RSS

Maandelijks archief: december 2016

BELANGRIJK: WINTERZONNEWENDE MEDITATIE, 21-12-2016 om 11.44 uur CET

Therese Zumi Sumner van Prepare for Change plaatste de volgende oproep:

Wij droomden en hoopten dat een overgang naar een nieuw leven op Gaia vier jaar geleden zou zijn geïnitieerd, op 21 december 2012. Velen geloofden dat dit de dag zou zijn dat een belangrijke ascentie zou beginnen. De ‘Tsunami van Liefde’ van de Moeder heeft ons sinds die tijd sterk beïnvloedt, die ons golf na golf dichterbij bracht bij het worden van de werkelijke liefdevolle wezens die wij in onze harten echt zijn. De gehele compagnie van de Hemel werkt met ons, nu meer dan ooit eerder, en het lijkt erop dat wij recent enorme vooruitgang hebben geboekt. Wij weten allemaal wat wij zo snel mogelijk willen zien, nl. volledige disclosure en snel daarna het eerste contact met onze galactische broeders en zusters.

Doe alsjeblieft met ons mee, met PFC en met Lichtwerkers over heel Gaia, met deze belangrijke zonnewende meditatie

om 11.44 uur CET (central European Time) op 21 december 2016.

Hieronder de oproep voor deze meditatie.

Het is weer tijd voor ons om actie te ondernemen! Bij deze komende winterzonnewende meditatie zullen wij gezamenlijk mediteren om het grit van Licht voor de planeet te activeren – de energieën van ascentie verankeren en tegelijk het bewustzijn van de mensheid stabiliseren tot zo’n hoogte dat de oppervlaktebevolking klaar is voor de EVENT.

Klik hieronder om naar jouw tijdzone te gaan voor het juiste tijdstip van deze wereldwijde meditatie:

http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?p1=1440&iso=20161221T1044&msg=Winter+Solstice+Meditation&sort=2

INSTRUCTIES:

  1. Gebruik je eigen techniek om jezelf in een ontspannen staat van bewustzijn te brengen.
  2. Richt je intentie erop om deze meditatie te gebruiken als een middel om de Event te triggeren.
  3. Visualiseer een kolom van briljant wit Licht, komend van de Bron, via de Galactische Centrale Zon, en dan door jouw ziel ster chakra (20 cm. boven je hoofd), door jouw lichaam, zich verbindend met het centrum van Gaia, terwijl je de mantra OM driemaal zingt. Visualiseer nu een andere kolom van briljant wit Licht die oprijst van het centrum van Gaia, door jouw lichaam, en naar boven in de lucht, naar alle wezens van Licht in ons zonnestelsel en onze galaxy. Je zit nu in twee kolommen van Licht, het Licht dat tegelijkertijd zowel naar boven als naar beneden stroomt. Houdt deze kolommen van Licht actief gedurende een paar minuten.
  4. Verbind je met de ziel ster chakra’s van elke Lichtwerker op de planeet – de hogere zelven aanroepend van de 144.000 leden van de Orde van de Ster om hun respectievelijke missies te activeren en te laten ontwaken.
  5. Verbind je met de ziel ster chakra’s van alle wezens van Licht in ons zonnestelsel en galaxy, inclusief de Agarthanen, het Ashtar Commando, en de Galactische Confederatie, die ons allen zoveel Licht sturen, zoveel begeleiding, en zoveel energetische ondersteuning.
  6. Zie deze collectieve kolom van Licht zich uitbreiden in het Lichtgrit van de Aarde, zichzelf verankerend in het Hart van Gaia, en zich verbindend met het permanente Licht dat stroomt van de kern van de Aarde. Zie dit Licht zich verspreiden over het energiegrit op de oppervlakte van de Aarde, en zie het dan verder gaan – zich uitbreidend door het hele zonnestelsel.
  7. Visualiseer dat dit Licht alle negatieve emoties en gedragingen oplost, gerechtigheid brengt, waarheidlievendheid, en liefdevolle interacties tussen alle mensen levend op de oppervlakte van de Aarde.
  8. Visualiseer de Godin Do Mou die neerdaalt door deze kolom van Licht, vrede brengend aan de mensheid.
  9. Visualiseer volledige disclosure en volledige informatievrijgave over de buitenaardsen aanwezigheid op Aarde door de massa media. Visualiseer de creatie van het nieuwe eerlijke financiële systeem voor iedereen. Visualiseer het eerste contact met goedwillende buitenaardse rassen. Visualiseer dat de Event plaatsvindt, eindelijk de planeet Aarde bevrijdend. Visualiseer dat elk menselijk wezen weer contact heeft met zijn eigen spirituele families en gidsen.

Overwinning van het Licht!

Hier de link naar de video voor de meditatie (Engels gesproken): https://youtu.be/1rP7aJYW9uE en hier de link naar de Nederlands gesproken video: https://youtu.be/EKKtlX6gQSI

Vertaald door Veronica

 
1 reactie

Geplaatst door op 20 december 2016 in Meditatie, The Event

 

Tags: , , ,

Interview met Cobra en A’drieiuous, 11-11-2016, “Het Pleiadian Interview” door The GoldFish Report.

Hieronder vind je de vertaling van het interview dat op 11-11-2016 door The GoldFish Report is gehouden met Cobra en A’drieiuous. Louisa geeft de volgende introductie van beide personen:

Ik zou nu willen focussen op de Pleiadische connectie aangezien Cobra in eerdere interviews heeft aangegeven dat hij een Pleiadian is die op Aarde is geïncarneerd en dat hij zijn volledige herinnering heeft behouden van zijn verleden, en dat hij hier is op een missie als onderdeel van de Resistance Movement voor de bevrijding van de planeet.

En van A’drieiuous weten wij dat hij een Pleiadian is van New Lyra, en hier op Aarde is, hij arriveerde in een ruimtevaartuig dat gecrasht is boven de Nevada woestijn en hij was twee jaar vastgehouden in area 51, er is op hem geëxperimenteerd, en uiteindelijk mocht hij weg maar hij koos ervoor om hier op een missie te blijven, en hij is hier nu gedurende 44 jaar.”

Ik heb hieronder enkele interessante stukjes uit dit interview uitgelicht, eerst enkele van Cobra:

Je ziet dat er bepaalde positieve facties binnen de militairen zijn die bang zijn dat volledige onmiddellijke disclosure te veel paniek zal veroorzaken en teveel instabiliteit en chaos, en de militairen zijn bang voor chaos want die kunnen zij niet in de hand houden. Maar zie je, er is goede chaos en er is slechte chaos. Wanneer volledige disclosure plaatsvindt zal het een goede chaos creëren, chaos die een nieuwe gemeenschap zal creëren die zal zijn gebaseerd op waarheid en transparantie. En natuurlijk, wanneer dit gebeurt zal er een bepaalde periode van chaos zijn en de gemeenschap en het systeem zullen zich moeten aanpassen aan een nieuwe realiteit. Het is onvermijdelijk, het zal gebeuren, de ene manier of de andere manier, of je het wilt of niet. ”

Ik zou willen zeggen dat wij door moeten gaan. Wij moeten volhouden. Wij moeten vechten voor onze visie. En wij zullen succes hebben. Ik weet dat het allemaal te lang duurt voor ons allemaal, maar de uitkomst is vastgesteld. De hoofd positieve tijdlijn is verzekerd. En deze hoofd positieve tijdlijn bevat volledige disclosure, financiële reset, arrestatie van de cabal, de Event, eerste contact, al deze zaken zijn voor ons verzekerd.”

“Het ene meest belangrijke ding om te doen is om je missie te doen, om naar binnen te gaan om je missie te ontdekken en het uit te voeren, ga door en doe het. Je zult instructies en leiding krijgen en het gewoon doen!”

En van A’drieiuous:

“Wij hebben vloten van mensen die veel goed doen daarbuiten. Stoppen asteroïden en stoppen conflicten om deze planeet te bereiken, maar er is maar zoveel dat zij kunnen doen. Er zijn verdragen gemaakt die directe interventie tegenhouden. Een verdrag dat ik verbrak door hier te zijn. Want niemand anders wil hier komen. Om redenen waar jullie het allemaal erg mee eens zijn.”

“Ik heb alle spectra van mensen hier gezien. Hoe zij met elkaar uitwisselen is een fascinerend ding het niveau van slavernij in aanmerking genomen dat eeuwig aanwezig is hier op deze planeet. Wat wij hier doen is het creëren van een vrije gemeenschap, om de mensen te helpen op te staan en het goede te doen, en om er te staan als een gemeenschappelijk front.

Wij willen dat al deze mensen opstaan en staan voor zichzelf, zij zijn allemaal leiders. Elk van hen is capabel om een leider voor zichzelf te zijn. Zij hoeven niet te vertrouwen op een enkele unit om de massa’s te controleren. Zij moeten op zichzelf vertrouwen, de harten van hun gemeenschappen, om op te staan met liefde en compassie. En zij kunnen deze problemen vreedzaam oplossen, zonder oorlog. Jullie hebben geen wapens nodig hiervoor, jullie hebben jullie stemmen. Mensen moeten voor zichzelf spreken, want als zij dat niet doen dicteren de wetten hier dat je in stilte instemt, “wie zwijgt stemt toe” wordt dat genoemd. Als jij je niet uitspreekt duwen deze mensen je in de rondte. En zij zullen dat blijven doen totdat jij er wat aan doet.”

“De programmering van deze gemeenschap heeft deze mensen afgeleerd om voor zichzelf op te staan. Het heeft hun wilskracht gebroken. Het heeft hun vastbeslotenheid gebroken. De mensen zijn zo geïndoctrineerd geraakt in slavernij dat zij niets anders kennen. Het is als een dier dat vast zit in een kooi en is opgegroeid in een kooi, en als je voor de eerste keer de deur opent voor dit dier weet het niet wat te doen. Alles wat zij kennen is de kooi. Zij zijn bang om uit de kooi te stappen in het licht, in het gras, in de groene weiden.”

Hieronder het volledige interview.

 “Het Pleiadian Interview” door The GoldFish Report.

Louisa: Hallo allemaal, welkom bij The GoldFish Report. Ik ben jullie co-host Louisa, en vandaag is van het GoldFish Report team Steve bij mij, en jullie gastheer de ‘Ambassador’ van de Red Dragon Family. Het Report van vandaag met de titel “Het Pleiadian Interview” heeft in de hoofdrollen Cobra van de Resistance Movement, en A’drieiuous van New Lyra. Beide heren hebben bekend gemaakt dat zij Pleiadian zijn, een was hier op Aarde geboren en de andere niet. Hun achtergrond is gegeven in eerdere GoldFish Reports, en op Cobra’s blog, en bij eerdere interviews. Dit Pleiadian interview is bedoeld om inzicht te verschaffen in wie deze heren zijn in de context van waar zij van zijn, in elk van hun unieke manieren. Dus, dank jullie dat jullie hier zijn en welkom terug, zou ik zeggen, bij het GoldFish Report. Steve zal de eerste vraag stellen.

Steve: Cobra, is de verkiezing op enige manier verbonden met de update?

Cobra: Niet rechtstreeks. Wat ik zou zeggen is dat de archons deze verkiezingssituatie hebben gecreëerd om de mensen in de US te overheersen en te splitsen. En zij proberen deze polarisatie zoveel mogelijk te expanderen.

Steve: Zullen zij volgens jou succes hebben met de polarisatie?

Cobra: Zij zullen tot een zeker punt succes hebben maar de Lichtkrachten werken 24 uur per dag om de mensen te kalmeren en ze opnieuw te laten focussen. En om op iets anders te focussen en niet alleen op de verkiezingen, want deze verkiezingen zijn niet het meest belangrijke ding in de wereld. Noch Trump noch Hillary Clinton zijn de meest belangrijke mensen in de planetaire situatie. Zij zijn helemaal niet de sleutelfiguren achter de schermen. De sleutelfiguren trekken aan de touwtjes.

Louisa: Er zijn rapporten dat George Soros achter al de protesten zit die in de US gaande zijn?

Cobra: Ja, hij is absoluut betrokken.

Louisa: Juist, want dit is schandalig wat ik mensen nu in de US zie doen en het is niet karakteristiek voor hoe wij met verkiezingen omgaan. Maar laten wij naar de Wikileaks onthullingen gaan waar Julian Assange zei dat niet zal worden toegestaan dat Trump president wordt. Waar heeft hij het hier over denk je?

Cobra: De cabal heeft een heel sterk plan om met de verkiezingen te manipuleren tot het punt waar Hillary Clinton zou zijn gekozen en het verhaal is nu nog steeds niet helemaal over. Als je het nieuws vandaag volgt zul je zien dat er nog steeds …. van de cabal zijn om het verhaal te veranderen.

Steve: Hoe bewust is Trump zich van het bestaan van buitenaards leven?

Cobra: Ik zou zeggen dat hij niet zo bewust is als Hillary Clinton.

Steve: Maar zal hij op de hoogte zijn op het moment dat hij wordt geïnstalleerd?

Cobra: Ja, als hij eenmaal is geïnstalleerd zal hij tot op zekere hoogte hierover worden geïnformeerd, zoveel als het de controleurs betaamt, als – natuurlijk, bepaalde veranderingen op dat moment niet hebben plaatsgevonden.

Louisa: President Obama stelde dat hij Hillary Clinton zou pardonneren. Zetten wij niet de wagen voor het paard? Moeten wij niet eerst een veroordeling hebben? Dus dat vertelt genoeg over waar de dingen heen kunnen gaan. Wat denk jij Cobra?

Cobra: Het maakt niet uit wat hij zegt op dit moment, hij is geen sleutelfiguur. Wat achter de schermen gebeurt is dat de jezuïeten hun agenda uitspelen en natuurlijk, achter hen de archons die hun agenda uitspelen.

Louisa: Dus dat is waarom de mensen zeiden dat Trump gewoon een jezuïet poppetje is en jij bevestigt dat?

Cobra: Ja, maar hij zit niet zo hoog in de jezuïeten structuur, maar zijn politiek is tot grote hoogte rechtstreeks afkomstig van de jezuïeten, hij heeft jezuïeten onderwijs gehad, en sommige van zijn contacten in de maffia zijn rechtstreeks gecontroleerd door de jezuïeten. Ook, de hoger dimensionale archons die deze situatie gebruiken om haat te laten ontstaan, om afscheiding te laten ontstaan en ik zou ook zeggen dat de Lichtkrachten hun eigen plannen hebben met Trump.

Louisa: Oh werkelijk? Kun je ons daar iets over vertellen?

Cobra: Niet veel op dit moment, maar ik zou zeggen dat de situatie behoorlijk onbeslist is op dit moment en veel interessante dingen kunnen gebeuren. Ik zal garanderen dat zij zullen gebeuren want er zijn veel factoren betrokken, tussen hen is de vrije wil van Trump die een van de factoren is. Ik zou zeggen dat hij makkelijk zou kunnen worden beïnvloed door verschillende facties van achter de schermen, hetzij positief, hetzij negatief. Hij neemt geen onafhankelijke beslissingen in deze situaties. Hij heeft geen zeer geformuleerde visies op veel sleutelpunten hier, dus er zijn mensen of situaties of facties die dit op verschillende manieren zouden kunnen beïnvloeden.

Steve: Cobra, kun je ons enig plan van de cabal van achter de schermen vertellen, hoe zij nu zullen proberen de resultaten van de verkiezingen te beïnvloeden?

Cobra: Ja, er was wat nieuws vandaag over wat twijfel over de verkiezingsstem. En dit kan worden vervaardigd, een bepaalde procedure die legaal kan worden gevolgd, of semi-legaal, en natuurlijk probeert de cabal dit uit te voeren. Van het perspectief van de Resistance Movement is het hele systeem, de manier waarop de verkiezing is gecreëerd, niet eerlijk en het laat niet de wil van de mensen van enige verkiezing zien.

Louisa: Juist, en Trump en Julian Assange hebben publiek verkondigd dat het allemaal vervalst is, dus het is niet verrassend en ik voel deze escalatie. En in feite hebben wij nu een zusterblog op WordPress met de naam The Canary Chronicles Blog dat veel Wikileaks vrijgaven bevat en andere informatie, sommige daarvan is nog niet beschikbaar en het bevat ook oorspronkelijke publicaties.

Steve: Cobra, wat is de situatie nu met de opbouw van NATO troepen langs de Russische grens, nu dat Trump de verkiezingen won?

Cobra: De situatie is dat Trump goede relaties heeft met Rusland en Putin want de politiek van Trump is niet zo agressief buiten de US grenzen, dus ik zou zeggen dat het feit dat Trump is gekozen beter is voor de internationale geopolitieke situatie en slechter voor de US situatie.

Steve: Dus wij kunnen het nemen als een nominale waarde?

Cobra: Ja.

Steve: En wat met betrekking tot andere relaties, China, en denk jij, Trump heeft gezegd dat hij de relaties met andere landen rondom de wereld zal verbeteren?

Cobra: Hij heeft zich al naast Japan tegen China gezet.

Steve: Juist, dat is toch niet goed?

Cobra: Ik zou zeggen dat hij geen consistente internationale politiek heeft op dit moment en ik zou zeggen dat zijn adviseurs zijn beïnvloed door verschillende facties; er is een strijd tussen verschillende delen van de negatieve facties die op dit moment zijn adviseurs beïnvloeden.

Louisa: Ok, dank je voor deze verkiezingen update Cobra, en ik wilde verder gaan met de Pleiadische zaken, beginnend met jouw recente update.

Louisa: De profetieën van de inboorlingen hebben het over de Star Brothers die in deze tijd terugkomen. Wat is de relatie met de oorspronkelijke indianen populatie en de Pleiaden?

Cobra: Er zijn veel buitenaardse rassen die zijn geïncarneerd als oorspronkelijke Amerikaanse mensen. Velen kwamen van het Sirius sterrenstelsel en velen kwamen van het Pleiadische sterrenstelsel. En zij waren zich bewust van deze bron van hun oorsprong gedurende vele incarnaties, maar veel van hen hebben geleidelijk deze verbinding verloren, helaas.

Louisa: Nu is, voor zover wij weten, de Black Snake Profetie gerelateerd aan de North Dakota Pijplijn die gaat door het Standing Rock Sioux reservaat. Wat is jouw begrip van de profetie in termen van de kans op succes van het aanleggen van de pijplijn die het eind van de mensheid aankondigt? Kun je hier wat over zeggen?

Cobra: Het zal niet het eind van de mensheid zijn want de Lichtkrachten zijn de schadelijke energetische effecten hiervan aan het tegengaan.

Louisa: Denk jij dat zij door zullen gaan met deze pijplijn?

Cobra: Het is mogelijk, maar de Lichtkrachten zijn krachtig aan het tegenwerken. Er is op dit moment een strijd gaande.

Louisa: Ik heb de ambassador over dit issue gevraagd en zijn opinie was dat de bank van Noorwegen is gedwongen om zijn investeringsactiviteiten te stoppen die de NDPL betreffen. Duidelijk, het stoppen van de financiering hiervan zal de constructie stoppen. Heb jij daar enig commentaar op?

Cobra: Dat klinkt als een geweldig idee.

Steve: Is er enige agenda achter de pijplijn waar wij op dit moment wellicht niets van weten?

Cobra: Ok, ik zou zeggen dat er een gezichtspunt te bespreken is en ik zeg dat er een leylijn is die langs deze pijplijn gaat, en deze pijplijn probeert ook deze leylijn energetisch te onderdrukken, dus dat onderdrukt het energielichaam van de Aarde.

Steve: Dus het is een verdere blokkade van de leylijnen?

Cobra: Ja

Louisa: Cobra, hoe gaat het met ascentie op dit moment, naar jouw indruk?

Cobra: Ik zou zeggen, hm-hm. Er is wat vooruitgang, maar niet genoeg.

Louisa: In jouw update had je het over het plaatsen van een nieuw tachyon membraan rondom de Aarde, waar is dat voor en kun je uitleggen waarom het nodig is?

Cobra: De Pleiadians en andere Lichtkrachten bouwen een speciaal membraan op een zekere locatie binnen de Aarde-Maan baan. Het doel van dit membraan is om de tentakels van de Yaldaboth Octopus entiteit af te snijden van zijn hoofd, wat de kracht van de entiteit zal verminderen en dit zal drastisch het schonen van het zonnestelsel versnellen vanaf dit punt. Dan zal het makkelijker zijn voor de Lichtkrachten om naar de oppervlakte van de planeet te komen.

Louisa: Dank je. Het onklaar maken van de plasma scalar wapens; doen zij dat in conjunctie omdat het erop lijkt dat zij verwant zijn?

Cobra: Zij zijn verwant, maar het is een andere operatie en zij hebben laatst een redelijk succes gehad met een satelliet.

Louisa: Werkt Elon Musk echt voor het Licht?

Cobra: Ja, geloof het of niet.

Louisa: En Julian Assange?

Cobra: Hij ook.

Louisa: Zijn deze biochips hetzelfde als de etherische implantaten?

Cobra: Nee, ik zal het uitleggen. Je hebt in verschillende dimensies, in verschillende dichtheden heb je verschillende controlerende mechanismen. Op de fysieke laag zijn er de fysieke biochips, die ze al in de Eerste Wereldoorlog zijn begonnen te ontwikkelen, en hun ontwikkeling is voltooid in de Tweede Wereldoorlog in Nazi Duitsland in concentratiekampen. De Duitse industriële gigant Siemens ontwikkelde ze en produceerde ze, en ze werden in vaccinaties gestopt, en aan het eind van de Tweede Wereldoorlog is wereldwijd een zeer geavanceerde vaccinatiecampagne gestart. Allerlei additieven, er zijn veel verschillende vaccinaties ontwikkeld en toegepast. Ik zou zeggen dat deze vaccinatiecampagnes nog steeds gaande zijn sinds die tijd, het is nooit gestopt, het is toen begonnen en nooit geëindigd.

Cobra: Wat gebeurde is dat deze biochips constant zijn verbeterd en er waren nieuwere versies die waren uitgebracht in 1983 en een hele sterke in 1996, en er was een hele snelle ontwikkeling van deze biochips in 1996 en 1999 want er waren de archon invasies en veel draco’s en reptillians en andere rassen kwamen in die tijd binnen in de ondergrondse bases en gaven hun technologie en hun versie van de biochips. De Resistance Movement was in staat om het meeste hiervan te verwijderen, maar helaas niet alles. Zij werken er nu op en een aspect is behoorlijk goed verwijderd en een ander aspect gaat op dit moment helemaal niet weg.

En dan hebben wij de plasma implantaten en de etherische implantaten die zich op precies dezelfde locaties bevinden. Ik heb dit op mijn blog beschreven, de locaties zijn de frontale kwab van het brein boven de ogen, en een is een kleine boven de navel, en er zijn gewoonlijk ook een of twee implantaten aan de achterkant van het hoofd op de locatie van de medulla oblongata en deze implantaten aan de achterkant van het hoofd controleren het reptielenbrein of het gevecht en de reactie op het gevecht.

Louisa: Cobra, zijn deze implantaten verantwoordelijk voor de afschuwelijke hoofdpijnen die mensen hebben?

Cobra: Ja, precies. Wanneer de biochip is geactiveerd of wanneer de implantaten worden opgeruimd hebben de mensen soms hele sterke gemene hoofdpijnen, er is geen medische verklaring hiervoor. Zij zijn getriggerd, veel ervan zijn slapend totdat de mensen een zeker trillingsfrequentie niveau bereiken en het zijn slapende cellen in het lichaam en dan worden zij geactiveerd. Zij worden getriggerd en geactiveerd wanneer de mensen een zekere trillingsfrequentie bereiken of dat zij te gevaarlijk worden voor de matrix, dat is wanneer zij gewoonlijk worden geactiveerd.

Louisa: Wat kunnen wij hieraan doen?

Cobra: Er zijn opruimingsprotocollen (red: vertalingen ook gepubliceerd op eventnl.info) die kunnen helpen. Ik heb enkele ervan al uitgelegd op  mijn blog en er zijn therapeuten die kunnen helpen, niet met het verwijderen ervan maar om hun effectiviteit te verminderen.

Louisa: Wat is het triggering mechanisme?

Cobra: Het scalar netwerk dat de trillingsfrequentie van iedereen op de planeet meet en wanneer het een zekere waarde bereikt triggert dit het alarm en het alarm alarmeert de centrale computer die de implantaten vanaf een afstand activeert.

Louisa: En zij weten van iedereen die wordt geactiveerd neem ik aan?

Cobra: Ja, natuurlijk.

Steve: En dit zal allemaal worden gedeactiveerd zodra het netwerk is neergehaald, klopt dat?

Cobra: Het zal volledig zijn verwijderd wanneer het scalar netwerk is geschoond. Het maakt deel uit van dezelfde structuur.

Steve: En de infrasound maakt deel uit van dezelfde structuur?

Cobra: Ja, natuurlijk. Wat de infrasound doet, het verlaagt de trillingsfrequentie van specifieke emotionele trillingen, het verlaagt de wil tot vechten van de mensen, onderdrukt de wil van mensen om hun eigen bestemming te creëren.

Steve: Wat met mensen die hiermee worden aangevallen terwijl zij in bed liggen en slapen?

Cobra: Er zijn bepaalde resonantiepunten, interferentiepunten, waar infrasound sterker is, het is aangeraden om de locatie te veranderen of om te verhuizen naar een andere kamer of het bed te verschuiven. Sommigen zullen dit vaker moeten doen, en er zijn wat anti-scalar apparaten die een beetje kunnen helpen hiermee. Er zijn wat technologieën op mijn blog, op de Tachyonis website zijn bepaalde laserapparaten die hierbij kunnen helpen.

Louisa: Maar wat met betrekking tot frequenties? Ik voel dat het spelen op de piano en mijzelf omringen met de vibraties en tonen van de harmonie heel geneeskrachtig is voor mij persoonlijk.

Cobra: Harmonieus geluid is een heel goed tegengif voor infrasound. Bepaalde resonantie frequenties met fysieke instrumenten en positieve muziek is een heel goed tegengif hiervoor.

Steve: Frequenties van lachen en geluk?

Cobra: Natuurlijk.

Steve: David Wilcock praat over een solar gebeurtenis die een grote wijziging zal aanbrengen in het DNA van de mensheid en het bewustzijn van de mensen. Is dit hetzelfde Event waar jij het over hebt?

Cobra: Ja precies. Waar hij het over heeft, de zonnegebeurtenis, of waar Corey Goode het over heeft, is feitelijk de galactische puls die de Zon triggert. Elke 26.000 jaar is er een galactische puls die alle sterren in de galaxy op een bepaalde manier triggert. Natuurlijk ook, wanneer deze galactische supergolf ons zonnestelsel bereikt, zal het onze fysieke Zon triggeren, op een manier zoals wordt besproken door Corey Goode en anderen. Het maakt deel uit van de Event waar ik het over heb. Het is niet alleen de activiteit van onze fysieke Zon maar het is verbonden met de activiteit van de galactische centrale zon en met de drastische veranderingen op deze planeet, en het verwijderen van de cabal, reset van het financiële systeem, en het proces van volledige disclosure en alles dat daarmee is verbonden.

Steve: Wij kunnen nu met een CME de energie meten die van de Zon die wij kennen komt en die hier binnen een paar dagen zal arriveren. Kunnen wij deze puls van de galactische centrale zon meten?

Cobra: Ja, er zijn instrumenten die de galactische centrale zon monitoren. Het is wat moeilijker want dat object is veel verder weg van ons, maar het is mogelijk.

Louisa: Dank je Cobra. Kun je ons vertellen wat de status is met planeet X of Nibiru?

Cobra: Ok, als eerste, planeet X is niet Nibiru. Het hele concept van Nibiru is desinformatie, door de cabal losgelaten met de intentie om de mensen te verwarren. Er is geen object in ons zonnestelsel dat de Aardebaan zal kruisen en dat de situaties hier zou verstoren, dat bestaat niet. Planeet X is officieel een onontdekte planeet, in de buitenste randen van het zonnestelsel, wat was en nog steeds is bewoond onder de oppervlakte, met ondergrondse bases en de bron van de Resistance Movement.

Louisa: Oh, dus dit is hun back up station of hoofdbasis?

Cobra: Dit is hun oorsprong, en een van hun meest belangrijke bases.

Louisa: Ik begrijp het. Onlangs was in het wetenschappelijk nieuws een beeld getoond van Saturnus die van kleur was veranderd naar blauw. Wetenschappers claimden dat zij niet wisten wat dit veroorzaakte. Kun jij er wat over zeggen?

Cobra: Zij begrijpen het, maar dit nieuws was niet zo breed verspreid. Wat feitelijk gebeurt is dat Saturnus rond de zon draait, een draai is zo’n 30 dertig jaar, en Saturnus – net als elke andere planeet in het zonnestelsel – heeft seizoenen, en je ziet nu de Noordpool van de Saturnus zomertijd. En wanneer het zomertijd is, is de temperatuur hoger en de kleur van de aerosols in de atmosfeer verandert en dit is waarom de kleur van de fameuze noordpool hexagoon op Saturnus is geïntensiveerd en van kleur is veranderd.

Louisa: Dank voor je toelichting. Ironisch, zij zijn zo makkelijk over het vrijgeven van informatie over het vinden van leven op Mars en het lijkt in stukjes en beetjes te worden vrijgegeven, wat was zoals Capt. Randy Cramer ons heeft verteld het plan, op ons GoldFish Report nr. 53, over psychologie van disclosure. Is dat hoe jij ziet dat het issue van Mars zich ontvouwt?

Cobra: Wat daar feitelijk gebeurde, er waren geheime onderhandelingen tussen geheime ruimteprogramma facties en de cabal, en twee van de facties van het geheime ruimteprogramma zeiden tegen de cabal: als jullie de situatie op Mars niet vrijgeven doen wij het. En dit leidde ertoe dat de cabal deze gelimiteerde disclosure doet die nu plaats vindt.

Louisa: Ok, maar Corey Goode zei dat er een overeenkomst over disclosure was die de komende vijftig tot honderd jaar zou plaatsvinden.

Cobra: Ik ben het daar niet mee eens. Het was geen overeenkomst. Het maakte deel uit van de manipulatie van de cabal die deze overeenkomst erdoor wil drukken en het is niet waar dat de Chinese factie ermee instemde. Het is niet waar. Het is wat de cabal wilde, dit is wat zij voorstelden. Dit is wat zij dreigen dat moet gebeuren. Er was geen formele overeenkomst en bevestiging hiervan.

Louisa: Juist, in je eerdere interviews maakte je het heel duidelijk dat er een volledige en complete disclosure moet zijn.   C: Ja, natuurlijk.   En dat er niet meer van dit soort vertragingen zouden moeten zijn, en zelfs Randy Cramer suggereerde dat de militairen een tien jaar plan hadden voor disclosure waarvan jij voelde dat het nog steeds onacceptabel was, Cobra.

Cobra: Nee, het is onacceptabel. Je ziet dat er bepaalde positieve facties binnen de militairen zijn die bang zijn dat volledige onmiddellijke disclosure te veel paniek zal veroorzaken en teveel instabiliteit en chaos, en de militairen zijn bang voor chaos want die kunnen zij niet in de hand houden. Maar zie je, er is goede chaos en er is slechte chaos. Wanneer volledige disclosure plaatsvindt zal het een goede chaos creëren, chaos die een nieuwe gemeenschap zal creëren die zal zijn gebaseerd op waarheid en transparantie. En natuurlijk, wanneer dit gebeurt zal er een bepaalde periode van chaos zijn en de gemeenschap en het systeem zullen zich moeten aanpassen aan een nieuwe realiteit. Het is onvermijdelijk, het zal gebeuren, de ene manier of de andere manier, of je het wilt of niet.

Louisa: Hoe zouden wij ons bewustzijn moeten verhogen als wij constant worden aangevallen?

Cobra: Ik zou zeggen dat het energieveld van de verzwakte Lichtwerkers en Lichtstrijders een reflectie is van de galactische oorlog in de ruimte. De galactische oorlog die plaats vindt in jouw eigen energieveld. Je moet je verbinden met het Licht, focus op het Licht, werk voor het Licht en ga door.

Louisa: Ik hoop dat iedereen dit kan. Het is soms moeilijk, je kunt je werkelijk overspoeld voelen hierdoor. Zoals vandaag bijvoorbeeld, het is 11-11, je zou zeggen dat het meer gebalanceerd zou zijn en er waren veel mensen aan het doordraaien vandaag.

Cobra: Mensen draaien door eenvoudig omdat er zoveel lagen van hersenspoeling waren, vooral in de US, doordat al deze lagen nu worden getriggerd, allemaal tegelijk.

Louisa: Wow. Wat gaat er nu in de US gebeuren. De mensen zijn zo weerbarstig tot enige afwijking van hun kijk op realiteit. Het is heel moeilijk om mensen te laten ontwaken.

Cobra: De United States was een land met het grootste potentieel, enorm potentieel zou ik zeggen, en veel meer dan de meeste mensen zich voorstellen, en het is onderdrukt, veel dieper dan de meeste landen op de planeet. En als wij dichterbij de Event komen en ik zou zeggen wanneer wij heel dicht bij de Event zullen zijn, zal er een enorme en snelle toename van bewustzijn zijn in de US, dat zal super snel zijn. Maar nog niet, wij zijn er nog niet.

Steve: Dus het bewustzijn van de mensheid speelt een rol in de acceleratie naar de Event?

Cobra: Ja, natuurlijk.

Steve: Dus, gewoon ter verduidelijking, reageert de centrale zon op onze ontwikkeling van bewustzijn en zal het reageren door de Event op het juiste moment te brengen, klopt dit?

Cobra: Ja, precies. De galactische centrale zon is het thuis van de galactische entiteit the Pleroma en het is een levend wezen en wij leven binnen dit levende wezen, wij leven binnen de Pleroma, wij maken deel uit van dit wezen. Het galactische wezen wisselt uit met alle zonnestelsels als cellen binnen het galactische lichaam en wij zijn een cel van het galactische lichaam en …. gaat terug naar de galactische centrale zon en antwoordt terug. De Event zal gebeuren door de mensen, wij zijn de kanalen voor de Event, wij zijn de straalzenders voor de Event. Het kan niet aan ons voorbij gaan, dat is niet mogelijk. Het gaat door ons energieveld, naar onze fysieke lichamen, naar onze omgeving, naar onze gemeenschap. De enige interactie komt van de richting binnen de mensheid en de galactische centrale zon, wanneer deze verbinding sterk genoeg is zal het gebeuren, en gelukkig werken wij hieraan.

Louisa: A’drieiuous heeft zijn internet verbinding klaar van nabij het Standing Rock Indianen Reservaat en de ambassador is er nu bij gekomen en ik heb een vraag voor de ambassador. Wat is de status of wat weet je over de fondsen met betrekking tot dit North Dakota Pijplijn project?

Ambassador: Op dit moment zijn er mensen die druk uitoefenen op de Noorse bank om te stoppen met de financiering. Als je de financiering afsnijd zul je zien dat de politie heel snel zal verdwijnen. En ik had een andere optie, de mensen hadden geen kaarsen verkocht aan de politieagenten, maar wat nu gebeurt is dat wij de financiering voor de pijplijn de nek omdraaien. En wij zullen zien wat er gaat gebeuren.

Louisa: Je hebt gezegd dat de cabal hier op dit moment een enorme hoeveelheid geld in heeft geïnvesteerd dus wat is hun stimulans financieel om hiermee te stoppen?

Ambassador: Er zijn bepaalde verdragen die Noorwegen heeft die zij hebben ondertekend met betrekking tot het geld, wat is genoemd ….. Het kan niet tegen de mensheid worden gebruikt, het kan niet worden gebruikt als een oorlogsmiddel, maar waar het nu voor wordt gebruikt is de militaire onderdrukking van de indianenbevolking, dat is tegen de constitutie en tegen de regels van deze activa. En deze oliemaatschappij en bankonderneming is eigendom van de regering, dus leggen mensen er druk op, op dit moment, sommige van onze mensen en anderen, om de financiering te beëindigen en de bank uit dit project te duwen, en dus wanneer de financiering verdwijnt zullen zij geen stimulans hebben om door te gaan met de constructie.

Louisa: OK, dank je ambassador. Ik zou nu willen focussen op de Pleiadische connectie aangezien Cobra in eerdere interviews heeft aangegeven dat hij een Pleiadian is die op Aarde is geïncarneerd en dat hij zijn volledige herinnering heeft behouden van zijn verleden, en dat hij hier is op een missie als onderdeel van de Resistance Movement voor de bevrijding van de planeet.

En van A’drieiuous weten wij dat hij een Pleiadian is van New Lyra, en hier op Aarde is, hij arriveerde in een ruimtevaartuig dat gecrasht is boven de Nevada woestijn en hij was twee jaar vastgehouden in area 51, er is op hem geëxperimenteerd, en uiteindelijk mocht hij weg maar hij koos ervoor om hier op een missie te blijven, en hij is hier nu gedurende 44 jaar.

Dat gezegd hebbende, wil ik zowel Cobra als A’drieiuous de gelegenheid geven om vragen aan elkaar te stellen zoals ze opkomen. Dus laat mij beginnen met te vragen over de Pleiaden? A’drie, zijn jullie twee buren?

A’drieiuous- Erra cirkelt om Alcyeon, het is een ster die bij ons in de buurt is binnen hetzelfde systeem. Atlas is de ster die cirkelt om New Lyra, dus wij zijn buren, wij zijn van hetzelfde systeem, wij zijn verschillende clans maar wij zijn van dezelfde mensen.

Steve: Hoe makkelijk kunnen jullie elkaar bereiken door te reizen? Hoe snel kunnen jullie bij elkaar zijn?

A’drieiuous: Onze schepen vliegen met zo’n 3,16 miljard mijl per seconde, voorbij de snelheid van licht, gebruik makend van “photoradionc drives”. Hoe snel denk je dat wij kunnen reizen van de ene ster naar de andere binnen dat kleine systeem?

Steve: Heel snel, dus jullie zijn buren. (A’drie: Ja)

Louisa: Ik ga de volgende vraag aan jullie beiden stellen. Wat is de relatie met de Pleiadians op dit moment op Aarde. En hoeveel, Cobra, van de Resistance Movement bestaan uit Pleiadians?

Cobra: Er zijn behoorlijk veel van de Resistance Movement die van oorsprong Pleiadian zijn. Veel van hen zijn vast komen te zitten in de quarantaine toen de quarantaine is gesloten. Sommigen van hen konden ontsnappen, maar sommigen van hen zijn nog steeds hier.

Louisa: Is er een relatie tussen Pleiadians en de Binnenaarde civilisatie?

Cobra: Natuurlijk, de Resistance Movement woont binnen de Aarde, in de Binnenaarde.

A’drieiuous: De Resistance Movement, refereer je aan Telos?

Cobra: Zij zijn verbonden, feitelijk is het Agartha netwerk -44:45 en deel van het Agartha Netwerk is ook de Resistance Movement.

A’drieiuous: Ik ben hier veel alleen geweest in de afgelopen 42 jaar, probeer de mensen te helpen zoveel als ik kan, en het is een strijd geweest. Alleen maar één persoon te zijn en uit te voeren zoveel dat moet worden voltooid; dus werken met onze mensen, wij hebben vloten van mensen die veel goed doen daarbuiten. Stoppen asteroïden en stoppen conflicten om deze planeet te bereiken, maar er is maar zoveel dat zij kunnen doen. Er zijn verdragen gemaakt die directe interventie tegenhouden. Een verdrag dat ik verbrak door hier te zijn. Want niemand anders wil hier komen. Om redenen waar jullie het allemaal erg mee eens zijn.

Cobra: Ja, dat geloof ik. Er zijn niet veel mensen die hier zouden willen komen. En het is niet makkelijk voor de Pleiadians om zich aan te passen aan de trillingsfrequentie hier.

A’drieiuous: Het kostte mij 24 jaar om alleen maar Engels te leren spreken. Onze hersenen werken anders en Engels is een heel andere richting van denkproces dan wij kennen, dus het kostte mij heel veel tijd om het Engels onder de knie te krijgen, om de gemeenschap van binnenuit te begrijpen, van de basis, om te begrijpen waar jullie allemaal doorheen gaan, en om erin te leven met jullie. Ik kan medelijden hebben met de hele situatie die gaande is in deze wereld, want ik heb het gezien gedurende de laatste 42 jaar sinds mijn vrijlating. Dus ik heb de mensen bekeken, gekeken hoe zij dingen doen, hoe zij uitwisselen, hoe zij oorlog voeren, hoe zij het oneens zijn met elkaar en hoe zij liefhebben. Ik heb alle spectra van mensen hier gezien. Hoe zij met elkaar uitwisselen is een fascinerend ding het niveau van slavernij in aanmerking genomen dat eeuwig aanwezig is hier op deze planeet. Wat wij hier doen is het creëren van een vrije gemeenschap, om de mensen te helpen op te staan en het goede te doen, en om er te staan als een gemeenschappelijk front.

Wij willen dat al deze mensen opstaan en staan voor zichzelf, zij zijn allemaal leiders. Elk van hen is capabel om een leider voor zichzelf te zijn. Zij hoeven niet te vertrouwen op een enkele unit om de massa’s te controleren. Zij moeten op zichzelf vertrouwen, de harten van hun gemeenschappen, om op te staan met liefde en compassie. En zij kunnen deze problemen vreedzaam oplossen, zonder oorlog. Jullie hebben geen wapens nodig hiervoor, jullie hebben jullie stemmen. Mensen moeten voor zichzelf spreken, want als zij dat niet doen dicteren de wetten hier dat je in stilte instemt, “wie zwijgt stemt toe” wordt dat genoemd. Als jij je niet uitspreekt duwen deze mensen je in de rondte. En zij zullen dat blijven doen totdat jij er wat aan doet.

Omdat niemand er iets aan doet is dit de reden dat wij hier zijn, om te proberen het verschil te maken. Om te proberen de mensen te leren wat zij lange tijd geleden al wisten, maar dat in deze gemeenschap niet geleerd wordt.

De programmering van deze gemeenschap heeft deze mensen afgeleerd om voor zichzelf op te staan. Het heeft hun wilskracht gebroken. Het heeft hun vastbeslotenheid gebroken. De mensen zijn zo geïndoctrineerd geraakt in slavernij dat zij niets anders kennen. Het is als een dier dat vast zit in een kooi en is opgegroeid in een kooi, en als je voor de eerste keer de deur opent voor dit dier weet het niet wat te doen. Alles wat zij kennen is de kooi. Zij zijn bang om uit de kooi te stappen in het licht, in het gras, in de groene weiden.

Wij zijn hier om te helpen de mensen te leren om deze eerste passen buiten de kooi te zetten, in het zonlicht, zodat zij eindelijk leren om vrij te zijn en voor zichzelf op te staan.

Louisa: A’drieiuous, oorspronkelijk was jij hier met een partner met de naam Arianhaus, die unieke markeringen had aan de voorkant van haar arm. Kun jij uitleggen wat deze markeringen zijn?

A’drieiuous: Om deze markeringen in het Engels te beschrijven zou heel moeilijk zijn. Wat ik kan zeggen is dat het veel volumes van informatie zijn die ons systeem beschrijven, beschrijven zelfs de ‘very tilt’ van Lyra. Ik zou de coördinaten van Lyra kunnen zetten in een diagram van het moment dat zij deze tatoeages op haar armen had getekend en precies waar zij op de planeet stond toen zij dat deed. Dus er zijn maar bepaalde tijden in het jaar wanneer deze symbolen uitlijnen met de constellaties in de lichten die van New Lyra zijn.

Verschillende ervan zijn constellaties, andere zijn onze ideeën van gemeenschap zoals meditatie, healing, hoe te focussen op een ster laten groeien in jouw centrum. Een andere is een handelsroute van Era. Op Era hebben wij een hele grote bergketen op een van de continenten. Het is zo hoog dat het moeilijk is om er te voet over te gaan, dus wanneer je te voet of met een voertuig reist, vlieg je of loop je rondom deze berg en er is een pad dat je moet nemen als gevolg van de wouden daar op het land, zij zijn op bepaalde plaatsen erg dik. Het is een oude handelsroute die wij, toen wij voor het eerst op deze planeet arriveerden en het vonden hebben gevormd. En wij waren in staat om voorraden te transporteren naar onze hoofdstad, van de ene kant van het continent naar de andere.

Louisa: Wanneer ik met jullie beiden spreek, Cobra en A’drieiuous, lijken jullie allebei een heel lange herinnering te hebben. Dus, kunnen jullie ons vertellen hoe oud jullie zijn?

A’drieiuous: Ik kan alleen maar een schatting maken van mijn leeftijd. Ik baseer mij alleen op zover als ik mij kan herinneren de laatste tijd dat ik hier neerdaalde. Dus, ik ga terug duizend vierhonderd vierennegentig jaar, ongeveer. Maar dat is alleen sinds mijn laatste afdaling. Ik ben niet gestorven.

Louisa: Cobra, jij lijkt ook een hele, hele uitgebreide herinnering te hebben. Ik geloof, als ik mij goed herinner, dat je in een interview stelde dat je niet je geheugen bent kwijtgeraakt toen jij hier incarneerde.

Cobra: Nee, ik herinner mij al mijn vorige levens. Ik herinner mij het grootste deel van mijn geschiedenis, niet de kleine details, maar de belangrijke zaken, ja.

Louisa: Is dit het akashic type geheugen?

Cobra: Het is een levend geheugen zou ik zeggen.

Louisa: Ok, dank je. Nu, Cobra heeft een wekelijkse meditatie die hij heeft georganiseerd en weet je, Cobra heeft zo’n ongelooflijke klus door dit alles te doen en ik weet dat het niet in een dag gebeurde. A’drieiuous is ook in het proces van de mensen te leren mediteren dus hij kan de mensen leren hun trillingsfrequentie te verhogen zodat zij kunnen ascenderen. Kun je dat een beeetje uitleggen?

A’drieiuous: Wel, wij mediteren op een ster die vanuit het centrum groeit. Wij mediteren op een echte, levende, ademende ster die groeit uit ons centrum, wij voelen zijn warmte, zijn straling, zijn kracht, hoe warm het wordt, wij focussen op de kinderen die wij waren, wij focussen op alles over deze kinderen binnen deze ster wanneer wij dit doen, wij brengen die jeugd terug binnen al onze cellen, wij verhogen de phtoradionic vibratie binnen de quarks die ons volledige lichaam maken, en wat dat doet is: het verhoogt de kracht van de mitochondria binnen je cellen die de juiste replicatie toelaat op jeugdige niveaus van metabolisme en juiste niveaus van vitaminen, proteïnen, collageen, hyalyronic acid, NAD’s en mineralen, alle elementen die je lichaam nodig heeft.

Louisa: Wat ik nu zou willen vragen is hoe jullie twee zouden kunnen samenwerken om elkaar met jullie missies te helpen? Ik denk een van de functies die ik kan vervullen in mijn rol is om mensen samen te brengen voor een gezamenlijk belang.

A’drieiuous: Dat is een goede vraag. Wij zijn allemaal op onze eigen paden hier om te proberen de mensen te helpen, maar als een gezamenlijk front kunnen wij zoveel meer doen.

Louisa: Cobra, is er een manier waarop jij A’drie support kunt geven?

Cobra: Ja, als hij iets nodig heeft en het ligt in mijn macht om het te doen zal ik het doen.

A’drieiuous: Dat zou prachtig zijn.

Louisa: Ok. De volgende vraag is voor zowel Cobra als A’drieiuous. Wij hebben de naam Semjase gehoord met betrekking tot Pleiadians. Wij zijn met deze naam bekend voornamelijk door Billy Meier die claimt dat Semjase een primair Pleiadian contact was gedurende zijn leven. Kan een van jullie, of beiden, iets zeggen over wat deze naam vertegenwoordigt?

Cobra: Semjase is een van de bekende Pleiadians die vele millennia diep betrokken is bij het planetaire bevrijdingsproces. Zij was heel actief in het  oude Egypte, en de laatste paar decennia heeft zij een paar contacten gehad, een daarvan was Billy Meier, en ook Fred Bell. En zij is een van de sleutel Pleiadian contactpersonen voor deze planeet.

A’drieiuous: Zij is ook mijn clan leider. Ik ben van de clan van Semyazie.

Louisa: OK, kun je uitleggen wat dat voor ons betekent?

A’drieiuous: Zij bracht veel kinderen voort, die veel kinderen voortbrachten, gewoon als een stam. Zij bevindt zich tussen Erra en New Lyra, zij gaat heen en weer tussen de planeten. En mijn clan is van haar lijn.

Louisa: Hoe weten zij contact met haar op te nemen?

A’drieiuous: Ik heb gesproken over een kosmisch telefoonboek in sommige van mijn eerdere uitzendingen vele maanden geleden. Mensen moeten weten met wie zij contact willen hebben en soms de frequentie, gewoon als iemands telefoonnummer, om iemands telefoonnummer te draaien; het zou heel roekeloos zijn om iemands telefoonnummer te draaien en aan iemand die je niet kent antwoorden te vragen. Dus, focussen op de naam, zoals mensen soms op mij focussen en telepathisch boodschappen aan mij sturen. Ik hoor ze wanneer zij dat doen en ik reageer. Je kent Semyazie, zij kan je horen wanneer je met haar communiceert met deze intentie. Je moet je focussen op de resonantie van haar naam. De resonantie van onze namen zijn rechtstreeks verbonden met onze DNA resonantie, onze trillingsresonantie. Waar mensen hier willekeurige namen kiezen voor hun kinderen, is dat geen gebruik waar wij vandaan komen. Onze namen zijn aan ons gegeven gebaseerd op de klank die onze trillingsresonantie geeft.

Louisa: Interessant, het lijkt wat op muziek.

A’drieiuous: Ja

Louisa: Ga alsjeblieft verder.

A’drieiuous: Dus zoals ik zei, Semjazie of Semyazie, is werkelijk de uitspraak van haar naam. Zij is hier voor een hele, hele lang tijd. Zij had veel interacties met deze planeet. Zij had veel interacties met anderen, zij is een ambassadeur geweest, zij is een vredestichter geweest, zij is een piloot geweest, zij vocht in oorlogen, zij was een moedige strijder van onze mensen. En op dit moment is zij heel actief in de Pleiadian gemeenschap. Zij is heel oud. En zij heeft gedaan wat zij heeft gedaan gedurende een hele lange tijd. Zij heeft heel veel liefde en compassie en alles wat zij wil doen, net als wij allemaal, is om deze mensen die niet beter weten hun ware potentieel te leren, en om het vreedzaam te doen op een manier tot waar zij hun potentieel niet voor het slechte gebruiken.

Wij proberen de mensen te leren om verantwoordelijk te zijn met de kennis die wij aan ze geven. Het is gewoon als Oppenheimer en Einstein, E=MC in het kwadraat, en je ziet wat dit deed met deze planeet met maar een klein beetje kennis, hoe dit deze wereld veranderde.

Als wij deze mensen hier de kennis geven voorbij hun bevattingsvermogen, en zij hebben allemaal intenties voor oorlog, zou bijvoorbeeld iets zo simpel als photoradionic drive heel gemakkelijk tot een wapen kunnen worden gemaakt wat meer schade zou aanrichten dan enig nucleair wapen op deze planeet. Wij willen de mensen geen technologieën geven die hen in staat stellen om zichzelf te vernietigen, dat is niet ons doel hier. Dus, Semyazie, zij begrijpt deze principes en wij leren nog steeds van haar onderricht om anderen goed te onderwijzen. Zij leerde ons om anderen te leren hun kennis te gebruiken die wij ze wijs geven, maar wij onderwijzen de mensen niet voorbij het punt waar zij klaar zijn om te leren.

Wij wegen de mensen op een schaal en beschrijven het in het Engels op een niveausysteem. Bijvoorbeeld, niveau nul, een, twee, drie, vier, vijf, zes en zeven. De eerste paar niveaus zijn hier nu meer gebruikelijk, wij vinden meer niveau nul hier op deze planeet dan waar dan ook. Mensen die niets weten buiten de beperkingen van wat hun gemeenschap ze heeft geleerd, of buiten de beperkingen van hun onderwijssysteem, hun politiek, hun religie.  Zij weten niet van ons bestaan of als zij dat doen geloven zij het niet. Het omhoog gaan in niveaus heeft een niveau van acceptatie nodig, meer dan het kennen van de antwoorden, het accepteren van de antwoorden die je in je hart kent en in je ziel dat deze antwoorden waar zijn.

Dus iemand die rijst tot niveau een begrijpt dat de militairen hier en de cabal de wereld aan het vernietigen zijn. Zij begrijpen dat er een kans bestaat op de staat van beleg in de US of een algemene oorlog aanstaande op deze planeet, zij begrijpen bepaalde natuurrampen die potentieel heel snel zouden kunnen plaatsvinden wat enorme schade  aan de mensen zou kunnen veroorzaken.

Dan heb je niveau twee, die begrip hebben voorbij deze gemeenschap, zij begrijpen dingen over ons.

Wij hebben niveau drie die weten wie ik ben en weten, laten wij zeggen, wie Cobra is en volledig begrijpen waar wij vandaan komen en waarom wij hier zijn. Niveau drie zijn meer algemeen in sommige van de luisteraars die ik heb gesproken op internet radio.

Niveau vier begrijpt onze volledige geschiedenis, zij begrijpen mijn volledige geschiedenis, zij begrijpen een veel breder plaatje, een groter spectrum.

Niveau vijf begrijpt het hele veld van wat dit universum laat tikken.

En het ding over al deze niveaus is dat mensen elementen kunnen hebben van elk van deze niveaus maar niet volledig, maar nog steeds wat grotere concepten begrijpen. Ik zie sommige wetenschappers die bepaalde mechanismen van een niveau vijf begrijpen, maar zij hebben nog steeds niet het begrip en de acceptatie van het hele veld van wat dit universum laat tikken. En zij missen nog steeds niveau drie en twee.

Louisa: Cobra heb jij hier wat op te zeggen?

Cobra: Ik zal op geen enkele manier het niveau van de mensen op deze planeet classificeren.

Louisa: Wel, zijn er mensen op dit moment op deze planeet die klaar zijn om te ascenderen?

A’drieiuous: Alle mensen kunnen op elk moment ascenderen, zij moeten alleen leren om het te doen en bereid zijn om het te doen en het vrijwillig te doen van hun eigen wilskracht.

Louisa: Wel Cobra, met betrekking tot de biochips en de implantaten; hoe makkelijk is het voor mensen om op dit moment te ascenderen?

Cobra: Ik zou zeggen dat het mogelijk is maar niet erg makkelijk op dit moment. Voor iemand die geen deel uitmaakt van het matrixsysteem is het mogelijk, maar de situatie zal drastisch verbeteren als wij dichterbij de Event komen en na de Event. Het aantal mensen dat in staat zal zijn om te ascenderen zal exponentieel heel snel rijzen nadat wij dichter bij de doorbraak komen en vooral na de doorbraak zal er een massa ascentieproces gaande zijn.

Louisa: Er zijn veel rapporten geweest over veel verschillende soorten schepen die nabij de Zon zijn gezien, wat een transit poort is, wat is de status Cobra over wat er gaande is boven onze hoofden op dit moment. Kun je ons daar enige informatie over geven?

Cobra: Er is veel activiteit in het zonnestelsel, vooral de laatste paar weken is deze activiteit toegenomen. Een deel hiervan is de finale operaties om het zonnestelsel te schonen en dit is verbonden met dit andere membraan waar je eerder naar vroeg. En deze activiteit zal doorgaan toe te nemen totdat het zonnestelsel is bevrijd.

Louisa: Ok, en je hebt gezegd dat de Pleiadians territorium aan het terugwinnen waren binnen ons zonnestelsel tot eerdere niveaus terug in mei. Wij hadden verloren, wat je hebt gezegd op je blog, en de mensen waren daarover geschokt, maar je vertelde de waarheid, maar het is nu een positieve ontwikkeling.

Cobra: Ja, de Lichtkrachten inclusief de Pleiadians zijn terrein aan het terugwinnen en ik zou zeggen, toen deze terugval plaatsvond zal het resulteren in een veel grotere vooruitgang later wanneer dit eindelijk is opgelost. De Lichtkrachten leren en zij leren snel. En zij leren van fouten en zij zullen veel effectiever zijn in hun assistentie in het planetaire bevrijdingsproces.

Louisa: OK, dank je. Laat mij even iets ophelderen dat je eerder zei, toen je sprak over de biochips en je hebt gezegd dat zij waren geplaatst in de frontale kwab, zijn zij geplaatst in of nabij de pijnappelklier?

Cobra: Niet precies, zij zijn geplaatst op twee posities boven de ogen of dichtbij de ogen, niet in de pijnappelklier, maar zij creëren een resonantieveld wat de pijnappelklier beïnvloedt. Ik heb een plaatje op mijn blog, de positie van het implantaat is daar.

Louisa: Nu iets over de Aldaberons. Er is wat discussie geweest dat zij wellicht betrokken zijn bij de huidige problemen die wij nu hebben?

Cobra: Ik ben het daar niet mee eens. Er was een probleem een tijdje geleden, rond de tijd van de Tweede Wereldoorlog, maar dit is opgelost.

Steve: Cobra, je zei op je blog dat de positieve buitenaardsen niet zouden toestaan dat er een belangrijk conflict op Aarde zou plaatsvinden. Klopt dat?

Cobra: Zij zullen geen volledige schaal nucleaire oorlog toestaan, zij zullen geen wereldwijde Derde Wereldoorlog toestaan, dat zal niet worden getolereerd.

Louisa: Wat over president Putin, is hij nu de “wild card” hier?

Cobra: Hij is geen wild card, hij is in feite, hij maakt deel uit van een van de basis fundamenten van het plan. Hij is een paar jaar geleden gecontacteerd door de Pleiadians. Hij had een diep spirituele ervaring en hij heeft nu adviseurs die van Pleiadian oorsprong zijn voor zijn strategie.

Louisa: Oh, heel goed. Wat over dit ras waar ik een beeld van laat zien. Ik heb wat informatie gekregen over wie betrokken was bij het helpen van Putin. Ik weet niet of dit waar is, maar ik zou willen weten wat jouw opinie hierover is.

A’drieiuous: Dat is wat je zou noemen een Aldebaran, niet een Tall White.

Louisa: Ok, Cobra ben jij bekend met dit ras?

Cobra: Ja, zij zijn verbonden met het Aldebaran sterrenstelsel.

Louisa: Ok, en waarom zijn zij hier Cobra, weet je dat?

Cobra: In feite maakt dit deel uit van het Pleiadian ras en zij zijn hier om te helpen, om te assisteren bij de planetaire bevrijding, dat is waarom zij hier zijn.

Louisa: En wat over deze chromatophores implantaten op haar torso. Is dit toverijwerk van enige soort?

Cobra: Het is in feite een zeer geavanceerde technologie die uitwisselt met de omgeving. Het is geen kunstmatige intelligentie zoals mensen dat kennen. Het is als een levend glas organisme dat uitwisselt met de omgeving en signalen vertaalt voor het wezen dat dit draagt, en helpt bij het werken in deze omgeving, want voor wezens van deze natuur is de planetaire oppervlakte een vijandige omgeving en deze wezens moeten voorzichtig zijn hoe zij zich hier rond bewegen.

Louisa: Ok, zou je zeggen dat dit hen helpt om hun hogere dimensionale frequenties vast te houden, zou je dat zeggen?

Cobra: Ja

Louisa: OK, en dient dit als een soort biobescherming?

Cobra: Ja, ook.

Louisa: Van pathogens en dingen van die natuur op deze oppervlakte?

Cobra: Ja, ook.

Louisa: Werken zij met de bases in Antarctica?

Cobra: Ja, er zijn veel Pleiadian bases op Antarctica en er is veel activiteit gaande daar. Iets daarvan is gerapporteerd in de alternatieve media en de Pleiadians houden zich zeer extensief met deze situatie bezig op dit moment.

Louisa: Juist. Er waren rapportages dat secretary of state Kerry op weg was naar Antarctica tijdens de presidentsverkiezingen, moest daar om een of andere reden naar toe op zo’n belangrijk moment. Kun je ons daar wat informatie over geven?

Cobra: Er vonden wat strategische vergaderingen van de cabal plaats daar ver weg van de aandacht van de media, over wat te doen als Trump wordt gekozen en dergelijke zaken.

Louisa: Juist, maar wij hadden eerder Alfred Lambremont-Webre bij het GoldFish Report waar hij onthulde dat het DARPA tijdreis programma vooraf alle presidenten identificeerde sinds na JFK, en natuurlijk was Trump ook vooraf geïdentificeerd. Zelfs het Simpsons cartoon had voorspeld dat Trump president zou worden, ook al is dat niet het soort onderzoeksbron waar ik veel waarde aan hecht. Maar het was interessant dat zelfs Andrew Basiago ook vooraf was geïdentificeerd om een US president te worden als deel van dit programma dat betrof de Mars Jump Room programma’s. Ik vraag jullie beiden naar dit idee van tijdlijnen en of, wanneer je in deze programma’s gaat, zij alle feitelijk dezelfde tijdlijn visualiseren?

Cobra: Ok, er is een enorme hoeveelheid van desinformatie over tijdlijnen en tijdreizen. Tijdreizen is echt niet zo simpel als mensen denken. Het is niet als – je gaat in een machine en dan kom je terecht in een andere tijdzone of jaar. Tijd is een vector dat is vastgesteld in de richting tussen de bron en de primaire anomalie, en de tijd vector is niet gewoon iets dat je kunt buigen met je wil, of zou  ik zeggen, het vergt een heel hoog niveau van bewustzijn om tijdloops te creëren. En al deze projecten probeerden feitelijk om dit te doen en in werkelijkheid waren zij niet succesvol.

Louisa: Ok, A’drieiuous kun jij er ook wat over zeggen?

A’drieiuous: Ja, dat wil ik graag doen. Wel, om te begrijpen hoe tijd werkt moet je begrijpen frequentie, photoradionic golven en quarks, en waarom dat werkt en hoe dat werkt. Er zijn veel dimensies van frequentie. En wat tijd is, is vooral gewoon de perceptie van frequentietoename. De perceptie van een persoon van tijd is zijn ervaring van frequentie. Hoe sneller frequentie gaat, hoe sneller de tijd voorbij lijkt te gaan.

Nu, om tijd te manipuleren moet je ook begrijpen dat elke tijd nog steeds bestaat op hetzelfde moment binnen zijn eigen frequentie, zoals een radiokanaal. Je hebt, laten wij zeggen, op radiostations heb je kanaal 100, 101, 102, 103, enzovoorts, en tussen deze kanalen heb je microfrequenties zoals 101,1, 101,2, en zo verder, en je hebt zelfs kleinere frequenties tussen deze die verschillende kanalen aanduiden. Wel, elk kanaal werkt in verschillende dimensies. Laten wij zeggen dat je vier dimensies van frequentie hebt die gecoördineerd dicteren binnen een specifieke tijd.

Dus om fysiek terug te reizen in tijd, naar een tijd als 1960, moet je begrijpen dat 1960 nog steeds bestaat, het is niet weggegaan, wat weg is ergens is je frequentie. Jouw frequentie nam toe voorbij de frequentie van dat specifieke stukje van tijd, zoals je zegt. Dus, als frequentie toeneemt, doet ook de perceptie van tijd dat. Variabelen worden buitengesloten binnen een tijdlijn, maar deze variabelen bestaan allemaal binnen micro slices tussen elk frame van frequentietoename en/of afname.

Tegenwoordige tijd, verleden en toekomst bestaan allemaal op hetzelfde moment, in dezelfde bubbel, maar in verschillende frequenties op verschillende lagen, heel vergelijkbaar met dat van een ui.

Dus, om terug te reizen in de tijd, als je een apparaat had dat de frequentie van alle quarks in je lichaam zou veranderen naar een specifieke frequentie die overeenkomt met dat van een tijdfrequentie van een andere tijd, zou je fysiek in tijd kunnen reizen en dat is hoe onze mechanica werkt.

Dus je zou terug kunnen gaan naar 1960 als jij de frequentie range kende van die specifieke tijd. De Schumann frequentie zoals jullie allen zeggen, is de meting van de overall frequentie als een gemiddelde. Waar de frequentie van, laten wij zeggen, de planeet en het universum staat, de frequentie is altijd gradueel heel langzaam aan het toenemen. Alhoewel, als wij een photonic gordel binnengaan, een ring of een hoge vibratie die draait in een golf rondom het centrum in deze specifieke galaxy; de toename van frequentie veroorzaakt een toename in de snelheid van welke tijd lijkt voorbij te gaan.

Dus als je terug wilt reizen in tijd moet je de frequentie veranderen van alle quarks in je lichaam en de frequentie van het apparaat zelf waar je mee gaat, anders zit je vast.

Louisa: Dank hiervoor A’drieiuous. Kunnen wij terugreizen in tijd om deze primaire anomalie te veranderen? De implantaten en het elektromagnetische grit of matrix waar Cobra het over heeft? Is dat mogelijk?

Adrieiuous: Je moet begrijpen dat als je terug gaat om bepaalde zaken te veranderen, zo slecht als dingen mogen lijken, het verandert veel andere dingen die je niet zou willen veranderen. Goede dingen zullen slechte dingen worden en slechte dingen worden goede, de zaken zullen wisselen. Je veroorzaakt veranderingen in variabelen die je niet voorspelt te gebeuren, dus als je een gebeurtenis verandert zal het vele gebeurtenissen veranderen. En de wereld zoals je die kent zal er niet langer zijn. Goed, slecht, of ertussenin, alles dat in je verleden is gebeurd is gebeurd met een reden en plaatst je precies waar je nu moet zijn. Als je teruggaat om dat te veranderen zul je nooit dezelfde zijn.

Louisa: Dus, bijvoorbeeld. als JFK niet was vermoord zou ik niet zijn geboren, of zoiets?

A’drieiuous: Of veel andere mensen zouden niet zijn geboren. Of andere gebeurtenissen zouden zijn veranderd tot waar veel zouden zijn gestorven en anderen die dood waren zouden leven.

Steve: Cobra, moet snel weg. Ik wil alleen aan Cobra vragen of er iets anders is dat je zou willen zeggen voordat je gaat?

Cobra: Ik zou willen zeggen dat wij door moeten gaan. Wij moeten volhouden. Wij moeten vechten voor onze visie. En wij zullen succes hebben. Ik weet dat het allemaal te lang duurt voor ons allemaal, maar de uitkomst is vastgesteld. De hoofd positieve tijdlijn is verzekerd. En deze hoofd positieve tijdlijn bevat volledige disclosure, financiële reset, arrestatie van de cabal, de Event, eerste contact, al deze zaken zijn voor ons verzekerd. En dank jullie wel.

Louisa: Dank je zeer voor het bij ons zijn en ik hoop dat je weer zult komen.

Cobra: Ja natuurlijk, ik zal weer komen.

Louisa: Dank je zo zeer Cobra, het was goed om je hier weer te hebben.

A’drieiuous: Dank je zeer Cobra, het was een eer.

Cobra: Ja, dank jullie.

Louisa: Ambassador, je hebt heel geduldig gewacht. Heb je enige vragen aan Cobra voordat hij gaat.

Ambassador: De volgende keer zal ik veel dingen hebben om te delen. Ik heb veel zaken te delen al voor een lange tijd, maar ik heb instructies gekregen om mij stil te houden. Zoals jullie weten ben ik een lange tijd geleden verteld over Trump en wat was gezegd is gebeurd. Ook, als je naar Standing Rock gaat hebben wij onze mensen daar die daar deze dingen al doen. Onze vrienden zouden elkaar allemaal moeten ontmoeten om meer succes en vrede te hebben.

Louisa: Uiteindelijk is er veel ondersteuning hiervoor rondom de wereld, van de traditionele Mongoolse gemeenschap en andere Indiaanse volkeren. Cobra, over het voor ons allemaal onze missie te bereiken, als er iets is dat wij samen kunnen doen of als er iets is waarmee wij kunnen helpen laat het ons alsjeblieft weten.

Cobra: Absoluut, ik zal natuurlijk regelmatige updates op mijn blog hebben en elke update zal daar worden geplaatst.

Louisa: Cobra, wat denk jij dat het ene meest belangrijke ding is dat mensen nu kunnen doen om het proces verder te helpen?

Cobra: Het ene meest belangrijke ding om te doen is om je missie te doen, om naar binnen te gaan om je missie te ontdekken en het uit te voeren, ga door en doe het. Je zult instructies en leiding krijgen en het gewoon doen! Voor nu, tot ziens.

Allen: Veel dank aan jou Cobra en aan iedereen.

Louisa: Cobra heeft een zeer goed punt. A’drieiuous heeft het hier ook over, je moet alleen zijn, je moet mediteren, en je kunt deze boodschappen horen en die informatie krijgen, nietwaar A’drieiuous?

A’drieiuous: Absoluut, ik mediteer zelf en mediteer zo lang als een uur tot zes uur in de ochtenden en van een half uur tot een uur ’s avonds. Ik doe dit als ik wakker wordt en voordat ik naar bed ga en ik doe het elke dag.

Ambassador: Ik moet nu gaan. Het beste voor jullie allemaal en tot ziens.

Louisa: Als laatste zou ik een paar aankondigingen willen doen. Eerst, dank aan Cobra en A’drieiuous voor het samen komen bij dit hele exclusieve Pleiadian interview bij The GoldFish Report. Dit is een fascinerend onderzoek van inzichten geweest in – wie zijn kosmische broeders en zusters van het Pleiadian sterrenstelsel voor het welzijn van de mensheid.

Om onze gasten en hun updates te volgen, ga voor Cobra naar www.2012portal.blogspot.com en www.prepareforchange.net (voor de Nederlandse vertalingen: www.eventnl.info)

Je kunt updates van A’drieiuous volgen op www.thegoldfishreport.com, op YouTube bij The GoldFish Report waar je je kunt inschrijven om onze nieuwe rapporten te ontvangen, www.thegoldfishreport.wordpress.com en www.thecanarychroniclesblog.wordpress.com.

Ook, volg alsjeblieft onze 24/7 nieuwspagina op facebook, www.facebook.com/thegoldfishreport en op twitter @ReportGoldfish.

Dank aan onze gasten en kijkers en dit is het eind van deze editie van The GoldFish Report.

EIND

©2016 The GoldFish Report

Vertaald door Veronica

http://2012portal.blogspot.fr/2016/11/the-pleiadian-interview-with-cobra-anbd.html

 

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 19 december 2016 in Cobra, Interview met Cobra NL

 

Tags: , , ,

Bericht van Cobra, 11-12-2016, Situatie Update

Het verwijderen van de chimera groep gaat door. Wij zijn de fase binnengegaan van de finale verwijdering van de Yaldabaoth entiteit en alle overgebleven plasma toplet bommen.

Dit proces heeft het punt bereikt waar de Resistance Movement meer actief kan ingrijpen in de situaties op de oppervlakte van de planeet. Resistance medewerkers doen dit nu door het geven van tactische ondersteuning voor de pre-Event bevrijdingsoperaties aan positieve facties binnen de militairen van de US, Rusland, China, India, Egypte en sommige andere landen. Dit zal spoedig worden gereflecteerd in verbetering van de situatie in Syrië, Irak en Oekraïne:

http://21stcenturywire.com/2016/12/06/breaking-aleppos-old-city-now-fully-liberated-by-saa-remaining-terrorists-in-retreat/

ttp://www.zerohedge.com/news/2016-12-07/assad-verge-historic-victory-syrian-rebels-request-ceasefire

2016-12-11-aleppoHelaas, terwijl Aleppo is bevrijd heeft Daesh kennelijk weer een ander belangrijk vortex punt in Syrië ingenomen; Palmyra:

http://www.abc.net.au/news/2016-12-12/syrian-army-advances-as-rebels-face-death-or-surrender/8110820

Maar het lijkt erop dat Palmyra snel weer zou kunnen zijn bevrijd:

https://sputniknews.com/middleeast/201612111048431162-daesh-palmyra-syrian-army/

Er is een stille oorlog gaande tussen positieve en negatieve facties binnen de legers van de paar landen die aan het begin van deze update zijn genoemd. Deze oorlog wordt vooral gevoerd door inlichtingen en contra-inlichtingen operaties die nooit gelekt worden naar het algemene publiek. Het mag worden gezegd dat de militairen nu de focus zijn van de proxy oorlog tussen de galactische Krachten van Licht aan de ene kant en de chimera / draco alliantie aan de andere kant. Wanneer deze oorlog over is en de Lichtfacties winnen, zal de Resistance op de knop drukken voor de Event.

De cabal heeft kans gezien om te infiltreren in de politieke structuur in sommige van de BRICS landen zoals Brazilië en India. Narendra Modi werkt duidelijk niet voor het Licht aangezien hij de oorlog op cash verklaarde:

https://mishtalk.com/2016/11/27/cash-chaos-in-india-86-of-money-in-circulation-withdrawn-cash-still-king-in-japan/

En nu wil hij het goud van de mensen confisqueren:

http://www.zerohedge.com/news/2016-12-07/india-confiscates-gold-even-jewelry-raids-hidden-money

Maar aan de andere kant is de cabal snel macht aan het kwijtraken, zoals je kunt zien op deze foto:

http://www.starshipearththebigpicture.com/2016/12/07/the-fall-of-the-cabal-proof-in-one-viral-photo/

Het andere goede signaal is de media oorlog van de cabal tegen “fake news” sites. Dit laat eenvoudig zien dat de alternatieve media machtig genoeg is geworden, waardoor de mainstream media bang voor ons worden en voor de kracht van de waarheid die wij doorgeven. Dit is waarom ik altijd de mensen heb aangemoedigd om hun eigen blogs te beginnen en de waarheid te verspreiden zoveel als mogelijk is. Wat wij nodig hebben is hoog kwalitatieve onderzoekende journalistiek die kan worden gezien op sites zoals Stillness in the Storm, of Veterans Today, en NIET meer blogs die de platte Aarde promoten of de terugkeer van Nibiru.

2016-12-11-cobramediaOngeacht wat je zou kunnen hebben lezen in sommige andere alternatieve sites is Putin GEEN Rothschild agent of een kloon, en Erik Prince werkt NIET voor het Licht.

Veel groepen werken achter de schermen om volledig succes van complete disclosure te verzekeren. Dragon bronnen hebben gecommuniceerd dat “zij en andere groepen eraan werken om disclosure te brengen officieel in het eerste kwartaal van 2017”. Wanneer om een opinie over deze datum gevraagd heeft de Resistance gezegd “wij kunnen hier geen commentaar op geven”, de Pleiadians hebben gezegd “het is mogelijk”, en de Sirians hebben gezegd “het zal hoogst waarschijnlijk langer duren dan dat”. Daarom, wees je ervan bewust dat dit tijdframe NIET mijn inschatting is van wanneer de doorbraak plaatsvindt, maar een afgewogen gok van een van de groepen waarmee ik werk. Alhoewel in het algemeen het protocol van de Resistance is om geen data en tijdsinschattingen te geven op dit blog, hebben zij deze keer een uitzondering gemaakt om redenen die ik nog niet kan vrijgeven aan het publiek.

2016-12-11-contactVoordat disclosure plaatsvindt kun je de basis geschiedenis van de geheime ruimteprogramma’s vinden in dit Corey Goode interview. En nee, ik ben Gonzales niet:

https://sitsshow.blogspot.com/2016/12/transcript-fade-to-black-jimmy-church-with-corey-goode-the-ssp-and-interstellar-war-november-29th-2016.html#more

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 12 december 2016 in Cobra, Disclosure

 

Tags: , , ,

Interview met Cobra, 28-11-2016, door Iruka Umino

Dit is een interview met Cobra door Iruka Umino uit Japan, naar het Engels vertaald door Terry.

Iruka is actief betrokken bij het gritwerk van de Cintamani stenen en Tachyon kristallen door heel Japan, samen met veel andere Japanse Lichtwerkers. Hij kreeg deze mooie gelegenheid om een interview met Cobra te houden tijdens Cobra’s bezoek aan Japan. Wij hopen dat je het waardeert!

2016-11-28-1-iruka

Iruka: Er zijn nu zo’n 1.000 stukjes Cintamani steen in Japan begraven. Wat voor effect heeft het op de plasma en etherische velden in Japan?

Cobra: Zo’n 80% van de gebieden in Japan zijn in een goede conditie. Dit is beter dan in de meeste andere landen.

Iruka: Welke gebieden in Japan zijn negatief?

Cobra: De US militaire bases.

Iruka: In Japan lijken wij een slecht buurmanschap te hebben in gebieden rondom de US militaire bases. Zijn deze beïnvloed door de archons?

Cobra: Archons in het plasma veld geven macht aan de negatieve mensen die bij deze bases zijn betrokken.

Iruka: Wat voor soort effecten kunnen wij verwachten als wij Cintamani stenen plaatsen nabij de nucleaire krachtcentrales?

Cobra: Het plasma veld rondom een nucleaire krachtcentrale kan worden gezuiverd.

2016-11-28-2-plasma

Iruka: Kun je alsjeblieft het verschil uitleggen in karakteristieken tussen Pleiadians en Sirians?

Cobra: Sirians hebben karakteristieken als blijdschap, vrijheid en licht, terwijl de Pleiadians diep en hartvoelend zijn.

Iruka: Kun je ons wat namen van publieke figuren op Aarde geven wiens oorsprong van Pleiaden en Sirius zijn?

Cobra: Mozart is van de Pleiaden. J.S. Bach hoogst waarschijnlijk ook.

2016-11-28-3-mozart

Iruka: Als wij een straleninitiatie van de Pleiaden ontvangen, zullen wij in staat zijn om ons met de Pleiadians te verbinden?

Cobra: Ja

Iruka: Kun je wat boeken aanbevelen over de Pleiaden of Sirius?

Cobra: “The Sirius Mystery” van Robert Temple en boeken van Sheldan Nidle en Amorah Quan Yin zijn goed.

2016-11-28-4-siriusmystery

Iruka: Heb je andere boeken die je zou willen aanbevelen?

Cobra: “Return of Light” bijvoorbeeld.

Iruka: Kun je wat draconians opnoemen anders dan Hillary en Rockefeller?

Cobra: Bill Clinton, Angela Merkel, Mario Draghi, Cheney, Rumsfeld en Henry Kissinger. Ook de meeste van de Rockefeller families. Shinzo Abe in Japan is ook draconian, ook al zal hij zich daar zelf niet van bewust zijn.

Iruka: Zitten er draconians tussen bekende muzikanten en entertainers?

Cobra: Aangezien de draconian niet geïnteresseerd is in muziek en kunst kan ik geen bekende personen in deze sector bedenken.

Iruka: Welke muzikanten zijn verbonden met de Lichtkrachten?

Cobra: Enya en Jean-Michel Jarre, bijvoorbeeld.

Iruka: En wat over Michael Jackson?

Cobra: Toen hij probeerde bekend te maken dat de illuminatie de mensen manipuleren is hij vermoord. Veel muzikanten zijn verbonden met de Lichtkrachten, maar als zij proberen om de illuminatie bloot te leggen worden zij vermoord.

Iruka: Zijn er kunstenaars die zijn verbonden met de Lichtkrachten? Hoe is het met Leonardo Da Vinci bijvoorbeeld?

Cobra: Hij heeft gewoon de informatie van de dragon bronnen gekopieerd die het van China kochten.

Iruka: Zijn er kunstenaars die waren verbonden met de duistere krachten?

Cobra: Veel kunstenaars waren dat.

Iruka: Wat over Picasso?

Cobra: Leden van de cabal kochten Picasso’s kunst. Vooral de kunstwerken in de laatste 70 tot 80 jaar waren gecontroleerd door Rockefeller en Rotschild. De kunstwerken zijn tegenwoordig heel hoog geprijsd zodat de cabal de transacties kan gebruiken voor het witwassen van geld.

Iruka: Kun je uitleg geven over “De protocollen van de Wijzen van Zion”?

Cobra: De inhoud van het document is authentiek, maar het document zelf was niet geschreven door de zionisten. Het was door jezuïeten gepubliceerd die de vrijmetselaar lodges in Frankrijk in de 19e eeuw infiltreerden. De jezuïeten probeerden hun samenzwering op de schouders van de zionisten te leggen.

Iruka: Wat voor soort persoon is premier Dmitrii Medvedev in Rusland?

Cobra: Hij rapporteert aan Putin, dus hij werkt voor het Licht.

Iruka: Pokemon Go is behoorlijk populair in de wereld. Is dit een poging van de cabal?

Cobra: Het kan worden gezien als een middel om de mensen gehoorzame slaven te laten worden.

Iruka: Is de Japanse spellenproducent Nintendo gerelateerd aan de cabal?

Cobra: Ja, alle spellenproducenten zijn gerelateerd aan de cabal.

Iruka: Is het waar dat een van de welbekende hamburgerketens menselijk vlees als ingrediënt gebruiken?

Cobra: Ja, bij sommige uitzonderlijke gelegenheden.

Iruka: Wat is het doel van de seksuele subluminal effecten in de Disney tekenfilms?

Cobra: Het is bedoeld om de sexuele belangstelling en emotionele programmering van de mens te controleren.

Iruka; Is er een geheime faciliteit onder Disneyland?

Cobra: Niet meer.

Iruka: Is het zo dat microchips in voedsel zijn ingebracht met bewuste intentie door de belangrijkste voedingsindustrie?

Cobra: Veel soepproducten in de US gebruikten zo’n 20 jaar geleden microchips. Sommige personen die zich zonder reden dik voelen kunnen het resultaat zijn van het eten van veel soep met microchips. Sommigen van hen hebben nu zoveel als 5 kg biomassa die in hun lichaam is ontwikkeld. De manier om ze te verwijderen kan worden gedaan door het ontgiften van het lichaam.

Iruka: Voormalig premier van Japan, Yukio Hatoyama doet nu dienst als adviseur van AIIB. Staat hij aan de Lichtkant?

Cobra: Hij is gewoon een opportunist.

Iruka: Wie in Japan zijn verbonden met de Oosterse Alliantie?

Cobra: Benjamin Fulford.

Iruka: Wie zijn de opgestegen meesters vanuit Japan?

Cobra: Oude godinnen als Amaterasu en godinnen van Jomon cultuur.

2016-11-28-5-amaterasu

2016-11-28-6-haniwa

Iruka: Is er enig effect van het kijken in de Zon?

Cobra: Wij kunnen prana energie binnenkrijgen, maar je moet heel erg voorzichtig zijn met het rechtstreeks in de Zon kijken. Niet te veel. Zonsopgang en Zonsondergang zouden goeden momenten zijn om te kijken.

Iruka: Wat is een effectieve manier voor healing op afstand?

Cobra: Gaia Eternal Light is effectief.

Iruka: Als laatste, heb je een boodschap aan de Japanners?

Cobra: Veel Japanners zijn afgesneden van hun oorsprong. Verbind je alsjeblieft opnieuw met de prachtige spiritualiteit van de oude tijden in Japan. Een belangrijke boodschap zou zijn verschuild in het Jomon tijdperk. Herontdek alsjeblieft zo’n geweldige spiritualiteit door het onderzoeken van de geschiedenis uit het verleden.

Iruka: Dank je wel!

Opmerking van Iruka:

Ik waardeer het zeer dat Cobra ondanks zijn drukke programma tijd heeft gemaakt om dit interview met mij te doen.

Overwinning van het Licht!

2016-11-28-7-yamagataDe lucht van Yamagata, Japan. Foto genomen door een Lichtwerker tijdens zijn grit werk.

Bron: http://prepareforchange-japan.blogspot.ch/2016/11/cobra-interview-by-iruka.html

Oorspronkelijk artikel: http://ameblo.jp/oishiigohan2014/entry-12224198833.html

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 4 december 2016 in Geen categorie