleggen hoe de energie van de Godin hierbij kan helpen?

COBRA: Energie van de Godin is de energie die balans brengt, het brengt harmonie, het brengt genezing, en als zoveel mogelijk mensen die energie kanaliseren en deze naar het planetaire energienet overbrengen, zal het de oppervlaktebevolking beginnen te kalmeren. En dit is precies wat we nodig hebben om deze overgang intact en zonder al te veel geweld te overleven.
Omdat deze woede, het geweld dat nu wordt onderdrukt, zal worden vrijgegeven, en het is eigenlijk een onderdrukt mannelijk principe, dat alleen kan worden genezen door de aanwezigheid van een ontwaakt vrouwelijk principe. Dus de energie van de Godin is de energie die mensen kan kalmeren, dat ze mensen niet willekeurig op straat gaan doden, maar ze zullen eerder geïnformeerde en verlichte actie ondernemen.

DEBRA: Goed, oké en ik wil graag wat later ook meer over een paar van het goddelijke vrouwelijke spreken. Maar laten we een beetje verder gaan waar we waren. Hoe zal het blootleggen van de netwerken voor kindermishandeling de zwarte adellijke families dwingen de controle op te geven?

COBRA: Het zal hen niet dwingen de controle op te geven, dit is slechts de eerste fase. Dus als er voldoende bewustzijn is onder de oppervlaktebevolking over het bestaan ​​van kindermishandeling en de mate van kindermishandeling, zal het moeilijker en moeilijker zijn voor die mensen om zich achter hun maskers te verbergen. Het is een kwestie van blootstelling, en wanneer blootstelling de kritieke massa bereikt, wanneer er voldoende blootstelling is in het bewustzijnsveld van de mensheid, dan kunnen de Lichtkrachten fysieke actie ondernemen en die mensen arresteren.

DEBRA: Dus je suggereert mensen om een ​​deel van deze waarheid te ontmaskeren.

COBRA: Al deze waarheid.

DEBRA: Juist. Er zijn recente problemen geweest met het sluiten van accounts door veel sociale media en er is iets op Twitter geweest over hoe je voor bepaalde informatie kunt worden gedagvaard. Vindt u dat het veilig voor ons is om onze waarheid of de waarheid echt te spreken op sommige van die sociale media?

COBRA: Wat u moet begrijpen, is dat we in oorlog zijn en dat in een oorlog niets veilig is. Het is een kwestie van keuzes maken, persoonlijke keuzes. Ik zal niemand dwingen iets tegen hun wil te doen, maar ik zou zeggen dat die mensen moeten worden blootgesteld. Het is tijd.

DEBRA: Ja, ja. En natuurlijk hebt u ons ook beschermingsprotocollen gegeven die je dagelijks zou moeten gebruiken. Laten we teruggaan naar de timing van deze meditatie omdat het zo belangrijk is. Je blijft maar naar voren brengen hoe belangrijk het is. Waarom werken we met deze astrologische configuraties? En wat doen ze? Openen ze een deur naar de Lichtkrachten om ons te helpen?

COBRA: Die astrologische configuraties zijn, zoals ik zei, plasma-interferentiepatronen in het hele zonnestelsel en wanneer er een zeer krachtige astrologische configuratie is, wordt wat er op dat moment gebeurt vele malen vergroot.
Dus als we op dat moment een laserachtig signaal hebben, wordt het vele malen vergroot. En deze specifieke configuratie is zeer gunstig voor belichting. Dus deze Saturnus-Pluto-conjunctie kan eigenlijk veel blootleggen. Het kan meer blootleggen dan de meeste andere configuraties, en we hebben een zeer explosieve mix van planeten die samenkomen en belangrijke cycli die eindigen en nieuwe cycli die beginnen. We zijn dus op het exacte invoegpunt waar deze New Age kan beginnen te gebeuren.

DEBRA: Juist. Ik ga iets citeren dat je in je blog hebt gezegd. “Eerst zal er een penumbrale maansverduistering zijn op 10 januari, waardoor een zeer gespannen en rigide energiepatroon ontstaat. Op 11 januari zullen zowel Uranus als Eris direct draaien, dit zal veel eerder onderdrukte planetaire kundalini-energie vrijgeven. 11 januari is een zeer krachtige tijdlijndag en in de laatste decennia vonden er vier krachtige gebeurtenissen plaats op 11 januari die het lot van deze planeet veranderden. Twee daarvan kan ik noemen, de opening van de deuropening op 11/11 op 11 januari 1992 en de archon-invasie op 11 januari 1996. Dan op 12 januari hebben we een extreem krachtige conjunctie van Saturnus en Pluto die de global financial system open ”, dat u zojuist noemde.
Met dit alles in dat weekend, waarom vindt deze meditatie plaats (voor velen van ons hier in de VS is het in de nacht van de 11e), waarom die bepaalde tijd uit alle aspecten die gebeuren tijdens het week-end? Waarom werd die tijd gekozen?

COBRA: De Lichtkrachten hebben die specifieke tijd gekozen om het maximale aantal mensen wereldwijd te laten mediteren. Ze kijken niet alleen naar de Verenigde Staten. Ze houden vooral rekening met de mensen in Azië. Er zijn zeer sterke meditatiegroepen in China en in andere landen in Azië en overal ter wereld. Deze specifieke tijd zal naar verwachting het meeste effect hebben op de situatie van het energienet en het maximale aantal mensen dat mediteert.

DEBRA: Heeft het te maken met de ene of de elf, of de 11:11? Hier in de VS praten we over ‘wow, het is 1:11 mijn tijd of 11:11 mijn tijd.’ Komt er iets van die energie in het spel?

COBRA: Ja, ook.

DEBRA: U zei in dit rapport ook dat de maansverduistering op 10 januari een zeer gespannen en rigide energiepatroon zou creëren. Welke invloed heeft dit op ons en moeten we die dag iets doen om ons voor te bereiden of te beschermen?

COBRA: Houd er rekening mee dat er sterke energieën zullen worden geactiveerd. Er kunnen veel entiteiten rond het astrale vlak vliegen. Er kan veel druk zijn. Er is misschien schokkend nieuws in de media, iets van dien aard. Blijf kalm en gecentreerd en geconcentreerd.

DEBRA: Bedankt! U noemde ook een synodische cyclus en u zei dat er dertien van hen zouden beginnen in 2020. Dus allereerst wat is een synodische cyclus en wat is de betekenis van dertien van hen?

COBRA: Een synodische cyclus is een cyclus waarbij twee planeten elkaar daadwerkelijk ontmoeten als je vanuit het midden van de zon kijkt. Dus als je nu bij de Zon zou zijn en je zou naar de planeten kijken, wanneer twee planeten conjunct zijn of ze samenkomen wanneer ze elkaar ontmoeten, wordt het een Synode genoemd. En wanneer planeten in hun banen rond het zonnestelsel bewegen, is er een bepaalde periode tussen de eerste en tweede ontmoeting van dezelfde planeet en dit wordt een synodische cyclus genoemd. En in dit jaar hebben we er dertien. Ik zou zeggen dertien meer belangrijke, waar je gemiddeld een jaar of twee hebt.
Dit benadrukt dus alleen maar het belang van dit jaar. Wat ook interessant is, is dat ik zou zeggen dat vier of vijf van die cycli plaatsvinden in dat weekend tussen 10 en 13 januari.

DEBRA: Oh wow, dat realiseerde ik me niet. Dus dat is behoorlijk krachtig! U zei dat goud in 1996 naar de VS werd gebracht en werd gebruikt om ondergrondse bases te financieren ter voorbereiding op de Draco-invasie in 1996. Is er een verband tussen de invasie op 11 januari 1996 en wat er zal gebeuren op deze meditatie op 11 januari en het tijdperk van Waterman activering?

COBRA: Oké, ik heb nooit gezegd dat het goud in 1996 naar de Verenigde Staten werd gebracht. Het goud werd na de Tweede Wereldoorlog naar de Verenigde Staten gebracht, en toen accepteerde het de handelsprogramma’s die geheim waren, en dit geld werd gegenereerd via die handelsprogramma’s gingen naar de bouw van ondergrondse militaire basissen die uitgebreid werden gebouwd sinds 1946 en 1947. Dit netwerk van ondergrondse basissen werd voltooid in 1995 en de Draco-invasie werd op 11 januari 1996 in gang gezet. Nu zijn we hier vierentwintig jaar later, wanneer we die trend actief omkeren. We eindigen die invasie.

DEBRA: En we doen dat door deze meditatie, of gewoon met al het binnenkomende Licht dat binnenkomt?

COBRA: Ik zou zeggen dat de Lichtkrachten sinds 1996 actief hebben gewerkt om die invasie tegen te gaan en nu bereiken we een bepaald punt waarop de inspanningen van de Lichtkrachten zichtbaar zullen worden en we markeren dit met onze meditatie, met onze activering.

DEBRA: Kun je nog zeggen wat de andere twee 11 januari-gebeurtenissen die het lot van deze planeet veranderden?

COBRA: Nee.

DEBRA: Oké, ik moest het vragen! U zei ook dat “De handelsweek tussen 13 en 17 januari de tijd is met de grootste waarschijnlijkheid dat de situatie op de financiële markten in een volledige crisis zal uitbarsten. De astrologische kaart van de opening van de New York Stock Exchange op maandag 13 januari om 9.30 uur EST toont een krachtige exacte viervoudige zon – Saturnus – Pluto – Ceres conjunctie met Saturnus eigenlijk achter de zon. ”Kun je meer vertellen over dit en hoe kunnen we verwachten dat het massabewustzijn in de Verenigde Staten wordt beïnvloed? Waarom de focus op de New York Stock Exchange?

COBRA: New York is een financieel centrum van planetair belang. We hebben daar het hoofdkantoor van J. P. Morgan, de New York Stock Exchange is er, de New York Fed is er, dus dit zijn drie grote instellingen die bepalen hoe deze wereldwijde financiële crisis zich zal ontrafelen.
En het is interessant om op te merken dat het openingsmoment van de New York Stock Exchange precies gebeurt op de piek astrologische invloed van die viervoudige conjunctie, dus het zal een zeer krachtig moment zijn. En het is niet mogelijk om te zeggen wat er zal gebeuren. We hebben het over waarschijnlijkheden. We kunnen de toekomst niet zien, maar we kunnen de trends zien, we kunnen de cycli zien, en die week zal zeer interessant zijn.

DEBRA: Het klinkt zo! Cobra, is deze meditatie energetisch gerelateerd aan de Silver Trigger-meditatie die we deden op 11/11 van vorig jaar? Zo ja, hoe? Is er een verband door de ‘1’ en de ’11’ energieën van deze twee dagen?

COBRA: Eigenlijk was de meditatie op 11 november voorbereiding op deze. Het was een plan van de Lichtkrachten om ze de een na de ander te doen. Wat interessant is om op te merken, is dat de meditatie op 11 november een Zon – Mercurius conjunctie had, eigenlijk een Zon – Mercurius doorgang, en Mercurius keert terug naar de Zon op 11 januari van dit jaar. Dus deze twee maanden deed Mercurius een bepaalde lus die hem terugbracht naar de Zon, wat opnieuw een schijnwerper op het wereldwijde financiële systeem zet.

DEBRA: Juist, dus het heeft een hele lus gemaakt, dat is interessant. Wat gebeurde er op deze planeet de laatste keer dat we zo’n sterke astrologische configuratie hadden? Terug op de Grand Cross Eclipse op 11 augustus 1999.

COBRA: Op 11 augustus 1999 ging een enorm interdimensionaal portaal open dat de trend van de Draco-invasie omkeerde. Tussen 1996 en 1999 vielen de duistere krachten gewoon de planeet aan, kwamen hierheen en wonnen macht. Deze krachtige stargate keerde de trend om, dus sindsdien verliezen ze macht. Dit was twee jaar later zichtbaar en de 9/11, die ze ontwikkelden, was geen teken van kracht, het was een teken van hun zwakte en wanhoop – omdat altijd wanneer ze iets doen dat zo zichtbaar is, zo gemakkelijk merkbaar, het betekent dat ze wanhopig zijn.
Ze begrepen op een gegeven moment dat mensen onderzoek zouden doen en alles uit zou komen, dus hadden ze geen optie. Het betekent dat ze in 1999 de oorlog, de Galactische Oorlog, begonnen te verliezen.

DEBRA: Dus is onze Age of Aquarius-meditatie energetisch gerelateerd aan die astrologische gebeurtenis in 1999?

COBRA: Ja, we beginnen het laatste hoofdstuk van deze galactische saga te schrijven.

DEBRA: Oké, het allerlaatste hoofdstuk?

COBRA: Het laatste.

DEBRA: Oké, goed! Ik wil een beetje praten over de financiële reset. Mensen lijken hierover in de war te zijn, omdat je in het verleden hebt gezegd dat de financiële reset alleen op het moment van het evenement zou plaatsvinden, maar nu is er sprake van dat dit voorafgaand aan het evenement gebeurt. Dus kun je ons op de hoogte houden van wat daar aan de hand is?

COBRA: Wat er gebeurt; de Lichtkrachten zijn voorstander van een geleidelijke ontmanteling van het oude financiële systeem omdat ze beseffen dat een abrupte crash te veel problemen zou veroorzaken, vooral omdat mensen niet klaar zijn, mensen hun huiswerk niet hebben gedaan en er onvoldoende bewustzijn is op het oppervlak van de planeet. Het ondersteuningsnetwerk van Lichtwerkers is veel te zwak om de energieën van een abrupte financiële crash te ondersteunen.
Dus wat er zal gebeuren, is een geleidelijke ontmanteling van het oude systeem dat identiek zal worden geactiveerd met deze activering van het Tijdperk van Waterman. En deze demontage duurt een bepaalde tijd die zal uitmonden in de definitieve reset.

DEBRA: Oké. U hebt ons onlangs gevraagd om elke vier uur een meditatie te doen om het financiële systeem te stabiliseren, vooral Deutsche Bank totdat we de Age of Aquarius-meditatie deden en u zei ook dat de ineenstorting van de Deutsche Bank naar verwachting rond 15 januari zal plaatsvinden. Dus wat is de specifieke reden waarom het belangrijk was om deze ineenstorting van Deutsche Bank op dit moment uit te stellen; is dat zo dat er geen chaotische crash zou zijn waar je het net over had?

COBRA: Een paar dingen hier … De eerste is een factie van de kliek die het systeem hard wilde laten crashen en vervolgens elektronisch geld met totale controle wilde introduceren. En dit was wat deze meditatie voorkwam. Hun plan was om dit op 1 januari van dit jaar te implementeren, en zoals u ziet, is dit niet gebeurd. Hun plan is mislukt, wat goed is. En dit was de belangrijkste reden waarom deze meditatie plaatsvond en nog steeds een paar dagen nodig is.
Het gaat niet alleen om Deutsche Bank. Het gaat ook over het hele financiële systeem. Ik zeg niet dat Deutsche Bank op 15 januari zal instorten, het is gewoon, zou ik zeggen, het hoogtepunt van de cyclus. Wat er precies zal gebeuren weet niemand.

DEBRA: Nou, veel ervan hangt af van wat er dat weekend plaatsvindt in termen van ons collectieve bewustzijn.

COBRA: Precies.

DEBRA: Klopt Fulford als hij zegt dat de VS failliet moeten gaan om van de op schulden gebaseerde economie af te komen?

COBRA: Ik zou zeggen dat de Amerikaanse regering en deze hele schuldenbubbel moeten worden samengevouwen. Dat is het begin van de financiële reset. Niet alleen de Verenigde Staten maar wereldwijd. Dit alles zal worden samengevouwen. Maar zoals ik eerder zei, deze ineenstorting zal geleidelijk zijn, het zal meer een ontmanteling zijn dan een plotselinge schok, omdat bij een plotselinge schok de oppervlaktebevolking niet in staat zou zijn om het op te vangen. Mensen zouden ontberingen ervaren die niet nodig zijn.

DEBRA: Juist, dat hebben we niet meer nodig op de planeet. Dus het zou meer een zachtere, zachtere, langzamere crash zijn.

COBRA: Ik zou niet zachter zeggen, maar ik zou zeggen niet zo wreed als het zou zijn met een harde crash.

DEBRA: Oké. Laat me je vragen, hoe gaat het met de strijd tussen de twee zwarte adellijke facties over of ze een op schulden gebaseerd of sociaal op krediet gebaseerd financieel systeem zullen hebben? Wat is ervoor nodig om de controle op te geven zodat we eindelijk een eerlijk financieel systeem hebben?

COBRA: Ik heb eerder gezegd dat de factie die een elektronisch online bankensysteem voor sociale scores wil hebben, veel macht heeft verloren over het nieuwe jaar. Er werd veel gevochten, veel zogenaamde onderhandelingen, en nu wint de factie die nog steeds het schuldslavernij-financiële systeem bevordert dat we nu hebben macht – maar de Lichtkrachten winnen ook macht , en we krijgen de overhand en het systeem zal gecrasht worden volgens onze voorwaarden, niet die van hen.

DEBRA: Oké, goed. Wie of wat steunt deze Black Nobility-families energiek?

COBRA: Er is de Chimera-groep vanuit het plasmavlak, er zijn veel reptielen- en Draco-entiteiten op het plasmavlak en etherisch vlak, en ze werken samen. Ik zou zeggen dat de beste occultisten in de Black Nobility-families direct contact hebben met die entiteiten, hen aanroepen in hun rituelen, ze channelen en ze zullen eigenlijk ook rituelen doen tijdens dat weekend. Ze willen hun eigen ding doen.

DEBRA: Juist, dat is een van de zeer belangrijke redenen waarom de Lichtwerkers hun eigen rituelen moeten doen om zoiets te kunnen tegengaan.

COBRA: We zullen het Licht binnenbrengen, we hoeven niet met hen te vechten. We brengen alleen het Licht en het Licht zal doen wat gedaan moet worden.

DEBRA: Absoluut! Het is dus duidelijk belangrijk om onze gerichte aandacht te richten op de Age of Aquarius-meditatie op het moment dat we het doen, maar ook tijdens het hele weekend. Ik zou zeggen dat het heel belangrijk zou zijn om je meditatie over die enkele dagen te versterken.
Dus laat me nog even teruggaan naar de financiële situatie. Waar bereidt China zich voor met zijn goud?

COBRA: Ja, China en Rusland verzamelen ook goud omdat na de reset goud gedeeltelijk een nieuw financieel systeem zal onderschrijven. Goud zal het nieuwe financiële systeem gedeeltelijk ondersteunen en China en Rusland, en ook enkele andere landen, bereiden zich daar actief op voor.

DEBRA: Oké. En ik weet dat we hier een beetje op hebben ingegaan, maar ik denk dat ik dit punt graag zou willen doordringen zodat mensen het belang van deze 11 en 12 januari meditatie kunnen begrijpen. Kun je met ons delen wat een harde crash of een financiële reset die de Dark Forces zullen proberen wanneer ze deze astrologische configuratie gebruiken? Hoe ziet een harde crash eruit?

COBRA: Ten eerste moet ik dit zeggen, het harde crashscenario dat de Dark Forces van plan zijn, is zeer onwaarschijnlijk. Maar als het zou gebeuren, zouden de banken onmiddellijk sluiten, de distributieketen zou worden verstoord, mensen zouden de toegang tot voedsel, elektriciteit gaan verliezen, er zouden rellen op massale schaal zijn, en dan weet je waarschijnlijk dat de duistere zullen streven naar de staat van beleg implementeren en dit als excuus gebruiken om de controle over de oppervlakte populatie volledig aan te scherpen. Ik denk dat ik daar niet verder op in hoef te gaan.

DEBRA: Juist, oké. Laten we geen aandacht of energie richten op die optie of mogelijkheid. Zoals u zei, is het zeer onwaarschijnlijk dat dit zou gebeuren.
Ik moet dit vragen omdat sommige mensen zich zorgen maken over dat soort dingen. Zijn er aanwijzingen dat het slecht zou gaan zoals in Duitsland in de jaren dertig toen de banken instortten en de inflatie zo uit de hand liep dat een brood $ 100 kostte en mensen zich tot de nazi’s wendden om het land te stabiliseren. Is er een mogelijkheid dat dit zou kunnen gebeuren in de VS of Duitsland in 2020, of zoals u net zei, is het vrij onwaarschijnlijk?

COBRA: Oké, harde crash is niet alleen hyperinflatie. Een harde crash is wanneer de banken sluiten, wanneer de winkels sluiten, wanneer de distributieketen wordt verstoord. We hebben ook een afsmeltoptie die lijkt op hyperinflatie, problemen met de werkgelegenheid, banken die sporadisch werken, enorme financiële crashes wereldwijd, iets dat ervaring was in de jaren dertig en dat mogelijk is voor een bepaalde periode.

DEBRA: Oké. Met name wat er recent met het hele oorlogsgebeuren gebeurt, hebben mensen het over de Tweede Wereldoorlog en dat alles, zijn de Dark Forces van plan de wereldeconomie te laten crashen en ons er vervolgens uit te trekken met een wereldwijde oorlogseconomie en vermindering van de bevolking zoals ze deden in de Tweede Wereldoorlog?

COBRA: Dit is een scenario dat ik net eerder beschreef.

DEBRA: Dus eigenlijk niet. Okee.

COBRA: Ik bedoel, ze hebben een plan, maar dit plan is al zo vaak tegengegaan en het is buitengewoon onwaarschijnlijk dat ze dit kunnen realiseren.

DEBRA: Kun je iets meer inzicht bieden in wat voor soort financiële reset de Lichtkrachten orkestreren? Je zei dat het zachter zou worden. Hoe zou de gewone persoon dat ervaren?

COBRA: Je bedoelt de Light Forces-versie van de financiële reset?

DEBRA: Ja.

COBRA: Oké, er zullen een paar dingen gebeuren. Het eerste zal de blootstelling zijn van de financiële machinaties van alle misstanden via de massamedia. Grote schandalen. En er zullen afsmeltingen zijn van de grotere banken, waaronder Deutsche Bank en J. P. Morgan. Veel grotere banken zullen failliet moeten gaan, maar het zal een gecontroleerde situatie zijn en de enorme herstructurering van de regels van het financiële systeem. Dit is een proces dat behoorlijk wat tijd kan vergen maar behoorlijk intens en behoorlijk dramatisch zal zijn. Er wordt niet verwacht dat dit altijd soepel zal verlopen. Er zullen veel schokken zijn die niet te vermijden zijn. Het is niet mogelijk om dit volledig soepel te laten verlopen. Maar wat we proberen te voorkomen zijn de moeilijkste scenario’s.

DEBRA: Juist, absoluut. Zal er een soort jubileum zijn?

COBRA: Ja, op het moment van de reset.

DEBRA: Dus welke dingen kunnen we specifiek visualiseren wat er in het financiële systeem gebeurt, zodat we kunnen helpen deze soepele financiële reset uit te voeren?

COBRA: U kunt een soepele overgang visualiseren; je kunt je voorstellen dat dit systeem wordt getransformeerd in een nieuw systeem dat eerlijk is voor iedereen. Dat is het basisdoel.

DEBRA: Oké, want dat helpt tijdens de meditatie wat we willen visualiseren. Je hebt al veel gezegd over hoe je je fysiek kunt voorbereiden op de reset door twee weken voorraad op te slaan, maar hoe kunnen we ons het beste spiritueel voorbereiden op de reset? Hoe kunnen we reguliere mensen helpen die waarschijnlijk in een shocktoestand verkeren en zonder voorraden worden betrapt?

COBRA: Het eerste dat het belangrijkste is, is in contact komen met je innerlijke leiding. En je kunt in contact komen met je innerlijke leiding door te oefenen met het volgen van innerlijke leiding, en niet door innerlijke leiding te verwaarlozen. En innerlijke leiding zal je soms door situaties leiden waar het niet comfortabel is voor je geloofssysteem of voor de geloofsystemen van de mensen om je heen. Het is dus een kwestie van oefenen.
En het andere dat ook heel belangrijk is, is niet betrokken te raken bij drama’s van andere mensen. Omdat wanneer je trillingen boven het gemiddelde begint te verhogen, je een magneet wordt voor het drama van mensen. De sleutel hier is niet betrekken. Mensen zullen gek worden omdat die nieuwe energieën behoorlijk sterk zijn en mensen niet in staat zijn ermee om te gaan. Zodat je in je eigen centrum blijft en niet betrokken raakt bij al die gekte die om je heen gebeurt.

DEBRA: Ik weet dat je veel spreekt over verbinden met je innerlijke leiding. Maar zoals ik denk dat we er allemaal mee te maken kunnen hebben, kan het soms een uitdaging zijn, vooral met de interferentie die we krijgen met sommige van deze scalaire wapens en dat soort dingen. Heb je suggesties, vooral nu met de energieën zo chaotisch als ze zijn en veel Lichtwerkers daadwerkelijk worden aangevallen? Heb je advies voor ons hoe we dat kunnen beheren en hoe we echt toegang krijgen tot die innerlijke begeleiding?

COBRA: De meest eenvoudige en praktische manier zou zijn om elke dag wat tijd in de natuur door te brengen. Ik zou zeggen dat een half uur tot een uur elke dag in de natuur heel veel zou helpen. En zeg niet dat je daar geen tijd voor hebt, daar kun je tijd voor maken. Het is een van de topprioriteiten om gezond verstand in de wereld te houden zoals het nu is.

DEBRA: Dat vind ik geweldig. Ik ben een groot natuurmens en je herinnert me eraan. Het is koud waar ik ben, maar het is nog steeds belangrijk om naar buiten te gaan. Erg goed.
Cobra, als je nog een paar minuten hebt, zou ik je wat meer vragen willen stellen die specifiek betrekking hebben op de goddelijke vrouwelijke energie. Hoe kunnen mensen de goddelijke vrouwelijke godinnenenergie in hun leven brengen?

COBRA: Het eerste is gewoon om innerlijke persoonlijke verbinding met de Godinnenenergie daar te ontwikkelen. Er zijn veel manieren om dat te doen. Ik heb er veel op mijn blog gepubliceerd. Mensen hebben hun eigen manier om contact te maken met de Godin en als je zoekt, zul je vinden!

DEBRA: Zal ​​het effect hebben op het massabewustzijn als Lichtwerkers dit op individuele en regelmatige basis beginnen te doen?

COBRA: Ja natuurlijk, dat zou een impact hebben op het massabewustzijn, maar wat door de Lichtkrachten is waargenomen, is dat niet genoeg mensen die verbinding maken en niet genoeg mensen zich inspannen om die verbinding te creëren.

DEBRA: Precies, het kan een uitdaging zijn. Maar het is heel belangrijk, en ik denk dat gewoon erkennen op een bewuste manier, zoals je zei, het inschakelen van de Godin, heel krachtig kan zijn – en dit is ook voor mannen. Het voelt alsof als je eenmaal belichaamt, ik weet met mijn ervaring, als je eenmaal de godinnenenergie belichaamt, je plotseling een combinatie van zachte, liefdevolle vriendelijkheid voelt, maar tegelijkertijd zeer krachtig – dat is die energie die zo nodig is op dit planeet. Ben je het daar mee eens?

COBRA: Ik ben het daar helemaal mee eens!

DEBRA: Absoluut! Laat me een beetje praten over de Sisterhood of the Rose-groepen. Of kun je eigenlijk spreken over het belang van het creëren en onderhouden van deze groepen, vooral op dit moment in onze geschiedenis? Veel groepen ervaren uitdagingen, zoals verdeeldheid of gebrek aan aanwezigheid. Hoe kunnen we onze groepen laten groeien en ze harmonieus en actief houden?

COBRA: Zoals het woord zusterschap impliceert, zijn er mensen, vooral vrouwen, die zussen van elkaar zijn, en dat betekent het overstijgen van oude geloofsystemen en patronen die vrouwen tegenover elkaar hebben. Dus moeten ze zich tegenover elkaar gaan gedragen als zussen en niet als concurrenten, en dit zal de helft van het probleem oplossen.
De andere helft van het probleem zal worden opgelost als er voldoende Godinnenenergie in een groep aanwezig is, zodat de groep een magnetische draaikolk wordt die andere mensen ertoe zal trekken. Het is dus een kwestie van het maken van een bewuste beslissing, iedereen die bij die groepen betrokken is, om actief het zusterschapsprincipe in het dagelijks leven te belichamen en vervolgens Godinnenenergie in de groep te brengen door meditatie en andere praktijken die werden gegeven via mijn blog en via andere bronnen.

DEBRA: Vind je dat de leden al deze principes moeten begrijpen en superkennis moeten hebben van wat er aan de hand is, of kunnen ze gewoon binnenkomen met een open hart en een zusterschapmentaliteit?

COBRA: Als ze met open hart komen en die principes in hun acties belichamen, is dat een heel goed begin.

DEBRA: Oké, omdat je weet dat niet iedereen veel van de dingen begrijpt waar we het over hadden of precies wat er op de planeet gebeurt, en vooral veel Lichtwerkers zeggen dat ze niet over de duistere kant van dingen willen praten. Dus ik vroeg me af of we vrouwen of mannen konden binnenbrengen die echt gewoon een verschil willen maken. Ze begrijpen misschien niet eens waarom, maar ze willen gewoon het verschil maken.

COBRA: Ja, dat is de basis.

DEBRA: Kan het creëren van een virtuele groep ook een impact hebben?

COBRA: Dat kan, maar ik zou zeggen vele, vele, vele malen minder omdat we ons op het fysieke vlak bevinden en fysieke actie erg belangrijk is. Een virtuele groep blijft op het mentale vlak en heeft geen invloed op het fysieke vlak. Dit is een van de trucs van de Dark Forces; ze hebben een mentaal netwerk gecreëerd. Het internet is gemaakt door de Light ones, maar de Dark Forces hebben het internet misbruikt om mensen volledig verstrikt te houden in de wereld van ideeën en de wereld van kunstmatige sociale netwerken die niets met ons fysieke leven te maken hebben. En virtuele groepen hebben heel weinig impact op de planetaire situatie.

DEBRA: Echt waar? Dus het is misschien niet eens onze tijd waard of het kan zelfs een negatieve impact hebben?

COBRA: Het zou geen negatieve impact hebben, maar je zou die energie veel effectiever kunnen gebruiken door zelfs een kleine fysieke groep te vormen.

DEBRA: Hoe kunnen de Sisterhood of the Rose-groepen zich energetisch met elkaar verbinden, over nationale grenzen en taalbarrières heen, zodat we Licht op deze planeet op de meest uniforme manier kunnen ondersteunen?

COBRA: U kunt groepsmeditaties maken, u kunt met elkaar communiceren, zelfs elektronisch wanneer dat nodig is. Je kunt nationale vergaderingen houden, je kunt internationale vergaderingen houden, je kunt allerlei verbindingen hebben.

DEBRA: Kunnen we ons in het etherisch met elkaar verbinden? Ik ben er zeker van, ja, natuurlijk kunnen we dat.

COBRA: Natuurlijk kun je via meditatie met iedereen contact maken.

DEBRA: Dus als we onze Goddess-wervelingen doen, houdt dat dan verband met andere Goddess-wervelingen die andere groepen doen?

COBRA: Ja, vooral als het op hetzelfde moment wordt gedaan, is het zeer krachtig en kan het de energienetten erg helpen.

DEBRA: En het is belangrijk elke keer dat we elkaar ontmoeten om de draaikolk te doen, klopt dat?

COBRA: Ja.

DEBRA: Bedankt! Ik ben blij dat je dat zei, want in mijn groep zijn we soms van ‘Oh, moeten we dat doen, ik ben moe’, dus ik zal het belang daarvan benadrukken.

COBRA: Oké, ik zou willen zeggen dat mensen soms moe zijn en niets willen doen, maar dit moe is gewoon een blokkade die moet worden overwonnen, want als je echt iets doet dat heel belangrijk is, wanneer je dat overwint blokkade, krijg je verbluffende resultaten.
En er zijn mensen die klagen dat deze [Age of Aquarius] -meditatie te laat tijd kost, het is voor sommige mensen 1 uur ’s morgens, maar ik zou zeggen als ze in staat zijn om op de oudejaarsavond te wachten voor de middernacht, ze gemakkelijk een uur langer kunnen wachten op het evenement dat de tijdlijn van hun toekomst kan bepalen. Ik denk dat het het waard is.

DEBRA: Absoluut! Ik vertelde het aan een vriendin van mij aan de oostkust, en ze had zoiets van: ‘Wel, het is een beetje laat en misschien doe ik dat weekend iets anders’, en ik zei: ‘Nee, je moet doen het op dit moment! ”Dus we willen absoluut zoveel mogelijk mensen aanmoedigen!

COBRA: Het is in het weekend, van zaterdag tot zondag, geen werkdag de volgende dag. Het zou geen probleem moeten zijn.

DEBRA: Absoluut, en echt, het is 15 of 20 minuten. Het kan de belangrijkste 15 of 20 minuten van je leven zijn!

COBRA: Ja, ja.

DEBRA: Voordat we afscheid nemen, nog een laatste vraag voor je. Heb je nog een laatste woord van aanmoediging voor de oudgedienden, je kent de Lichtwerkers die het Licht vasthouden en zo lang mediteren, sommigen van hen in sommige gevallen 30 jaar, die de hoop verliezen. Wat kun je tegen die ervaren Lichtwerkers zeggen, en ook tegen enkele van de meer nieuwe?

COBRA: Wat ik zou zeggen is dat dit jaar, 2020, eigenlijk hoop brengt. We hebben een zeer lange periode van intense oorlog meegemaakt die onze hulpbronnen heeft leeggemaakt. Maar dit jaar brengt eigenlijk nieuwe kosmische, galactische energie die sommige mensen al kunnen voelen, en als je je verbindt met die energie, zul je het zeker ervaren. En onze activering zal die energie vergroten en dichterbij brengen, en alles wat we het hele jaar door doen, zal ons nog dichterbij brengen. Dus dit is het einde van het lange wachten energetisch gesproken.

DEBRA: Absoluut! Nou, mensen hopen op het evenement in 2020, dus laten we daar naartoe werken. Cobra, is er nog iets dat je zou willen toevoegen?

COBRA: Oké, ik zou iedereen willen aanmoedigen om precies op het moment van onze activering met ons mee te doen en degenen die u denkt hier klaar voor te zijn, te informeren. Je kunt je sociale media gebruiken, je kunt je elektronische apparaten gebruiken om het woord en mond-tot-mondreclame te verspreiden.

Dit is misschien een van de meest impactvolle dingen die we ooit hebben gedaan.

Heel erg bedankt en Victory of the Light!

DEBRA: Overwinning van het licht! Godin wil het tijdperk van Waterman, en het tijdperk van Waterman zal het zijn!

Heel erg bedankt, Cobra!

— einde van transcript —

https://www.sisterhoodoftherose.network/post/age-of-aquarius-activation-meditation-interview-with-cobra-by-sisterhood-of-the-rose

Vertaald door Veronica

 Links naar berichten over de Age of Aqarius Activatie:

https://eventnl.wordpress.com/2019/12/20/cobra-age-of-aquarius-activatie-op-11-12-januari-2020-vertel-het-verder-en-doe-mee/

https://eventnl.wordpress.com/2019/12/27/cobra-age-of-aquarius-videos-en-cobra-fulford-interview/

https://eventnl.wordpress.com/2020/01/08/12-januari-2020-genezing-van-de-chakras-en-leylijnen-van-de-aarde-en-het-begin-van-de-age-of-aquarius-onze-inzet-is-cruciaal/

en de geleide meditatie: https://www.youtube.com/watch?v=lea4VqhguYo&list=PLVOwQLKLBlsOkGI4VbF_Y2SsN2-iL0BQB&index=2&t=0s

 
4 reacties

Geplaatst door op 8 januari 2020 in Cobra, Geen categorie, Meditatie

 

Tags: , , , , , , , ,

4 Reacties op “Interview met Cobra over de Age of Aquarius Activatie op 12 januari 2020

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

 
%d bloggers liken dit: