RSS

Cobra, Korte situatie-update, 23 oktober 2023

24 okt

De Lichtkrachten doen nog steeds al het mogelijke om het conflict in het Midden-Oosten in te dammen en het grondoffensief in Gaza wordt steeds uitgesteld.

Hun focus op het verwijderen van scalaire en gerichte energiewapens werpt al vruchten af en veel Lichtwerkers melden veel minder aanvallen dan in het verleden.

Een ander aandachtspunt van de Lichtkrachten is het verwijderen van geheime biolabs, van waaruit de Cabal onder leiding van de Orsini-familie gevaarlijke virussen zou kunnen vrijlaten als de Lichtkrachten te veel actie zouden ondernemen: link 1, link 2, link 3, link 4

Deze biolabs moeten in grote mate onschadelijk worden gemaakt voordat het Event kan worden geactiveerd. [Onderaan dit bericht vind je de vertaling hiervan.]

De Lichtkrachten vragen nog steeds zoveel mogelijk mensen om elke 4 uur deel te nemen aan onze meditatie voor vrede in Israël.

Ze vragen ook om één grote meditatie voor vrede in Israël waaraan zoveel mogelijk mensen deelnemen op het moment van de Maansverduistering op 28/29 oktober.

Als genoeg mensen meedoen, heeft deze meditatie een groot potentieel om de situatie te stabiliseren.

Instructies zijn hier. [hier de link naar Nederlands]

De exacte tijd voor verschillende tijdzones vind je hier.

[Nederland: zaterdag 28 oktober 2023 om 22.14 uur]

De link naar de livestream meditatie is hier.

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

Je vraagt je af waarom het Event niet doorgaat? Lees dan dit!

Het is eigenlijk niet mijn taak om onderzoek te doen voor anderen, maar omdat het over het lot van 8 miljard mensen gaat, heb ik een aantal citaten van Cobra’s artikelen samengevoegd:

#1:

“In het verleden was ik nogal optimistisch en naïef door te geloven dat zodra de topletbommen worden verwijderd, de Event zal plaatsvinden. De realiteit is veel complexer. De oppervlaktebevolking is veel meer geprogrammeerd dan eerder werd aangenomen, en er moet veel meer van de etherische matrix en subkwantum anomalie worden verwijderd om de oppervlaktebevolking veilig door het Eventproces te loodsen zonder dat sleutelfiguren doordraaien, omdat de basis voedsel- en energiedistributieketens grotendeels intact moeten blijven op het moment van de Event.”

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/05/portal-of-light-activation-and-taiwan.html

#2:

“Als de Event voortijdig in werking zou treden, voorspellen de simulaties een gedeeltelijke ineenstorting van het elektriciteitsnet en de voedseldistributieketen in vele delen van de wereld, wat slechts in 1-2 weken tijd zou kunnen worden aangepakt. Ook zouden de Lichtkrachten niet in staat zijn om alle biochemische wapens volledig te blokkeren die door de duistere krachten zouden worden vrijgelaten in hun laatste poging om de controle te behouden. Dit zou leiden tot vele doden en onnoemelijk veel lijden, en zou voor velen een smet werpen op de ervaring van het Event:”.

Neem maar van een veteraan aan dat zelfs als er een grootscheepse militaire aanval wordt gelanceerd om dingen recht te zetten, het moeilijkste probleem zal zijn om de positie te behouden. Ze zullen gerichte energiewapens, nucleaire, chemische en biologische wapens, bendes gewapende strijders naar ons gooien, ze zullen proberen elektriciteit, water en aardgas en andere dingen uit te schakelen. Het zal niet snel voorbij zijn. Ik raad iedereen aan om te bestuderen hoe de ineenstorting van de Sovjet-Unie Rusland heeft beïnvloed om een idee te krijgen van wat ons te wachten staat. Het lijkt goed te zijn afgelopen, maar de strijd om daar te komen was erg moeilijk. Mensen stierven.

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/05/situation-update-and-cobra-conference.html

#3:

“De Lichtkrachten hebben gecommuniceerd dat het proces van de Event veel chaotischer kan zijn dan oorspronkelijk verwacht. De Event zelf zal de massa-arrestaties van meer dan 400.000 Cabal-leden omvatten, financiële Reset en het vrijgeven van informatie over het bestaan van de oppervlakte-Cabal, geheime ruimteprogramma’s en welwillende buitenaardse rassen. Dit hele proces zal ongeveer een week of twee duren en gedurende die tijd moeten de distributiekanalen voor water, voedsel, elektriciteit en internet grotendeels intact blijven. Een deel van de menselijke bevolking aan de oppervlakte zal het Event proces niet goed opvatten en er zal veel disfunctioneel gedrag zijn:”

https://clifhigh.substack.com/p/the-flip-is-near

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/06/situation-update.html

#4:

“Waarom gaat het liberaliseringsproces zo langzaam? Waarom ondernemen de krachten van de Galactische Federatie geen fysieke actie tegen de duistere krachten? Er is één antwoord en dat is het recht van menselijke keuze… Wie van ons wil geen vrijheid, welzijn en liefde, wanneer de interventie van de krachten van het licht tegen onze wil is?”

“Het bevrijdingsproces gaat zo langzaam omdat er zoveel lagen van de duistere matrix zijn die ontmanteld moeten worden. De wil van de Lichtwerkers aan de oppervlakte is duidelijk in het voordeel van interventie, en interventie zal plaatsvinden zodra het veilig genoeg is.”

“Wat vinden de Lichtkrachten (met hun verschillende rassen en organisaties) en de Resistance van de menselijke bevolking aan de oppervlakte? Om de vraag verder uit te werken: Haten ze ons, houden ze van ons? Zijn ze teleurgesteld in ons, hebben ze medelijden met onze situatie en geven ze om ons? Zijn ze neutraal of verward over ons en onze situatie? Wat is een benadering van hoeveel van hen om ons geven en hoeveel alleen maar om de duisternis uit te wissen? Zijn ze opgewonden of huiverig om ons te ontmoeten? Zijn ze opgewonden om al die fysieke en emotionele genezingstechnologieën vrij te geven waar we niet op kunnen wachten?”

“Ze geven om de oppervlaktebevolking, maar ze voelen pijn omdat ze nog niet direct kunnen ingrijpen. Ze zijn bang voor de kracht van de subkwantum anomalie. Ze begrijpen veel dingen over de oppervlaktebevolking niet. Ze zijn enthousiast over het vrijgeven van genezingstechnologieën, ze kijken uit naar interactie met mensen, maar zijn er ook bang voor.”

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/09/answers.html

#5:

“De belangrijkste factor die nu de bevrijding van de planeet vertraagt is de Lurker met subkwantum anomalie. De Lichtkrachten zijn nu zoveel mogelijk van deze anomalie aan het verwijderen om daarna veilig de Event in gang te zetten. Ze geven ook geleidelijk intel vrij, want als er te veel in één keer wordt vrijgegeven, veroorzaakt dit een te sterk zuiveringsproces van de anomalie. Dit is de belangrijkste reden waarom de informatie geleidelijk wordt vrijgegeven.”

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/09/situation-update-and-thailand-ascension.html

#6:

“Zoals een paar maanden geleden al is gezegd, gaat het sinds eind september heel snel.”

“Vanaf september stuurt deze toekomstige doorgang al tijd-omgekeerde lussen door de Minkowski ruimtetijd, en dit is de reden waarom de Events en situaties begonnen te versnellen.”

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/10/situation-update.html

#7 (bijgewerkt op 20 oktober 2023):

“Subkwantum anomalie is ook bezig om opgeruimd te worden, maar het bleek dichter en uitdagender dan verwacht. Deze anomalie is de belangrijkste bron van negatieve ervaringen en gevoelens, en de belangrijkste factor die het Event blokkeert, omdat het nog steeds in grote mate de stroom van Licht van het boeddhische vlak naar het oppervlak van de planeet blokkeert. Het plan van de Lichtkrachten is om deze anomalie zodanig op te ruimen dat duisternis zich in de toekomst onder geen enkele omstandigheid meer ergens in het universum zal kunnen manifesteren, en om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen:”

https://optimaltimeline.blogspot.com/2023/05/sub-quantum-disclosure-also-contains.html

De reguliere wetenschap is zich tot op zekere hoogte bewust van de subkwantum anomalie:

https://en.wikipedia.org/wiki/Trans-Planckian_problem

https://www.space.com/why-physicists-cant-see-inflation-big-bang.html

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/06/situation-update.html

#8 (bijgewerkt op 23 oktober 2023):

“Hun focus op het verwijderen van scalaire en gerichte energiewapens brengt al resultaten, en veel Lichtwerkers melden veel minder aanvallen dan in het verleden.

Een andere focus van de Lichtkrachten is het verwijderen van geheime biolabs, van waaruit de Cabal onder leiding van de Orsini familie gevaarlijke virussen zou kunnen loslaten als de Lichtkrachten te veel actie zouden ondernemen:”

Bron: http://2012portal.blogspot.com/2023/10/short-situation-update_23.html

Ook geef ik hier mijn persoonlijke schatting voor de Event, die nog steeds een tijdsbestek is tussen het 4e kwartaal van 2023 en het 1e kwartaal van 2024. Natuurlijk zijn mijn voorspellingen niet zo nauwkeurig als die van Cobra, maar naar mijn mening lijkt mijn schatting vrij realistisch. We weten niet wat er nu komt, maar ik denk dat het duidelijk is dat Black Nobility vrijwel schaakmat staat en Cobra zei in de laatste update:

“Ze hebben de families van de Zwarte Adel laten weten dat ze zullen beginnen met hen van het oppervlak van de planeet te verwijderen als dit conflict nog veel verder escaleert.”

Reacties op mijn blog zijn weer geactiveerd, maar gebruik alsjeblieft je gezonde verstand.

Net als veel andere mensen uit onze gemeenschap heb ik honderden of zelfs duizenden uren opgeofferd voor de bevrijding van de planeet. We doen dit harde werk niet alleen uit verveling of plezier en we doen het niet alleen voor onszelf, maar voor IEDEREEN! Daarom adviseer ik jullie om ons te respecteren, vooral Cobra.

De talloze mentale inzinkingen die ik heb gehad, zijn voor mij een duidelijk teken dat ik op de goede weg ben en dat ik op de een of andere manier een bedreiging ben voor de darkies. In principe willen de darkforces dat ik mijn mond houd.

Zelfs Cobra heeft ooit gezegd dat het zweet, bloed en tranen zal zijn. Om eerlijk te zijn haat ik deze missie, maar ik heb geen andere keuze. Ook omdat ik tot de weinige mensen op aarde behoor die al deze waarheden in zich hebben opgenomen. Als je werkt in het belang van het hele universum, moet je deze wrede waarheid in je opnemen en als gevolg daarvan zul je je erg geïsoleerd voelen van de meeste mensen.

Theoretisch zou ik gewoon helemaal kunnen stoppen met werken en doen alsof ik niets zou weten, maar dat is onmogelijk. Nog erger: ik had ook zelfmoord kunnen plegen, maar ook dat is geen oplossing. Ik zou eigenlijk meer dan één reden hebben om dat te doen, maar zoals je ziet heb ik dat niet gedaan. Ik weet zeker dat, als jullie me eenmaal als een gelukkig meisje zien lopen, sommigen van jullie uiteindelijk een idee zullen krijgen van alle kwellingen waar ik doorheen ben gegaan!

 
3 reacties

Geplaatst door op 24 oktober 2023 in Cobra

 

Tags: , , ,

3 Reacties op “Cobra, Korte situatie-update, 23 oktober 2023

  1. Rita

    25 oktober 2023 at 08:25

    Love to you and all the lightworkers …

    Like

     
  2. Hans Snel

    26 oktober 2023 at 12:45

    Ik heb veel bewondering voor je doorzettingsvermogen.
    Jij bent veel verder dan ik maar ik ben mijzelf ook al bijna 60 jaar zeer bewust dat deze wereld niet klopt of niet deugt enz. Ook ik voel mij vaak geïsoleerd, zelfs t.o.v. mijn vrouw, 2 dochters en 1 zoon. Ik lees ook alles wat los en vastzit, zo ook jouw publicaties. Daar gaat ongelofelijk veel tijd inzitten en heb dan ook constant het gevoel dat ik nog niet voldoende info heb geabsorbeerd. We blijven geduldig en positief.
    Groet van Hans (1947)

    Like

     
    • eventnl

      5 november 2023 at 16:33

      Dank je wel Hans. En jouw laatste zin is heel belangrijk: we blijven geduldig en positief!!!

      Like

       

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.