RSS

Interview met Cobra 15-12-2015, door Rob Potter – Introductie

27 Dec

Rob geeft in zijn introductie heel veel interessante links en uitleg over bepaalde zaken. Daarom heb ik ervoor gekozen om het interview in tweeën te hakken; het eerste deel dat ik publiceer is de introductie van Rob en daarna (morgen) publiceer ik het feitelijke interview met Cobra.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om jullie te herinneren aan de Wekelijkse Event Meditatie vanavond (zondag) om 20.00 uur. De instructies vind je hier.

15-12-2015 Interview met Cobra door Rob Potter; Introductie van Rob

Hallo dames en heren. Welkom bij weer een andere speciale editie van de Victory of light radio show. Ik ben uw gastheer Rob Potter. Ik wil het Pyramid One network bedanken en ook Bob Charles, en Rique Seraphico voor zijn geweldige bewerking van de stemmodulatie en het bewerkingsproces, evenals DaNell die een geweldigee klus doet met het uitschrijven van dit interview, en natuurlijk SR in Taiwan voor zijn finale bewerking van dit schrijfproces.

Ik wil Cobra bedanken dat hij hier vandaag is en hem vooral een speciaal gevoel van liefde en omhelzing geven.

Zoals jullie weten ben ik verhuisd naar Maui. Het gaat geweldig. Ik ben bijna klaar met mijn TV productie lessen en ik hoop te worden betrokken bij een meer krachtig visueel aspect van mijn werk, en het delen van informatie en de woorden samen met de foto’s, en hopelijk wat muzikale integratie doen wat ik graag doe.

Hier is een goed interview dat ik recent had met Maarten Horst; luister goed, er is een grote hoeveelheid informatie op veel aspecten van spiritueel bewustzijn dus zit klaar om aantekeningen te maken: Great Interview with First Contact Radio Maarten Horst

De volgende link is van een recent interview met Justin Deschamps van “Stillness in the Storm” en we spreken over Corey Goode en zijn bijdrage om de mensen voor te bereiden voor het eerste contact: https://www.mixcloud.com/PyramidOne/

Deze link is een ‘must see’ website van een belangrijk contact Bob Reynaude, die nog nooit publiek heeft gesproken over zijn missie die al 50 jaar duurt. Hij was geassocieerd met Gabriel Green en de informatie die hij deelt over het leven op Korrendor is fascinerend en openbarend, dus neem alsjeblieft wat tijd om “A love written in the stars” te leren kennen, en andere aspecten van zijn website die nog maar bij weinig bekend zijn. Besteed 3 uur aan deze website; het zal je helpen veel te begrijpen. Ik beloof dat je versteld zult staan: http://www.berkshire.net/~brenaud/index.htm#Info

De volgende link hieronder is van Bob Reynaude en heeft een directe relatie met Corey Goodes ontmoeting met de Omegans in zijn “honey comb inner earth” artikel. Je zult zien dat deze Omegans een gemeen ras is dat door zijn arrogantie veel heeft gedaan om zich met de Aarde te bemoeien. Ik voel dat zij soms de “Tall Whites’ zijn genoemd, alhoewel niet alle “tall white aliens” in deze categorie vallen. Hun relatie met de Kalrans en ‘het syndicaat’ is bewezen hier in de missie van deze broeder. Bob is de ‘real deal’ en mijn mentor Gabriel Green ontving veel intel van hem vanaf eind vijftiger jaren tot in de negentiger jaren, totdat Gabe overleed. Ontmoet de Omegans; zij zijn de krachten achter chemtrails want de vliegtuigen hebben het omega symbool op hun staart. Merk op dat hij gelijksoortige intel als Cobra vrijgeeft eind tachtiger jaren: http://www.berkshire.net/~brenaud/HTML/Omegans.htm

De volgende link is naar de nieuwe Wekelijkse Event Meditatie website: https://shar.es/1G70Di

Ik heb een fantastische numeroloog ontmoet, zij is top en extreem accuraat, en als je wilt leren hoe de energieën van de dag te lezen en wat jouw levenspad is en waar jouw namen en geboortedag vibrationeel mee verbonden zijn in relatie tot de wereld is zij de dame om te zien. Kijk naar ms. C. bij deze link. Haar prijzen zijn heel redelijk en je zult verstelt staan en haar hulp kan jou helpen om jezelf te begrijpen en je relaties met anderen: http://thepromiserevealed.com/product-category/numerology-readings/

De foto hieronder is van een gefaceteerde cintamani ring. Deze is de ‘godin’ genoemd en is heel populair. We hebben verschillende ringstijlen beschikbaar. Niet alle stenen worden door de bewerking zo helder maar veel ervan wel, en we hebben er nog maar 23. Alle ‘gewone’ stenen zijn uitverkocht op mijn website totdat de batch volgend jaar is gevonden. Als je wilt genieten van een cintamani steen ring, klik op de link onder de foto.

Q&A 2015-12-15 1 The-Goddess-on-Hand-3

http://thepromiserevealed.com/product-category/cintamani-stones/cintamani-rings/

Mijn komende evenementen en verschijnen deze winter aan het eind van februari op Maui en eind juli in Shasta zullen worden gedeeld door een prachtige ziel waarvan ik vereerd ben hem mijn broer en vriend te noemen, Luis Maertens.

De link hieronder neemt je naar verschillende video’s en artikelen om kennis te maken met Luis en zijn missie om de mensen voor te bereiden voor contact. Sommige mensen in zijn groepen hebben fysieke contacten met de Confederatie. Luis is een zeer hartgecentreerde leraar wiens vele missies bevatten het voorbereiden van mensen en hun lichtlichamen voor initiatie en contact. Kijk alsjeblieft naar deze link voor verbazingwekkend bewijs en bevestiging van Luis’ werk door de ruimtefamilie van Licht, het zal je verbijsteren: Meet Luis Mostojo Fernando Maertens

Sluit je bij Luis en mij aan in Maui in februari of in Shasta deze zomer; ga naar deze link: Solar Activations Maui February and Shasta July

Hier een foto genomen door onze groep van kortstondig contact toen ik in Bolivia was afgelopen zomer:

Q&A 2015-12-15 2 ufo-contactos-600x345

En hier een andere van Luis’ foto’s:

Q&A 2015-12-15 3 ufo-Brazil

Deze foto is genomen door Luis Maertens die de Zuid-Amerikaanse broeder is wiens groepscontacten heel vergelijkbaar zijn met James Gilliland waar er meerdere ooggetuigenverklaringen zijn en die demonstraties dichtbij bevatten en zelfs landingen en fysieke contacten.

Dit boek “Secret places of the Lion” geeft de geschiedenis of hoe de “Great White Brother/Sisterhood” werkt met de Confederatie om erop toe te zien dat bepaalde positieve acties zijn voltooid om de benodigde uitkomsten in verschillende tijdlijnen te bewerkstelligen, om de archon/cabal manipulaties tegen te gaan. Deze worden gedaan door supra lichtwezens aangestuurd door goddelijke krachten. Deze acties en incarnaties waarborgen de overwinning van het Licht door goddelijke openbaringen in de geschiedenis van de Aarde te brengen. Deze incarnaties van bepaalde groepszielen keren de vloed van archon manipulaties om te garanderen dat de mensheid op het juiste spoor zit. De Amerikaanse constitutie was gecreëerd door een groep van geavanceerde zielen die hun missie hebben volbracht, secret places of the lion

De Christusmantel en frequentie is opgenomen in het zaadatoom van deze planeet en is dat wat de planeet heeft onderhouden en in stand gehouden samen met de Confederatie en de opgestegen meesters gedurende de geschiedenis. God zal niet kunnen worden misverstaan als een antropomorfisch wezen. Ik zie Yehosha als de hoogste vertegenwoordiger van wat altijd was en altijd zal zijn om op Aarde te incarneren.

Wij moeten ons realiseren dat geen enkele vorm het oneindige kan bevatten en toch zijn we allemaal reflecties van deze oneindige altijd aanwezige Schepper. Het is een paradox. Krishna en veel andere Avatars zoals Sai Baba hebben ook dit hoogste aspect van waarheid vertegenwoordigd om licht te laten schijnen op deze wereld. Sommige van deze wezens hebben gehouden wat in geïnitieerde esoterische kringen wordt genoemd de “office of the Christ”.

De waarheid van de Christus is nog steeds omfloerst door mysterie en een van de grootste geheimen waarvan ik beloof dat het snel zal worden onthuld aan de buitenwereld van de mensheid na de Event, en aan dezen die altijd klaar zijn.

Ik beveel je sterk aan om de werken te bestuderen van dr. Frank Stranges die mijn mentor en vriend was. Dr. Frank heeft de opgestegen meester Christus vele malen ontmoet op Victor One, op het vlaggenschip van commandant Valiant Thor. Val was een van de vele Elohim aanwezig gedurende Christus missie op aarde en daarna. Je kunt van deze ervaringen hebben gehoord via mijn “inner circle” portaal hier: inner circle sign up

I ondersteun Cobra en zijn Missie

Ik ondersteun Cobra’s begrip van de matrix en zijn kennis van de fysieke en niet-fysieke aspecten van het AI-netwerk (AI=artificial intelligence=kunstmatige intelligentie). Ik ondersteun zijn intentie in de wekelijkse meditaties en zijn beschrijving van de compressie doorbraak en vele andere aspecten van zijn openbaringen en van zijn missiedoel.

God maakt wonderen in de creatie waarin wij bestaan en in de levens van mensen en door de Christus zal de waarheid openlijk worden onthuld op aarde, zoals zo lang geleden beloofd. Het plan en de missie van de tegenstander / Satan is om God uit de vergelijking te halen en om de Schepper te ontkennen en onze intieme associatie met het goddelijke door onze IK BEN Christus aanwezigheid.

GELUKKIG KERSTFEEST

Ik heb mijn ervaringen met Christus en de reddingskrachten van bevrijding die goddelijk zijn aangewezen om de aarde te sturen door zijn bevrijdingsproces. Dit moet niet religieus worden gezien, alleen spiritueel. Ik promoot niet een persoonlijkheidscult omtrent een avatar.

Om geobsedeerd en bang te zijn voor wat er gebeurt met de cabal en andere valse vlag terreur netwerken, chimera, plasma velden, etc. vult jouw gevoelens met negatieve tijd geïnvesteerd in nutteloze contemplatie. Zet alsjeblieft jullie TV’s uit.

Om de Gouden regel te volgen en te handelen alles wat wij zien en ontmoeten zelfs reptillians als onze broeders en zusters is zeker een moeilijke taak maar is liefde die onze wereld zal herstellen, niet de intel over de cabal. Intel is belangrijk en relevant maar monitoren van onze gevoelens als wij deze informatie verwerken is net zo belangrijk.

Robs reden voor de vertraging van de Event

Ik voel een andere belangrijke reden waarom de Event nog niet heeft plaatsgevonden, want de vertraging maakt het voor meer mensen mogelijk om zich naar de boodschap van Christus te keren van onconditionele liefde, vergeving en compassie. Verder willen de hemelse krachten niet alleen winnen en de aarde bevrijden. Het is noodzakelijk om die wezens te arresteren die ziek zijn en geïmplanteerd, die hebben gekozen voor gemene acties van moord en vernietiging als hun dagelijkse werk.

Het voor eens en voor altijd genezen van deze slechtheid is ook heel erg belangrijk voor ons allemaal, dus deze situatie zal niet in andere werelden worden herhaald. Deze wezens moet een laatste kans worden gegeven om zich naar het Licht te keren door een werkelijke spijtbetuiging en door hun manieren te veranderen. De genezing moet beginnen en het kan niet gebeuren als deze negatieve krachten wordt toegestaan om te vluchten en hun overheersing door terreur voort te zetten. Dit is een belangrijke intentie om de situatie voor eens en voor altijd te genezen.

Ons leed en lijden is groot, maar dit zal de dag van de bevrijding en de terugkeer naar het Licht zelfs zoeter maken. Blijf er alsjeblieft van verzekerd dat alle zielen zullen worden vrijgelaten en genezen door de kosmische Christus bewustzijn. Onze gehechtheid aan onze materiële lichamen is niet goed en wij moeten aan de waarheid vasthouden en ons overgeven aan het Licht op de beste en hoogste manier die wij kennen.

De recente Kuiper post

Cobra’s recente Kuiper gordel post is een voorbeeld van iets dat compleet nieuw voor hem is. De Kuiper gordel, de strangelet bommen, de toplet bommen, en alle andere vormen van vernietiging zullen als stofwolkjes in de wind zijn als de spirituele krachten deze lang verwachte dag van bevrijding en eerste contact een realiteit maken.

Als je moe bent van het wachten op de Event ga dan maar weer slapen. Als je dat kunt, gefeliciteerd. Nogmaals, ik heb gidsend contact ervaren sinds de leeftijd van 16 dus stel je de hoeveelheid geduld voor die ik moest ontwikkelen gedurende 42 jaar. Als een viervoudige ram is het niet gemakkelijk geweest. Mijn vertrouwen is altijd beloond met steeds nieuwe ervaringen om de weg te verlichten. Mijn werken met Cobra kwam na intens verlangen en gebed om het Licht te mogen dienen.

Ik krijg mensen die mij vertellen dat Cobra een gehersenspoelde agent van het slechte is en blah blah blah. Voor mij is hij werkelijk oprecht en eerlijk. Hij is een beetje als Spock in zijn levering en wetenschappelijk georiënteerd, niet anders dan dr. Bell op die manier. Ik ben een gigantische hartgebaseerde nuanceerder met een bovengemiddeld intellect, een fotografisch geheugen met een …. in mijn zak als ik misleiding voel. Ik voel geen misleiding in Cobra.

Dit veranderen van info op zijn blog waarvoor de RM verantwoordelijk is legt druk op Cobra die hij niet verdient; als iemand die gewoon vertelt wat hem wordt gezegd kan hij hiervoor niet de blaam krijgen. Wij hebben veel te danken aan de planeet X fysieke bevrijdingskrachten. Cobra legde mij uit dat hij net als ik voldoende bewijs moet hebben voordat hij iets plaatst. Dit is waarom sommige van zijn posten wat tegenspraak met elkaar hebben. Hij post in ieder geval de nieuwe intel correct en direct, dus naar mijn mening moet zijn integriteit om dingen te veranderen worden gerespecteerd, aangezien hij eerlijk is ten aanzien van de waarheid.

De menselijke lichtwerkers bevinden zich zelfs meer in het duister en moeten sterk zijn in vertrouwen en krachtig in zielslicht om hun missie te vervullen.

Het beeld van Christus hier beneden is genomen door een werkelijke mysticus Robbert van den Broeke, die heel prachtige en verbazende contacten heeft gehad,en het fenomeen is om de mensen vertrouwen te geven in de kennis en het bewustzijn dat wij kunnen communiceren met degenen aan de andere kant en zelfs boodschappen ontvangen. Deze foto is een in een serie die Robbert ontving en die Christus laat zien in zijn glorie als een die dominante heeft op deze planeet. Christus is door mij herkend als de hoogst mogelijke frequentie om te incarneren op de fysieke laag. Ik deel dit om mijn persoonlijke vertrouwen te herhalen in een levende, liefdevolle Schepper die zich manifesteerde als het ‘wereld geworden’ vlees. Dit is niet over persoonlijkheidsverheerlijking of een support aan priesterschap die zichzelf tussen de mens en God plaatsen, want dit is niet mogelijk tenzij je het toestaat.

Q&A 2015-12-15 4 jesus-picture

Deze foto is gemaakt in een goddelijke openbaring aan de gelovigen om hoop en vertrouwen te verhogen in Christus. Bezoek alsjeblieft Robberts website en onderzoek deze speciale zielsmissie en doel. Hou je voeten op de grond en je ziel in het hoogste niveau van liefde.

Robbert van den Broeke mystic

Je kunt krachtige openbaringen vinden over het leven van Christus door het astrale beeld in de Aquarian gospel van Levi hier: Astral version of Christs mission as recorded by Levi

Om te leren over de universele Christus door autobiografie van een yogi hier: SRF AUTOBIGRRAPHY OF A YOGI WEBISTE

Om een boek te lezen en een moderne nalatenschap van de orde van Melchisedek en Christus door Yoganadas leerling Norm Paulsen, een man die ik verschillende keren heb ontmoet en hogelijkst bewonder, kijk hier: http://thepromiserevealed.com/shoppe/christ-consciousness-by-norm-paulsen/

Om een ander verbazingwekkend boek te lezen die voor 1/3 is gewijd aan het leven van Christus, en de rest is de universele administratie van het multidimensionale universum, lees hier het Urantia boek: urantia-book

En als laatste een van de meest unieke beschrijvingen van het leven van Mary en Christus, die is verteld door een vrouw die fysieke visitaties had van zowel Yehoshua en Mary. Zoek om de 5-delige serie te vinden van “The Poem of The Man of God”. Deze link is een hele dure maar er zijn anderen waar je het goedkoper kunt kopen als je zoekt op amazon en ebay voor dit boek. Het is een hele persoonlijke door een sensitieve die fysieke visitaties had van Christus en Mary en visies van Christus’ leven gedurende haar schrijven van deze boeken. Deze zijn werkelijk prachtig: amazon site to buy poem of the man of god

Om het universele begrip van de manifestatie van de OFFICE OF THE CHRIST te lezen, van een ras in het vegan systeem van de planeet Iarga, ga naar google search en type dit in : UFO CONTACT FROM IARGA GOOGLE SEARCH CHECK IT OUT  Dit boek was geschreven door een goede vriend Wendell Stevens, de grootste onderzoeker van echte contacten in de huidige tijd.

Weet dat Robbert van den Broeke ook een foto van het Iarga ras heeft op zijn website.

En noteer dat ik ook net een interview heb gehad met Dave Schmidt dat op 24 december beschikbaar zou moeten zijn op mijn VOL radio show en je zult het heel interessant vinden.

Zie hieronder een foto die aan mij is gegeven door een vriend die van dichtbij betrokken is bij de financiële reset; hij zei dat dit echte foto’s zouden kunnen zijn van de nieuwe “Treasury Reserve Notes”. Interessant!

Q&A 2015-12-15 6 new-treasury-reserve-note-2016

Zonder verder oponthoud; hier is het Cobra interview die mijn broedervriend is en de afgezant van het Licht.

Overwinning van het Licht.

Rob

Vertaald door Veronica

 
Een reactie plaatsen

Geplaatst door op 27 december 2015 in Interview met Cobra NL

 

Tags: , ,

Geef een reactie

 
