RSS

Maandelijks archief: september 2017

Cobra – Korte Situatie Update, 28 september 2017

Red: In deze update heeft Cobra een link opgenomen naar een ‘meditatie voor het verwijderen van toplet bommen’ waarmee wij de Lichtkrachten kunnen helpen. In de toelichting bij deze meditatie zijn links opgenomen naar twee artikelen: AN conversie – het Witte Vuur van AN. Al deze teksten zijn nu vertaald en onderaan deze update van Cobra vind je de links.

De anomalie geassocieerd met de Zwarte Steen is verwijderd.

Wat er nog is zijn de overblijfselen van de Yaldabaoth plasma entiteit met plasma toplet bommen en plasma anomalie daarmee geassocieerd, en een paar meer plasma parasitaire entiteiten die tot dusver verborgen zaten binnen het lichaam van Yaldabaoth en die nu meer actief worden terwijl Yaldabaoth meer en meer is verzwakt. Al deze entiteiten zitten ook vol met plasma toplet bommen en plasma anomalie.

Ik zal twee van deze plasma-achtige entiteiten hier beschrijven en zij zullen worden geschoond en verwijderd op precies dezelfde manier als Yaldabaoth.

De eerste is een wormvormige entiteit die door het Kongo portaal was geteleporteerd vanuit het Rigel sterrenstelsel tussen 1996 en 1999. Deze entiteit probeert de oppervlaktebevolking van het Licht af te snijden, probeert om spirituele groei en het ascentieproces te onderdrukken. Deze entiteit draagt het overgrote deel van alle nog steeds bestaande geavanceerde plasma scalar wapens in het lichaam en het gebruikt een geavanceerd fuzzy logic computerprogramma om deze wapens aan te sturen om Lichtwerkers en Lichtstrijders zoveel mogelijk te onderdrukken. De verwijdering van deze entiteit is nu top prioriteit voor de Lichtkrachten.

Om het geheugen op te frissen; dit zijn omstandigheden die zijn geassocieerd met de komst van deze entiteit naar de planeet Aarde:

http://2012portal.blogspot.com/2015/10/the-great-forgetting-of-1996.html

NL: https://eventnl.wordpress.com/2015/10/07/bericht-van-cobra-6-oktober-2015-het-grote-vergeten-van-1996/

De tweede entiteit is een minder krachtige wormvormige entiteit die naar de Aarde was geteleporteerd tussen december 2004 en juni 2007. Deze entiteit probeert de Godinnenaanwezigheid en Godinnenmysteries te onderdrukken.

Er zijn ook veel – minder plasma-achtige – parasitaire entiteiten die naar de Aarde ontsnapten tijdens de purificatie van het plasma van het zonnestelsel in de jaren tussen 2001 en 2017.

Als jij je daartoe voelt geleid kun je de volgende meditatie gebruiken om te helpen om al deze plasma-achtige entiteiten en daarmee geassocieerde toplet bommen op te lossen:

https://spearoflight.blogspot.com/2017/09/toplet-bombs-removal-meditation-protocol.html

NL: https://eventnl.wordpress.com/dagelijkse-toplet-bommen-verwijdering-meditatie-3-september-2017/

Of je kunt de Lichtkrachten helpen door mee te doen met de meditaties die hier zijn opgenomen:

https://welovemassmeditation.blogspot.com/

Wanneer er in de toekomst meditaties zullen zijn van planetair belang, zullen zij direct op dit blog worden aangekondigd.

Ondertussen is er veel vooruitgang in de ‘soft’ disclosure over het leven op Mars:

https://www.thesun.co.uk/tech/4403653/life-did-exist-on-mars-and-alien-lifeforms-may-once-have-thrived-on-the-martian-surface-shock-discovery-suggests/

https://www.space.com/38121-mars-rover-curiosity-boron-habitability.html

https://www.space.com/38262-ancient-mars-lake-hospitable-for-life.html

En over toekomstige kolonies op de Maan en op Mars:

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4917074/Humans-soon-live-moon-Mars-LAVA-tunnels.html#ixzz4tlbcubWE

Wij zullen deze update besluiten met wat inspiratie:

https://www.youtube.com/watch?v=qr710vh6Feo

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

Alle links naar de NL teksten op een rij:

https://eventnl.wordpress.com/dagelijkse-toplet-bommen-verwijdering-meditatie-3-september-2017/

https://eventnl.wordpress.com/bijgewerkte-violette-vlam-meditatie-voor-long-island-en-yaldabaoth-14-juni-2017/

https://eventnl.wordpress.com/an-conversie-door-untwine-28-mei-2016/

https://eventnl.wordpress.com/het-witte-vuur-van-an-door-untwine-14-mei-2017/

 
1 reactie

Geplaatst door op 29 september 2017 in Cobra

 

Tags: , ,

Kies je pil, The Portal Cobra, 21 september 2017

Je neemt de Blauwe Pil, het verhaal eindigt. Je wordt wakker in je bed en je gelooft wat je maar wilt geloven.
Je neemt de Rode Pil, en ik laat je zien hoe diep het konijnenhol is.
Ik bied je alleen de WAARHEID aan … Niets anders.

https://youtu.be/upPMWrhOtmc

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 22 september 2017 in Cobra, Geen categorie

 

Tags: ,

Kunnen wij met deze equinox de plasma laag WINNEN? – Prepare For Change, 20 september 2017

Alle resterende obstakels naar de Event bevinden zich op de plasma laag. De plasma toplet bommen (anti materie bommen), Yaldabaoth en plasma anomalie. Dit is een GROTE oproep … als genoeg van ons meedoen met de wereldwijde gesynchroniseerde massa meditatie op vrijdag 22 september, kunnen wij niet alleen de mensheid een stap dichter bij de Event brengen … wij kunnen een empathisch statement maken dat …

WIJ AAN DE LEIDING STAAN!

Deel dit en verspreid dit … wij moeten de kritieke massa bereiken! Dit is een kritieke psychologische boost die de meesten van ons nodig hebben, want zo lang als de Event nodig heeft… de tol die het tirannieke dagelijkse matrix leven op ons trekt … en de intense nood om onze interne genezing te completeren om hier niet langer onder te lijden.

Het is om 4.02pm EDT (New York tijd). (Nederlandse tijd – 22.02 uur vrijdagavond 22-9-2017)

Hier is de geleide meditatie video om te volgen (in 20 verschillende talen): http://prepareforchange.net/2017/09/16/please-make-this-viral-september-equinox-unity-meditation

Kijk hier voor de automatische tijdzone conversie op jouw locatie: https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20170922T2002&msg=September%20Equinox%202017

Het is tijd om je voor te bereiden op de Equinox Eenheid Meditatie die de basisoorzaak van alle stormen van dit moment aan zal pakken … de plasma octopus zelf.

“Je moet begrijpen dat deze planeet nog niet is bevrijd en de planetaire condities zullen niet significant verbeteren voor de Event. Daarom is het nog steeds heel belangrijk dat wij het Nieuw Atlantis Energiegrid rondom de planeet blijven versterken met Cintamani stenen en meditaties.” Cobra, 5 september 2017

Laten wij ons er nu op focussen om volledig de Yaldabaoth entiteit op te lossen!

Hier is het Facebook Event: https://www.facebook.com/events/278889389182904/?acontext=%7B%22ref%22%3A%2223%22%2C%22action_history%22%3A%22null%22%7D

MEDITATIE INSTRUCTIES

Equinox Eenheid Meditatie 

  1. Gebruik je eigen techniek om jezelf in een ontspannen staat van bewustzijn te brengen.
  2. Richt je intentie erop om deze meditatie te gebruiken als een middel om volledige genezing te brengen, bevrijding en waarheid naar de planeet Aarde en haar bewoners.
  3. Visualiseer een kolom van Licht komend van de Galactische Centrale Zon, gaand door alle wezens van Licht binnen ons zonnestelsel, via de Moederschepen van de Galactische Confederatie, en dan door jouw lichaam naar het centrum van de Aarde.
  4. Visualiseer een andere kolom van Licht die oprijst van het centrum van de Aarde, dan omhoog door jouw lichaam en verder omhoog de lucht in, via de Moederschepen van de Galactische Confederatie, naar alle wezens van Licht in ons zonnestelsel en onze gelaxy.
  5. Je zit nu in twee kolommen van Licht, het Licht dat zowel opwaarts als neerwaarts stroomt, tegelijkertijd. Houdt deze kolommen van Licht gedurende een paar minuten actief.
  6. Visualiseer nu een zachtroze genezende goddelijke vrouwelijke energie.
  7. Zie dat dit prachtige roze Licht de plasma primaire anomalie volledig oplost, samen met alle overgebleven toplet plasma bommen.
  8. Visualiseer dat alle plasma overal volledig transmuteert, herstelt naar zijn oorspronkelijke intentie, en geneest.
  9. Visualiseer wit Licht dat in het Nieuw Atlantis Energiegrid stroomt en het versterkt, voor het welzijn van de gehele Aarde en allen die daar leven.
  10. Zie de mensen van de Aarde volledig genezen, gezonde gelukkige en krachtige keuzes makend, als zij hun creatieve krachten gebruiken om de Nieuwe Aarde te manifesteren.

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 21 september 2017 in Cobra, Geen categorie, Meditatie

 

Tags: , , ,

Orkaan Meditatie Rapport van Cobra, 13 september 2017

Zoals je wellicht weet hadden wij veel succes met het afzwakken van de orkaan Irma, vooral in de laatste fase van haar reis door Florida:

http://washpost.bloomberg.com/Story?docId=1376-OVXBLBSYF01S01-6I9JF9A49MLG2OSHHU8VHTN83K

Er was verwacht dat Irma rechtstreeks Tampa zou raken als een krachtige categorie 3 of 4 orkaan met windkracht 130 mph:

In plaats daarvan heeft het weerstation in Tampa winden geregistreerd van 19 mph op het moment van de meest nabije passage van de storm:

Ons succes was makkelijker dankzij de hoge concentratie van Lichtwerkers in Florida, twee Tachyon kamers in het Miami gebied, en krachtige Cintamani grids in Florida Keys, Miami en Tampa:

De Lichtkrachten hebben de storm geleid zodat het zo weinig mogelijk schade aanrichtte, zo ver mogelijk weg slalommend van Miami en Tampa met hun krachtige Cintamani grids:

https://www.washingtonpost.com/amphtml/news/capital-weather-gang/wp/2017/09/11/why-hurricane-irma-wasnt-far-worse-and-how-close-it-came-to-catastrophe/

Er is nu een nieuwe storm op komst richting Taiwan, Japan en China:

https://www.accuweather.com/en/weather-news/talim-to-strike-taiwan-eastern-china-with-damaging-winds-and-flooding/70002697

http://www.scmp.com/news/china/society/article/2110947/china-faces-double-danger-typhoons-talim-and-doksuri-threaten

https://www.reuters.com/article/us-asia-storm-taiwan/taiwan-battens-down-for-typhoon-talim-mainland-china-braces-for-twin-storms-idUSKCN1BO058

De Lichtkrachten hebben gevraagd of iemand een blog zou kunnen openen dat meditaties organiseert om deze storm en alle toekomstige krachtige weergebeurtenissen af te zwakken.

Krachtige weergebeurtenissen zijn niet planetair in scope maar zijn voor een zeker deel gelokaliseerd van de planetaire oppervlakte en daarom liggen de kritieke massa’s om ze op te lossen gewoonlijk tussen de 5.000-10.000 mensen, wat niet te moeilijk zou moeten zijn om te bereiken.

Met de Orkaan Meditatie hebben wij laten zien dat krachtige weergebeurtenissen kunnen worden afgezwakt met het gebruik van onze vrije wil en verenigde actie, en met onze meditatie hebben wij een model laten zien waarmee het kan worden gedaan.

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 14 september 2017 in Cobra, Geen categorie, Meditatie

 

Tags: , , , , ,

Orkaan Meditatie Update van Cobra, 9 september 2017, URGENT – DOE ALLEMAAL MEE!

Orkaan Irma nadert Florida en het zou goed zijn als zoveel mogelijk mensen met onze meditatie meedoen morgen (red: Cobra schreef dit op zaterdag, dus waar hij het over ‘morgen’ heeft bedoelt hij zondag). Wij houden onze belangrijke orkaan meditatie morgenmiddag 12:00 EDT. (red: het gaat hier dus om de zondagmeditatie – NL tijd 18.00 uur).

Je kunt hier de tijd voor jouw tijdzone zien:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Hurricane+Meditation&iso=20170910T12&p1=410

Hier zijn de instructies:

http://2012portal.blogspot.com/2017/09/situation-update.html

(https://eventnl.wordpress.com/2017/09/07/situatie-update-van-cobra-5-september-2017-met-belangrijke-oproep-voor-dagelijkse-meditatie-om-orkaan-irma-te-kalmeren-nl-tijd-18-00-uur/)

Aangezien onze reguliere wekelijkse Ascentie Meditatie op precies dezelfde tijd plaatsvindt, zal alleen voor deze week onze Orkaan Meditatie deze vervangen, gezien de buitengewone omstandigheden.

Degenen die zich ertoe geleid voelen om meer te helpen kunnen dezelfde orkaan meditatie doen in enige (of alle) van de 4 uur intervallen, beginnend morgen om 8am EDT, dan middaguur EDT, dan 4pm EDT, dan 8pm EDT, dan middernacht EDT, daarna maandag 4am EDT en 8am EDT.

Je kunt hier EDT (Florida tijd) naar jouw lokale tijdzone converteren:

http://www.thetimezoneconverter.com/

(red: voor NL overal 6 uur bij optellen – dus beginnend 8am EDT = 14.00 uur CEST, 18.00 uur CEST, etc )

Een krachtig grid van Cintamani stenen bevindt zich al in Miami:

En Tampa:

Deze Cintamani stenen zijn ankerpunten voor krachtige engelachtige wezens die de plasma stromen van de orkaan zullen beïnvloeden, proberen om de impact van de storm te minimaliseren en beide steden te beschermen:

https://www.youtube.com/watch?v=R93XgljGvkI

Additionele Cintamani stenen zijn net een paar dagen geleden in Florida Keys geplaatst.

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 10 september 2017 in Cobra, Meditatie

 

Tags: , , ,

Situatie Update van Cobra, 5 september 2017, met Belangrijke Oproep voor DAGELIJKSE Meditatie om Orkaan Irma te Kalmeren, NL tijd 18.00 uur

De zwarte steen is opgelost en alle primaire anomalie die daarmee is verbonden wordt verwacht rond de tijd van de september equinox te zijn verwijderd.

Wat is overgebleven is wat er nog over is van de Yaldabaoth entiteit met toplet plasma bommen en plasma primaire anomalie in het lijf. De Yaldabaoth entiteit is zich gaan realiseren dat zijn tijd bijna voorbij is en het reageert heel sterk op de toenemende inkomende energieën van het Galactische Centrum. Dit is de reden voor extreem moeilijke energieën en situaties die velen nu ervaren.

De archons en de cabal zijn het opgewonden plasma van de Yaldabaoth entiteit aan het misbruiken om de kracht van plasma vortexen te versterken om zo extreem weer te triggeren.

In India:

https://www.rt.com/news/401795-floods-india-nepal-bangladesh/

In Hong Kong:

https://www.thenational.ae/world/asia/still-recovering-from-a-typhoon-hong-kong-and-macau-hit-by-tropical-cyclone-pakhar-1.623144

Australia:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4849902/Australia-weather-monster-storm-damaging-winds-snow-cold.html

Zij hebben dit geprobeerd met orkaan Harvey:

http://www.stillnessinthestorm.com/2017/08/ritualistic-astrology-used-false-flag-hurricane-harvey.html

Zij planden dat deze orkaan een andere Katrina zou worden met duizenden slachtoffers, maar dankzij de kracht van het Nieuw Atlantis grid zijn de Lichtkrachten erin geslaagd om de storm te verzwakken toen het aan land kwam, en zo was het aantal slachtoffers teruggebracht met meer dan 95% van wat de cabal oorspronkelijk wilde.

Ontevreden met de resultaten heeft de cabal een andere orkaan gemodificeerd die nu het Caribische gebied teistert en vrijwel zeker in Florida aan land zal komen met potentieel drastische consequenties:

https://www.washingtonpost.com/news/capital-weather-gang/wp/2017/09/05/catastrophic-hurricane-irma-now-a-cat-5-is-on-a-collision-course-with-florida/?utm_term=.6180dec0be85

http://www.nhc.noaa.gov/text/refresh/MIATCPAT1+shtml/052051.shtml?

De Lichtkrachten hebben ons gevraagd om te mediteren om orkaan Irma uiteen te drijven; van nu af aan elke dag totdat het is opgelost. Wij doen deze meditatie dagelijks om 12.00 midden op de dag EDT. Dit komt overeen met: 9:00 am PDT in Los Angeles, 10:00 am MDT in Denver, 11:00 am in CDT in Chicago, 5:00 pm BST in London, 6:00 pm CEST in Paris en middernacht in Taipei:

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Hurricane+Meditation&iso=20170906T12&p1=156

Nederlandse tijd voor de meditatie: 18.00 uur, dagelijks!

Doe met ons mee als jij je daartoe geleid voelt.

Instructies :

1. Gebruik je eigen techniek om jezelf in een ontspannen staat van bewustzijn te brengen.

2. Richt je intentie erop om deze meditatie te gebruiken als een middel om het proces van het oplossen van orkaan Irma te bespoedigen.

3. Visualiseer een kolom van Licht die komt van de Galactische Centrale Zon, dan gaand door alle wezens van Licht binnen ons zonnestelsel, en dan door jouw lichaam naar het centrum van de Aarde. Visualiseer een andere kolom van Licht die oprijst uit het centrum van de Aarde, dan omhoog door jouw lichaam en verder omhoog de lucht in naar alle wezens van Licht in ons zonnestelsel en onze galaxy. Je zit nu in twee kolommen van Licht, het Licht dat zowel omhoog stroomt als naar beneden, tegelijkertijd. Houdt deze kolommen van Licht gedurende een paar minuten actief.

4. Visualiseer nu een zacht roze Licht dat orkaan Irma oplost, het onschadelijk maakt. Visualiseer dat dit zachte roze Licht alle mensen beschermt en hun eigendommen in het pad van de orkaan. Visualiseer dat deze situatie zich oplost op de best mogelijke positieve manier.

Je moet begrijpen dat deze planeet nog niet is bevrijd en dat de planetaire omstandigheden niet significant zullen verbeteren vóór de Event. Daarom is het nog steeds heel belangrijk dat wij doorgaan met het versterken van het Nieuw Atlantis energiegrid rondom de planeet met Cintamani stenen en meditaties:

https://www.youtube.com/watch?v=o6PIuQUVSnA&feature=youtu.be

Voordat ik deze update eindig, een beetje inspiratie:

https://www.youtube.com/watch?v=mR5BnIMgP_w&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=s3ubmg7NxRM

https://vimeo.com/232222991

Overwinning van het Licht!

Bericht van Prepare For Change op 7 september hierover:

Gesynchroniseerde geleide audio meditatie in twaalf talen:

ENGLISH:

https://www.youtube.com/watch?v=B2UJSjEczms

GERMAN

 https://www.youtube.com/watch?v=JwHn1QAAhfo

FRENCH

 https://www.youtube.com/watch?v=DrnjIhQRaFU

SPANISH

https://www.youtube.com/watch?v=RZCZ_l0G2Z8

ITALIAN

https://www.youtube.com/watch?v=_eKUEV1p510

MUSIC ONLY

 https://www.youtube.com/watch?v=o0I2e-OlgOg

PORTUGUESE

https://www.youtube.com/watch?v=9dyywIjYtGY

MANDARIN CHINESE – TAIWAN

https://www.youtube.com/watch?v=xU7xt-eKHv8

MANDARIN CHINESE – MAINLAND CHINA

(Coming soon – Check the Prepare For Change Website!)

HUNGARIAN

https://www.youtube.com/watch?v=ByLzWKdSGGo

CANTONESE

https://youtu.be/TgKmC1xzF4s

JAPANESE

 https://www.youtube.com/watch?v=sgDdGD7VwTE

TURKISH

(Coming soon – Check the Prepare For Change Website!)

N.B. De meditatie zou zo’n 15 minuten moeten duren … dus blijf alsjeblieft nog een paar minuten doorgaan met je meditatie nadat de geleide audio meditatie is geëindigd.

Vertaald door Veronica

 

 
1 reactie

Geplaatst door op 7 september 2017 in Cobra, Meditatie

 

Tags: ,

Alsjeblieft delen: Volle Maan Keerpunt Meditatie, 6 september 2017, PFC – Untwine

Zoals velen hebben gevoeld is de energie de laatste paar dagen drastisch geïntensiveerd, vooral sinds Cobra de ‘black alert’ post op 1 september plaatste. Na de recente belangrijke overwinningen van de Lichtkrachten is het duister aan het reageren en de Lichtkrachten werken full time om dit te schonen, wat zal leiden naar een andere doorbraak.

Het keerpunt van deze kritieke periode zal zijn op het exacte moment van de Volle Maan op 6 september, 7:02am UTC, which is 12:02am in Los Angeles, 3:02am in New York, 9:02am in continental Europe,  10:02am in Athens, 12:32pm in India, 3:02pm in Taipei.

Nederlandse tijd 9.02 uur – 6 september

Je kunt hier de exacte tijd vinden voor jouw locatie :

https://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?msg=Full+Moon+Meditation&iso=20170906T0702&p1=1440

Wij kunnen de intense inspanningen van de Lichtkrachten helpen en steunen tijdens deze kritieke periode, door tegelijkertijd samen op deze exacte tijd te mediteren.

Instructies:

1. Gebruik je eigen techniek om jezelf in een ontspannen staat van bewustzijn te brengen.

2. Richt je intentie erop om deze meditatie te gebruiken als een middel om het proces te versnellen van het brengen van harmonie en eenheid voor de planeet Aarde en zijn bewoners.

3. Visualiseer een kolom van Licht die komt van de Galactische Centrale Zon, en die gaat door alle wezens van Licht binnen ons Zonnestelsel, door de verduisterde Zon en de Maan, en dan door jouw lichaam naar het centrum van de Aarde. Visualiseer een andere kolom van Licht die oprijst van het centrum van de Aarde, dan omhoog door jouw lichaam en verder omhoog in de lucht naar alle wezens van Licht in ons Zonnestelsel en onze galaxy. Je zit nu in twee kolommen van Licht, het Licht dat tegelijkertijd zowel omhoog als omlaag stroomt. Houdt deze kolommen van Licht actief gedurende een paar minuten.

4. Visualiseer nu een zachtroze genezende goddelijke vrouwelijke energie, die alle mensen op de planeet geneest van hun trauma’s uit het verleden, die vrede brengt, harmonie, begrip, overvloed en eenheid. Visualiseer dat dit zachtroze licht de geesten en harten van alle mensen wereldwijd geneest. Zie dat alle Lichtwerkers, Lichtstrijders en Waarheidszoekers in eenheid werken voor de creatie van de Nieuwe Aarde. Zie dat de mensen van de Aarde feesten en met plezier samenwerken in de creatie van onze nieuwe realiteit waar iedereen kan verkrijgen wat zij nodig hebben en vrij kunnen kiezen om te leven zoals zij dat wensen.

Overwinning van het Licht!

Vertaald door Veronica

Source: http://recreatingbalance1.blogspot.ch/2017/09/please-share-full-moon-turning-point.html

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 4 september 2017 in Cobra, Meditatie

 

Tags: , , , ,

Interview met Cobra, 20 augustus 2017, door Rob Potter

Hallo dames en heren. Welkom bij een weer een speciale editie van de Victory of the Light Radio Show. Ik ben uw gastheer Rob Potter. Ik zend uit vanuit Los Angeles, vanuit het huis van Eduardo Hernandez, het hoofd van de ‘leadership group’ van Prepare for Change. Hij is zo vriendelijk om mij dit interview van hieruit te laten doen.

Zoals de meesten van jullie weten ga ik morgen naar Bolivia en Peru, wat de 20e augustus zal zijn, en ik zal de zonsverduisteringmeditatie vanuit Bolivia doen. En dan gaan wij op een mooie toer met Luis Mostajo Fernando Martaens, die wat geprogrammeerde contacten met de goedwillende meesters en gidsen voor onze groep zal organiseren. Ik zal wat van deze informatie over deze trip met jullie delen als ik terug ben. Ik ga ook vragen om een vrijwilliger om voor ons wat heel speciale informatie te vertalen vanuit het Spaans naar Engels. Neem alsjeblieft contact met mij op Rob@thepromiserevealed.com en ik reageer zo gauw mogelijk.

—————————————————————————————————————

Cobra Interview

Dus zonder verdere vertraging wil ik Cobra begroeten. Ik wil hem bedanken om vandaag in de show te zijn. En zoals de meesten van jullie weten heb ik gedurende jaren heel nauw met Cobra samengewerkt. Hij heeft fantastische inlichtingen en geeft veel goede informatie vrij. Ik steun Cobra, ik geloof dat hij eerlijk is, ethisch, transparant en waarachtig in zijn missie. Ik steun zijn inside informatie. Ik weet niet altijd alles wat hier gaande is en veel zaken moeten wij in vertrouwen accepteren, maar gebaseerd op Cobra’s intenties wil ik dat jullie allemaal weten dat ik deze informatie steun.

Een ander ding dat ik zou willen noemen voordat wij met het Cobra interview beginnen is dat ik heb gewerkt met de Sadala Weeshuis in Tanzania.

http://www.sadalaorphanage.org

Christopher Kala heeft het Sadala ‘Weeshuis opgericht en ik zal spoedig een interview met hem hebben. Let er alsjeblieft op. Zij zijn in desperate tijden gevallen. Zij zijn nu op zoek naar geld voor voedsel, en ik hoop dat jullie naar de link willen kijken en zo genereus zult zijn als je maar kunt.

De link staat op mijn website, www.thepromiserevealed.com en er zijn manieren om met Chris contact op te nemen en donaties te geven voor de kinderen. En ik hoop echt dat er iemand daarbuiten is die heel veel geld zou kunnen doneren, zo’n $400-$500 per maand. Dat is hoeveel er nodig is om zo’n 35 kinderen te voeden en de weduwen die hem helpen voor de kinderen te zorgen in zijn prachtige inspanning daar in Tanzania, de Sandala Weeshuis.

Ik heb gezien dat Prepare for Change en andere mensen ook weeshuizen ondersteunen. Ik denk dat dit doel het waard is. Als iemand van jullie die luistert het beste naar zijn vermogen kan doen stellen wij dat zeer op prijs. Weet je, zelfs kleine bedragen kunnen helpen. Dus dank jullie wel. Dank je voor het luisteren.

—————————————————————————————————————

Interview

Rob Potter: Okay dames en heren, dit is weer een speciale editie van de Victory of the Light Radio Show en wij zijn hier met Cobra. Welkom bij de Victory of the Light Cobra. Het is een eer om je hier weer te hebben.

Cobra: Ik ben heel blij dat wij dit interview nu doen net voor de meditatie.

Rob: Ja, de meditatie is over twee dagen mensen. Ik heb een vraag. Dit zal komen na jouw meditatie. Ik zal mijn meditatie doen vanuit Bolivia en iedereen anders doet die van hen … Ik weet dat veel mensen reizen om in het pad van de zonsverduistering te komen. En natuurlijk, veel Prepare for Change mensen en mensen die Corey Goode volgen zijn in Mt. Shasta nu om het daar voor te bereiden. Kun je ons vertellen wat voor soort dingen wij kunnen verwachten als wij succes hebben met deze meditatie?

Cobra: Okay, dit is precies de vraag waarover ik instructies kreeg om die niet te beantwoorden, want veel dingen zijn mogelijk. Maar als ik teveel informatie geef vóór de meditatie zou dat de gebeurtenissen kunnen beïnvloeden omdat, uiteraard, de andere kant zou kunnen proberen om daar wat van tegen te houden. Dus ik zou alleen zeggen dat ik absoluut goed nieuws zal hebben in mijn rapport als de meditatie voorbij is. Dat kan ik garanderen. En de hoeveelheid en het type van goed nieuws ligt er voor een zekere graad aan of wij de kritieke massa bereiken of niet. En ook zijn er wat andere kosmische factoren betrokken.

Rob: Ja, dat begrijp is. Dit interview komt niet beschikbaar voor de meditatie, maar wij kijken ernaar uit om die informatie van je te krijgen. Ik ben benieuwd, zonder de Lichtkrachten en dit soort dingen, dit soort meditatie, als deze speciale meditatie niet zou plaatsvinden, wat voor soort effecten is normaal geassocieerd met een volledige zonsverduistering? Historisch en kosmisch gesproken onder de condities van de Aarde?

Cobra: Een zonsverduistering is normaal gesproken een moment van beslissing en een moment van openbaring. Dus mensen die dat moment gebruiken om besluiten uit vrije wil te maken worden meer krachtig in wat ze doen, en de rest van de mensen wordt gewoon getriggerd in wat zij binnenin hebben, want alles wordt blootgegeven.

De energieën van de zonsverduistering zijn heel krachtig. En vooral voor degenen die zich bevinden in het eclipspad is dit een hele krachtige ervaring. En als zij in staat zijn om hun onderbewuste issues te behandelen kan dit een opliftende ervaring zijn. Als zij dat niet kunnen dan kan dit wat pittiger zijn. Dus zonsverduisteringen zijn altijd keerpunten op de een of de andere manier.

Rob: Wel, dat is heel interessant nieuws, ik ben er blij mee. Nu, ik heb je dit nooit publiek gevraagd, maar ik denk wel dat jij het boek met de titel “the Lion’s Path” kent. Ik kende dit boek … ik geloof dat het laat 70er begin 80er jaren uitkwam. Klopt dat?

Cobra: Ik denk dat het rond die tijd was ja.

Rob: Yeah, hoe dan ook mensen, dit boek praat natuurlijk over verschillende energetische, ik denk dat we ze zouden kunnen noemen, tijdpunten of ‘windows’ of gelegenheden, of portalen, die op verschillende tijden en onder bepaalde astronomische condities komen. Dit boek praat ook over hoe de pijnappelklier feitelijk aan het muteren is. Wij hadden onlangs een ‘Lion’s Gate’ Portaal, zoals sommige mensen het noemen. Cobra, kun jij wat over dit boek zeggen en de recente maansverduistering die in the Lion’s Path werd aangekondigd, en dit boek in het algemeen, en de verbinding met Sirius die recent is versterkt met dit eclips pad? De maaneclips die wij eerder hadden.

Cobra: Ja, de maaneclips vond feitelijk plaats op de 7e augustus en het was in feite deel van de Lion’s Gate portaal dit jaar. en deze maaneclips startte in feite het proces dat zal uitmonden in de zoneclips. En in dit jaar vooral, is dit proces heel krachtig, want de tijdlijn die ze verbindt, het punt van de maaneclips dit jaar en de zoneclips dit jaar in augustus, is heel krachtig.

Dus wat er gaande is nu in deze 14 dagen is versnellende voorbereiding, en de energieën van Sirius die kwamen – Sirius sterrenstelsel – die kwamen tijdens de maaneclips, zijn nu de weg aan het voorbereiden voor meer intense en krachtiger galactische energie die zal komen tijdens de zoneclips. Dus dit maakt allemaal deel uit van een groter plan, deel van een dieper proces.

Rob: Dus het lijkt alsof sommige van deze, ik denk dat we ze kunnen noemen astronomische uitlijningen, komen sneller en sneller. Het lijkt met deze twee nu op dit moment, dat wij krijgen, neem ik aan, wat hele positieve gelegenheden voor de Lichtwerkers om te hun lichamen te accelereren en meer positief te worden zodat wij de Event op Aarde kunnen hebben. Is dat wat er aan het gebeuren is?

Cobra: Feitelijk is de hele tijd tussen de maan- en zoneclips toegewijd aan dat proces. Dus wij zijn door een zeer intens zuiveringsproces aan het gaan, zowel individueel als collectief, en het bereidt ons voor op de volgende stadium, zowel individueel als collectief. Wij zijn op dit moment fenomenen aan het manifesteren van eenheidbewustzijn tijdens deze meditatie. En bepaalde, zou ik zeggen, zeer hoog ontwikkelde kosmische krachten hebben dat opgemerkt. En dit zal individueel en collectief het ascentieproces drastisch accelereren. Dit is zoveel als ik kan zeggen op dit moment.

Rob: Okay. Ik zou graag … ik heb een aantal vragen over healing die mensen hebben gesteld. Wij weten dat je geen dokter bent, maar je hebt een groot inzicht in de metafysische aspecten van genezing en ook de fysica. En ik heb hier een paar vragen over dus ik dacht dat ik die zou stellen. Met betrekking tot ‘lasik surgery’ op de ogen, is dat schadelijk, of zouden de mensen moeten wachten op de technologieën die met de Event worden vrijgegeven?

Cobra: Het is niet heel erg schadelijk, maar het heeft effect op het zicht op een bepaalde manier. Bijvoorbeeld, als je ’s nachts naar de sterren kijkt zou je ervaring niet precies hetzelfde zijn als ervoor. Dus er zou kunnen, zou ik zeggen, bepaalde zij effecten kunnen zijn die niet drastisch zijn, maar die soms wat zorgwekkend kunnen zijn. En het is aan jezelf of je wilt wachten of dat je ermee doorgaat. Het is jouw eigen individuele keuze. En, nogmaals, het is sowieso heel goed om te zijn geïnformeerd voordat je dit soort stappen neemt.

Rob: Okay. Kun je wat natuurlijke methodes aanbevelen om de mensen met depressie te helpen. Nu heeft de farmaceutische industrie deze. Ik moedig de mensen altijd aan om te gebruiken, weet je, zoals zonlicht, natuurwandelingen, ademhalingsoefeningen. En, weet je, ik heb graag een Cintamani steen op het kruinchakra, schiet een laser en een violette staaf, of wat van jouw getachyoniseerde kristallen, en combineer ze met invocaties en meditaties. Maar kun jij wellicht iets aanraden op het gebied van voeding of alles waarvan jij denkt dat het de mensen kan helpen die lijden aan onverklaarbare golven van depressie?

Cobra: Okay, in basis is alles wat jij hebt genoemd goed en kan helpen, maar de kern van het issue is onderdrukte emoties. En deze onderdrukte emoties zijn ook kunstmatig hier gehouden met scalar technologie. Dus mensen die deze onderdrukte emoties onder ogen zien, ze healen, die zullen de depressie kwijtraken. Uiteraard, wanneer je de gewoonte wilt veranderen, als je de cyclus wilt doorbreken, is het heel goed om voor een bepaalde korte periode naar een andere locatie te gaan, wat healing te krijgen, en dan terug te keren naar jouw oorspronkelijke locatie. Dat kan veel helpen.

Rob: Goede suggesties. Ook, heb jij enige suggesties voor zenuwpijn, zoals in de onderbenen of extremiteiten die worden veroorzaakt door schijfproblemen? Zijn er voedingssupplementen of iets anders dat jij kunt aanraden om dit probleem te genezen?

Cobra: Er zijn Russische doktoren die heel effectief veel zenuwpijnen die zijn geassocieerd met de ruggengraat kunnen genezen. Dus er zijn zeer effectieve, zou ik zeggen, manuele genezingstechnieken die feitelijk deze pijn volledig kunnen verwijderen. En zij zijn bekend in Rusland. Zij zijn ook bekend in landen die zijn geassocieerd met de Russische Oosterse Alliantie, maar zij bestaan vrijwel niet in de westerse wereld omdat, uiteraard, de Rothschild’s medische, en de Rockefeller … sorry, het Rockefeller medische kartel wilde deze niet beschikbaar maken voor de mensen. Dus als je wat verder zoekt, als je enige Russische vrienden hebt, vraag hen ernaar en heel waarschijnlijk zullen zij ervan af weten.

Rob: Okay. Als je in de gelegenheid bent kun je mij misschien een link sturen, en wij zouden dat kunnen posten, maar ik zal ernaar kijken en zien wat ik kan doen. Wij hebben ook een vraag over, niet noodzakelijk gezondheid, maar DNA manipulatie. Nu, ik begrijp dat dit al duizenden jaren gaande is en wij, uiteraard, horen van Zacharia Sitchin, Enil en Enki, zij hebben niet het menselijk ras gecreëerd. Ik geloof dat zij negatief het menselijk ras beïnvloedden met hun manipulatie. Kun jij wat zeggen over hoe deze manipulatie is gedaan? En kun jij deze manipulatie beschrijven? En wat van de kenmerken, voor de laatste 30.000 jaar, zijn het meest schadelijk geweest. En kunnen wij dit zelf terugdraaien voor de Event?

Cobra: Okay, dit is een heel breed onderwerp. Ik zal alleen zeggen dat het gaande is voor een veel langere periode dan 30.000 jaar. Feitelijk, genetische manipulatie begon bijna 1 miljoen jaar geleden toen de duistere krachten van het Orion sterrenstelsel naar deze planeet kwamen in Atlantis. En deze genetische manipulatie was behoorlijk extensief en was gedaan door veel rassen.

Er waren ook, zou ik zeggen, goede, positieve rassen die het menselijk DNA wilden repareren en zij hebben ook aan dit proces bijgedragen op een positieve manier.

Dus nu hebben wij menselijk DNA dat feitelijk veel genezing nodig heeft, en het meeste hiervan zal worden gedaan na de Event, wat feitelijk het moment is dat geavanceerde technologieën die daarvoor nodig zijn zullen worden vrijgegeven. Ik zie dit niet gebeuren voor de Event, werkelijk, want het is een behoorlijk complexe situatie.

Rob: Ja, ik was wat nieuwsgierig, en ik ben erin geïnteresseerd in hoe de manipulatie plaatsvond. Waren bepaalde mensen in de Lichtgroep opgenomen en hun DNA aangepast, en dan waren hun successievelijke bloedlijnen veranderd? Of hoe is dit gedaan dat veroorzaakte … hebben de slechteriken bepaalde mensen ontvoerd en de manipulatie gedaan?  Of hoe was deze manipulatie gedaan? Is het individueel gedaan, of in groepen, of hoe is het feitelijk gebeurd?

Cobra: Het was gedaan vergelijkbaar met wat het medische kartel nu heeft gedaan met vaccinaties. Iedereen was verplicht om bepaalde zogenoemde ‘behandelingen’ te ondergaan in zogenoemde ‘genezingstempels’ in Atlantis, en dit is waar DNA was gemanipuleerd met Atlantis technologie. En de mensen waren in feite niet precies gedwongen om daar naar toe te gaan, maar het was krachtig geadviseerd tegen niet te gaan. Dus als iemand er niet naar toe ging, waren er vergeldingen. En het overgrote deel van de menselijke bevolking ging door dat proces op een zeker moment in Atlantis.

Rob: Okay, dat is interessant, dat klinkt logisch. En je hebt gezegd dat sommige van deze oudere vaccinatietechnologieën … zoals, ik ben 60, dus toen ik ben geboren gaven zij me … toen ik wat ouder was, ik denk dat ik 5 of 6 was, of toen ik naar school ging … Ik herinner mij dat wij de lange rijen hadden voor vaccinaties in de zestiger jaren waar zij het aan ons gaven. Nu, je hebt eerder gezegd dat, ik denk, dit is ouderwetse technologie. Of hebben de Lichtkrachten iets gedaan om het te neutraliseren? Klopt dat?

Cobra: Zij kunnen veel dingen doen om het te neutraliseren, maar dat zal worden gedaan na de Event. Het andere aspect hiervan is dat vaccinatietechnologie was gebruikt, of zal ik zeggen misbruikt, in de laatste paar decennia om biochips in het menselijk lichaam te spuiten. En, nogmaals, bijna iedereen op de planeet is hierdoor geraakt. En deze biochips zijn al door de Resistance Movement verwijderd. Dus zij bestaan niet meer in menselijke lichamen.

Rob: Wow! Dat is geweldig nieuws. Dus de fysische biochips … De Resistance heeft zijn technologieën gebruikt voor iedereen die het had en feitelijk verwijderden het of vernietigden het?

Cobra: Zij gebruikten bepaalde geavanceerde technologie om dit te verwijderen en dit is de reden – een van de redenen – waarom wij nu deze ontwaking hebben, want een laag van de matrix is verdwenen. En het is nu makkelijker voor de mensen om te ontwaken.

Rob: Ja, dat is belangrijk. Ik heb gelukkig sinds die tijd geen vaccinaties gehad. Wij weten dat vaccinaties autisme veroorzaken. Stoppen zij er nu nog steeds biochips in?

Cobra: Nee, niet meer. Feitelijk, dit begon na WWII. De biochips waren ontwikkeld in Nazi Duitsland door Siemens Corp. en waren … Dit programma begon in 1945 en was in feite heel extensief in de 50er en 60er jaren.

Rob: Okay, goed. Dus, neem ik aan, hoeven wij ons daar geen zorgen meer over te maken ook al hebben de vaccinaties nog steeds negatieve repercussies als gevolg van de toevoegingen en alle dingen die ze erin stoppen – het kwik en formaldehyde – klopt dat?

Cobra: Yeah. Dat klopt, ja.

Rob: Okay, dank je. Wij ontvingen onlangs van jou notities, waar jij je akkoord aan had gegeven, die niet helemaal juist waren, ik denk dat er iets was, maar over jouw ascentie conferentie die je onlangs in Taiwan had, dacht ik dat het was. En ik ben benieuwd of je zou kunnen delen – ik wilde niet over alles vragen in de conferentie – maar je zei wat over een vortex support field map. Was dit een soort map van de primaire leylijnpunten van de Lichtkrachten die zouden kunnen helpen de mensen transformeren? Of kun jij wat zeggen over deze map?

Cobra: Nee, het was iets helemaal anders, en ik zou er liever niet over spreken in dit korte interview want ik geef er de voorkeur aan dat de mensen naar de conferentie komen en het zelf ervaren. Het is een heel diep onderwerp.

Rob: Zul je meer ascentieconferenties hebben?

Cobra: Het hangt af van de planetaire situatie.

Rob: Okay. Een andere vraag die ik van veel mensen heb gekregen. Je hebt consistent gezegd dat je niet meer naar de US zou komen. Ik neem aan dat de dingen deze dagen wat heet zijn, maar zijn er enige plannen of mogelijkheden voor jou om mogelijk naar de US te komen voor conferenties in de nabije toekomst?

Cobra: Heel waarschijnlijk dit jaar, maar in de toekomst, wie weet. Nogmaals, het hangt af van hoe de zaken zich ontwikkelen.

Rob: Okay. Wel, ik zou je graag uitnodigen. Wij zouden een prachtige in Mt. Shasta kunnen hebben als je ooit zou besluiten om hier te komen. Nu, ik heb hier ook een aantekening over Elon Musk’s Boor company. Ik ging naar wat van die links en ik dacht dat het gaaf was. Duidelijk, de regering heeft deze technologie, dus op een manier het is wat als, neem ik aan, niet zacht … ik neem aan dat ik het soft disclosure zal noemen, dat deze technologie al bestaat en dat er de mogelijkheid is van hyper snelheid transport dat beschikbaar is voor ons. De vraag die ik wil stellen is, zullen bestaande transportsysteem gebruikt door de geheime regering programma beschikbaar zijn voor algemeen gebruik na de Event?

Cobra: In feite, ja, deel van deze infrastructuur zal voor publiek gebruik komen. De partikel tube is te gebruiken want snel zullen meer geavanceerde technologieën worden geïntroduceerd. Maar in de transitieperiode na de Event, waarom niet? Bepaalde delen van deze infrastructuur zullen voor publiek gebruik komen.

Rob: Met de company van Elon Musk, ik bedoel, zullen zij openbaren dat zij tunnels kunnen maken … weet je, vergeet de Europese tunnel die eeuwig duurde en mogelijk financieel een ramp was. Maar wellicht kun je dit bevestigen of ontkennen, maar Phil Schneider en sommige van deze tunnelboor apparatuur was gezegd tunnelsporen te creëren 7 mijl per dag. Klopt dat in bepaalde gevallen?

Cobra: Ja, in feite, dit was het geheime, zou ik zeggen, “Uitbreek gemeenschap” programma dat militaire ondergrondse bases bouwde, vooral in het continentale US, en zij hadden boortechnologie die 7 mijl per dag kon bereiken ja, zij hadden dat. Uiteraard hebben de negatieve militairen dat nu, maar de positieve Lichtkrachten hebben feitelijk veel snellere technologie. Zij bouwden … gewoonlijk nu, als de Resistance Movement iets ondergronds te bouwen heeft… zij kunnen zeer complexe structuren in een paar dagen bouwen wanneer dat nodig is, en onlangs hebben zij dat gedaan in Antarctica.

Rob: Wow! Dat is fantastisch. Het is goed om te weten mensen, en je kunt wat van deze zaken zelf onderzoeken op het internet. Ik wil je een vraag stellen, is de liefdevolle attentie gedaan door de goede mensen om toplet bommen op te lossen en deze primaire anomalie, neem ik aan, top quark? Gaat dat succes hebben?

Cobra: Ja, absoluut.

Rob: En met het succes hiervan, dit zou de laatste, neem ik aan, wegversperringen wegnemen waar wij van horen van de Galactische Confederatie zo ver als de veiligheid van de Event. Wanneer dat volledig is verwijderd zou de Event op elk moment kunnen plaatsvinden? Klopt dat?

Cobra: Wanneer de zwarte steen en al de toplet bommen zijn verwijderd zou de Event kunnen plaatsvinden. Ik zie geen andere reden, enige andere blokkades, die de Event zouden kunnen tegenhouden.

Rob: ik vraag mij af, over de AI of Yaldabaoth hoofd plasma veld, is dit rechtstreeks gerelateerd aan de zwarte steen quark?

Cobra: Ja, ja, natuurlijk. Het is als symbiose die gebeurt tussen de twee.

Rob: Dus deze beweging zal in basis het Yaldabaoth hoofd verwijderen? Zijn er andere acties., of is dit de primaire kracht die het stuurt?

Cobra: Dat is in feite allemaal met elkaar verbonden. Je hebt verschillende aspecten van dezelfde situatie. Je hebt de Yaldabaoth entiteit, je hebt de toplet bommen, en je hebt de zwarte steen. En zij komen allemaal samen op verschillende manieren.

Rob: Je hebt gezegd dat het geheime ruimteprogramma min of meer heeft aangekondigd dat zij een defensiesysteem voor de Aarde wilden creëren, wat is waarom de chimera en de archons nogal angstig worden voor de Galactische Federatie moederschepen die zich laten zien. Je hebt gezegd dat als er enige confrontatie was dat het kort en spectaculair zou zijn, wat voor mij duidelijk is dat de Galactische Confederatie elke technologie kan neutraliseren die de Aarde heeft gebouwd, deze ruimteprogramma’s. Mijn vraag is, denk jij dat dit zou kunnen plaatsvinden voor de Event?

Cobra: Dit zal … als het plaatsvindt zal dit heel kort voor de Event zijn, maar het is niet waarschijnlijk. Meer waarschijnlijk willen de slechteriken niet een open display hebben. Dan is het ‘game over’ en zou feitelijk hun uiteindelijke nederlaag versnellen. Dus zij proberen dat koste wat koste te vermijden.

Rob: En de goede mensen zouden zichzelf niet laten zien, in het algemeen gesproken, in de moederschapen. Zij zijn nu constant verhult. Dus zij laten zich niet zien aan het algemene publiek tenzij het de Event is. Is dat een goede samenvatting?

Cobra: Ja, precies.

Rob: Okay, dank je. Ik heb wat vragen over de chimera en de archons. Kun je ons vertellen wat is de status van de chimera en archons. Aangezien de Lichtkrachten doorgaan met de Overwinning van het Licht, kun je ons vertellen wat hun gedachten of condities zijn of de algemene status van hun, neem ik aan, mentale – ik weet niet of zij emotionele lichamen hebben of … Wat voelen zij nu? Zij ze bang, zijn ze bezorgd. Ze lijken duidelijk behoorlijk desperaat.

Cobra: De chimera was niet bezorgd tot heel recent, want zij waren er absoluut zeker van dat niemand ze eronder krijgt. Maar in de laatste paar maanden lieten zij meer en meer signalen van zorg en bezorgdheid zien, en zij maken technische fouten hierdoor. Zij zijn niet … hun plan is niet langer perfect. Zij maken fouten die zullen leiden tot hun uiteindelijke nederlaag.

Over de archons, zij weten al een paar jaar dat zij niet zo zeker zijn als zij waren. En hun strategie is simpel om zo veel negativiteit als mogelijk los te laten voordat zij ten onder gaan. Zij hebben geen exit strategie op dit moment, dus in basis wat zij doen, zij proberen zoveel mogelijk schade toe te brengen voordat zij zijn verwijderd.

 Rob: Wie staat hoger op de ‘slechterikenladder’ – archon of chimera?

Cobra: Chimera.

Rob: En kun je ons de getallen geven, als zij bekend zijn, van het aantal chimera dat bestaat, zal ik zeggen, in het zonnestelsel? Of zijn zij verwijderd uit het zonnestelsel en bevinden zich alleen op deze planeet, of zijn zij in de Kuiper gordel?

Cobra: Okay, Ik zou zeggen dat de meeste van hen zeker op deze planeet zijn, en het is een hele kleine groep, minder dan een paar honderd mensen op dit moment. Het is een hele kleine groep, maar een hele gevaarlijke groep want zij hebben toegang tot al deze exotische quark wapentechnologie. En dit is de enige reden dat zij nog bestaan.

Rob: Okay. Bestaan deze chimera uit draco of reptillian? Zijn deze meer op mensen lijkend zoals Andromedans en, neem ik aan, uitbreek Pleiadians, of wat dan ook.

Cobra: Draco en reptilians staan helemaal niet in de buurt van de top van de voedselketen. Chimera is feitelijk een Andromedan mensachtig ras wat meer op mensen lijkt. Zij maken deel uit van een humanoïde evolutie, maar zij zijn extreem negatief want zij gingen door veel kosmische anomalie. Je zou kunnen zeggen “gevallen engelen” in een menselijk lichaam. Dit is hoe je ze zou kunnen beschrijven.

Rob: Zijn deze Andromedans van de Andromedan constellatie of de Andromedan galaxy?

Cobra: Andromedan galaxy, maar je moet begrijpen dat de Andromedan galaxy enorm is. En zij zijn absoluut niet dezelfde Andromedans als waar Alex Collier contact mee heeft.

Rob: Natuurlijk niet. Yeah.

Cobra: Gewoon om dat duidelijk te maken. Yeah.

Rob: Ja, dat is goed. Wij willen … wij willen dat absoluut duidelijk maken. Ik wil wat vragen over de archons. Wat zijn hun aantallen en hun mentale conditie? Je gaf al aan dat zij weten dat zij verslagen kunnen worden. Kun je iets zeggen over hun aantallen. Zijn ze nog steeds op de oppervlakte van de Aarde in deze, neem ik aan, zwarte adel families, of verspreid over de planeet. Hoeveel van hen zijn er zou je zeggen?

Cobra: Ik zou zeggen een paar honderd op de fysieke laag in de zwarte adel families en een paar duizend op de, het meest op, de plasma laag en de lagere etherische en astrale laag. Zij zijn zich bewust dat het spel over is en, zoals ik heb gezegd, zij willen zoveel chaos en negativiteit los laten als mogelijk is voordat zij weg zijn.

Rob: Okay. Wanneer je zegt in de lagere astrale, zijn dit spirits uit het lichaam die nog steeds op de Aarde bestaan maar niet in incarnatie?

Cobra: Ja, zogenoemde “onheilige spirits” of “demonen” of iets dergelijks – entiteiten die voor duister hebben gekozen en bestaan op deze lagen. Maar zij verliezen dagelijks kracht, vooral nu dat wij deze meditatie naderen. Zij zullen behoorlijk wat van hun macht verliezen in dit proces.

Rob: Dank je. Ik denk dat we het er eens over hadden, wellicht een jaar geleden, heb je gezegd dat sommige van deze, ik denk, chimera zich verborgen binnen iets als een anomalie in de Kuiper gordel en zich verstopten voor de Lichtkrachten. Is dat nog steeds zo, of is dit ….

Cobra: Oh nee, dat is voorbij. Dit gebeurde in feite behoorlijk veel, en dit is geschoond.

Rob: Okay. Wel, dat is heel goed nieuws. Wij hebben privé besproken, jij en ik, het boek getiteld “The Brotherhood of the Third Degree”. En ik heb een vraag over dit boek en wat van jouw intel. En ik wil een beetje achtergrond hiervan geven voor de luisteraars. Je kunt dit nazoeken. Dit is “The Brotherhood of the Third Degree”. En dit boek beschrijft feitelijk twee tweelingvlammen terug in de tijd van Napoleon toen St. Germain heel actief was in Versailles. Dit is gerelateerd aan sommige van Cobra’s recente posten – maar er was een dokter die was gevraagd om te werken aan de ene kant van de oorlog tussen Napoleon en Wellington. En zijn tweelingvlam, geloof ik, was aan de andere kant. En zij hadden speciale gaven. Zij waren mentaal telepathisch. Zij ontvingen informatie over intel tussen de generaals aan beide zijden en gaven de informatie door aan St. Germain over sommige van deze cruciale conflicten die de mensheid zouden beïnvloeden. En het lijkt dat in de vroegere geschiedenis de Great White Brotherhood en de opgestegen meesters op cruciale punten erop toe zien dat bepaalde uitkomsten plaatsvonden.

Nu, in dit boek spreekt het over de Great White Brotherhood en de Lichtkrachten die een van de boodschappers arresteerden die de “Protocollen van de Wijzen van Zion” bij zich had. Deze boodschapper was gevangen en toen werd gezegd dat hij zou worden vrijgelaten als hij een eed zwoer om er niet over te spreken of zo. Als hij dat deed zou hij stom en blind worden. En, uiteraard, hij zei dat hij niet zou vertellen dat hij gevangen was en toen hij dit probeerde te vertellen aan zijn meesters werd hij stom en blind.

De vraag die ik voor jou heb, jij hebt in een van jouw posten gezegd over New Atlantis en de Lichtkrachten en de verschillende Lichtgroepen en centra die het Licht hebben gedragen na het zinken van Atlantis. Ik geloof dat jij sprak over de Oosterse Mediterrane en de Azoren. En, uiteraard, wij hebben de catharen en de tempeliers.

Je noemde ook Jezus en Maria Magdalena als zijnde de continuering van deze Lichtkrachtcentrales en bronnen van informatie en de waarheid. Maar je hebt ook de Priorij van Sion genoemd als zijnde een van deze. Kun jij wat zeggen over het verschil tussen de Priorij van Sion en de Wijzen van Zion. Was de priorij van Sion gekidnapt zoals de vrijmetselaars en deze groep geworden die de protocollen opgestelde? Of zou je kunnen preciseren op dit verhaal?

Cobra: Deze groep heeft geen enkele relatie met de protocollen van Zion. En deze groep is een hele interessante groep want leden van zowel duister als Licht zijn in deze groep gekomen en zij weten dat. Het doel van deze groep was voor het Licht … de poging van de Lichtkrachten om het duister te helen, om het duister te transformeren. En in bepaalde omstandigheden was dat succesvol. Als je de geschiedenis nakijkt van dit specifieke geheime genootschap zul je vinden dat bepaalde sleutelfiguren die de menselijke geschiedenis hebben gevormd deel uitmaakten van deze specifieke groep.

Rob: Kun jij enkele namen met ons delen van de mensen die de protocollen van Zion maakten? Dat was een soort Rothschild creatie, klopt dat?

Cobra: De protocollen is een geheel ander verhaal aangezien het was verbonden met de Rothschilds die in feite de scheppers waren van de Zionistische beweging op een manier.

Rob: Ja, kun je delen, mogelijk, enige van de positieve namen van de – ik denk het was de 1700en die waren geassocieerd met het Licht en duister breuken hier in de Priorij van Sion?

Cobra: Ja, dat kan ik wel. Leonardo DaVinci maakte deel uit van de groep. Isaac Newton was bij de groep. Er waren wat fameuze alchemisten zoals Nicolas Flamel die bij de groep waren, en zij werkten allemaal voor het Licht.

En er waren ook wat andere mensen die ik niet wil noemen die actief waren in de 19e eeuw die Centraal Europa behoorlijk hebben beïnvloed, maar hun werk is niet erg bekend in deze tijd. Feitelijk, zij hebben bepaalde mysteriën bewaard, verbonden met de Godin in Centraal Europa in de tijd van Napoleon.

Rob: Wow! Dus dit is geweldig nieuws. Dus de Priorij van Sion is een soort van Lichtkrachten die het duister ontmoeten waar de Lichtkrachten absoluut proberen een positieve verandering te krijgen in sommige van deze duistere plannen die er zijn. Heel interessant. Het is nu al honderden jaren gaande, niet?

Cobra: Dit was gaande voor tenminste vijf of zes … tenminste vijfhonderd jaar nu.

Rob: Wel, daar hebben jullie het mensen, sommige van de interne werkingen van de planetaire politieke situatie waar het Licht het duister ontmoet, soort als het duistere kristal of in jouw koffie met crème. Okay, laten wij verder gaan. Een ander ding dat ik wil vragen. In het recente PFC interview vertelde je een verhaal dat, ik denk dat Lynn het erover had, was dat de Veda’s zijn gekomen van een groep binnen, ik neem aan, een blankhuidige groep van binnen Rusland als zijnde 60-70% correct. Nu ben ik wat benieuwd, Fred Bell had gezegd dat de Rishi’s die zijn genoemd in de Rig, Yajur en de Sama Veda, feitelijk refereren aan de Pleiadians. Kun je met ons delen de waarde van spirituele kennis die komt van India? Ik neem aan dat het een mengeling is van vele verschillende bronnen, mogelijk inclusief wat zeer geavanceerde buitenaardse contacten die verborgen zijn gebleven en hun leringen zijn intact gebleven. Kun je wat zeggen over de waarde van spirituele informatie uit India en de bronnen waar het precies vandaan komt?

Cobra: Wat je zegt in is in feite correct, want de Veda’s zelf waren een mengeling, en deel hiervan kwam van het oude erfgoed van Atlantis. Deel hiervan kwam van Pleiadian bronnen. In feite zijn de Rishi’s de zeven sterren van de Pleiaden. En, feitelijk, het andere deel hiervan kwam van archon hersenspoeling. Dus Veda’s zijn een curieuze mengeling van waarheid en desinformatie, zoals iedereen op de planeet.

Rob: Wel, ik neem aan dat dit niet een verrassing is. Ik heb de contacten gevolgd van de Alpha Centauri Groep door het wezen Soltec van de oude school contacten van George Hunt williamson, en de vroege UFO contactees van de vijftiger jaren, die veel meer fysiek contact hadden met de ruimtefamilie, soort als jij en Alex en andere mensen die herhaaldelijk fysieke contacten hebben. Het leek veel meer algemeen te zijn toen in de vijftiger jaren.

En zij hadden gesproken over veel van deze technologie die zij hadden, en het bevatte ook het kijken door elke vorm van materie, en dames en heren, de goeden hebben technologie … zij kunnen alles zien dat de duisteren doen.

Dus mijn vraag aan jou Cobra is, op enige moment, na de Event, of wanneer deze arrestaties plaatsvinden, om de mensen te genezen, zullen zij met ons wat van deze rechtstreekse opnames delen of deze gebeurtenissen zodat als je gaat “ik geloof dat niet” dat zij ons de Akashic records video’s laten zien, of hoe zal wat hiervan, weet je, offensieve en afschuwelijke spul worden vrijgegeven aan de het publiek zodat het niet alleen maar “horen zeggen” is. Je weet dat de meeste mensen zullen denken dat het maar verzonnen is. Hoe zal dit worden bekend gemaakt aan het publiek? Zijn er enige plannen hiervoor die jij weet?

Cobra: Ja, natuurlijk. Er zijn opnames en sommige daarvan zijn erg verontrustend, die nu in het bezit zijn van de Resistance Movement. En sommige van deze opnames zijn geplaatst op de computers van de belangrijke nieuwsagentschappen op de planeet en zij kunnen worden getriggerd door een speciale toegangscode die bekend is bij de Resistance. En dit kan op elk moment dat het uitkomt publiek worden gemaakt. En deze opnames zullen worden gebruikt en sommige daarvan zullen publiek worden uitgezonden wanneer de processen plaatsvinden, wanneer de waarheid- en bemiddelingcomités aan het werk gaan, en wanneer de acties van de cabal zullen worden geëvalueerd. dus sommige van deze opnames zullen publiek worden gemaakt, maar zij zijn erg verontrustend. Dus het zal niet extensief zijn, want het publiek kan maar zoveel verwerken. Maar het zal genoeg zijn om iedereen ervan te overtuigen dat wat gebeurde waar was, en iedereen zal in staat zijn om dat wat er gebeurde in perspectief te plaatsen.

Rob: Zijn deze opnames gemaakt door insiders of door de buitenaardse technologie die ik noemde?

Cobra: Deze opnames gebeurden door geavanceerde buitenaardse technologie.

Rob: Okay, zoals ik dacht. Kun je ons vertellen, wat is de situatie in Syrië nu? Is er enig goed nieuws of is er nog steeds een moeras van lijden door politieke en archon? En wat is de toekomst? Wat voor plannen hebben de krachten nu in deze situatie? Is het geschoond?

Cobra: Ja, er is veel vooruitgang. Sinds onze meditatie voor Syrië in de lente is er veel vooruitgang geweest. Feitelijk, het hele gebied van Syrië en Irak, wanneer daar deze enorme vortex is dat gedeeltelijk nog steeds onder controle staat van de IS, veel hiervan is bevrijd. Mosul in Irak is bevrijd. Grote gebieden van land in Syrië zijn bevrijd. Er was veel vooruitgang in de laatste paar weken. Dus nu zijn er maar twee kleine enclaves van niet bevrijd terrein in Syrië, en deze twee gebieden worden kleiner en kleiner,. En, feitelijk, mogelijk mensen die gevlucht zijn uit Syrië omdat de situatie daar niet te verdragen was, zijn terug aan het keren naar hun huizen want in bepaalde delen van Syrië is het leven weer normaal aan het worden.

Rob: Wel, dat is goed nieuws, en mijn gebeden gaan uit naar de mensen van Syrië. Zij zijn door een enorme hoeveelheid lijden gegaan door de handen van de cabal. De onschuldige mensen van de islamitische religie zijn helemaal niet slecht, en ik hoop maar dat deze genezing snel kan plaatsvinden. Het is behoorlijk idioot daar.

Ik heb een andere vraag. Kun je ons iets vertellen over de situatie tussen Putin en Trump? Ik hou er niet van om over Trump te praten. Ik zie hem als een narcist, een elitist, weet je, duidelijk, een enorm ego. Ik denk dat wat hem hier bracht was zijn complete gebrek aan ervaring in politiek dat de mensen iemand wilden die geen insider was. En dit werkte voor hem en tegen hem.

Mijn vraag is, probeert hij enige serieuze relatie naar het werken met Putin die wij zien als de goede, naar verandering, of is hij gewoon als een blinde die rondrent en zijn handen uitstrekt? Haha.

Cobra: In basis wat hier gebeurt is een man zonder een solide internationale politiek, en hij acteert op zijn impulsen gecombineerd met wat hij krijgt van zijn adviseurs. Er zijn twee groepen die vechten om zijn aandacht – de goeden en de slechten. Soms luistert hij naar de ene groep en soms luistert hij naar de andere groep. Dus het is een gemengde situatie, en de Lichtkrachten zijn aan het proberen om te doen wat zij kunnen om deze hele situatie naar het Licht te sturen.

Rob: Okay. Kun je vertellen wat er gaande is in de Oekraïense, en de Soros situatie hier? Is dat opgelost? Zijn er nog steeds issues gaande daar? Hebben zij enige van deze khazarian krachten voor het gerecht gebracht? Wat is de situatie daar? Is dat nog steeds voorbijgaand?

Cobra: Het is nog steeds voorbijgaand. Het is niet opgelost, maar het is niet zo slecht als het een  jaar of twee geleden was. Dus ik zou zeggen dat de situatie langzaam verbetert.

Rob: Okay. mijn bron van Venus, en dit is niet als een buitenaardse die in de ruimte leeft en hier komt. Dit is er een die hier is gekomen als Omnec Onec, maar in een andere vorm, en werkt als zeer telepathisch met de meesters en veel werk verricht in informatie in bepaalde groepen. En zij gaf aan dat hun intel vergelijkbaar was met wat Ben Fulford zei. Zij zeiden niet dat wat zou kunnen gebeuren goed is. Zij zeiden niet dat het een goed plan is. Echter, hij zei dat Fulford had aangegeven dat er een oorlog getriggerd zou kunnen worden met Korea, waarbij Rusland, de US en China deze gelimiteerde oorlog steunden om de slechteriken naar buiten te krijgen. Hij zei tegen mij dat het heel mogelijk is – zij zijn daar naartoe aan het werken – en dat er veel angst kan worden gegenereerd, zoals, weet je, ‘duck en cover’ scenario’s voor Hawaï, of iets dergelijks. Of het waar is of niet, het zou mogelijk veel angst veroorzaken en zij zeiden dat, uiteraard, er geen kernbommen zouden zijn toegestaan. En hij zei bereid je er gewoon op voor dat het kan gebeuren. Kun jij er alsjeblieft wat over zeggen en jouw intel, zover als je kunt op dit moment?

Cobra: In basis, volgens mijn intel, is de situatie een beetje anders. Er is een mogelijkheid van een gelimiteerde oorlog in Noord Korea, maar het doel hiervan zou zijn om … feitelijk het regime in Noord Korea is zeer, en extreem onderdrukkend. Deze oorlog zou worden ontketend om dat regime te vernietigen en om de mensen vrij te maken. En dit kan gebeuren voor de Event. Dus ik zou zeggen dat er bepaalde belangengroepen in verschillende landen zijn die dit regime neer willen halen en dat is een mogelijkheid dat dit zal gebeuren. En dat zou een korte en intense oorlog zijn, maar zonder veel slachtoffers. En dat zou zich niet verspreiden naar andere regionen. Het zou gelimiteerd blijven tot Noord Korea.

Rob: Wow! Dat is goed. Dus dat klinkt feitelijk als de positieve militairen van deze groepen zouden dit doen om de mensen in Korea te bevrijden. Mijn hart gaat naar ze uit als ik alleen … als je de idiote dingen ziet die daar gaande zijn.

Cobra: Het is niet exact zo. Er zijn hier verschillende andere agenda’s, dat sommige mensen de bronnen willen inpikken. Het is een gemengde agenda. Het is niet alleen om de mensen te bevrijden. Het is meer als om de mensen te bevrijden en hun bronnen in te pikken, hun levensstandaard een beetje verbeteren en zich voordoen als de goede mensen en het goud van het land inpikken. Zoiets als dat.

Rob: Ha, ha, ha. Okay. Ontmoet de nieuwe baas. Dezelfde als de oude, met een vriendelijker, zachter machinegeweerhand, zoals Neil Young dat zei. Dus, hoe dan ook, ik neem aan dat hier goed en slecht nieuws is. Ik heb onlangs gesproken met Sheldan Nidle, die al 18 jaar lang een oude vriend van mij is, of wellicht nog langer. Wel, ja, ik neem aan dat het zo’n 20 jaar geleden was toen hij sprak over de dingen in 1995 voor de archon invasie.

Cobra: Okay, als je hem toevallig in de komende twee dagen spreekt vraag hem dan alsjeblieft om de meditatie te noemen.

Rob: Yeah, dat is een goed idee. Ik zou hem even kunnen bellen en kijken of hij dat kan posten. Hij heeft veel volgers. Ik hoop hem in Shasta te hebben en wij zijn in principe overeen gekomen dat hij volgend jaar naar mijn Mt. Shasta conferentie komt, maar de details zijn nog niet uitgewerkt. Maar de vraag die ik heb is, omdat hij een andere kijk heeft op de financiële reset -en  ik blijf zeggen dat jij in mijn ervaring en gevoel behoorlijk accuraat bent geweest, en ik zie werkelijk niet dat een financiële reset plaatsvindt met alle chaos. Het zou teveel ego en graaien zijn. Mijn Venus contact heeft tegen mij gezegd dat Sheldan Nidle contact had met Sirians en dat hij behoorlijk accuraat is in het meeste van zijn informatie. Sheldon lijkt te voelen, van zijn contacten, en ik pretendeer niet dat ik precies weet hoe deze telepathie gaat. Ik zou het niet durven beoordelen, maar ik kan instaan dat hij een eerlijke oprechte contactpersoon is. En hij lijkt te denken dat deze revaluatie, of reset, iets zou kunnen plaatsvinden voor de Event.

Zijn er bepaalde elementen dat het dit mogelijk zou maken of zou jij het er niet mee eens zijn of commentaar willen geven op deze mogelijkheid?

Cobra: Okay, als eerste zou ik moeten zeggen, ja, hij had contact met de Sirians, Dat is waar, Maar voor het andere deel hiervan, nee, de reset kan niet plaatsvinden voor de Event, want de cabal zou het voorkomen. Zij zullen het simpelweg niet toestaan. Zij zullen de controle houden over het financiële systeem totdat zij onderuit zijn gehaald. Zij zullen dat niet vrijgeven. Er is geen andere manier hier, en de cabal moet zijn verwijderd voordat de reset kan plaatsvinden. Er is geen andere manier.

Rob: Ja, en ik heb hier een andere vraag, want wanneer ik kijk naar de financiën en ieders hoofd volledig in beslag genomen over geld, wij zijn allemaal zo geprogrammeerd met het systeem – en niet alleen geprogrammeerd, maar ‘hounded en pounded’ door het financiële systeem. In Amerika zijn er meer en meer mensen die hun huizen kwijtraken en dakloos worden en desperaat, een gebrek aan echte gezondheidszorg, en dit soort zaken, die veel mensen sturen. En wanneer ik denk aan een financiële reset en mensen die horen over een cashless society, met al de propaganda die zij hebben gehoord op zo ontzettend veel televisiestations, met deze mensen en Bloomberg Report en alles, laat mij alleen zeggen, BS die plaatsvindt in het financiële systeem. Kun je mij vertellen hoe de Lichtkrachten … ik bedoel, stel de Event vindt plaats en, boem, zij rebooten en zij zeggen dat zij een nieuwe financieel systeem hebben. Ik bedoel, zijn er plannen om gekwalificeerde onderrrichtende video’s vrij te geven of een plan hoe deze transitie kan plaatsvinden voor de Event? Want, ik bedoel, hoe kan het systeem up en running zijn in twee dagen met niemand met enige achtergrond of begrip van een universeel economisch systeem? Hebben zij een bullet point plan dat is voorbereid dat de mensen zal meenemen door dit proces intellectueel zodat zij kunnen begrijpen en het nieuwe systeem niet zullen tegengaan?

Cobra:  Wij zullen door een transitie gaan, dus op het moment van de Event zal de transitie beginnen. Wij zullen niet alleen in de nieuwe geavanceerde gemeenschap springen. Er zal een bepaalde transitionele periode zijn waardoor mensen zullen worden onderwezen via de massa media, en iedereen zal begrijpen waar zij doorheen gaan, en de keuzes die zij maken. Dus het is niet gewoon dat opeens iemand op de knop drukt en alles is veranderd. Bepaalde dingen zullen veranderen, maar de basisregels van commercie, van zakelijke transacties, zullen hetzelfde blijven voor een bepaalde periode. Het is eenvoudig dat de goede mensen het bankensysteem zullen controleren, niet de slechteriken. En dan, geleidelijk, zal dit worden getransformeerd als de menselijke wezens meer begrip krijgen van de ware natuur van bewustzijn.

Rob: Okay. Ik heb … wij komen bij het einde. Ik heb een laatste vraag. Ik denk dat wij dit eerder bevestigden. Zou jij het ermee eens zijn dat Angela Merkel de dochter is van Hitler?

Cobra: Zij is verbonden met deze familie, ja, en zij is verbonden met de Rothschilds.

Rob: Okay. Want ik had een paar jaar geleden een telepathisch contact dat ik voelde als het was een zeer uitzonderlijke telepathische communicatie, maar de gidsen en zij vertelden mij om te kijken naar foto’s van haar en Eva Braun, Hitler. Ik realiseerde mij dat zij Hitler’s kin heeft. Ik herinner mij dat ik eens een foto zag van Hitler hier in Zuid Amerika na de oorlog met een kleine blondharige baby die speelde met Hitler en Eva Braun. Dus ik keek naar een van jouw posten, je sprak over Merkel en het Kalergi plan om Europa te vernietigen. Kun jij daar wat over zeggen? Maakt dit deel uit van de moslim terroristeninvasie die gaande is? Is deel van dat plan dat de verschillende Europese culturen tegen elkaar gaan?

(red: zie dit artikel: https://eventnl.wordpress.com/2017/07/07/het-kalergi-plan-het-genocidale-plan-om-de-autochtone-naties-en-mensen-van-europa-te-vernietigen-juli-2017/)

Cobra: Dat plan is eenvoudig om de Europese gemeenschap te vernietigen. En het idee was om het nabije oosten en ook noord Afrikaanse landen in de crisis te stoppen zodat de mensen van daar naar Europa zullen vluchten, en in deze massa van immigranten kun ze…. feitelijk, zij hebben tienduizenden mensen verborgen die geen vluchteling zijn. Zij zijn feitelijk militanten.

En deze zijn geïnfiltreerd in Europa met het doel om te assimileren in de Europese cultuur en het dan van binnenuit te vernietigen.

De Lichtkrachten zijn zich bewust van dit plan en zijn dit plan aan het tegengaan en zullen bepaalde dingen doen zodat dit geen realiteit zal worden.

Rob: Ik ben vergeten of ik het je eerder heb gevraagd, maar kun je bevestigen dat er ondergrondse bunkers en tunnels zijn waar sommige van deze militanten leven en zijn verondersteld te worden getraind of te worden gehersenspoeld, of wat dan ook, om op de oppervlakte van de planeet te komen en verwoesting te brengen, en ook in de US. Zijn dit soort verhalen waar?

Cobra: Helaas, feitelijk ja, deze dingen zijn gebouwd, Maar de Resistance zorgt voor deze situatie en het is niet langer een issue. Maar er waren extensieve ondergrondse steden gebouwd, vooral in Duitsland, voor dat doel.

(red: zie dit artikel: https://eventnl.wordpress.com/2016/10/15/de-officiele-agenda-voor-de-vernietiging-van-duitsland-september-2016/)

Rob: Was dit onderdeel van Project Doom?

Cobra: Het was geen onderdeel van Project Doom, maar het was verbonden.

Rob: Okay. ik neem aan dat … wel, niet het laatste. Ik ga dit eindigen met een positieve noot, maar ik moest dit vragen omdat wij een andere groep van idiote mensen hebben gehad met messen in Finland, en – uiteraard – kwam een figuur weg na te hebben gedood en verwond, ik denk, meer dan 120 mensen. Dat is waar. Ik bedoel, wij hebben de video’s gezien. Dat is niet volledig een valse vlag gebeurtenis, zou ik mij voorstellen, en ik zou graag willen dat jij bevestigde het allebei valse vlaggen waren. Maar ik weet niet, kloppen de aantallen? Kun je daar wat over zeggen … deze recente valse vlaggen die angst bij de mensen hebben gebracht via de media?

Cobra: Okay, het ligt eraan hoe je een valse vlag definieert, maar ik zou zeggen dat veel van deze gebeurtenissen waar zijn. Dit zijn geen acteurs die spelen. Er zijn daar echte mensen die doodgaan. Maar het doel van zulke gebeurtenissen is voor de archons, zoals ik eerder heb gezegd, om zoveel lijden als mogelijk te creëren voordat zij worden neergehaald. En dit is waarom wij zoveel van deze gebeurtenissen hebben die in de massa media worden getoond. Deze gebeurtenissen zijn precies gecreëerd om angst te veroorzaken. Deze gebeurtenissen zijn gecreëerd om te worden gefilmd en te worden doorgegeven door de massa media. Sommige van deze gebeurtenissen ZIJN gevuld met acteurs, maar sommige van deze gebeurtenissen zijn echt en mensen lijden echt.

Rob: Juist. Dit zijn gehersenspoelde personen die worden getriggerd en er zijn waarschijnlijk ondersteuningspersonen omheen, maar het is absoluut echt. Ik vraag mij af, sinds wij elkaar voor het laatst spraken heb ik niet de kans gehad om jou te vragen over de Manchester situatie. Voor mij, ik zag nooit enig bewijs van deze explosie. Er was iets als een foto van mensen in een hal die zij maar lieten zien en info gaven over al die mensen die kennelijk stierven… Was dat een echte gebeurtenis? Of was dat behoorlijk gemaakt?

Cobra: Deze was behoorlijk gemaakt.

Rob: Okay, dank je. Dat was mijn intuïtie daarmee. Nu, laten we naar het positieve gaan. Cobra, meer en meer mensen realiseren zich hun eigen inherente kracht. Jij hebt een prachtige post – en mensen, ik raad aan om terug te gaan naar een van Cobra’s rapporten, een recente, over de ascentieconferentie. En als je deze notities leest, de man die sprak over de IK BEN Aanwezigheid invocatie, en de krachten van manifestatie wat ook heel erg belangrijk is. Fred Bell en zijn Pleiadians’ contact met Semjase, waar Cobra ook contact mee had, en ik denk dat ik er contact mee had. Die ene herinnering die ik had toen ik omhoog ging naar dat schip. Ik kan het nooit volledig herinneren, ik zal niet zeggen dat ik mij alles herinner. Ik weet dat er bepaalde dingen gebeurden.

Echter, de kracht van manifestatie met de Pleiadian technologie van kristallen en piramides en Cobra’s tachyons is heel belangrijk. Semjase zei dat de kracht van het kwartskristal een perfecte synthesis is van spirit en materie in zero tijd. Zij zei wanneer kristallen juist worden gebruikt zij kunnen acteren om onze gedachten te versterken. Dus als je kristallen gebruikt, getachyoniseerde kristallen en, geloof ik, Cintamani stenen – jij kunt dit voor mij bevestigen Cobra – de kracht van manifestatie kan worden versterkt met kristallen. Fred beval aan dat je jouw manifestatieproces op een dagelijkse basis doet. In sommige van de piramidesystemen die Fred Bell en ik creëerden gebruikten wij kristallen en piramides als een condensator om te werken met een volle maan en de nieuwe maan. En hij zei dat tijdens de nieuwe maan je een proces van visualisatie begint van wat je zou willen laten plaatsvinden. Dus je denkt dit, je voelt het, je visualiseert het, je stelt je de geur voor, en je herhaalt dit proces. Hij beval aan op hetzelfde moment, en hij beval aan ’s nachts wanneer de astrale laag slaapt. Wanneer iedereen slaapt in jouw gebied kun je veel metafysisch manifestatiewerk doen. Dus ik wil dat je naar Cobra’s laatste interview gaat en leest over de IK BEN Aanwezigheid, de manifestatie, de schoning van kristallen, die man had veel van jouw protocollen opgeschreven. er zit wat geweldige informatie in die post.

Cobra, is er iets dat je zou willen toevoegen op het delen van de manifestatie van de Overwinning van het Licht met de mensen met betrekking tot die informatie die je deelde op de conferentie?

(red: zie deze artikelen: https://eventnl.wordpress.com/2017/04/13/persoonlijke-aantekeningen-van-cobras-ascentie-conferentie-11-12-maart-2017-in-taipei-door-peter-reed/ en https://eventnl.wordpress.com/2017/04/23/meditatie-samensmelten-met-je-ik-ben-aanwezigheid/)

Cobra: Je hebt de eerste en tweede stap genoemd. Je noemde het besluit, je noemde het visualiseringdeel, maar er is ook het fysieke actie deel. Dat is het derde deel. Dus het herhalen van deze drie stappen zal alles manifesteren. Dat is een extreem beknopte versie van de wet van manifestatie. Natuurlijk, ik kan hierover urenlang spreken, of zelfs dagen, maar wij hebben nu niet zoveel tijd dus dit is iets dat moet worden getraind. Ik zal hier zeker over spreken in mijn toekomstige conferenties als zij nog steeds nodig zijn, want mensen moeten dit oefenen en er beter in worden, en wij zullen meer macht hebben als een collectief. Elke groep die zal proberen om ons te onderdrukken, wij zijn een niveau van eenheid aan het krijgen dat nooit eerder was ervaren hier, en wij zijn ook een niveau van kracht aan het krijgen dat hier nooit eerder is ervaren. Dus wij zitten op de goede weg naar complete overwinning.

Rob: Wel, daar gaan we mensen. Wij eindigen met een positieve noot, vertellen je over de invocatie van de IK BEN Aanwezigheid – en met jouw hart en ziel en jouw gevoelens en om actie te ondernemen. Duidelijk, in sommige van de manifestatie aanwijzingen die wij gebruikten om aan de mensen te geven was om … sommige mensen … ik wil … weet je, zij waren afgezaagde dingen aan het denken – “Ik wil een nieuwe auto”- weet je. Dus wij zeiden tegen hen “Ga naar de dealer, haal een handboek, plaats een foto binnen de piramidesystemen en een stukje van de bekleding en visualiseer de geur van een nieuwe auto en doe dat en … “. Een persoon in feite … zij kregen niet een nieuwe auto, maar zij waren in staat om erin te gaan en kregen een lease teruggave van een groot bedrag, een haalbaar iets, en zij voelden dat het manifestatieproces echt is.

En denk eraan dat het een tijd duurt, juist Cobra? Het is niet iets waarvan je zegt ik visualiseer dit en dan ga je weg en je zou een werkelijk slechte dag hebben vloekend in de auto. Je moet een hoge trilling houden gedurende dit manifestatieproces. Correct?

Cobra: Je moet je beslissing vasthouden. Zelfs als iets fout gaat, geef niet op. Geef nooit op. Ga gewoon door.

Rob: Daar heb je het… geef nooit op de Overwinning van het Licht!

Cobra, dank, nogmaals, voor het zijn bij de Victory of the Light radio show en het delen van de enorme kennis en inzichten over de wereldsituatie en de metafysische vragen. Ik waardeer dit heel erg.

Cobra: Okay, dank voor het mij uitnodigen en Overwinning van het Licht!

Rob: Overwinning van het Licht mensen. Ik zou graag Chris Spell willen bedanken, mijn sound editor, Sam Ritchie, die het beschrijven zal doen, en de mensen op Pyramid One Network, John Allen en Bob Charles, foor deze gelegenheid om jullie te dienen. Dus, nogmaals, luister naar mijn radioshow. In de toekomst zullen wij meer informatie hebben, heel snel. Overwinning van het Licht.

Vertaald door Veronica

 

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 4 september 2017 in Geen categorie